Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 76 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nog meer Marvel & DC fans?

 
Profiel   

Geweldig! *\o/*
Ik moet nog mijn foto's en posters bestellen om op te hangen :))

Wat valt voor jullie onder fan? Daar had ik net een discussie over met iemand. "Moet" je de acteurs kennen? Of alle films bekeken hebben?
Laat ik het beeld even schetsen. I was met iemand aan het praten en we dachten, leuk beide marvel fans! Totdat ik door ging vragen :+
Ik vroeg, Wat vind je van Sebastian Stan en Anthony Mackie? Zij zijn toch hilarisch samen? "Uhh, wie zijn dat?"
Waaaaaat? :+ (zelfs 0 Iron Man films gezien :+ )

Nou, wat valt voor jullie onder echte fan? Natuurlijk zijn er geen echte regels, maar wat/wie "moet" je kennen?


Onze kat heet Happy. Ik kan gewoon nog zeggen dat het van Happy Hogan komt :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:42 



 
Profiel   

M_D_H schreef
Hoe zit het eigenlijk met de acteurs?

Ik had altijd begrepen dat de acteurs van DC niet in Marvel mogen spelen en anders om...

Maar...
Barry Keoghan speelt Druig in the Eternals.
En gaat in the batman een rol spelen.


Dit mag wel, zolang het in het contract staat.
Idris Elba speelt Heimdall (thor) en bloodsport in suicide squat. (DC)
Happy Hogan ( jon favreau )heeft ook kleine rol in man of steel als soldaat :P
Tom hardy als Bane & Venom
Willem Dafoe als green goblin & in Aquaman als Nuidis Vulko
zo zijn er nog een aantal die wel heen en weer zijn gegaan (uiteraard geen mega rollen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:43 



 
Profiel   

Appeltje_1 schreef
Geweldig! *\o/*
Ik moet nog mijn foto's en posters bestellen om op te hangen :))

Wat valt voor jullie onder fan? Daar had ik net een discussie over met iemand. "Moet" je de acteurs kennen? Of alle films bekeken hebben?
Laat ik het beeld even schetsen. I was met iemand aan het praten en we dachten, leuk beide marvel fans! Totdat ik door ging vragen :+
Ik vroeg, Wat vind je van Sebastian Stan en Anthony Mackie? Zij zijn toch hilarisch samen? "Uhh, wie zijn dat?"
Waaaaaat? :+ (zelfs 0 Iron Man films gezien :+ )

Nou, wat valt voor jullie onder echte fan? Natuurlijk zijn er geen echte regels, maar wat/wie "moet" je kennen?


Onze kat heet Happy. Ik kan gewoon nog zeggen dat het van Happy Hogan komt :')


Zo leuk!!! Happy is te leuk :D
Ik vind wel dat je zeker een keer de films (in officiele tijdlijn) gezien moet hebben, en toch wel een paar dingen moet snappen en leuk vinden om jezelf fan te noemen toch :o je merkt het wel als je spreekt met iemand en die weet meteen wat je bedoelt en reageert op zoon herkenbare manier dan weet je wel of diegene het echt leuk vind is mijn ervaring, zoon gesprek van VIND JIJ DAT OOK ZO VET.? EN DIE EN DIE ACTEUR DIE OOK IN... ZIT, je snapt me wel denk ik :') _/-\o_
wij doen paar keer per jaar marathon of als er een nieuwe film komt, zoals spiderman no way home alle oudere films weer bekijken hahaha. beetje obsessed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:48 



 
Profiel   

Ach wat is "fan", moet dat gedefinieerd worden? :) Als je geniet van de films, hoef je toch niet persé de namen van de acteurs te kennen, of hun achtergronden of de comics van voor tot achter te kennen?
Als je er maar van geniet, dat is toch mooi en verbindend? :D Ieder op zijn eigen manier. Het maakt de een niet een betere of mindere "fan" dan de ander. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:49 



 
Profiel   

ow toevoeging, mensen die in de bios weglopen tijdens de credits die vallen wel per direct af als fan voor mij haha.
En idd iedereen geniet op zijn eigen manier, ik zou dan persoonlijk (als ik af en toe eens kijk) zeggen ik ben geen mega fan maar vind het wel erg leuk om te kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:50 



 
Profiel   

Ik volg sommige acteurs bv wel op social media enz omdat ik ze gewoon leuk vind, lol.
En we zijn wel redelijk up to date telkens met nieuwtjes omdat we het leuk vinden dat in de gaten te houden. Maar wanneer je wel of niet fan bent ofzo... hangt wat mij betreft idd ook geen definitie aan.

Wij hebben overigens ook best veel merchandise in huis, van boeken tot funko pops, en andere spulletjes. Vind ik ook erg leuk allemaal <3

--

Wat contracten betreft en werken voor zowel DC als MARVEL; alles is afhankelijk idd gewoon van Wat er precies vastgelegd wordt in contracten en hoe de acteurs qua tijd zitten. Maar normaliter kunnen ze idd buiten de tijd om wanneer ze dan bv niet voor MARVEL aan't werk zijn, prima een rol voor DC doen, mits dat idd niet in de weg zit qua planning met het al bestaande MARVEL contract bv.

--

Weglopen tijdens de credits vind ik ook altijd zooo jammer als ik mensen dat zie doen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:53 



 
Profiel   

Leo schreef
Ach wat is "fan", moet dat gedefinieerd worden? :) Als je geniet van de films, hoef je toch niet persé de namen van de acteurs te kennen, of hun achtergronden of de comics van voor tot achter te kennen?
Als je er maar van geniet, dat is toch mooi en verbindend? :D Ieder op zijn eigen manier. Het maakt de een niet een betere of mindere "fan" dan de ander. :)

Ja, ik wou het eigenlijk volledig met je eens zijn tot ik dit las:

daniquexx schreef
ow toevoeging, mensen die in de bios weglopen tijdens de credits die vallen wel per direct af als fan voor mij haha.
En idd iedereen geniet op zijn eigen manier, ik zou dan persoonlijk (als ik af en toe eens kijk) zeggen ik ben geen mega fan maar vind het wel erg leuk om te kijken :D

Want hier ben ik het echt wel mee eens :+ :') _O-


daniquexx schreef
M_D_H schreef
Hoe zit het eigenlijk met de acteurs?

Ik had altijd begrepen dat de acteurs van DC niet in Marvel mogen spelen en anders om...

Maar...
Barry Keoghan speelt Druig in the Eternals.
En gaat in the batman een rol spelen.


Dit mag wel, zolang het in het contract staat.
Idris Elba speelt Heimdall (thor) en bloodsport in suicide squat. (DC)
Happy Hogan ( jon favreau )heeft ook kleine rol in man of steel als soldaat :P
Tom hardy als Bane & Venom
Willem Dafoe als green goblin & in Aquaman als Nuidis Vulko
zo zijn er nog een aantal die wel heen en weer zijn gegaan (uiteraard geen mega rollen)

Zit mij ook net te bedenken dat ik dit had gelezen in combinatie met superheld en alleen vanuit de contracten bij Marvel.

Dus: Chris Evens, zou bijvoorbeeld geen superheld kunnen spelen bij DC.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:57 



 
Profiel   

M_D_H schreef
Dus: Chris Evens, zou bijvoorbeeld geen superheld kunnen spelen bij DC.


Technisch/wettelijk gezien JA - want hij heeft in principe geen lopend contract meer met MARVEL.
gevoelsmatig: NEE :') :') :') :') :')

Hij blijft voor mij Captain America, ondanks dat ie ook Johnny Storm heeft gespeeld haha.
Met acteurs die zulke grote rollen hebben gespeeld, vind ik het gevoelsmatig wel jammer als die idd een andere superheld gaan spelen.

Ryan reynolds die green lantern was en erna deadpool vind ik bv gevoelsmatig ook weer anders.
Maar met een acteur die idd zo groot is geweest als Evans in z'n rol als Cap denk ik dat ik er heeeeel erg aan zou moeten wennen als hij ineens een andere superheld gaat spelen haha.


Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 24-01-22 10:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:59 



 
Profiel   

Haha oke ja true, weglopen bij de credits is een beetje jammer. :') Their loss haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:59 



 
Profiel   

cursebreaker schreef
M_D_H schreef
Dus: Chris Evens, zou bijvoorbeeld geen superheld kunnen spelen bij DC.


Technisch/wettelijk gezien JA - want hij heeft in principe geen lopend contract meer met MARVEL.
gevoelsmatig: NEE :') :') :') :') :')

Hij blijft voor mij Captain America, ondanks dat ie ook Johnny Storm heeft gespeeld haha.
Met acteurs die zulke grote rollen hebben gespeeld, vind ik het gevoelsmatig wel jammer als die idd een andere superheld gaan spelen.

Ryan reynolds die green lantern was en erna deadpool vind ik bv gevoelsmatig ook weer anders.
Maar met een acteur die idd zo groot is geweest als Evans in z'n rol als Cap denk ik dat ik er heeeeel erg aan zou moeten wennen als hij ineens een andere superheld gaat spelen haha.

Nee, ook wettelijk gezien niet.
Ik geloof, maar dat is een beetje gissen, want ik heb de contracten nooit zelf ingezien natuurlijk :+, dat er in de contracten van de hoofdrol spelers een clausule is opgenomen dat zij geen andere superheld mogen spelen bij bijvoorbeeld DC.
En wat is een lopend contract?
Over het algemeen worden in de contracten opgenomen voor hoeveel films ze tekenen, het kan goed zijn dat er een clausule aan verbonden wordt dat zij geen andere superheld meer mogen spelen met een termijn er in.
Als dat termijn levenslang is, dan blijft die clausule actief ook al heeft Chris Evens het aantal films al gespeeld wat besproken was.

En bovenstaande clausule is waar ik het over heb, dat heeft niks meer te maken met een wel of niet lopend contract, zo'n clausule kan altijd toegevoegd worden en blijft ook actief voor de termijn die in die clausule vermeld staat.

En ik geloof dat Marvel (of Disney) wel heel actief is in het beschermen van wat ze creëren.

The Green Lantern was een enorme flop, ik geloof dat iedereen Ryan Reynolds als de Green Lantern zo snel mogelijk wil vergeten :') _O-
Het is voor iedereen een zegen dat hij Deadpool is gaan spelen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 10:15 



 
Profiel   

edit:

Ja alles valt of staat idd met wat er in die contracten staat, maar dat is per acteur gewoon heel anders/verschillend, afhankelijk van welke rol ze hebben en hoe belangrijk ze daarmee zijn.

Maar zeker voor de acteurs die idd kleinere rollen spelen, zijn ze hier veel minder 'streng' in zoals je dus idd wel ziet dat sommige dus wel 'switchen' van DC>MARVEL of vice versa. Maar goed, maakt ook niet uit verder. We weten toch niet wat daar precies in staat en speculeren heeft eigenlijk geen nut :')

--

En even los van of het dus wettelijk kan of niet, zou het voor mij gevoelsmatig/persoonlijk met sommige acteurs niet hoeven nee. Die zitten voor mij echt 'vastgeplakt' aan het personage wat ze al gespeeld hebben haha.

--

Ik ben overigens wel erg benieuwd wat Patterson gaat doen met zijn rol als Batman. :j
Ik was heel sceptisch maar ben wat bijgedraaid haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 10:27 



 
Profiel   

Ik ben nog steeds heel sceptisch :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 10:40 



 
Profiel   

+1 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 11:12 



 
Profiel   

Ik ook nog hoor, maar een deel van me is erg benieuwd ook haha.

Mijn favo batman blijf Bale. Denk ook echt niet dat er ooit nog iemand gaat komen die aan hem kan tippen, voor mij. Maar toen ik jonger was vond ik de films met Clooney, Kilmer, Keaton etc ook altijd geweldig - daar ben ik mee opgegroeid haha.

Maar Bale en die hele trilogie van Christopher Nolan... <3

Affleck... Ik weet het nog niet. Als ik objectief kijk naar het feit dat hij gewoon echt een heel andere batman neer zet als we eerder hebben gezien en nadat ik dat even heb laten bezinken moet ik zeggen dat hij me ook niet perse tegen staat en een interessante batman neerzet, ook al was ik er vooraf heel erg negatief over, lol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 11:16 



 
Profiel   

Ik kan er niet zo goed mee omgaan als ze acteurs wisselen voor een bepaalde rol := Voor Batman is dat lastig, maar de Joker net zo. Evenals, wat hier eerder genoemd is, dat de series qua verhaal en acteurs niet op één lijn liggen.

Voor Spiderman vond ik die acteurs wissel ook steeds zo verschrikkelijk. Hoewel ik Tom Holland heerlijk vind als Spiderman en zijn samenspel met Zendaya fantastisch is om naar te kijken, was ik ook echt wel fan van Andrew Garfield met Emma Stone.

En wanneer ben je fan? Tsja, ik kijk de films heel graag en sprint naar de bios voor de nieuwe Marvel films. Ik ben dan weer niet bekend met de comics en ik verdiep me niet in de nieuwe films omdat ik wel hou van het verrassingseffect tijdens de films zelf :) Van DC heb ik weinig op scherm gezien. Ik heb Batman gezien, Arrow lange tijd gevolgd (tot het te langdradige werd) en 1 of 2 seizoen van The Flash gezien (mede door Arrow). De rest trekt me niet zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 11:34 



 
Profiel   

Ik moet zeggen dat ze bij Marvel het wel echt geweldig opgelost hebben met de multiverse :j
Ik hou echt van dat idee :))

Ik verwacht gewoon dat Patterson in het zonlicht in eens gaat stralen als een diamant en een stel bomen weg gooit :') _O-

Ik ben ook wel heel benieuwd naar Morbius, daar wacht ik echt al wel een tijdje op!
Het heeft de duisternis waar DC juist bekend om staat en ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt wanneer de duisternis wordt verpakt in een Marvel jasje :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:16 



 
Profiel   

M_D_H schreef
Ik moet zeggen dat ze bij Marvel het wel echt geweldig opgelost hebben met de multiverse :j
Ik hou echt van dat idee :))

Ik verwacht gewoon dat Patterson in het zonlicht in eens gaat stralen als een diamant en een stel bomen weg gooit :') _O-

Ik ben ook wel heel benieuwd naar Morbius, daar wacht ik echt al wel een tijdje op!
Het heeft de duisternis waar DC juist bekend om staat en ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt wanneer de duisternis wordt verpakt in een Marvel jasje :+


Jaaa ben ook zo benieuwd naar Morbius en Jared <3 ook weer DC naar Marvel }>
Zo jammer dat Warner Bros zo stom doet met oa zack snyder cut en ga zo maar door. ik ben benieuwd wat toekomst van DC word..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:24 



 
Profiel   

Hier ook een marvel fan :D.
De eerste film die ik gezien heb was Avengers: Age Of Ultron in de bios met vrienden, in de jaren erna af en toe een film thuis gekeken, maar vanaf Ragnarok heb ik elke film in de bioscoop gezien! Endgame heb ik toen direct om middernacht zodra hij uitkwam gezien, en ben in December ook naar een van de eerste vertoningen van No Way Home geweest (gelukkig, want vrij snel daarna ging alles dus dicht). Ik zit vrij actief op de marvel hoek van twitter dus ik probeer alles zo snel mogelijk te zien ivm spoilers. Ben zelf erg fan van Bucky en Natasha, heb Black Widow geloof ik wel 8 keer in de bios gezien afgelopen zomer :=. Infinity War, The Winter Soldier en Ragnarok staan bij mij heel hoog op mijn lijstje met favoriete films.

Heb ook een aantal films van DC gezien, maar die grijpen mij toch niet zo als de Marvel films, al vind ik ze vaak wel leuk. Ik volg momenteel de serie Superman & Lois, die ik ook wel erg tof vind!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:20 



 
Profiel   

Hi ik meld me :+

Ben alles aan het bij kijken oo disney+ wat sinds endgame is gekomen. Ik moet ook nog alles in de wolverine wereld kijken, behalve de eerste deadpool. Die heb ik vorige week gezien.

Maar verder, I love it <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:26 



 
Profiel   

Mijn ondertitel zegt genoeg. 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:38 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Mijn ondertitel zegt genoeg. 8-)

_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:51 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Mijn ondertitel zegt genoeg. 8-)

_/-\o_ 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 20:57 



 
Profiel   

Niet iedereen vindt die film goed maar ik vind hem briljant. Die twee spelen zo goed samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:24 



 
Profiel   

En even he...
Kunnen wij niet een enorme waardering uitspreken voor Yelena doing the pose?
Ik heb daar zo ontzettend hard om gelachen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:01 



 
Profiel   

M_D_H schreef
En even he...
Kunnen wij niet een enorme waardering uitspreken voor Yelena doing the pose?
Ik heb daar zo ontzettend hard om gelachen :')

Jaaaa!!!

_/-\o_

Briljant!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 76 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen