Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 360 van de 401 [ 10004 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 401  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

 
Profiel   

Ja ik twijfel over de vrijdag, paar bands die ik opzich wel wil zien. Maar het is echt een takke eind weg voor mij, dus moet dan sowieso een hotel boeken. Best een duur grapje dan
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:17 



 
Profiel   

Ik ben echt enorm blij. *\o/* Mijn favoriete Deense band had sinds november 2021 niets geplaatst op social media, dus ik had een beetje een vermoeden dat ze doodgebloed waren... Plaatsen ze gisteren ineens dat ze 17 mei een concert geven hier in de stad. :D

Ik vind de stem van de zanger echt fantastisch, de sfeer van de muziek, het 'glijdende' gevoel. Alles klopt gewoon aan ze. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:45 



 
Profiel   

Ik ga vrijdag naar Hang Youth en morgenochtend tickets halen voor Hozier. Inhaler staat ook op de planning. Verder heb ik veel eigen shows in het buitenland, zoals Mallorca, Glasgow en Parijs. Daardoor kan ik helaas minder plannen in NL :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 13:36 



 
Profiel   

Mand schreef
Ik ga vrijdag naar Hang Youth en morgenochtend tickets halen voor Hozier. Inhaler staat ook op de planning. Verder heb ik veel eigen shows in het buitenland, zoals Mallorca, Glasgow en Parijs. Daardoor kan ik helaas minder plannen in NL :(



Eigen shows, klinkt interessant wat doe je als ik vragen mag? B-)

Zit nog te twijfelen om naar Alter Bridge te gaan die vind ik ook goed.


Zit ook steeds meer te twijfelen om toch naar Graspop te gaan :j
Is wel even afhankelijk financieel gezien omdat ik waarschijnlijk een best dure behandeling moet laten doen bij men paard (2000,-+) -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:32 



 
Profiel   

Kan Hozier op 19 juli in de AFAS ook toevoegen :D weet niet 100% zeker of ik kan ivm vakantie maar. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 11:57 



 
Profiel   

Voor de prijs van Alter Bridge in 013 kan je beter gelijk een dagticket voor graspop kopen en nog veel meer zien :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:16 



 
Profiel   

xRoossie95 schreef
Voor de prijs van Alter Bridge in 013 kan je beter gelijk een dagticket voor graspop kopen en nog veel meer zien :')



Die zijn wel prijzig zeg!!!
Ik kijk gewoon laatste dag op ticketswap kan je ze voor zeker de helft krijgen, alleen wel een risico dat je niet kunt gaan uiteindelijk natuurlijk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:19 



 
Profiel   

xRoossie95 schreef
Voor de prijs van Alter Bridge in 013 kan je beter gelijk een dagticket voor graspop kopen en nog veel meer zien :')

Qua aanbod wel, qua beleving ben ik persoonlijk veel meer fan van concerten dan van festivals. Zeker bij minder bekende bands op festivals is het publiek vaak nogal stil, terwijl bij concerten iedereen voor dezelfde band komt en je veel meer sfeer en interactie tussen band en publiek hebt. :) En ze spelen natuurlijk een stuk langer bij een concert :+

Gisteren Blackberry Smoke, zeker voor herhaling vatbaar! :D Voorprogramma (Read Southall Band) was ook niet verkeerd, maar ik was/ben behoorlijk moe en we hadden zitplaatsen, dus zat tijdens het voorprogramma een beetje te knikkebollen :')


Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 13:19 



 
Profiel   

Happy_Hippie schreef
Mand schreef
Ik ga vrijdag naar Hang Youth en morgenochtend tickets halen voor Hozier. Inhaler staat ook op de planning. Verder heb ik veel eigen shows in het buitenland, zoals Mallorca, Glasgow en Parijs. Daardoor kan ik helaas minder plannen in NL :(

Eigen shows, klinkt interessant wat doe je als ik vragen mag? B-)


Ik ben tourmanager van een techno DJ 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:47 



 
Profiel   

Dankjewel voor de tips i.v.m. het alleen naar een concert gaan! Ik ga toch maar een ticketje kopen denk ik :D

Gisteren trouwens naar de docu van Louis Tomlinson geweest. Waren in Eindhoven geweest. Wat hebben jullie leuke bioscopen! Met voetsteunen die omhoog gaan enz! Dat kennen wij niet hoor :') (sorry even off topic).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:19 



 
Profiel   

Ik ben ook naar de docu van Louis geweest gisteren (alleen dan in Arnhem). Binnen no time aan het janken :Y).

Ik wil ook wel graag naar Hozier (hoe spreek je die naam überhaupt uit?), alleen de datum is echt ruk… midden in de zomervakantie. Ik ben van plan om tegen die tijd te kijken of ik nog een ticket kan bemachtigen als ik toch kan gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:51 



 
Profiel   

Oeh ik ga zaterdag naar de docu van Louis maar door jullie word ik alleen nog maar nieuwsgieriger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 23:27 



 
Profiel   

Ik ben woensdag naar de docu van Louis geweest en was ook na een minuut al aan het janken :') Echt een aanrader voor iedereen die nog twijfelt om te gaan!

Gisteren ben ik naar Meau geweest in Groningen en dat was weer fantastisch! Ik was ook erg positief verrast over de Oosterpoort, nog nooit eerder geweest maar erg aardige mensen en een mooie zaal! Achteraf kwam Meau signeren bij de merch en ook dit was goed geregeld en niet chaotisch (dat was de vorige keer anders :'))

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 16:02 



 
Profiel   

Vanmorgen kaartjes bemachtigt voor Hozier in Afas Live <3

Gisteravond bij The Vices geweest in de Maassilo, helaas wat eerder weg gegaan omdat ik in ene koorts kreeg en echt beroerd werd. Heel jammer, ben nog nooit eerder weg gegaan bij een concert. Gelukkig over 2 weken nog een herkansing in Paradiso.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 17:55 



 
Profiel   

Voor de Electric Callboy gangers onder ons: vandaag binnen gekomen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 23:30 



 
Profiel   

Gisteren genoten van Dermot Kennedy in de AFAS.<3 wel jammer van dat opstootje waar ik vlak naast stond. _O-
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 08:20 



 
Profiel   

Rinkex schreef
Gisteren genoten van Dermot Kennedy in de AFAS.<3 wel jammer van dat opstootje waar ik vlak naast stond. _O-
[ [url=m/1DHRcJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dan stonden wij dicht bij elkaar! Wat een ongelooflijke idioten.
Maaarr. Dermot Kennedy was goud <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:26 



 
Profiel   

Pluisje1998 schreef
Vanmorgen kaartjes bemachtigt voor Hozier in Afas Live <3

Gisteravond bij The Vices geweest in de Maassilo, helaas wat eerder weg gegaan omdat ik in ene koorts kreeg en echt beroerd werd. Heel jammer, ben nog nooit eerder weg gegaan bij een concert. Gelukkig over 2 weken nog een herkansing in Paradiso.


Hallo.
Zou ik u mogen vragen waar u de kaartjes voor hozier vandaan heeft? Gewoon bij ticketmaster of ergens anders?
Ik heb gisterochtend ook in de rij gestaan maar helaas had ik geen geluk.
Ik zoek nog kaartjes voor 2 personen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 14:22 



 
Profiel   

Tiquira_Jill schreef
Pluisje1998 schreef
Vanmorgen kaartjes bemachtigt voor Hozier in Afas Live <3

Gisteravond bij The Vices geweest in de Maassilo, helaas wat eerder weg gegaan omdat ik in ene koorts kreeg en echt beroerd werd. Heel jammer, ben nog nooit eerder weg gegaan bij een concert. Gelukkig over 2 weken nog een herkansing in Paradiso.


Hallo.
Zou ik u mogen vragen waar u de kaartjes voor hozier vandaan heeft? Gewoon bij ticketmaster of ergens anders?
Ik heb gisterochtend ook in de rij gestaan maar helaas had ik geen geluk.
Ik zoek nog kaartjes voor 2 personen :o



Ik denk dat je ticketmaster in de gaten moet houden voor de evt resale tickets en ticketswap.
Vaak de dag voor of de dag zelf van het concert komen er veel terug online

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 14:32 



 
Profiel   

Happy_Hippie schreef
Tiquira_Jill schreef


Hallo.
Zou ik u mogen vragen waar u de kaartjes voor hozier vandaan heeft? Gewoon bij ticketmaster of ergens anders?
Ik heb gisterochtend ook in de rij gestaan maar helaas had ik geen geluk.
Ik zoek nog kaartjes voor 2 personen :o



Ik denk dat je ticketmaster in de gaten moet houden voor de evt resale tickets en ticketswap.
Vaak de dag voor of de dag zelf van het concert komen er veel terug online




Oké dank u wel!
Was al aardig hopeloos aan het worden haha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 14:37 



 
Profiel   

Tiquira_Jill schreef
Pluisje1998 schreef
Vanmorgen kaartjes bemachtigt voor Hozier in Afas Live <3

Gisteravond bij The Vices geweest in de Maassilo, helaas wat eerder weg gegaan omdat ik in ene koorts kreeg en echt beroerd werd. Heel jammer, ben nog nooit eerder weg gegaan bij een concert. Gelukkig over 2 weken nog een herkansing in Paradiso.


Hallo.
Zou ik u mogen vragen waar u de kaartjes voor hozier vandaan heeft? Gewoon bij ticketmaster of ergens anders?
Ik heb gisterochtend ook in de rij gestaan maar helaas had ik geen geluk.
Ik zoek nog kaartjes voor 2 personen :o


Kaartjes komen inderdaad gewoon van Ticketmaster :) Nu moet ik zeggen dat ik geluk had en niet eens in de rij gestaan heb. Was verbaasd toen ik hoorde dat er zoveel mensen misgegrepen hebben...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 16:40 



 
Profiel   

De dag van het concert komen er altijd best veel tickets op Ticketswap. Heb regelmatig tickets gescoord terwijl ik al in de rij stond, lol.

Zijn er hier eigenlijk mensen die naar (hard) techno feestjes gaan? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 02:38 



 
Profiel   

Jaa, ik!! Paar maanden geleden een keer gewerkt op zo'n feest en kwam er toen achter hoe leuk het is. Sindsdien dus ook al een paar keer zelf naar zo'n feestje geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 08:03 



 
Profiel   

Mand schreef
De dag van het concert komen er altijd best veel tickets op Ticketswap. Heb regelmatig tickets gescoord terwijl ik al in de rij stond, lol.

Zijn er hier eigenlijk mensen die naar (hard) techno feestjes gaan? :D


Techno niet maar wel hardstyle, RAW en hardcore feesten (al weer ff geleden wel) :+
Mag waarschijnlijk op Qapital dit jaar voor een DJ foto's maken super veel zin in (hopen dat het door gaat) *\o/*
Word mijn eerste keer en hopelijk kan ik die dag wat contact gaan leggen!!
Ook heb ik wat kleinere bands gecontacteerd om hun opterdes te fotograferen :D

Ik heb nu ook tickets voor Alter Bridge gehaald

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 08:47 



 
Profiel   

Zijn er toevallig mensen die naar Blur gaan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 13:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 360 van de 401 [ 10004 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 401  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen