Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 23 [ 555 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Big brother 2022 wie kijkt?

 
Profiel   

M_D_H schreef
idylle schreef
Echt, ik ben zó ontzettend klaar met die slachtofferrol van Kitty. Mens maak zèlf iets van je leven ipv een ander voor jou miserie verantwoordelijk te houden, bah....

Ik ben nu heel nieuwsgierig naar wat de aanleiding voor deze post is :')

Is bijna 60 niet een beetje te oud om nog zelf iets van je leven te willen maken?


Vooral dat ze steeds herhaald dat ze niet naar huis wil, want dan zit de weer alleen... En dan echt op z'n zeikerige toon... En dat ze nu eindelijk eens voor haar eigen geluk kiest en dat het haar dan niet gegund wordt enzo.... Ben de kostbeu... En ook op je 60e kun je echt nog wat van je leven maken. Mijn opa deed dat nog toen hij op 80 jarige leeftijd m'n oma verloor. Dat heeft hij nog 14 jaar volgehouden, dus ik zeg nooit te oud om iets aan je karakter (en leven) te doen.

Ik heb uiteraard op Peter gestemd. Op fb lees ik ook meeste stemmen naar Peter, dus mocht Kitty toch blijven, dan is het een twist van BB om een beetje reuring in de groep te houden, want dat lukt wel met Kitty.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 22:21 



 
Profiel   

Ik heb ook op Peter gestemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 07:25 



 
Profiel   

Zal nog wel een spannende uitslag worden als ik social media zo een beetje lees. Veel wisselende stemmen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 13:14 



 
Profiel   

Ik denk dat Peter blijft, meeste wat ik heb gelezen is dat mensen op Peter gestemd hebben. Natuurlijk ook wel op Kitty, maar zoals ik gezien heb meest Peter. Ben heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 17:46 



 
Profiel   

Ik heb op Kitty gestemd. Ik hou wel van die reuring om naar te kijken. Bij Peter vind ik het saai worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 19:12 



 
Profiel   

Onsympathieke reactie van haar. Erg onsportief

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 20:49 



 
Profiel   

StalNollie schreef
Onsympathieke reactie van haar. Erg onsportief

Mee eens...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 20:52 



 
Profiel   

Ik vind Kitty een verschrikkelijk mens... |o :r Ik heb op Peter gestemd, die mag blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 20:54 



 
Profiel   

Pff haar reactie is wel echt overdreven. Gaat nergens over. Ze duikt echt in de slachtofferrol


Laatst bijgewerkt door desi92 op 15-01-22 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 20:55 



 
Profiel   

Pfff nu echt wel Kitty- moe hoor…
Voor mij is het oke dat ze eruit is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 20:55 



 
Profiel   

Wat een negativiteit van Kitty... Blij dat ze eruit is

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 20:56 



 
Profiel   

Nog even lekker iedereen zwart maken :+ komt haar ook niet ten goede.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 20:58 



 
Profiel   

Slechte verliezer…

Kunt nu stemmen voor de rode knop. Benieuwd wat dat gaat geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 21:02 



 
Profiel   

Opgeruimd staat netjes, wat een zeikerd zeg bah. Nog even Kristof te kakken zetten met dat hij zo luidruchtig is, altijd z'n mening opdringt en overal tussendoor kwekt, ik dacht dat ze het over zichzelf had haha
Ben benieuwd hoe het nu met het koken gaat!

*Edit* wat een vrolijkheid in het huis, eindelijk eens iedereen vrolijk! Heerlijk *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 21:09 



 
Profiel   

Ik vind jullie reacties hier wel wat vreemd en hard mbt Kitty. Zij heeft haar vader pas verloren en zoiets is echt heftig. Hoezo zou ze niet mogen zeggen wat ze nu denkt? Zij zit vol in de emotie en zegt dat ook dat ze niet voor rede vatbaar is. Zij is in de war en ik mag hopen dat ze goed word begeleid. En half Nederland klaagt momenteel steen en been dus zo vreemd is zij echt niet. Ik vond het wel interessant om te zien hoe en wat, enkel barbiepopjes in het huis die zichzelf te gek vinden word toch ook saai?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 21:31 



 
Profiel   

Dus omdat haar vader is overleden, mag ze alles maar zeggen? Haar vader is pas 2 dagen geleden overleden, gaat gedrag is al 1,5 week zichtbaar.

Maar goed, de volgende die er van mij uit mag is Vera. Opzich vind ik haar wel prima, maar merk dat ze nu toch een beetje 'afhankelijk' wordt van Dimitri. Steeds kijkt ze hem schuin aan en probeerd ze zijn aandacht te trekken. Ik denk dat het voor haar meer betekenis heeft als Dimitri, die vind het wel grappig en ziet wel wat er gebeurd en bij Vera heb ik het idee dat ze erg de neiging heeft om naar zijn pijpen te gaan dansen (gelukkig probeerd Dimitri dat overigens niet) Vera raakt haar eigen ik een beetje kwijt in deze 'relatie'

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 10:46 



 
Profiel   

Het ontwikkelde ook wel mega snel. Ik vertrouw het ook niet helemaal… Geloof best dat t hard kan gaan in zo’n setting maar binnen een week?! >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 10:50 



 
Profiel   

Nou idd ja. Wordt vervolgd haha

Spoiler:
komen de nieuwe bewoners vandaag? Weet iemand dat?


Misschien is het leuk om elke zondag een lijstje te maken welke bewoner je favoriet is en welke onderaan de lijst staat en dus je minst favoriete is.
Ik zal beginnen;

1. Nouchine
2. Nawel
3. Grace
4. Tobias
5. Peter
6. Amy
7. Eveline
8. Dimitri
9. Kristof
10.Vera


Laatst bijgewerkt door idylle op 16-01-22 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 11:00 



 
Profiel   

Spoiler:
ik begreep dat ze info hebben gekregen en dat ze ‘mogelijk’ vandaag komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 11:39 



 
Profiel   

Ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken, jeetje wat is ze een slechte verliezer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 12:08 



 
Profiel   

Ik ben blij dat Kitty er uit is, was echt een beetje moe van haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 12:26 



 
Profiel   

Spoiler:
Op de livestream is net een nieuwe bewoner binnen gekomen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 12:38 



 
Profiel   

Haha ik hou wel van dat drama. Als iedereen die eruit stapt zegt ach niet erg was maar een spelletje dan vind ik dat saai worden. Juist omdat zij soms irritant kon zijn vond ik het mooi te zien hoe anderen daar dan mee omgaan. Dat is toch geweldige tv? Beter dan alleen die 'nietszeggende barbiepoppen' zoals Vera, dat vind ik dan weer vreselijk om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 12:40 



 
Profiel   

Vera mag van mij als volgende gaan. Ze lijkt nu wat afhankelijk te worden van Dimi.

Spoiler:
Die nieuwe lijkt me wel heel spontaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 13:14 



 
Profiel   

Jeetje al 3 nieuwe mensen erbij, denk dat ze de vaste groepsbondjes flink willen verstoren :Y)

Weet iemand trouwens waarom ze steeds zo prominent met die paarse waterflesjes lopen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 15:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 23 [ 555 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen