Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 142 [ 3527 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 142  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 13

 
Profiel   

Nou, inderdaad. Dat is echt niet oké!
Maar dat mag toch ook niet zomaar? Als ik jou was zou ik ze een formele brief sturen waarin je ze in gebreken stelt en minstens je geld terug eist met foto’s van het boek erbij en de eerdere correspondentie erover. Waarin je zegt dat als het bedrag niet binnen 14 dagen op je bankrekening staat je verdere stappen onderneemt.
Jij staat echt in je recht en waarschijnlijk zullen ze na zo’n brief je geld terugstorten zodat ze hun handen er verder niet vuil aan hoeven te maken. :)
En heel lief dat Shettepret het boek voor jou wilt fiksen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:48 



 
Profiel   

Nog een belated happy birthday taartjee.

Maar mijn hemel, wat vreselijk onprofessioneel van ze.
Ik vraag me af hoeveel erger een boek kapot moet zijn nog tov dat voor ze overgaan op vervanging?
Onbegrijpelijk dit, Jezus. Ik zou hier toch wel zeker nog een keer een vervelende mail op terug gaan sturen wel. Dat je op z'n minst dan idd geld ofzo terug kunt krijgen. Hier snap je toch niks van. Wat een vreselijke teleurstelling.

Super fijn en lief wel dat je met Shettepret dan nog wat kunt proberen nu.

Ik krijg morgen post van IC, chain of thorns van Clare. Hopelijk komt die heel binnen dan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:51 



 
Profiel   

Heel bizar taartje! Absoluut niet netjes van ze dit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:31 



 
Profiel   

Geen idee of hier Murakami-fans zijn, maar misschien is dit interessant:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 15:39 



 
Profiel   

Gisteravond The Book of Form and Emptiness van Ruth Ozekie uitgelezen. Een bijzonder, verdrietig, grappig, fijn verhaal. Op sommige punten niet te doorgronden, of ik miste soms de betekenis van bepaalde lijnen. Dat maakt het ook bijzonder, maar geeft ook een jeukend gevoel omdat ik het verhaal niet volledig kan grijpen. :') 4.3*

Ben begonnen in Het Achtste Leven. :D
Dat gaat wel even duren voor ik die uit heb.

Ondertussen ook bezig in deel 2 van The Poppy War The Dragon Republic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:35 



 
Profiel   

taartjee schreef
Helaas helaas, Illumicrate vindt de schade aan House of Sky and Breath niet erg genoeg om hem te vervangen, ik kan dat echt niet begrijpen omdat het wel degelijk een productiefout is. Ik ben zacht gezegd vrij teleurgesteld in Illumicrate, ik heb echt behoorlijk wat geld neergelegd voor deze set en dan verwacht ik ook een vrijwel perfecte set te ontvangen... -O-

Pb naar Shettepret is al gestuurd, nogmaals echt super lief dat je dit wil doen <3


Bizar, geen woorden :\
Je koopt iets nieuws en betaalt voor iets nieuws dus verwacht iets in nieuwstaat. Het is ten alle tijden aan de verkopende partij om eventuele productiefouten er uit te filteren of, wanneer het door de klant geconstateerd is, op te lossen. Bizar slechte service van IC.


Ik was ziek thuis dus heb Waypoints in 1 dag uitgelezen. Heerlijk geschreven boek, echt van genoten.
Gister ben ik gestart in A Day of Fallen Night, las meteen weer heerlijk weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:41 



 
Profiel   

Rustig dagje vandaag, dus kan hopelijk lekker door in Het mysterie van kamer 622 van Joël Dicker.

Taartje, ik vind het echt belachelijk! Heb je een rechtsbijstandverzekering? Ik zit helaas niet in de internationale overeenkomsten, anders had ik wel met je mee willen kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:59 



 
Profiel   

Hoe heb je betaald aan IC Taartje?
Bij Creditcard of PayPal zit vaak een soort verzekering tegen diefstal of schade. Je zou het dus via die weg aan kunnen vechten tegen IC om je geld terug te krijgen. Dan moet je een geschil starten. Je hebt de foto's en alle communicatie dus ik denk dat je sterk staat om je geld terug te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 11:17 



 
Profiel   

Leo schreef
Hoe heb je betaald aan IC Taartje?
Bij Creditcard of PayPal zit vaak een soort verzekering tegen diefstal of schade. Je zou het dus via die weg aan kunnen vechten tegen IC om je geld terug te krijgen. Dan moet je een geschil starten. Je hebt de foto's en alle communicatie dus ik denk dat je sterk staat om je geld terug te krijgen.


Ik heb met PayPal betaald, ik ga hier even naar kijken. Dankjewel voor de tip!

Ik snap hun redenatie ook echt totaal niet, HOEAB wordt wel vervangen terwijl die schade eigenlijk minimaal is ten opzichte van HOSAB imo.

Schade HOSAB:
[ img ]
[ img ]


IC lijkt ook echt alleen maar naar de fotos te hebben gekeken en niet maar de uitleg die ik erbij heb getypt. Het feit dat zij dit zien als geen damage vind ik echt bizar.
Reactie op 2e mail met onder andere foto die ik hier heb geplaatst:
[ img ]


Het pakketje is bijna klaar om verstuurd te worden naar Shettepret, ik ben echt super benieuwd wat je er van kan maken en kijk echt nu al uit naar de updates!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 13:28 



 
Profiel   

Echt bizar! Hopelijk kun je nog wat beginnen via Paypal. En superlief dat Shettepret haar kunsten hier op wil loslaten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 13:53 



 
Profiel   

Echt belachelijk taartje. Bij een winkel als Amazon of Bol kan je voor een minimaal krasje op voorkant al ruilen voor een nieuwe. Als ook zou moeten. Hopelijk kan shettepret het voor je maken en via Paypal je geld nog terug..


Ik heb eindelijk na anderhalf jaar m’n boeken uit de verhuisdozen kunnen halen en weer in de kasten <3
Heb nu nog 1 doos met boeken die weg mogen. Zal ze even uitzoeken en hier even neer gooien voor de liefhebbers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 14:21 



 
Profiel   

Het pakketje voor Shettepret is onderweg! Hopelijk komt die maandag of dinsdag bij haar aan!

Ik zit nu te kijken om het probleem daar aan te geven, maar weet niet zo goed welke optie ik moet kiezen. Terugbetaling of ontvangen object wijkt af van de omschrijving. Bij de eerste zit de optie "beschadigd" er niet bij, bij de tweede wel. Ik gebruik paypal echt bijna nooit ;')


Edit:
Ik zal ook nog even mijn verjaardagscadeautjes showen, degene die ik zelf heb gekocht en alvast deel 1 van de cadeautjes van Nienke :D

Ik heb gekozen voor de Kobo Clara 2E en ben nu al helemaal blij!
[ img ]
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 16:03 



 
Profiel   

Tweede optie, waarin afwijken van het gekochte product en beschadiging terugkomt, lijkt mij de logische optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 16:18 



 
Profiel   

Verzoek is ingediend. Ben heel benieuwd wat de reactie gaat zijn, ik sta ook open voor een nieuw boek, eentje die wel heel is, anders graag een deel van het bedrag terug. Heb inderdaad de tweede optie gekozen.

Ik snap ook echt niet waarom dat niet valt onder de schade. Zij vinden het vallen onder de "issues with the top/ bottom edge of the book" terwijl het de rug is, niet de edge. Ik hoop dat er iemand anders naar gaat kijken en tot dezelfde conclusie komt als iedereen, dat dit niet kan...

Ik wilde lekker rustig gaan lezen, maar de achterburen hebben denk ik een feestje van een van de kinderen, harde muziek en luid meezingende meiden :')
Ik ga maar lekker film kijken en vanavond maar weer kijken of het lukt om te lezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 17:18 



 
Profiel   

Tara,
Nog gefeliciteerd! *\o/*
Wát ontzettend jammer van je CC set zeg.. Echt belachelijk dat ze het niet aanpassen. Heel erg fijn dat Shettepret er voor je mee aan de slag gaat. Kan je misschien ergens een negatieve review achterlaten? Vind hun reactie echt ontzettend raar..

Ik lees nu net dat je zo te horen een hele leuke dag hebt gehad. Ipv boeken cadeau een e-reader. Nog beter. :D Hoe bevalt die tot nu toe?

Niniane, wat leuk een puppy! <3
Ik ga Siren of Sussex op mijn TBR zetten! Wil graag meer uit dat genre/type boek lezen, en bij een nieuw genre ga ik graag af op aanraders.

Suliko, wat herkenbaar van het studeren. Ik ga ook graag lezen, schoonmaken, grote opruiming doen, bakken etc. als ik maar even niet hoef te studeren :') Lukt het wel met je deadlines?

--------------------

Mijn leesupdate, ik heb Dance of Thieves uitgelezen en ben direct begonnen in Vow of Thieves. Op het begin kwam ik even niet zo lekker in Dance of Thieves, maar dat kwam echt door mezelf. Uiteindelijk echt heel erg leuk boek en een 4,5 gegeven. Vow of Thieves gaat zeker naar de 5 sterren toe (tot nu toe). :D

En ik was even eigenwijs @Cursebreaker, ben toch meteen hieraan begonnen zonder Kiss of Deception te lezen :o Ik had heel erg zin in dit verhaal. Maar nu ik zo enthousiast hierover ben, staan ze zeker nog op mijn TBR.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:44 



 
Profiel   

Desireeeee schreef
Tara,
Nog gefeliciteerd! *\o/*
Wát ontzettend jammer van je CC set zeg.. Echt belachelijk dat ze het niet aanpassen. Heel erg fijn dat Shettepret er voor je mee aan de slag gaat. Kan je misschien ergens een negatieve review achterlaten? Vind hun reactie echt ontzettend raar..

Ik lees nu net dat je zo te horen een hele leuke dag hebt gehad. Ipv boeken cadeau een e-reader. Nog beter. :D Hoe bevalt die tot nu toe?

Knip


Ik snap het inderdaad ook echt niet, ik heb gisteren dan via PayPal een probleem gemeld en ik hoop echt dat we tot een compromis kunnen komen. Zij hebben mij in feite een product geleverd waarmee ik niet kan doen wat ik graag zou willen, en dat is het boek lezen. Ik heb dat ook benoemd in de uitleg bij het probleem aankaarten. Ik hou jullie in ieder geval goed op de hoogte van de "ontwikkelingen".

En bedankt, ook alle anderen nog, voor de felicitaties :D

Ereader bevalt super goed! Ik kan eindelijk gewoon lezen in het donker, ding kan overal mee naar toe en hij is super fijn! Klein en compact, waterdicht, je kan er audioboeken mee luisteren en voor een fijne prijs! Ik ben er zo blij mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:54 



 
Profiel   

linoleum, dat moet heerlijk voelen, al je boeken uitgezocht en weer op hun plek! <3
Ik vind boeken in kasten (of kratjes in mijn geval, verhuis te vaak, dus heb zo min mogelijk grote meubels :') wel ideaal, want daardoor belanden ze ook niet in dozen) en planten een huis de meeste sfeer geven. :D

Desireeeee, haha jaa, bakken is er ook zo een bij mij! Heb alweer een voorraad bananenbrood in mijn vriezer. :')
Gaat wel lukken, ga ik vanuit, uiteindelijk komt het altijd goed. Het is gewoon mentaal een uitputtingsslag door de stress. Elke keer weer. _O- Heb volgende week maandag een deadline en dan de week erna nog 1 en een tentamen. Dus ik heb nog wel even.
De boeken die je leest zeggen me niets, maar fijn dat je er zo enthousiast over bent. :D

Taartjee, ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen en ik denk graag met je mee. Ik heb er niet veel verstand van, maar ik weet wel dat je als consument echt in je recht staat. Fijn dat je zo blij bent met je ereader! Ik wist niet dat ik er een wilde tot ik 6 jaar terug een van mijn vriend kreeg, nog altijd het beste cadeau ooit. :j Inmiddels wel vervangen, hij ging helaas dood na 3 jaar, maar dat vind ik best netjes voor zo'n simpel apparaat. Alleen wel zo simpel, dat als er iets kapot gaat, het ook niet waard is om te fiksen.

~

Mijn studie ontwijkend gedrag vandaag bestond uit mijn digital library met al mijn ebooks in mapjes van genres en thema's indelen. Over de 100 epub bestanden werd een beetje chaos.

Laatst kon ik dit boek niet laten liggen, The Years van Annie Ernaux, haar naam kende ik wel, al zei het me niet veel. Iemand wel eens iets van haar gelezen hier? Ze heeft de nobelprijs voor literatuur gewonnen in 2022.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 13:52 



 
Profiel   

Ben een tijdje niet online geweest, had het ook vrij druk dus ik ben nogsteeds bezig met Wuthering Heights :') Moet er binnenkort maar even goed voor gaan zitten. Daarna wil ik eigenlijk graag de Wolf Hall serie van Hilary Mantel lezen, ik weet niet of iemand die hier heeft gelezen? Mijn vader heeft me de eerste twee boeken cadeau gegeven dus het wordt wel een keer tijd daar aan te beginnen :)

@Suliko: Ik heb nog nooit iets van haar gelezen nee! Klinkt wel als een mooi boek

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 14:03 



 
Profiel   

Ik heb een aantal boeken die weg mogen, alles mag voor verzendkosten weg, ik hoef geen geld voor de boeken zelf! Mocht iemand interesse hebben, stuur maar een PB :D

A Dark and Hollow Star - IC editie - HC
The Kingdom of Back - PB
The Mercies - PB
The Bone Houses - HC
Rebelwing - HC
The Fascinators - HC
[ img ]

To Kill a Kingdom - PB
Clap When You Land - PB
The Handmaid's Tale - PB
Anna K - PB
King of Scars - PB (vouw in de kaft)
[ img ]

The Caraval Series boxset - HC
[ img ]

The Iron Fey series compleet - PB
[ img ]

Het Hart van de Adelaar - HC
Helende Bladeren - PB
De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween - HC
De zonderlinge avonturen van het geniale bommenmeisje - HC
[ img ]

The life-changing magic of tidying up - HC
Leven en laten leven - PB (en beetje krom)
Dear Good Morning - PB
De meeste mensen deugen - HC (vouw in achterkaft)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 14:25 



 
Profiel   

horzieloverr schreef
Daarna wil ik eigenlijk graag de Wolf Hall serie van Hilary Mantel lezen, ik weet niet of iemand die hier heeft gelezen? Mijn vader heeft me de eerste twee boeken cadeau gegeven dus het wordt wel een keer tijd daar aan te beginnen :)


Alleen het eerste deel. Heel goed! Maar ook wel weer een boek waar je echt je aandacht bij moet houden. Ik wil de rest ook nog lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 14:49 



 
Profiel   

Wat een gedoe joh Taartje -O- Ik hoop dat je via PayPal wel iets voor elkaar krijgt, want het is toch te gek voor woorden dat IC je zo laat zitten 8)7
Ik vind de cover van je ereader echt heel vet trouwens! :D

Suliko, wel nuttig studieontwijkend gedrag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:41 



 
Profiel   

@Taartje: zoals ik het begrijp willen ze schade door transport oid vegoeden, maar zien ze de rug als een productie fout die niet bij hen of transport ligt... Vervelend is het wel.

Terwijl de ene zijn boekenkasten aanvult, houdt de ander een opruimactie :D hopelijk kan je iemand blij maken Linoleum!

Hier intussen bezig aan The Winners vna Backman en het is een haat-liefde verhouding. Echt weer prachtig geschreven, maar hoe alles verweven is, wat de onderliggende boodschappen zijn, de gevolgen aan het eind, hoe de spanning wordt opgebouwd... Zenuwslopend en frustrerend...
Verder ook een leuk Middle Grade boek als buddy read aan het doen. The Giver heeft best een interessante setting. Op het eerste zicht is het een perfecte wereld met gelijkheid, weinig/geen ziekte, geen oorlogen, een goed educatie en zorgsysteem... Maar eenmaal verder in het verhaal kom je te weten welke "opofferingen" er gemaakt zijn om tot die perfectie harmonie te komen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:04 



 
Profiel   

Doorgestreept is inmiddels niet meer beschikbaar.

linoleum schreef
Ik heb een aantal boeken die weg mogen, alles mag voor verzendkosten weg, ik hoef geen geld voor de boeken zelf! Mocht iemand interesse hebben, stuur maar een PB :D

A Dark and Hollow Star - IC editie - HC
The Kingdom of Back - PB
The Mercies - PB
The Bone Houses - HC
Rebelwing - HC
The Fascinators - HC

[ [url=m/WkURkh.jpg]Afbeelding[/url] ]

To Kill a Kingdom - PB
Clap When You Land - PB
The Handmaid's Tale - PB
Anna K - PB
King of Scars - PB (vouw in de kaft)
[ [url=m/DDhnmh.jpg]Afbeelding[/url] ]

The Caraval Series boxset - HC
[ [url=m/ZBC7aP.jpg]Afbeelding[/url] ]

The Iron Fey series compleet - PB

[ [url=m/qKEy99.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het Hart van de Adelaar - HC
Helende Bladeren - PB
De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween - HC
De zonderlinge avonturen van het geniale bommenmeisje - HC
[ [url=m/s8UXok.jpg]Afbeelding[/url] ]

The life-changing magic of tidying up - HC
Leven en laten leven - PB (en beetje krom)
Dear Good Morning - PB
De meeste mensen deugen - HC (vouw in achterkaft)
[ [url=m/WXdikz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:05 



 
Profiel   

Oh, mag ik Clap when you land?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:18 



 
Profiel   

Nou Joo, ik ben bijna waar jij vanochtend was _O-. Ik dacht vandaag een flink stuk te lezen, maar kreeg vanmiddag een belletje waar ik was. Heel de lunch die we nog voor mijn verjaardag zouden doen vergeten :=. Dus mijn middag in in kleppen, eten en wijndrinken veranderd haha. Maar net nog wel een stuk gelezen en ben dus waar jij was. Jij zal ondertussen wel weer verder vooruit zijn gelopen :D. Ik herken het wel hoor wat je zegt, alleen bij mij levert dat geen haat op, alleen maar meer liefde. Echt, die trilogie is zo goed <3. Hoe hij banden verwoord <3

Lief van je Linoleum!

Ik heb ook alleen het eerste deel van Wolf Hall gelezen. Ik snáp waarom mensen er lyrisch over zijn, maar het was mijn boek niet. Daarom de rest van de trilogie ook niet meer gelezen.

Toffe cover voor die ereader zeg! Waar heb je die vandaan? Mijne is aan vervanging toe, die gaat het niet lang meer overleven
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 142 [ 3527 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 142  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen