Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 334 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

 
Profiel   

Ik begin stiekem wel nieuwsgierig te worden naar de HP Minalima.

Vandaag bericht gekregen dat de nieuwe van Diana Gabaldon onderweg is. Ik ben benieuwd of ik die dit jaar nog ga uit krijgen. Wie weet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:18 



 
Profiel   

Ja idd leuk. Lijstjes.
Mijn lijstje zijn er weer niet heel veel. Met name het bloemenmeisje heb ik wel erg van genoten.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:20 



 
Profiel   

Lijstjes *\o/*

Hier een kort lijstje deze maand. Wel in een aantal e-arcs bezig maar niets pakt echt. Behalve The North Wind, een heerlijke new adult fairytale retelling! Beetje Beauty and the Beast, beetje Hades & Persephone.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:45 



 
Profiel   

The North Wind ben ik enorm nieuwsgierig naar na jouw goede review!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:49 



 
Profiel   

Lijstjes *\%/* *\%/*
[ img ]
Ik ga What Once Was Mine vandaag niet meer uitlezen, dus bij deze ook mijn lijstje.
Toppers van de maand: Archangel's Light, Death en A Court of Wings and Ruin.
Teleurstelling van de maand: Black Water Sister, een heel boek vol blabla en eigenlijk gebeurt er dus echt helemaal niks.

Deze maand toch weer een aantal leuke boeken gelezen, voor volgende maand niet heel veel op de planning maar ik zie wel waar het schip strandt.

@Cursebreaker, ik snap echt precies wat je bedoelt met Archangel's Light, het is echt super wreed dat we nu weer een heel jaar moeten wachten op een nieuw deel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 20:48 



 
Profiel   

Lijstjestijd! Ik vind het altijd zo leuk om te zien! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:03 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Hierbij mijn lijstje.

Ik begon de maand met Hart te koop (Huizenfotograag Sofie 2) van Petra Kruijt.
Leuk vervolg op deel 1. Daarna door naar deel 3 (Hart Verloren). Net zo leuk! :)

De stam van de holebeer kwam ik moeilijk in, maar later las het beter weg en was ik steeds nieuwsgierig hoe het verder zou gaan. De vervolg delen ga ik ook nog lezen, maar ik lees eerst even wat anders tussendoor.

Liefde op de Javazee van Anita Verkerk heb ik als audioboek geluisterd.
Leuk verhaal. Er zijn ook vervolgdelen, daar ben ik nu mee bezig.

En het allerleukste.. om alvast in de stemming te komen: een kerstboek!
De mooiste kerst ooit van Sarah Morgan.
Leuk verhaal, leest super snel weg. Ik hou ervan! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:08 



 
Profiel   

Heb net nog even snel doorgelezen zodat HP2 (Minalima-editie) nog bij het lijstje van dit jaar kon.

[ img ]

Alleen maar tops! Van HP beide edities de Minalima-versie gelezen. Wat ontzettend prachtige boeken! <3

Tender is the Flesh vond ik voor het grootste deel nog wel meevallen eigenlijk. De details waren wel gruwelijk, maar eigenlijk doen we momenteel niet veel anders met de dieren in de vleesindustrie (met hier en daar wat uitzonderingen natuurlijk ;) ). Wel een mooi boek om dit allemaal eens te overdenken en stil te staan bij wat we doen en hoe we eten. En het einde! :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:31 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:58 



 
Profiel   

Mijn lijstje
[ img ]
Favoriet was Ask a Historian van Greg Jenner. Ik ben groot fan van zijn geschiedenis podcast, dus dit boek met 50 vragen van het publiek was een feestje voor mij. (Ik heb het nu als audioboek geluisterd, maar intussen ook de hardcover aangeschaft)

Pandora's Jar van Natalie Haynes was ook erg goed. Ook daar kende ik een deel al van haar radioprogramma, maar om alles zo bij elkaar te lezen maakt toch weer duidelijk hoe vaak het net iets anders vertellen van deze mythes negatief uitpakt voor de vrouwen erin.

Andere twee boeken waren ook best aardig, dus een goede leesmaand geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:01 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Manou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Manou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:18 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Manou! 1 december is een goede dag om jarig te zijn hè. :D

[ img ]

Mijn lijstje van november. 1 meer dan de afgelopen 2 maanden dus verbetering. :)) Vermakelijke boeken, maar alle twee hadden ook wel beter kunnen zijn met een andere auteur.
Ben nog steeds bezig in The Familiars van Stacey Halls maar kom er echt niet doorheen. Hij boeit me gewoon zo weinig. Doorgaan of stoppen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:55 



 
Profiel   

Mijn lijstje is geen lijstje te noemen aangezien het maar 1 boek is. :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:05 



 
Profiel   

Niniane en Manou gefeliciteerd!!

Mijn lijstje. Ik dacht dat ik meer had gelezen maar dat was blijkbaar oktober :P
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:12 



 
Profiel   

SdaphneS schreef
Mijn lijstje is geen lijstje te noemen aangezien het maar 1 boek is. :+

[ [url=m/UDWEtA.png]Afbeelding[/url] ]


Is dat het vervolg op Ragdoll?

Die wil ik beiden nog lezen.
Maar ik heb zoveel wat ik nog wil lezen. Maar zo te zien vind jij hem Iig goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:14 



 
Profiel   

BeFunny schreef
SdaphneS schreef
Mijn lijstje is geen lijstje te noemen aangezien het maar 1 boek is. :+

[ [url=m/UDWEtA.png]Afbeelding[/url] ]


Is dat het vervolg op Ragdoll?

Die wil ik beiden nog lezen.
Maar ik heb zoveel wat ik nog wil lezen. Maar zo te zien vind jij hem Iig goed.

Ja, is het vervolg.
Ik ben nu bezig in deel 3, wolven.
Het is echt een super toffe serie. Beide boeken ook snel uitgelezen, omdat ik ze niet weg kon leggen zo spannend!
Kan alleen maar aanraden om ze te gaan lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:44 



 
Profiel   

Bedankt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:47 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor de felicitaties. Niniane, jij ook gefeliciteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:55 



 
Profiel   

Niniane gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:20 



 
Profiel   

Leuk lijstjes, moet mijn overzicht nog maken. Had het de voorbije dagen veel te druk met de verhuis op werk en de operatie van mijn moeder.

Wilde al vlug even iedereen er aan herinneren dat fe Adventactie van Hebban weer gestart is. Elke week een gratis ebook uit een selectie en dagelijks previews om je keuze op te baseren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 11:05 



 
Profiel   

Zo eindelijk mijn maandoverzicht gemaakt, heel wat mindere boeken gelezen en beluisterd, waarvan het idee wel erg leuk was, maar de uitwerkinger zwak/slecht. Ach ja, het kunnen niet allemaal aanraders zijn natuurlijk. De uitschieters:

Project Hail Mary: begrijpelijk dat ze dit willen verfilmen, voelde ook zo aan. Miste hier en daar wat meer diepgang en onderbouwing, maar het was een leuk boek en leverde een fijne buddyread ervaring op.
Vox leverde heel wat stof to nadenken over hoe in 1 generatie tijd de wereld onherkenbaar kan zijn, hoe makkelijk jeugd "gebrainwashed" wordt, feiten en cijfers uit context getrokken worden etc...
De stad der blinden: ook eentje om na te denken over onze maatschappij, hoe afhankelijk we zijn n hoe we elkaar behandelen...
Static een paranormal m/m romance, maar had wel een verfrissende benadering voor transgenders en panseksualiteit en/ of genderfluidity

[ img ]

Nu verder met Great and Precious Things van Rebecca Yarros en zit met een krop in mijn keel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:00 



 
Profiel   

Yv_ schreef
|Hahahaah dat busje.

Nog mooie Black Friday deals gescoord hier?


MacBook (ook een book dus :+ )

Ik had het druk en ben helemaal vergeten dat het weer het einde van de maand was! Lijstje komt er aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:00 



 
Profiel   

[ img ]

Een steady 4-sterren maand!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 334 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen