Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 14 [ 342 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

k2 zoekt k3 2021

 
Profiel   

Alleen België helaas volgens mij
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 00:37 



 
Profiel   

Ben nu terug aan het kijken, maar had al gedavht dat zij het ging worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 00:41 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Die laatste solo van Hanne was goed toch! Ik dacht hehe eindelijk zuiver.

Vond het inderdaad een oprechte zoektocht. Dat maakt het leuk en lief. Geen gekkies.

Edit: wie vinden jullie van de mannen een goede tweede keuze eigenlijk? Ik had Luca wel leuk gevonden.


Luca

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 08:28 



 
Profiel   

Luca is wel flink verbeterd maar of zijn stem dat werk ooit aankan. Hij was alweer hees in de finale.

Ik had nog eerder remi erbij gezien. Hoewel hij een heel andere type is voor k3. Past luca eerder in het k3 plaatje. Beide hadden wel wat eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 08:34 



 
Profiel   

Ik had Mats graag door de audities zien komen, zo'n leuk figuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 08:36 



 
Profiel   

Overigens wel een heel flauw systeem met dat stemmen. Het maakte echt geen zak uit wat het publiek stemde in de finale.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:50 



 
Profiel   

Ik heb het ook gevolgd.

In het begin verbaasde ik me vooral over het niveau in de voorrondes. Het leek wel hoe slechter ze zongen hoe meer kans ze hadden om door te mogen. En wat moet Gordon in hemelsnaam in een K3 jury??

Maar goed, blij dat de 2 jongens eruit waren. Luca paste echt niet in het plaatje. Had wel een aangenaam stemgeluid maar toch ook vaak vals. Daarnaast denk ik dat hij niet stabiel genoeg is. Dat hij van kritiek op social media in de verdediging schiet en dat dat ook zijn prestaties in K3 zou beinvloeden.
Remi was best een leuk mannetje. Paste ook nog wel in het beeld maar geen prettig stemgeluid.
En... een jongen die moet gaan zingen: ik heb mijn bikini vol zand....
Voor mij moest het toch een meisje worden.

Heel jammer was het dat Manou afviel. De laatste show heeft ze heel mooi gezongen en ook een mooi stemgeluid.

De 4 finalisten... Diede was de beste. Paste heel leuk in het plaatje en kan goed zingen. Maar helaas vloog die als eerste eruit. Celester was daarna mijn favoriet. Kan ook goed zingen en past leuk in het plaatje. Maar het was wel duidelijk dat het allemaal opgezet spel was.

Ik bedoel, eerst kraak je Amy totaal af (terecht, het was gewoon vals). Je hemelt Celester op. De enige die dan een eerlijk oordeel gaf was Gordon (misschien hoort hij dan toch wel in die jury thuis). Natalia viel me vies tegen. En Gert zegt geen commentaar en kiest Amy na haar zelf negatief commentaar te geven. Het was me wel duidelijk dat daar een toneelstukje gespeeld werd.

Tja, als dan uiteindelijk Julia en Amy overblijven dan is het terecht dat Julia gewonnen heeft. Ze kan goed dansen, past leuk in het plaatje. Stemgeluid wat iel, niet heel prettig, wel redelijk zuiver. Haar accent vind ik niet zo prettig maar misschien kan daar nog wat aan gesleuteld worden. Ze was overduidelijk heel blij en ik hoop dat het groepje nu de komende jaren stabiliteit gaat krijgen en dat er niet snel eentje weg gaat.

Het was wel heel leuk hoe ze het opgelost hebben met Marthe op dat zwarte scherm en dat die dansers haar steeds verplaatsten. Ik vraag me af of ze live zong en danste of dat het toch van tevoren opgenomen was. En hoe het dan mogelijk is dat Hanne en de andere kandidaten niet besmet zijn, maar dat is dan maar een geluk.
Marthe is duidelijk de beste zangeres. Het nieuwe nummer is ook best leuk. Maar dat nummer wat Diede zong met het gospelkoor vond ik echt heel leuk.

Oh, en qua styling... die valse wimpers die ze allemaal op hadden. Weg ermee! Dat is lelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:01 



 
Profiel   

Ik vermoed dat Marthe de liedjes van tevoren heeft opgenomen. Want als de live verbinding dan was weggevallen, zou zij ook wegvallen. Dan is een video afspelen beter en dan alleen live tijdens commentaar.
Wel jammer dat het vervolg alleen in België te zien is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:49 



 
Profiel   

Je hebt al-tijd een lag (vertraging) van een paar milliseconden bij dat soort verbindingen:

-Camera moet het beeld opnemen
-Dat moet getranscodeerd worden naar iets wat richting de studio kan
-Dan moet je al hopen dat Marthe toevallig een verbinding heeft thuis die snel genoeg is (en ook zonder datalimiet want dat is in België nog wel eens een probleem)
-Dan moet 't nog in de studio aankomen en geschakeld worden naar dat scherm
-Dat scherm heeft ook nog eens input lag

Plus: Tijdens de optredens was Marthe heel scherp te zien en tijdens de stukjes tussendoor was het beeld op dat grote scherm veel slechter. Je hoorde toen ook dat er een kleine vertraging (1,5-2 seconden) zat tussen studio en Marthe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:01 



 
Profiel   

Vervolg??? ooh, daar zou ik ook wel benieuwd naar zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:22 



 
Profiel   

Scum schreef
Vervolg??? ooh, daar zou ik ook wel benieuwd naar zijn!


https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -docuserie

Maar alleen op VTM

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:32 



 
Profiel   

Kan volgens mij ook niet anders dan dat het op voorhand opgenomen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:43 



 
Profiel   

Is er een manier om dat te hacken zodat wij het ook kunnen zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:49 



 
Profiel   

Vtm go app met een vpn verbinding met Belgisch ip of zoiets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:58 



 
Profiel   

Erg jammer dat we het niet kunnen zien, was erg benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:54 



 
Profiel   

Selina schreef
Scum schreef
Vervolg??? ooh, daar zou ik ook wel benieuwd naar zijn!


https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -docuserie

Maar alleen op VTM


Is er een website waar we dit in NL terug kunnen kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:33 



 
Profiel   

Ik kijk zelf altijd alle Vlaamse tv gewoon via de Apps van VTM of GoPlay. Hiervoor zet ik de VPN aan (VPNify) op België en dan kun je gewoon alles bekijken bij VTM. Zo kon ik ook op zaterdagavond live de K2 zoekt K3 uitzendingen altijd meekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:10 



 
Profiel   

Ze hebben destijds ook zo'n docu gemaakt toen Hanne, Klaasje en Marthe net gekozen waren als de nieuwe K3. Die docu is te zien op Videoland. Misschien komt deze daar op wel op te staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:46 



 
Profiel   

Queen123 schreef
Ze hebben destijds ook zo'n docu gemaakt toen Hanne, Klaasje en Marthe net gekozen waren als de nieuwe K3. Die docu is te zien op Videoland. Misschien komt deze daar op wel op te staan?


Hoe heet die?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:25 



 
Profiel   

L_iek schreef
Queen123 schreef
Ze hebben destijds ook zo'n docu gemaakt toen Hanne, Klaasje en Marthe net gekozen waren als de nieuwe K3. Die docu is te zien op Videoland. Misschien komt deze daar op wel op te staan?


Hoe heet die?

Weet ik niet uit mijn hoofd maar als je op videoland op k3 zoekt moet je m wel kunnen vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 20:47 



 
Profiel   

1ste aflevering van 'K3 een nieuw begin' staat op youtube!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:04 



 
Profiel   

Juttertje88 schreef
1ste aflevering van 'K3 een nieuw begin' staat op youtube!!

Bedankt voor de tip

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:32 



 
Profiel   

Zo gekeken. Leuk en ik denk een heel juiste terechte keuze geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:54 



 
Profiel   

Erg leuk dat we het toch kunnen zien! Julia past er inderdaad perfect tussen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 18:27 



 
Profiel   

Leuk dat we het toch kunnen zien zo, op youtube!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 19:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 14 [ 342 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen