Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 137 [ 3401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 137  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 13

 
Profiel   

Yv_ schreef
Ooo, wat bijzonder Urbans, en idd: ontzettend interessant!

Wat zonde van dat boek, en rare gedachte van ze. Ben benieuwd of je nog een andere reactie krijgt nadat ze je mail met foto's zien.

Leuk Niniane, welk ras?

Ik ben helemaal in m'n sas, ben ein-de-lijk begonnen in De winnaars. Hij begon alweer erg sterk <3. Nog zo'n 700 pagina's en kleine letters genot, ik ben zoooo benieuwd!
[ [url=m/5ywn6g.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:19 



 
Profiel   

Ik heb gisteren Pandora's Jar uitgelezen, heb er enorm van genoten waardoor ik er echt doorheen vloog. Heb het boek volledig geluisterd en het was extra leuk dat Natalie Haynes haar eigen boek heeft ingesproken. Er zit humor in, serieuze stukken en het is gewoon ontzettend fijn en leuk geschreven. Echte aanrader wat mij betreft! 4 sterren op Goodreads, 4.4 in mn eigen rating.

Nu begonnen in The Children of Jocasta ook van Natalie Haynes, tot nu toe ook weer super fijn geschreven en kijk uit naar de rest :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:11 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Taartje! Maar wat een drama van dat boek, wel een heel mooi aanbod van Shettepret om het te herstellen.

@Yv: laat weten of ik Winnaars hogerop op mijn TBR moet schuiven of niet ;)

@Niniane: Leuk vooruitzicht! Hopelijk eet de pup geen boeken :P

@ Suliko: klinkt als een interessant boek, ga ik even opzoeken.

Hier afgelopen dagen Hallo, met Sam uitgelezen en eindelijk A court of Silver and Flames. Ik heb al iets meer begrip voor Nesta, maar mijn favoriet zal het echt nooit worden. Hoe ze haar "geliefden" behandelde was echt :roll: Maar goed, de algemene verhaallijn was wel weer top en heb nog steeds het gevoel dat Prythian veel meer geheimen heeft om te verkennen, dus laat het vervolgdeel maar komen. Het enige wat me echt stoorde, waren de seksscenes. Die hadden imo weinig meerwaarde, eerder bladvulling en haalden de snelheid uit het verhaal. Maar goed, daar was snel over te lezen.
Nu bezig in Both can be true een YA over genderfluidity.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 08:40 



 
Profiel   

Een collega van me heeft 3 boekjes van The royal rabbits of London aan me geleend.
Ze dacht dat ik het misschien ook leuk zou vinden. En het klinkt zeker interessant.
Dus waarschijnlijk gaat Tales from the shadowhunter academy even on hold.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:05 



 
Profiel   

Feli taartje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Jooke: Jepjepjepjepjepjepjep :)) :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 14:52 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Tara! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:01 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Taartje!

Ik las vanmorgen In these dark depths uit, geen hoogvlieger helaas (ik vind de wereld en het verhaal wel nog steeds tof, maar dit 2e boek liep in mijn ogen gewoon erg traag) maar de laatste 100 blz waren wel weer lekker leesvoer.

Vanmiddag heb ik het boek Waypoints van Sam Heughan opgepakt, weer eens non fictie dus. Leest tot nu toe lekker weg. :j En Schotland <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:06 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Taartje! Y)(^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:12 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Taartje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:33 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je verjaardag Taartje *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:58 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Taartje! Fijne dag gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:04 



 
Profiel   

Van harte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:02 



 
Profiel   

Dankjulliewel! Ik moest "helaas" gewoon stage lopen, maar het was gezellig, mn traktatie viel zo goed in de smaak dat er om het recept werd gevraagd en nu thuis lekker met elkaar eten besteld en onszelf straks volvreten met sushi en Chinees.
Gisteren mn verjaardagscadeautje vast besteld (heb een bijdrage gevraagd) en vandaag kwam die binnen, de Kobo Clara 2E, nu eindelijk een fijne ereader, dus vanavond lekker instellen en meteen in gebruik nemen :D

Petitparis, zeker een gedoe! Ik heb nog geen reactie terug gehad, ze hebben momenteel zoveel mail dat de reactie tijd tot wel 15 werkdagen kan duren. Nu hoop ik toch wel dat ze iets sneller zijn. En inderdaad echt super lief van shettepret <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd taartjee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd taartjee!! En wat een goed cadeau, daar ga je vast en zeker van genieten! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 22:00 



 
Profiel   

@Yv: ik ben begonnen, maar ik heb spijt niet voldoende tijd te hebben om de eerdere delen eerst te herlezen. Het voelt als thuiskomen, maar mis toch heel wat "details". Weet alleen niet goed of ik echt wil weten welk groot drama er gebeurd tijdens/na de grote storm...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:37 



 
Profiel   

Ik denk een flinke :j
Voor mij is het ook weer lang geleden dat ik deel 2 las, maar door de flashbacks komt het eigenlijk vanzelf wel terug. Moet alleen echt even tijd gaan inlassen, het lezen schiet er al de hele week bij in. Vanmiddag ben ik lekker op tijd klaar, maar ik trok vanochtend mn gordijn met roede en al naar beneden, dus ik vrees dat het klussen wordt vanmiddag -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:57 



 
Profiel   

Iemand hier interesse in The Eighth Life van Nino Haratischwili? Paperback, nieuw (ongelezen).
Ik heb de NL versie in hardcover, dus deze is overbodig geworden. :)
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:09 



 
Profiel   

Suliko schreef
Iemand hier interesse in The Eighth Life van Nino Haratischwili? Paperback, nieuw (ongelezen).
Ik heb de NL versie in hardcover, dus deze is overbodig geworden. :)
[ [url=m/UWwbKI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yWAUbP.jpg]Afbeelding[/url] ]


<3 <3 <3

Ik heb hem al, heb alle 3 de boeken in het Nl, maar vind dat echt iedereen dit boek moet lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:13 



 
Profiel   

Toen ik erachter kwam dat het boek in het Duits geschreven was, wilde ik liever de Nederlandse versie lezen. Ben er ontzettend benieuwd naar, wil hem zeker dit jaar nog lezen. :)

Volgens mij prefereren sommige mensen hier Engels, die wie weet is er hier iemand die deze versie over wilt nemen, anders zet ik hem op vinted.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:15 



 
Profiel   

Ik ben zo iemand die liever Engels leest :j ik ken hem niet dus ik heb op zich wel interesse!


Laatst bijgewerkt door Lagonda op 23-03-23 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:16 



 
Profiel   

Ik lees ook liever in het Engels, maar deze wilde ik ook in het Nl lezen.
Hij is prachtig, ik wil hem nog een keer lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:20 



 
Profiel   

Helaas helaas, Illumicrate vindt de schade aan House of Sky and Breath niet erg genoeg om hem te vervangen, ik kan dat echt niet begrijpen omdat het wel degelijk een productiefout is. Ik ben zacht gezegd vrij teleurgesteld in Illumicrate, ik heb echt behoorlijk wat geld neergelegd voor deze set en dan verwacht ik ook een vrijwel perfecte set te ontvangen... -O-

Pb naar Shettepret is al gestuurd, nogmaals echt super lief dat je dit wil doen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:11 



 
Profiel   

Belachelijk, heel idioot.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 137 [ 3401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 137  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen