Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 30 [ 744 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Over mijn lijk

 
Profiel   

Idd heftig
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:22 



 
Profiel   

Ik kijk voor het eerst (was steeds te laat bij de andere seizoenen).
Kreeg op het einde bij Jip en haar dochter wel een brok in mijn keel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:24 



 
Profiel   

Mehtap en chelsea leven idd nog van de oude series.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:42 



 
Profiel   

Maar Chelsea is toch vroeg uit het programma gegaan ,omdat ze niet meer vond dat ze er thuis hoorde qua ziektebeeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:44 



 

Prachtig programa, maar wel 1 waar je echt even een moment voor moet zien te vinden. Tim doet het geweldig.

Fabienne geeft zo veel inspiratie nog steeds voor mij als ik aan haar terug denk. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:59 



 
Profiel   

Olympia schreef
Maar Chelsea is toch vroeg uit het programma gegaan ,omdat ze niet meer vond dat ze er thuis hoorde qua ziektebeeld?


Nee volgens mij heeft ze het afgemaakt, maar tijdens het filmen veranderde haar diagnose van fataal naar chronisch. Maar ze had geen kanker dus er was best wel wat kritiek op haar deelname.

Ik kijk het al sinds het prille begin. Zoveel bijzondere mensen voorbij zien komen met Yvonne Jaspers als dieptepunt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 22:49 



 
Profiel   

Ben wat seizoenen terug aan het kijken en mijn breekpunt was toch wel toen Sylvia verrast werd doordat haar paard ineens voor het gemeentehuis stond na de trouwerij ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 23:17 



 
Profiel   

Bizar dat verhaal van Irene met haar moeder.
Hoe ironisch.
Wel gaaf hoe ze de doop in elkaar hadden gezet met Patrick

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:41 



 
Profiel   

Ik heb aflevering 1 gezien en wil de rest morgen terugkijken. Ik vond het vooral enorm triest dat Kiki haar grootste wens was om zichzelf nog op tv te kunnen zien, maar ze dat dus helaas niet heeft mogen meemaken :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 04:54 



 
Profiel   

O jeetje het einde van de aflevering van vandaag, over Roy en Annick.
Ik ben zwanger dus ik jank sowieso al snel, maar nu kan het echt niet droog houden |( _O- :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:26 



 
Profiel   

https://www.shownieuws.nl/entertainment ... -op-straat

zo sneu

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 01:09 



 
Profiel   

Pff, net de laatste aflevering bekeken, heftig weer hoor. Ik vind het knap dat Tim zichzelf bij elkaar weet te houden op sommige momenten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:22 



 
Profiel   

Oh die Kiki, wat een lief dapper meisje... zo berustend ook, en nadenken over de mensen die achter blijven.. Ik had het echt wel moeilijk bij haar, en de uitslag van Irene...phoe, die kwam ook wel even binnen, lijkt me zo eng om dit soort gesprekken te hebben, niet te doen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:48 



 
Profiel   

YvonneV schreef


Ik kan dat niet sneu vinden...........

A: ze hadden een huis
B: ze kiezen zelf voor een nomadenbestaan
C: als je zo ziek bent kan je ook gaan zoeken naar een stabiele plek voor je gezin.

Aan dit soort keuzes hangen ook consequenties en omdat je ziek bent ben je niet per definitie dan ineens zielig als je 'domme keuzes' maakt met grote gevolgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:50 



 
Profiel   

Heftige aflevering. Zusje van Kiki een eigen urn, ik hield het niet droog.


Ben het met je eens Zonnetje, dit is toch wel eigen verantwoording.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 12:55 



 
Profiel   

Zonnetje81 schreef
YvonneV schreef


Ik kan dat niet sneu vinden...........

A: ze hadden een huis
B: ze kiezen zelf voor een nomadenbestaan
C: als je zo ziek bent kan je ook gaan zoeken naar een stabiele plek voor je gezin.

Aan dit soort keuzes hangen ook consequenties en omdat je ziek bent ben je niet per definitie dan ineens zielig als je 'domme keuzes' maakt met grote gevolgen.

Er wonen heel veel mensen op woonboten, dat is normaal gesproken een prima stabiele plek om te wonen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 13:00 



 
Profiel   

Ik las dat het antikraak was, maar ik weet niet hoe betrouwbaar mijn bron was heb niet onthouden waar ik het had gelezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 13:02 



 
Profiel   

Zonnetje81 schreef
YvonneV schreef


Ik kan dat niet sneu vinden...........

A: ze hadden een huis
B: ze kiezen zelf voor een nomadenbestaan
C: als je zo ziek bent kan je ook gaan zoeken naar een stabiele plek voor je gezin.

Aan dit soort keuzes hangen ook consequenties en omdat je ziek bent ben je niet per definitie dan ineens zielig als je 'domme keuzes' maakt met grote gevolgen.


weet jij waarom ze de keuze gemaakt hebben om in Amsterdam op een woonboot te gaan wonen? Wie weet wel om dichter bij het ziekenhuis te wonen. En ik kan me voorstellen dat je niet altijd handige beslissingen kunt maken als je een tumor in je hoofd hebt.

Het zou ook niet mijn keus geweest zijn om voor een kind te gaan terwijl ik weet dat ik niet meer zo lang te gaan heb.

Maar dan nog vind ik het sneu dat je met je gezin op straat komt te staan en zeker als je ziek bent

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 13:22 



 
Profiel   

Mooie en lieve Kiki die zelf haar urn kiest en maakt.
Ik moest wel een traantje wegpinken.
En dan een kleine urn voor haar zusje,zodat ze ook op haar kamer kon staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:37 



 
Profiel   

luuntje schreef
Mooie en lieve Kiki die zelf haar urn kiest en maakt.
Ik moest wel een traantje wegpinken.
En dan een kleine urn voor haar zusje,zodat ze ook op haar kamer kon staan.


Echt heel ontroerend, wat een lief meisje zeg zo begaan met haar familie en vriendinnen die achterblijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 06:43 



 
Profiel   

Heb zojuist de laatste afleveringen gezien.

Heftig voor Irene zeg, zo triest. En mooi voor 't koppel dat goed nieuws kreeg. Weet nog steeds niet zo wat ik er van moet vinden van zwanger raken nu met dat boven je hoofd.. snap het ergens ook wel maar tegelijkertijd ook wel heel moeilijk.
Vond de beschrijving van Jip haar vader wel heel treffend, dat je dan voort leeft in je kind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 04:03 



 
Profiel   

Er stond laatst een interview met Annick in een blad (dacht Vriendin o.i.). Dat niemand vroeg hoe het met haar ging en dat ze alle ballen hoog moest houden (eigen bedrijf, Roy en baby). Dat snap ik ook enorm. Je wilt het liefst iets van jullie samen nog, maar het is gewoon loodzwaar. Dat is het al met een ongeneeslijk zieke partner, laat staan met een baby erbij en ook nog je eigen salon. Dan snap ik wel dat je tolt... edit; https://www.flaironline.nl/persoonlijke ... e=Facebook

Ik vond die urn trouwens erg mooi. Eigen.

Wat ik ook erg sneu vind is moeder en dochter zo ziek. Dan ben je als vrouw zijnde zelf terminaal, en dan moet je je naast je eigen ziekte proberen te verwerken ook nog zorgen hebben over dat van je dochter. Niet te doen toch...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 06:58 



 
Profiel   

Ja, interessant interview.. maar dat is ergens waar je ook voor kiest dan of niet? Ik vind dat, dat is, waar de meeste mensen waarschijnlijk voor gewaarschuwd hebben. Dat het wel heel veel alleen doen is. En zorgen is. En of je daar dan een kindje bij had moeten toevoegen, tja ik weet het niet.

Ik snap best wel dat zij het heel moeilijk heeft en ook sneu dat er niemand naar haar vraagt.. maar tegelijkertijd heb ik ook een beetje een 'wat had je dan verwacht' gevoel erbij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 07:38 



 
Profiel   

Gister de aflevering gekeken heftig wel.
Van Jip kan ik nu niet volgen want ik zie in deze aflevering dat ze een stenen huis hebben dus die woonboot kan ik nu even niet plaatsen

Annick ja het is zwaar een kind, werk en huishouden en dan in de toekomst alleen komen te staan.
Ik snap hun keuze voor een kindje het is ook zo mooi maar niemand heeft verteld dat kinderen makkelijk zijn zelfs niet als je met 2tjes bent

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 07:40 



 
Profiel   

tita schreef
Gister de aflevering gekeken heftig wel.
Van Jip kan ik nu niet volgen want ik zie in deze aflevering dat ze een stenen huis hebben dus die woonboot kan ik nu even niet plaatsen


De afleveringen zijn een jaar of anderhalf terug opgenomen. Ze zijn niet live. Woonsituatie is veranderd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 08:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 30 [ 744 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen