Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 415 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

 
Profiel   

Voor degene die eerder vroeg over vijftig tinten achtige boeken.. ik ben begonnen in 365 dagen van Blanka Lipinska. Zijn ook netflix films van; 365 days
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 09:31 



 
Profiel   

Bambi1995 schreef
Voor degene die eerder vroeg over vijftig tinten achtige boeken.. ik ben begonnen in 365 dagen van Blanka Lipinska. Zijn ook netflix films van; 365 days


Ik heb het eerste boek gelezen, maar dat was een tegenvaller. Imo nog zwakkere schrijfstijl en personage uitwerking...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 09:53 



 
Profiel   

Ja, hij krijgt ook maar 3,5 ster. Ben net begonnen dus ff zien of ik het wat vind. De film op netflix vond ik wel leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 10:01 



 
Profiel   

LWDaisy Ik wist niet dat er een Ed en Lorraine Warren boek is. De Conjuring fims blijven mijn favoriete horror films.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 10:10 



 
Profiel   

Juttertje88 schreef
Na lange tijd afwezig te zijn geweest, ben ik hier weer. Ik kan alleen niet beloven dat het mij lukt om hier actief te blijven, haha.
Ik lees nu: 'Love Game' van Lauren Weisberger.

Ik heb hem gelezen ik vond hem... Muah... Niet het beste boek wat ik van Lauren Weisberger heb gelezen :n

Ik heb ondertussen a court of silver flames uit...
Ook deze was erg goed, ik denk wel dat ik tot nu toe boek 2 maar ook boek 3 wel echt het leukste vind :j

Ik heb meteen onderzocht of er nog meer boeken komen en het schijnt dat Sarah J Maas nog voornemens is 5 boeken te schrijven... Wat mij ook belangrijk lijkt want ik ben erg benieuwd
Spoiler:
naar het verhaal van Elain, Azriel en Lucien, maar ook naar het verhaal tussen Mor en Emerie
:))

Ik heb toch altijd erg veel moeite met de nasleep van boeken waar ik echt intens van genoten heb (ondanks dat de hoofdpersonen mij soms het bloed onder de nagels vandaan halen) Als of ik echt even in rouw ben oid :o

Anyway... Juli belooft een goede leesmaand te worden, ik heb ook nog een hoop in te halen van de maanden die ik niet heb kunnen lezen, moet toch mijn challenge proberen te halen he :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 10:42 



 
Profiel   

Ik lees net op Facebook dat Francine Oomen nieuwe "Hoe overleef ik" boeken gaat schrijven *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 11:53 



 
Profiel   

M_D_H Ik moet ook ooit 'bijkomen' van een boek waar ik diep in zat. Soms duurt het even voor ik dan weer een ander boek oppik maar meestal probeer ik dan een boek van een ander genre te lezen. Ik wissel vaak fantasy met romance af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 12:16 



 
Profiel   

laurabe schreef
M_D_H Ik moet ook ooit 'bijkomen' van een boek waar ik diep in zat. Soms duurt het even voor ik dan weer een ander boek oppik maar meestal probeer ik dan een boek van een ander genre te lezen. Ik wissel vaak fantasy met romance af.

Same. :j Maar geldt ook voor andersom bij mij. Soms moet je er echt even helemaal uit en iets totaal anders lezen, om weer terug te komen bij een genre en weer van te kunnen genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 13:37 



 
Profiel   

Ik herken het ook. Ben nog nergens lekker ingekomen na 'The Great Believers'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 13:39 



 
Profiel   

Oooh de wel bekende book hangover ;(
Hier werkt genre afwisselen ook het beste. Vaak heb ik het na een fantastisch sci-fi of fantasy boek. Ga ik erna dus even een simpelere romance lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 13:46 



 
Profiel   

Dat is wel een goed idee, ik ga eens op zoek naar een simpele roman...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 13:53 



 
Profiel   

Dat had ik ook M_D_H, het heeft mij 1,5 jaar geduurd. Nu met It Ends With Us er eindelijk weer ingekomen :')
Ik vind het tot nu toe trouwens een super leuk boek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 14:06 



 
Profiel   

Lezen jullie meerdere boeken tegelijk? is dat aan te raden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 16:48 



 
Profiel   

Nee, ik lees er maar een. Dat vind ik het fijnste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 17:32 



 
Profiel   

Bambi1995 schreef
Lezen jullie meerdere boeken tegelijk? is dat aan te raden?

Goh dat moet iedereen voor zich uitmaken. Hier altijd een audiobook naast een ebook of fysiek boek en soms ook nog eentje voor een buddy of groupread. Vroeger moesten het 2 compleet verschillende genres zijn, maar tegenwoordig maakt het niet zoveel meer uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 17:48 



 
Profiel   

Bambi1995 schreef
Lezen jullie meerdere boeken tegelijk? is dat aan te raden?


Ik doe het ook wel maar soms ook weer niet. Ik kan gerust drie/vier boeken tegelijk lezen en zonder problemen verder gaan waar ik ben gebleven maar het moet wel werken voor jezelf om zo te kunnen lezen. De een vind dat fijner dan de ander.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 17:59 



 
Profiel   

Ja precies

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 18:12 



 
Profiel   

Bambi1995 schreef
Lezen jullie meerdere boeken tegelijk? is dat aan te raden?

Ik ‘lees’ meestal een audioboek en normaal boek tegelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 18:26 



 
Profiel   

Bambi1995 schreef
Lezen jullie meerdere boeken tegelijk? is dat aan te raden?

Momenteel lees ik er 4 tegelijk.
Dat komt omdat ik boeken heb die makkelijk weglezen en boeken heb die heel interessant zijn, maar die je niet nonstop door kunt lezen (omdat er bijvoorbeeld hele vervelende karakter in zitten) daar lees ik gewoon af en toe een stuk van en daarna leg ik ze weer voor een tijdje weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 20:44 



 
Profiel   

Na ALL heb ik echt maaaaanden lang niets gelezen. Echt een hangover na dat boek :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 21:18 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Na ALL heb ik echt maaaaanden lang niets gelezen. Echt een hangover na dat boek :+


Same!
Ik kon daarna echt een hele tijd niets lezen. Dat heb ik nooit meer gehad bij een ander boek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 21:19 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Na ALL heb ik echt maaaaanden lang niets gelezen. Echt een hangover na dat boek :+

Door zulke opmerkingen wil ik zowel het boek nog grager lezen dan ik al deed en tegelijkertijd helemaal niet lezen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 21:32 



 
Profiel   

linoleum schreef
Quebelle schreef
Na ALL heb ik echt maaaaanden lang niets gelezen. Echt een hangover na dat boek :+

Door zulke opmerkingen wil ik zowel het boek nog grager lezen dan ik al deed en tegelijkertijd helemaal niet lezen _O-


+1 :') _O-

Even verder geen tijd voor een bij lees post,
hopelijk zondag ergens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 21:46 



 
Profiel   

linoleum schreef
Quebelle schreef
Na ALL heb ik echt maaaaanden lang niets gelezen. Echt een hangover na dat boek :+

Door zulke opmerkingen wil ik zowel het boek nog grager lezen dan ik al deed en tegelijkertijd helemaal niet lezen _O-

Dat was ook mijn gevoel. Maar ben blij dat ik het toch gewaagd heb. Gelukkig wel voor een buddyread, want de hoeveelheid en type drama werd me toch teveel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 05:16 



 
Profiel   

Bambi1995 schreef
Lezen jullie meerdere boeken tegelijk? is dat aan te raden?

Soms begin ik in twee en lees alsnog maar 1. :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 06:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 415 van de 499 [ 12456 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen