Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 23 [ 555 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Big brother 2022 wie kijkt?

 
Profiel   

Sabri schreef
Haha ik hou wel van dat drama. Als iedereen die eruit stapt zegt ach niet erg was maar een spelletje dan vind ik dat saai worden. Juist omdat zij soms irritant kon zijn vond ik het mooi te zien hoe anderen daar dan mee omgaan. Dat is toch geweldige tv? Beter dan alleen die 'nietszeggende barbiepoppen' zoals Vera, dat vind ik dan weer vreselijk om te zien.

Ik ben het hier wel mee eens. Ze heeft haar hart op haar tong.
Peter bijv vind ik ook maar een zaaie sok. En de rest wil vooral mooi gevonden worden. Inderdaad nietszeggende barbie popjes en Mijn god wat een ijdeltuiten die kerels ook!
Onder de meiden gaat nog wel gezeik komen want, meiden. Jaloezie enz

Ik keek enkel omdat ik Kitty van vroeger ken. Dat maakte me nieuwschierig. Nu voel ik niet meer zo de behoefte het nog te gaan volgen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 15:35 



 
Profiel   

Sabri schreef
Jeetje al 3 nieuwe mensen erbij, denk dat ze de vaste groepsbondjes flink willen verstoren :Y)

Weet iemand trouwens waarom ze steeds zo prominent met die paarse waterflesjes lopen?

En bedankt!! Graag dit soort zaken (dat er dus blijkbaar weer een nieuwe bij is) in spoilers zetten. _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:01 



 
Profiel   

Pfff ik ben nu aan t terug kijken. Blij dat Kitty eruit is, wat een zaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:08 



 
Profiel   

Agossie schreef
Sabri schreef
Jeetje al 3 nieuwe mensen erbij, denk dat ze de vaste groepsbondjes flink willen verstoren :Y)

Weet iemand trouwens waarom ze steeds zo prominent met die paarse waterflesjes lopen?

En bedankt!! Graag dit soort zaken (dat er dus blijkbaar weer een nieuwe bij is) in spoilers zetten. _-:(

Oke, maar die nieuwe
Spoiler:
op 1 na
zijn nog niet in het huis?
Er was vanmorgen al op internet bekend dat er 3 nieuwe bij zouden komen, dit had je al overal kunnen lezen :o

Edit
Spoiler:
zie dat ze al wel in het huis zijn, maar goed, vanmorgen was dit al overal te lezen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:13 



 
Profiel   

M_D_H schreef
Oke, maar die nieuwe
Spoiler:
op 1 na
zijn nog niet in het huis?
Er was vanmorgen al op internet bekend dat er 3 nieuwe bij zouden komen, dit had je al overal kunnen lezen :o

Edit
Spoiler:
zie dat ze al wel in het huis zijn, maar goed, vanmorgen was dit al overal te lezen :o



Overal? Ik ben het nergens tegengekomen... Volg bewust niks op Social Media van BB en op de nieuwssites (AD bv) staat dat echt niet hoor. Staat niet eens op wie eruit liggen enz :Y)

Ik vind het ook best vervelend dat die dingen constant al in het topic worden gezet terwijl dit allemaal nog niet op tv is geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:23 



 
Profiel   

Op social media, maar ook op rtl is het al geweest.

Jammer dat jullie je er zo druk over maken, feit is dat het gewoon heel moeilijk tegen te houden is omdat je ook live kan kijken.
Vorig jaar was er hetzelfde gedoe en het is gewoon niet tegen te houden.

Ik bedoel, dit is maar een klein dingetje, we weten allemaal dat er constant mensen bij komen.
Er is in ieder geval niet verteld wie er genomineerd is oid (geen idee of mensen dat al weten, wij kijken ook alleen naar de televisie)
Maak je er toch niet zo druk om :o :n

Als je het echt zo'n drama vind, dan moet je misschien ook niet dit topic bijlezen? Net als wat je met social media doet :o


Mij maakt het dus duidelijk niet uit dat dit soort kleine dingetjes uitlekken, zolang we maar niet weten wie er genomineerd wordt voor dit op tv komt, vind ik alles prima.
Ik persoonlijk, zou mij hier dus echt niet druk over maken :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:01 



 
Profiel   

Nou inderdaad, waarom ga je dan uitgerekend in dit topic kijken als je niks wilt weten :+
Of moet alles dan in een spoiler tot maandagavond? :')


Laatst bijgewerkt door Sabri op 16-01-22 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:05 



 
Profiel   

Mee eens ik kijk niet live maar vind prima als er niks in spoiler komt. Vind dat juist leuk om dit nu al te lezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:07 



 
Profiel   

Dat is ook wat ik bedoelde toene r gevraagd werd of er met spoilers gewerkt kon worden. Ik was bang dat ik dit zou vergeten en stelde voor een apart topic te openen voor de tv uitzendingen, maar nee dat was niet nodig, als ik wilde proberen om met spoilers te werken was het dikke prima. En vervolgens komt t stoom bij mensen uit de oren als er ineens iets per ongeluk niet in spoilers staat.

ik stel voor niks meer in spoilers te zetten,dan is het duidelijk dat dit niet gebeurd en is het eigen keuze of je meeleest.

Dat gezegd hebbende, ik weet niet zo goed wat ik van Leroy moet vinden. Hannah en Gi(nogwat :+ ) lijken me wel ok

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:10 



 
Profiel   

Heerlijk dat er niks meer afgeschermd dmv spoiler gedeeld kan worden *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:13 



 
Profiel   

Dan stap ik bij deze uit het topic. Veel plezier voor de anderen :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 21:59 



 
Profiel   

Oh helemaal mee eens. Wordt er helemaal kriebelig van als ik moet gaan nadenken of mijn reactie als “spoiler” gezien kan worden. Waar mensen zich druk over maken…

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:27 



 
Profiel   

Nouchine heeft immuniteit *\o/* ik gun het haar van harte!

Vond het wel grappig, want Kristof keek echt not amused toen ze dat zei. :') Blij dat Nouchine nu eens eerst was en niet Kristof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:19 



 
Profiel   

Vera en Dimi ben ik nu wel zat. Ik snap niet als je naar een serieuze relatie op zoek bent (Vera) dat je dan in zo’n huis dat denkt te vinden.

Grace vind ik wel steeds leuker worden.

Mijn favorieten op dit moment: Peter, Grace, Tobias

Minst favorieten: Salar, Dimi, Vera, Amy, Kristof

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:09 



 
Profiel   

Ik zie Nawel ook met een pin nu. De uitzendingen zijn echt oud nieuws, want zie nu op de live dat de 2 nieuwe er ook al bij zijn en in de uitzending van gisteren kwam Julio net binnen.

Mijn favorieten zijn Nawel, Nouchine en Grace

Minst favoriete zijn Dimitri (saai) en Kristof (bazig)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:57 



 
Profiel   

Scum schreef
Vera en Dimi ben ik nu wel zat. Ik snap niet als je naar een serieuze relatie op zoek bent (Vera) dat je dan in zo’n huis dat denkt te vinden.

Grace vind ik wel steeds leuker worden.

Mijn favorieten op dit moment: Peter, Grace, Tobias

Minst favorieten: Salar, Dimi, Vera, Amy, Kristof

Vera wilde vooral vrienden maken toch, niet direct een nieuwe liefde. Dit ontstaat overigens op alle plaatsen, maar ik geloof ook niet dat dit stand houdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:00 



 
Profiel   

Ze zijn nu honderden vogels aan het tellen. Hele discussies hoe te tellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:03 



 
Profiel   

Hahaha ja veel man!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:09 



 
Profiel   

Iemand enig idee of vogeltjes tellen gelukt is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:20 



 
Profiel   

Ja, volgens mij hebben ze er ruim €6000 mee verdient!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:06 



 
Profiel   

Beetje flauw dat big brother het spel tussendoor dan aanpast (met dat water)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:47 



 
Profiel   

Aan de andere kant, het duurde wel erg lang. Dus opzich niet verkeerd denk ik dat het is aangepast.

Er kan gestemd worden op wie z'n koffer terug mag krijgen, ik heb op Nawel gestemd, omdat ik denk dat zij hem het meeste mist (op Amy na, maar Nawel doet het al langer zonder koffer)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:04 



 
Profiel   

Wij hebben op Tobias gestemd.
Wij vonden dat 1 van de oorspronkelijke bewoners hem het meeste verdiende, omdat die al het langst zonder eigen koffer zitten.

Nouchine is mini brother deze week.
Dimitri en Vera hebben elkaar.
Peter en Grace hebben al hun koffer.
Blijft Tobias over :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:17 



 
Profiel   

Ik dacht eerst ook aan Tobias, alleen heb ik niet het idee dat hij z'n koffer echt 'nodig' heeft. Nawel, Salar en Amy zijn het meest afhankelijk van hun koffer denk ik, maar Salar heeft m al, dus vandaar bij mij Nawel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:21 



 
Profiel   

Tobias gestemd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 23 [ 555 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen