Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 367 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

 
Profiel   

Beterschap Shettepret! Gotta love corona. :\ Ook echt nu je weer meer mag. :=

Wat zouden jullie doen.. Het nieuwste boek van KA Tucker is net uitgekomen. Fysieke kopie bij de lokale boekenwinkel besteld. Gaat wss een dag of 34 duren, 20 euro. Of ik koop voor 5 euro het ebook en die is meteen beschikbaar? Keuzes keuzes. :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:46 



 
Profiel   

Leys schreef
Oh, dat verbaasd me niks, is ook even geleden.
Maar ik ben nu al zo gewend aan Scribd, geen zin meer om te switchen:')

Tenzij Storytell The Lunar Chronicles er op heeft staan, want die wil ik heel graag nog een keer luisteren!

Eerder ook eens een slechte narrator gehad en daarna geen audiobooks meer geprobeerd. Maar nu met een leuke code wel 2 maanden gratis dus ideaal om te proberen.

Lunar chronicles, leuk! Die wil ik binnenkort gaan rereaden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:57 



 

Ik zou het ebook kopen, als ik hem zo graag wilde lezen :')

Lunar Chronicles is een van mijn favoriete series <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:02 



 
Profiel   

Ja heb net maar besteld. :') Kan zoiets niet afwachten. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:03 



 
Profiel   

Herlees je zulke boeken ook vaker Niniane en heb je de andere boeken in de wild serie ook fysiek? Anders zou ik beide doen :') En anders voor sowieso e-book gaan nu als je graag snel wilt lezen. KA Tucker is wel weer leuk om fysiek te hebben hehe maar fysiek boek zou je anders ook naderhand nog eens kunnen bij kopen als je 'm alsnog graag in de kast wilt.

Las je A Fate of Wrath & Flame al van d'r? Die is me echt heel erg goed bevallen. Van mij mag ze meer fantasy/paranormal romance gaan schrijven.

--

Ik heb vooral mobiel mee gelezen en dan is een bij lees post lastig, en momenteel ben ik even zo moe dat het me vanachter de pc wat veel energie kost dus m'n bij lees post schrijven wordt wat door geschoven :')

--

Lezen gaat weer ruk momenteel en daar baal ik wel van pff. Ging net zo lekker weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:22 



 
Profiel   

Ik heb die nog niet gelezen nee, maar was eigenlijk ook wel vergeten dat ze een fantasy boek had uitgebracht? Valt ´ie in de YA categorie vond je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:29 



 
Profiel   

Niniane schreef
Ik heb die nog niet gelezen nee, maar was eigenlijk ook wel vergeten dat ze een fantasy boek had uitgebracht? Valt ´ie in de YA categorie vond je?


Nee, is denk ik wel vergelijkbaar met haar new adult romance boeken ook, alleen in een paranormale setting waarin ook het politiek element -wat je in dit soort werelden/verhalen erbij krijgt- heel leuk is uitgewerkt vind ik. Romance was meer slow burn ook met imo een fijne opbouw. Overall: Erg leuk eerste boek en ik ben Heel erg benieuwd naar het vervolg! Een boek wat ik ook zeker weer zal herlezen in de toekomst. :j

Valt een beetje in de categorie zoals From Blood and Ash van Armentrout.
Ik las 'm tijdens onze vakantie in Frankrijk afgelopen zomer en ben er echt doorheen gevlogen en baalde echt dat boek 2 er nog niet was hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:39 



 
Profiel   

Leys schreef
Ik zou het ebook kopen, als ik hem zo graag wilde lezen :')

Lunar Chronicles is een van mijn favoriete series <3

Hier ook, heb de hele serie in hardcover Nederlands in de kast staan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:51 



 
Profiel   

Lunar Chronicles wil ik dit jaar ook graag mee verder.
Cinder is me heel goed bevallen, Scarlet staat nu sinds vorig jaar of jaar ervoor zelfs al op de kast maar is er nog niet van gekomen om te lezen #oops. Ik heb simpele pb's maar een mooie HC set lijkt me ook gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:58 



 

Ik heb de Engelse hardcovers in de kast :)
Scarlet is mijn favoriet, ik herken mezelf gewoon heel sterk in haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:59 



 
Profiel   

Beterschap Shettepret!

Niniane, als je het meteen wil lezen zou ik voor het ebook gaan!


Het valt toch wel mee met hoeveel sekscenes EotV bevat? Ik kan me niet herinneren dat het er echt veel waren.

~~~~


Ik wil de Blood of Eden serie van Julie Kagawa graag nog in het Engels, maar ik kan de juiste maten niet vinden.



Donner heeft deze bijvoorbeeld:
The immortal rules: 208 x 139 x 38 mm
The eternity cure: 208 x 139 x 35 mm
The forever song: 203 x 135 x 35 mm

The forever song is of alleen beschikbaar als hardcover of als een kleinere paperback heb ik het idee. En volgens mij zijn the immortal rules en the eternity cure dan weer niet beschikbaar als hardcover. |o

Dan misschien toch maar in het Nederlands doen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:02 



 
Profiel   

Er zijn hier meer mensen die nevernight van Jay kristoff hebben gelezen toch?

Spoiler:
Blijft die hele serie zo ontzettend bloederig? Bij sommige dingen voel ik me oprecht niet op m'n gemak tijdens het lezen. Ik kan best wel slecht tegen dingen als martelen dus als dit de hele serie blijft kap ik er na dit eerste boek wel mee denk ik. Vind het echt jammer want de schrijfstijl en de personages vind ik wel leuk.


___
Verder hier heel druk geweest dus even niet meegepraat hier. Ook niet zoveel gelezen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:32 



 
Profiel   

Felicxa, dat blijft wel zo en komen ook nog wel wat andere heftige onderwerpen aan bod in de serie. Dus dat moet je wel kunnen hebben/waarderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:48 



 
Profiel   

Minder wordt het zeker niet. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:58 



 
Profiel   

Ooh, mijn bestelling kwam gisterenavond binnen. Ik ben zooo blij!! En die editie van Acotar is gewoon <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ik heb Het Dal der Beloften bijna uit. Van het weekend ga ik beginnen in EotV! Wie wilde deze ook alweer gaan buddyreaden? Hoeft niet perse hoor dus als je iets anders leest, voel je niet bezwaard!!

Ik ben iig blij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 07:14 



 

Nienke98 schreef
Ik wil de Blood of Eden serie van Julie Kagawa graag nog in het Engels, maar ik kan de juiste maten niet vinden.

[ [url=m/T5NJdk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Donner heeft deze bijvoorbeeld:
The immortal rules: 208 x 139 x 38 mm
The eternity cure: 208 x 139 x 35 mm
The forever song: 203 x 135 x 35 mm

The forever song is of alleen beschikbaar als hardcover of als een kleinere paperback heb ik het idee. En volgens mij zijn the immortal rules en the eternity cure dan weer niet beschikbaar als hardcover. |o

Dan misschien toch maar in het Nederlands doen...

Deze versies zijn er niet in een matchende set.
Ik heb een paar jaar terug ook geprobeerd om ze te krijgen, maar na veel onderzoek was de conclusie dat dit niet mogelijk is.
Van een van deze covers is alleen een hardback en van de anderen alleen een paperback.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:25 



 
Profiel   

Ik vind dat dus zo iets waardeloos.
Dat heb je ook met de millenium serie. De eerste 3 boeken zijn qua formaat gelijk aan elkaar, de 3 boeken daarna wijken op alle fronten af. Ik baal er zo van, het is echt een doorn in mijn oog als ik naar min boekenkast kijk.

Jullie weten wel de pareltjes mbt de kaft van de boeken te vinden he <3
Echt heel mooi :j

Ik heb Witcher 5, de vuurdoop uit, ga nu door naar Witcher 6, ik ga momenteel echt nog heel lekker met mijn challenge.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:27 



 
Profiel   

MDH, worden de boeken wat makkelijker te lezen na de eerste? Ik heb de eerste gelezen, vond het gaaf boek, maar die hele lange hoofdstukken stonden me echt tegen :')

Die verschillende formaten en covers zijn echt |o het gebeurt zo vaak. Dan heb ik nog liever ebook dan niet matchende boeken in de kast.

Niniane, ik zou zeggen ebook om nu te lezen en gewoon boek om straks in de kast te zetten :+
Bij sommige uitgaves waar ik echt niet op wil wachten, doe ik het op die manier.

Shettepret, veel plezier met EotV!

Ik gisterenavond Crown of Midnight uitgelezen. Tijd voor Heir of Fire!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:39 



 

Over gave covers gesproken...
Ik heb net deze besteld, vind ik ook zo ontzettend gaaf <3


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:41 



 
Profiel   

Papieren boeken zijn zoveel leuker dan eBooks <3 alleen de covers al!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:48 



 
Profiel   

Ik lees heel graag ebooks :D
Maar er zijn genoeg gave boeken die ik ook echt op papier in de kast wil hebben. Zeker met zulke gave covers <3 alleen die niet matchende edities zijn echt zonde inderdaad.

Reading challenge gaat hier voor geen meter haha. Pas 1 boek uit, en nog altijd bezig in We Ride The Storm. Wel een goed boek, leest lekker weg, maar niet zo dat ik het echt niet weg kan leggen.

Ben ook nog bezig in het laatste Witcher boek, Lady of the Lake. Ik heb de meeste boeken met plezier gelezen maar deze heb ik helaas minder mee. Maar ben wel benieuwd hoe het afloopt, dus ga hem zeker nog wel uitlezen.
Oh ja, de lange hoofdstukken zijn inderdaad standaard in deze serie :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:56 



 
Profiel   

Het wordt niet minder Felicxa zoals hiervoor ook is gezegd.

Wat een leuke aankopen Shettpret! Mooie editie ook van ACOTAR, ik vind het jammer dat de andere delen niet in dezelfde editie uit gebracht zijn.

Vervelend is dat wanneer een serie niet dezelfde maten hebben en erg jammer dat uitgeverijen hier geen rekening mee houden want veel lezers irriteren hieraan.

Wat een aparte maar mooie cover Leys!

Hier komt vanavond boekenpost binnen en ik zag dat Illumicrate hun box vanaf vrijdag op de post gaat doen dus hopelijk komt de januari box volgende week binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:58 



 
Profiel   

Wat zijn dat voor een boeken? ziet er heel vet uit!

@Linoleum, ik vond de eerste 2 boeken vrij lastig te lezen, ik denk ook meer omdat het een soort van "korte verhalen" waren met inderdaad hele lange hoofdstukken.
Die hoofdstukken zijn nog steeds zo lang (en soms vraag ik mij echt af waarom :') _O- ) maar er komt vanaf boek 3 wel echt meer gang in het verhaal, de karakters worden beter uitgediept, het verhaal verloopt ook logischer (je bent niet steeds aan het terug zoeken of je nou iets gemist hebt in het verhaal, of dat de schrijver het gewoon niet geschreven heeft :+ ) en ik ben nu wel echt enthousiast :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:02 



 
Profiel   

Biks2 schreef
Papieren boeken zijn zoveel leuker dan eBooks <3 alleen de covers al!

Ik ben het daar wel mee eens.
Ik hou van hoe ze staan in mijn boekenkast, hoe gaaf sommige covers zijn, de geur van een nieuw boek <3

Maar, mijn ebook stelt mij in staat om 108 boeken (op dit moment, hij is nieuw) mee te nemen zonder mijn rug te breken :+
En ik kan er mee in bad, iets wat ik met mijn gewone boeken heel graag doe, maar liever niet doe omdat ik bang ben dat ze beschadigen... :') _O-
En met mijn kobo abonnement kan ik allemaal boeken eerst "proef" lezen, kijken of ze wat zijn en daarna de boeken bestellen. Zo voorkom ik dat ik stomme boeken in de kast heb staan die ik dan weer weg moet geven :') _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:04 



 
Profiel   

@C_arloa, leuk om naar uit te kijken! :D

Ik heb mijn oog weer laten vallen op iets (nog niet eens begonnen in mijn recent aangeschafte boek maar oke haha).
Het boek van vreugde - Dalai Lama en Desmond Tutu. Lijkt me een mooi boek en de moeite waard om te hebben.
Heeft iemand die al gelezen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 367 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen