Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 369 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

 
Profiel   

Wonkey Donkey :')
Ik heb van bookdepo een boekenlegger van The Squirrles that Squabbled (ofzo), misschien is die wel van dezelfde reeks ofzo. Vind die titel alleen al supergrappig :') ik ben een simpele ziel
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 08:31 



 
Profiel   

petitparis
Is idd vanaf de telefoon lastig, dat vond ik ook al haha. Heb hierdoor ook even minder goed kunnen reageren. Leuke boekenpost!!

taartjee
Ja, heel erg mooi is het boek! En dan ook nog heel net geprijsd voor het feit dat het een HC is en gezien de huidige prijzen soms haha.
Wat vind je van Circe so far? Ik ben ZO benieuwd wat je van Throne of Glass gaat vinden hihi.

Eelmo
Bookdepo heeft ook wel vaak echt leuke leggers! De huidige set vind ik dan niet perse aanspreken, al is het wel leuk dat ze lezers zo in het zonnetje zetten met de foto's op de leggers. Maar ih verleden idd ook echt zulke leuke sets bij elkaar kunnen sparen, love it!

--

Ja de Maas 'discussie' is idd terugkerend hihi. Ook nog genoeg mensen die Maas in 't algemeen niks vinden en helemaal niet lezen weer bv.

En dan is er ook Crescent City nog. Crescent City 1 is ook weer een ander soort boek als ToG en ACOTAR en heeft veel meer urban fantasy/paranormal romance neigingen bv. Maar niet iedere auteur ligt nu eenmaal elke lezer en dat is ook niet erg. Zo wordt mijn aandacht momenteel bv. getrokken naar het adult fantasy boek van Holly Black wat eraan komt, terwijl ik zou kunnen zweren eerder dat ik nooit meer een boek van haar zou oppakken hahaha. Geen enkel boek van haar heeft me goed gelegen en 2/3 van de boeken die ik opengeslagen heb, heb ik ook geDNF'd bv. Maar deze wekt wel weer interesse, lol.

--

Ik verwacht vandaag dan eindelijk Heart on Fire van Amanda Bouchet uit te lezen en dan even kijken wat m'n volgende wordt; a Touch of Ruin dacht ik eerst en had ik ook al klaar liggen en open geslagen, maar misschien dat ik een Maas boek ga herlezen - ik zit met Maas in m'n hoofd nu, lol.

Gister ook even een stukje gelezen in een non-fictie boek waar ik tussendoor in verder wil gaan. Ben ik niet zo 1,2,3 door heen omdat het veel informatie is, maar vind het wel mega interessant. Het is het BAT-Behavior adjustment training- boek van Grisha Stewart, honden gedrags/training boek.

En later vandaag komt nog een bol bestelling binnen want ik kwam nog een toffe HC voor €9 tegen die ik niet kon weerstaan. Ik denk dat m'n januari haul foto weer vreselijk confronterend gaat zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 09:20 



 
Profiel   

Cursebreaker, ik vind Circe echt fantastisch! Is bij mij ook niet heel moeilijk gezien ik echt gek ben van de Griekse mythologie. Ik vind het zo geweldig om die mythen vanuit een ander oogpunt te lezen, heerlijk verfrissend en anders dan anders. Had ik ook bij A Thousand Ships. Zo geweldig interessant om zo'n mythe vanuit een andere hoek te bekijken!


Ik heb net dus van stage voor mijn laatste stagedag een bol.com cadeaubon gehad, oftewel boeken aanschaffen! Nu had ik 2 interessante boeken gezien om samen met Adriadne te bestellen, maar allebei die boeken hebben een beetje een ongemakkelijke maat en dat vind ik zo jammer! Het gaat om Lore van Alexandra Bracken en Gods Behave Badly van Marie Philips.
Nu ben ik dus nog op zoek naar andere griekse mythologie boeken, hebben jullie nog suggesties? Deze boeken heb ik al, Mythos van Stephen Fry heb ik momenteel uitgeleend, dus die ligt er niet tussen :P

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 11:21 



 
Profiel   

Oke na deze discussie gaat ACOTAR en ToG toch maar op mijn lijst :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 13:28 



 
Profiel   

_O-
Groot gelijk :))

Hier hidden figures afgeluisterd. Ik dacht dat het een roman zou zijn maar er werden feiten verteld over die periode. Viel dus wat tegen want ik had de film voor ogen.

Ook verder gaan lezen in storm and fury maar het pakt mij nog steeds niet jammer genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 14:26 



 
Profiel   

Taartjee, The Silence of the Girls van Pat Barker past volgens mij ook nog bij je boeken over Griekse mythen. Het vervolg is The Women of Troy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 17:21 



 
Profiel   

Manou schreef
Taartjee, The Silence of the Girls van Pat Barker past volgens mij ook nog bij je boeken over Griekse mythen. Het vervolg is The Women of Troy.


Deze idd, wil ik zelf ook nog heel graag lezen! En misschien I, claudius van Robert Graves nog. Is wel een ouder boek (zeg maar uit de jaren '30 van de vorige eeuw als ik het goed heb) maar wil ik ook nog graag lezen. Heeft mijn docent latijn me aangeraden toen ik nog op de middelbare school zat. Gaat wel over het romeinse rijk en niet over de grieken, en het gaat over het leven van keizer Claudius, dus het is geen mythe. Wel fictie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 18:02 



 
Profiel   

Shettepet, mooie editie van ACOTAR. <3

Leys, ontzettend vervelend ja. Ik was blij toen ik zag dat de hardback eindelijk als paperback uitgebracht zou worden, maar ja te klein...
Gave cover inderdaad!

Moirin, ik ben een enorme Witcher fan, maar Lady of The Lake vond ik ook minder leuk. Heb je Seasons of Storms ook al gelezen?
Ik vond de eerste twee boeken (de korte verhalen) ook prima te doen.

Oh, die boeken van Brandon Sanderson zien er ook tof uit, Leo. Die staan ook nog op mijn to read lijst. :j

Mooie cover, Melissa! Ziet eruit als een leuk boek

Haha Wonky Donkey :')

~~~~


Ik vond TOG en ACOTAR allebei echt geweldig! Ik denk niet dat ik zou kunnen kiezen. De opbouw van TOG is wat langzamer en de 1e 2 boeken zijn niet zo goed als de rest van de serie. Bij ACOTAR vond ik het 3e boek niet zo goed als het 2e boek en ik ben geen fan van de novella. A court of Silver Flames en Crescent City moet ik nog steeds lezen.

Ik wist overigens niet dat Maas pas 16 jaar was toen ze het 1e boek van TOG schreef, wauw :oo .


Ik heb echt intens genoten van Six of Crows en Crooked Kingdom <3 . Ik was het alleen niet helemaal eens met het einde van Crooked Kingdom.
Spoiler:
Ik vond het zo stom dat Matthias dood ging. Vooral de manier waarop.


Ik ben nu halverwege Good Omens en ik twijfel of ik doorga of het opgeef. Ik zie de humor er niet echt van in, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik had namelijk ook niet zoveel met The Hitchhikers Guide to the Galaxy. De hoofdpersonages vind ik wel enigszins vermakelijk, maar de overige personages niet echt. Misschien liggen deze schrijvers me niet. Norse Mythology van Neil Gaiman vond ik geweldig, maar American Gods vond ik echt een drama. Van Terry Pratchett heb ik nog nooit iets gelezen.

Ik zag gister de mail van Illumicrate met het thema voor maart en ik denk dat ik weet welk boek het gaat zijn:
Spoiler:
Gallant van V. E. Schwab

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 18:06 



 
Profiel   

Manou schreef
Taartjee, The Silence of the Girls van Pat Barker past volgens mij ook nog bij je boeken over Griekse mythen. Het vervolg is The Women of Troy.


Deze ga ik bestellen, klinkt interessant! In A Thousand Ships kwam haar naam ook al voorbij en was toen al nieuwsgierig naar haar verhaal, dus wel leuk om dan de andere kant van het verhaal ook te lezen en te ervaren!

Toch besloten om Lore ook te bestellen, ik kan hem nergens anders vinden met een andere afmeting dus ik gok dat dit gewoon de afmetingen zijn voor dat boek. Ben te nieuwsgierig naar het verhaal! Ik moet dan een klein beetje bij betalen, maar ach. Ik heb deze week al 13 boeken mogen ontvangen, wat maken 3 extra nou nog uit :')
Deze 3 boeken komen morgen al binnen :D


[ img ]

Ik zal morgen trouwens even een goede foto maken van de TOG box, ik ben er echt super blij mee <3
Kan ik ook meteen m'n nieuwe boeken showen!

_
Vanaf mij niet een denderende leesupdate, ik heb A Court of Frost and Starlight bijna uit, ik vond de novella niet zo spectaculair als de gewone serie, maar wel erg vermakelijk. Heb hard op zitten grinniken bij de traditie van Rhys, Azriel en Cassian :') Vanavond is die wel uit, dan ga ik hopelijk snel beginnen aan A Court of Silver Flames.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:07 



 
Profiel   

taartjee
Ohh wat een leuke collectie Griekse mythologie boeken heb je daar! Heb ze vrijwel allemaal ook op de wishlist gezet of het stond er al op- alleen the song of Achilles had ik al staan. En hele leuke aankopen heb je net weer gedaan. The silence of the Girls lijkt me ook zo goed - en het boek wat erna komt ook van the women of Troy. Ik heb Silence... op m'n wishlist voor Secret Santa, dus die kan ik helaas niet zelf kopen hihi. Ariadne lijkt me ook gaaf. Lore trekt me minder omdat ik eerdere boeken van die auteur niet echt vond pakken qua schrijfwerk. Maar benieuwd wat je van alles gaat vinden! Veel plezier alvast met a Court of Silver Flames. Die wordt behoorlijk spicy, maar ik vind de nieuwe personages en groeiende vriendschappen, de personage ontwikkelingen e.d. van de al bekende personages zooo goed in dit boek; het mentale aspect bv ook. Echt zo onwijs van genoten allemaal <3 En benieuwd naar je ToG box set foto!

amandananana
Leuk haha! Benieuwd welk #team je straks bij wilt, of dat je geen team wilt en niks aan Maas gaat vinden hahaha, kan ook nog.

Carola
Jammer dat het luisterboek qua inhoud wat tegenviel/anders was als je verwachtte. En jammer dat Storm and Fury niet pakt.

Nienke98
Benieuwd wat jij nog van A Court of Silver Flames maar ook CC1 gaat vinden tzt. En jaaa leuk dat de Six of Crows duologie goed is bevallen! En eens met je spoiler. Ik was zo pissed- nog steeds trouwens.

--

Hier kwam vandaag nog boeken post: The splendor, waar ik het eerder over had en nog een andere openstaande order die toevallig ook vandaag dus mee geleverd werd: FABLES|Animal Farm. Volume 2 in de serie. Kreeg volume 1 cadeau van Eelmo en die is me echt zooo goed bevallen dat ik echt ernaar uit kijk om Animal Farm snel te gaan lezen en door te sparen met de serie.


[ img ]

[ img ]

De laatste maanden meer en meer Graphic novels/comics e.d. weer aan't lezen dus ik voorzie mijn collectie dit jaar nog wel goed groeien in deze genres hihi. Wishlist staat in ieder geval goed vol al :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:26 



 
Profiel   

Klopt Nienke98, heeft Illumicrate bekend gemaakt op instagram, met een geheel redesigned cover :j

Leuke aankopen Taartjee!

Storm en fury lijkt nu op gang te komen Melissa. Sowieso leest het heel makkelijk weg dus ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal.

Leuke aankopen heb je weer binnen gekregen en ik duik virtueel weer even in je boekenkast :))

Edit; zo jammer dat die editie van Jurassic world niet meer te koop is, het is echt gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:45 



 
Profiel   

C_arola schreef
Klopt Nienke98, heeft Illumicrate bekend gemaakt op instagram, met een geheel redesigned cover :j


Ik zie nu net dat het inderdaad gewoon in de mail staat! _O- Ik heb alleen even snel naar de afbeelding gekeken. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 19:56 



 
Profiel   

Haha :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 20:04 



 
Profiel   

Net begonnen met lezen in JUSTINE van Anne-Laure van Neer.

Idee achter dit boek vind ik echt goed! Ik ben nu pas bij blz 18, maar heb nu al het gevoel dat dit boek niks voor mij is en ik merk dat ik er niet lekker in kom.

Wie kent dit boek? Zoja, wat zeggen jullie? Doorlezen of stoppen?

Aan de ene kant wil ik doorlezen, in de hoop dat het beter wordt. En ik ben natuurlijk pas op blz 18, dus vraag mij af of het niet te vroeg is om te stoppen. Maar aan de andere kant kan ik natuurlijk beter een boek lezen wat mij beter aan staat..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 22:01 



 
Profiel   

petitparis schreef
Ach ja de ToG vs ACOTAR "discussie" is een steeds terugkerend fenomeen dat ongeveer (half)jaarlijks terugkeert _O-

Dat kinderboekje is 2x niks maar oh zo grappig. Volgens mij is dit soort woordspelen EN rijmen in het nederlands haast niet mogelijk. Het filmpje vd schotse granny die het voorleest is ook hilarisch.

Ik was echt hetzelfde aan het denken, op elke pagina word Maas wel eens genoemd _O-

Nu, iedereen kent mijn mening over Maas wel dus ik zal die besparen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 14:13 



 
Profiel   

Ik doe ook niet mee met de discuussie :D.

Misschien even tijdelijk wegleggen en over een tijdje weer eens proberen, Juttertje? Ik heb regelmatig dat ik in een nieuw boek start, maar er niet lekker in kom. Dan heb ik op dat moment gewoon even een ander onderwerp nodig.

Mooie aankopen komen er weer voorbij <3.

Nog een tip voor een fantastisch boek over mythologie: Noorse mythen van Kevin Crossley-Holland. Officieel een kinderboek, maar persoonlijk ben ik van mening dat de dtof daarvoor te rijkelijk is. Het is geen volwassen roman zoals bijv Circe, maar wel echt een fantastisch boek <3.

Ik heb mezelf gister een klein cadeautje gedaan om mn nieuwe contract te vieren *\%/* . Net begonnen, maar ben nu al fan :))
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 15:37 



 
Profiel   

Ik ga morgen een lekkere uitgebreide bijleespost maken, maar bij deze de beloofde update van de ToG box set en aangezien de gisteren bestelde boeken ook al binnen zijn die er ook meteen bij. Nu ben ik echt klaar met boeken kopen!

Ariadne is overigens veel groter dan ik dacht, dus die mag straks ergens staan in plaats van liggen :')

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 16:29 



 
Profiel   

Yv_ schreef
Ik doe ook niet mee met de discuussie :D.

Misschien even tijdelijk wegleggen en over een tijdje weer eens proberen, Juttertje? Ik heb regelmatig dat ik in een nieuw boek start, maar er niet lekker in kom. Dan heb ik op dat moment gewoon even een ander onderwerp nodig.

Mooie aankopen komen er weer voorbij <3.

Nog een tip voor een fantastisch boek over mythologie: Noorse mythen van Kevin Crossley-Holland. Officieel een kinderboek, maar persoonlijk ben ik van mening dat de dtof daarvoor te rijkelijk is. Het is geen volwassen roman zoals bijv Circe, maar wel echt een fantastisch boek <3.

Ik heb mezelf gister een klein cadeautje gedaan om mn nieuwe contract te vieren *\%/* . Net begonnen, maar ben nu al fan :))
[ [url=m/ECt1Pn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja dat is wel een goed idee. Is een bieb boek, maar wellicht dat ik m later nog een keer kan lenen.

Nu maar starten in 'De Puzzelman' van Nadine Matheson :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 21:28 



 
Profiel   

Wat een gave set zeg taartje!!

Juffertje meestal lees ik door tot minstens pagina 50. Trekt het me dan nog niet dan flip ik eens door het boek heen om te kijken of de schrijfstijl en het verhaal nog iets lijkt te veranderen. Is dat niet zo dan dnf ik het boek. Er zijn zoveel boeken dat ik het zonde vind om mijn tijd te verdoen aan een boek dat ik niet leuk vind.
Heb ook wel eens dat ik na 50 pagina’s twijfel. In dat geval ga ik door tot pagina 100 maar dan moet het boek tzt toch wel echt goed worden.
Heb ik overigens nog maar 2x gehad gelukkig.
Als jij nu het gevoel al hebt dat het niks is, wegleggen. Misschien is het nu de tijd niet om het boek te lezen.

Daarover gesproken… hebben jullie ook wel eens dat je bepaalde boeken vermijd in bepaalde periodes van je leven bijvoorbeeld? Ik merk dat ik dat soms wel eens doe.

Verder heb ik Het Dal der Beloften nu uit. Ik vond hem weer heerlijk! Soms wat langdradig als het gaat om het beschrijven van het landschap en de dieren maar het verhaal zelf vond ik top! Toch had het boek voor mij nog wel 100 pagina’s langer mogen zijn. Kreeg bij het einde het gevoel dat het snel snel geschreven is. Daar had wat meer tijd in mogen zitten wat mij betreft. Of wat omschrijvingen minder en wat meer tijd aan het einde.

Spoiler:
Als Jondolar en Ayla eindelijk de gletsjer over zijn en ze aankomen bij de Lanzadoniërs. Jonolar wilde Dalanar graag zien maar is er heel kort geweest. Daar had best meer tijd overheen mogen gaan wat mij betreft omdat Jondolar het zovaak heeft gehad over Dalanar. Het voelde alsof je eindelijk bij iemand bent die je graag wilde zien maar na een uur moet je weer weg. Zonde.


Gisteren begonnen in Empire of the Vampire. Ik moest even wennen aan hoe alles nu in elkaar zit. Gelukkig wordt het goed omschreven en leest hij tot nu toe vlot weg. Zit nog niet helemaal in het verhaal maar ik weet zeker dat dat goed komt. Ben nu op pagina 150.
Spoiler:
Wie kon er nog meer niet tegen dat Justice zijn been brak. Hou op met me hoor…


Ik heb inmiddels de uitslag van de pcr test. Positief, was geen verassing maar toch balen. Tot donderdag in quarantaine….

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 07:33 



 
Profiel   

Hopelijk heb je geen erge klachten? Beterschap!

Ik heb jullie al even niet goed kunnen bijhouden en ook weinig gelezen.
Mijn vriend werd vorige week vrijdag onverwacht in het ziekenhuis opgenomen. Woensdag is hij thuis gekomen. Is even pittig en spannend.
As woensdag krijgen we uitslagen.

Binnenkort neem ik een paar dagen vrij om bij te komen en dan ga ik zeker ook lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 08:48 



 
Profiel   

Nee geen erge klachten gelukkig maar was wel even spannend omdat ik in de risicorgroep zit (longen).
Ben niet echt ziek maar ook niet helemaal fit.

Oh wat naar van je vriend! Vanwege corona ook of iets anders? Voor je vriend ook veel beterschap! Hopelijk zijn de uitslagen positief (in de zin van, dat er niets ergs aan de hand is dan :D )

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 09:09 



 
Profiel   

Sterkte Mandy!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 09:22 



 
Profiel   

Hopelijk worden de klachten niet erger en ben je snel weer fit!

Geen Corona, kort samengevat: zijn nieren werken nog maar voor 30% en daardoor krijgt hij een hele hoge bloeddruk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 09:31 



 
Profiel   

Carola
Fijn dat Storm and Fury wat meer op gang komt voor je :) En de Jurassic World editie is idd heel lastig aan te komen, zo jammer. Ik heb ‘m per toeval en met veel geluk toen nog gevonden. Mocht ik ‘m nog eens ergens tegenkomen, laat ik het je weten :)

Juttertje88
Niet bekend met Justine, maar hopelijk wordt het beter voor je. Zelf vind ik 18 pagina’s echt heel erg weinig zeggen, maar is een beetje afhankelijk van de situatie. Als een schrijfstijl je al meteen echt niet ligt bv zal dat met pech ook niet veranderen naarmate je meer leest. Maar qua verhaal en ontwikkeling e.d. vind ik dat je met 18 pagina’s eigenlijk weinig kunt zeggen. Maar ik ben gewend boeken te lezen waarbij het soms even nodig kan hebben om een beter beeld te krijgen van ‘the bigger picture’. Zelf lees ik vaak wel zeker 50 tot 100 pagina’s voor ik echt zou stoppen met lezen met een boek wat ik dan waarschijnlijk ook niet meer op zou pakken later en dus echt een Did not finish zou worden. Maar je moet vooral gewoon doen wat je gevoel je in geeft. Misschien even aan de kant leggen en op een later tijdstip opnieuw oppakken? Dat je even iets anders gaat lezen bv. Dat wil bij mij vaak ook helpen; mijn mood is vaak zo veranderlijk en dan was het gewoon nog niet het ‘juiste moment’ voor een bepaald ander boek. Pak ik het op een later tijdstip nog eens op, pakt het me vaak dus wel weer meteen bv. Dat zijn dan boeken waarvan ik eigenlijk weet dat ze me waarschijnlijk wel gaan liggen en het beter gaat met lezen als ik ze gewoon op een ander moment nog eens oppak.

Yv
Leuke manier om een nieuw contract te vieren, gefeliciteerd!

taartjee
Ohh de box is inderdaad heel mooi! En Ariadne is idd een stukje groter, maar wel echt prachtig! Mooie aankopen!

Shettepret
Benieuwd wat je verder nog van Empire… gaat vinden, veel plezier! Ja wat je spoiler betreft: huilie! En balen van je positieve test. Gelukkig valt het mee met de klachten - maar snap dat het idd eng is als je al in risicogroep valt met de longen. Donderdag weer uit quarantaine is gelukkig niet heel lang meer.

Mandyy
Oh jeetje dat klinkt naar/ernstig van je vriend, wat moet dat schrikken zijn (geweest). Hopelijk dat jullie woensdag positieve uitslagen mogen krijgen en hij er snel weer bovenop is! edit: je had nog getypt toen ik met m'n bericht bezig was zie ik. Maar jeetje wat heftig zeg!! Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid. Veel sterkte en beterschap gewenst!

--

Tijd voor de JANUARI - WRAP UP


Ik las in januari 10! boeken uit, wat echt al een hele tijd niet meer is gelukt zo'n aantal. Dus daar ben ik heel blij mee, ondanks dat ik de laatste 2 weken nauwelijks wat heb gelezen - hoofd werkt niet mee.

[ img ]

Met als favoriet
Tough Justice (Tee stelt me echt nooit teleur wat romantic suspense boeken betreft. Verslind haar boeken keer op keer en dit is een van de nieuwe favorieten geworden, uit haar collectie)
These hollow vows (Heerlijke ya fantasy/paranormal met FAE en faeries en ik kijk halsreikend uit naar het volgende deel)

Kingmaker Chronciles was een re-read, ook weer van genoten. Lore Olympus was erg gaaf qua design e.d. en leuk verhaal, maar miste wel wat dingen. The twelve dogs of christmas was een leuke tussendoor read maar niet eentje wat echt een blijvende indruk achter liet. Heart of Fire was een middelmatig vervolg op Blood of Zeus die ik wel heel leuk vond, dus even afwachten en hopen dat het slotboek binnenkort wat goed gaat maken. For the Wolf is denk ik 'best of the rest' want die vond ik overall gezien echt heel erg mooi maar het duurde even voor ik the bigger picture zag en dus het eerste deel vh boek beter kon waarderen. Breakaway was een leuke, snel weglezende sports romance maar ook een die geen blijvende indruk achterlaat.

--

Dan heb ik ook nog een groter als verwachte book haul om te showen, lol - al denk ik niet dat iemand ook maar enigzins verbaasd zal zijn ondanks dat ik al vaker aan gaf dat mijn plan oorspronkelijk was om het rustig aan te doen, en Alleen iets te kopen als ik bv. boek 1 las en leuk genoeg vond om door te lezen en dan een serie compleet te maken... Maar in my defense; :') niet alles was echt in januari gekocht en betaald; er zaten boeken met vertraging bij of die ik bv. gratis heb kunnen kopen door gespaarde ippies bv.

[ img ]

- This Earl of Mine Ik vind dit soort Historische romantische boekjes erg leuk. Deze stond al op m'n want to read en ik zag dat hij toevallig nu heel goed geprijsd bij Amazon te krijgen was dus voor €5 kon ik 'm niet meer laten liggen hihi.
- Red Sister Is een van de aanraders uit de challenge dit jaar, aangeraden door The_Cat. Deze auteur staat al lang op de radar om gelezen te worden (heb bv prince of thorns ook nog staan) en ik ben erg benieuwd. Deze heb ik gratis doordat ik 'm gekocht heb met gespaarde ippies.
- Heart of Fire & Fate of Storms Kocht ik omdat boek 1 goed bevallen was en ik redeijk snel door wilde met de rest. Boek 3 heb ik samen met Red Sister via ippies gekocht dus die is ook gratis geweest xD.
- The Song of the Marked Had ik eigenlijk in februari ofzo willen kopen. Die stond hoog op mijn 'Als eerste kopen' lijstje, maar toch eerder gezwicht hihi. Hoop deze snel te kunnen lezen, hij lijkt me zo tof!
- The Splendor stond voor maar €9 op bol als HC. Synopsis sprak erg aan en ik dacht: voor dat geld... why not :')
- a Touch of Ruin & a Touch of Malice of Ruin kocht ik nadat boek 1 enorm goed bevallen was. Plan was om Malice volgende maand pas te kopen, maar toen die met bijna 50% goedkoper op Bol stond kon ik niet anders als Malice ook al kopen :')
- Escape from Atlantis was een preorder die verlaat binnen kwam
- This Woven Kingdom een pre-order die Eerder binnen komt als verwacht haha. Hij released officieel 1 februari pas dus Bol was echt 'on point' met deze. Hij kwam gisteren binnen *\o/* Ik heb 'm momenteel opengeslagen liggen en als de mood er is wordt dit m'n volgende read. Erg benieuwd naar!
- Year of the Reaper Fairyloot boek van December
- Pandora [/b] Nadat ik via Carola zag dat deze first edition met sprayed edges kwam, kon ik het niet laten om 'm te bestellen. De prijs was ook vrij netjes voor een HC dus voor ik het wist was ie er :') :j
- Angelfall trilogy Fairyloot editie Yontheke was zo vreselijk vreselijk fantastisch en lief om deze via haar FL account - ik was nog geen subscriber vorig jaar - te scoren voor mij. Angelfall is echt een van mijn pareltjes qua favorieten en ik zat al jaren te hopen/bidden voor HC edities en toen kwam FL opeens met exclusive editions. Ik had serieus een nier verkocht om aan deze set te komen. Ben Yenthe zo dankbaar! Deze had dus flinke vertraging bij de douane opgelopen, dus kwam wat verlaat aan maar hij IS ER! *\o/*
- FABLES: Animal Farm Nadat ik volume 1 verslonden heb - welke ik cadeau kreeg van Eelmo - kon het kopen van Volume 2 niet uit blijven. Hier zat wat levertijd op, dus ik had 'm eigenlijk ook pas komende maand verwacht. Leuke verrassing dus dat hij eerder kwam!
- Lore Olympus was echt een impulsieve aankoop. Ik had een rot dag en dan wil ik soms wel eens dingen gaan kopen, lol. Lore Olympus was daar het resultaat van. Erg mooie HC editie *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 09:59 



 
Profiel   

Dat lijkt me flink schrikken inderdaad Mandy!

@Cursebreaker, mooie stapel!

Ik heb net gezellig koffie gedronken met een vriendinnetje en de rest van de dag lekker (vrijwel) niks doen en lezen :)
@Goof: hoe gaat het met To Paradise, wat vind je ervan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 11:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 369 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen