Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 137 [ 3401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 137  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 13

 
Profiel   

Yv_ schreef
knip

Toffe cover voor die ereader zeg! Waar heb je die vandaan? Mijne is aan vervanging toe, die gaat het niet lang meer overleven


Ik heb hem via bol.com gekocht, maar hij komt bij KWMobile vandaan, die hebben volgens mij wel meer leuke covers. En anders bol.com heeft ook echt een fantastische voorraad! Via Amazon heb je ook echt heel veel leuke covers :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:12 



 
Profiel   

Heb je een linkje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:15 



 
Profiel   

Yv_ schreef
Heb je een linkje?


https://www.bol.com/nl/p/kwmobile-hoes- ... androidapp dit is degene die ik heb gekocht ;)

Edit, ik weet niet welke ereader je hebt maar dat kan je als het goed is zo aanpassen in het zoeken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:18 



 
Profiel   

Een bijleespost komt de volgende keer weer.

Reads

Ik heb vorige week A Day of Fallen Night uitgelezen! Man wat een boek!
Ik moet wel eventjes mijn opmerking van de vorige keer rectificeren.
Begin wel met ADOF en dan Priory. Ik dacht dat er een hoop mysterie al weg zou zijn maar dat had ik gewoon helemaal verkeerd.
Het zijn natuurlijk stand alone's maar ik denk wel dat het leuker is om ADOFN te lezen voor Priory.

Iig kreeg deze 5 sterren en dus een bookreview in mijn journal.

[ img ]

[ img ]

Daarna heb ik Een zoon van De Zwarte Hengst in de drafsport gelezen.
Deze vond ik wel leuk en vermakkelijk en die gaf ik 4,5 sterren.
Ik miste de sfeer tussen Alec en Henry (en natuurlijk Black en Satan) om net die extra halve ster te geven.

Nu ben ik bezig in Ashlords van Scott Reintgen.
Ik ben nu ongeveer halverwege en ik vind hem lekker weglezen. Het verhaal trekt me nog niet heel erg maar ik hoop wel dat dat nog gaat gebeuren in de tweede helft van het boek.
Ik mis tot nu toe gewoon iets teveel info en uitleg over de phoenixes.

Dit is alweer boek 15 van dit jaar dus dat gaat lekker snel. Ik lig nu volgens GR 10 boeken voor op schema. De Zwarte Hengst boekjes zorgen daar wel voor want die lezen natuurlijk in no time weg. Hoeveel zitten jullie al op?

~~~~~

Bookhaul

Ik heb van cursebreaker Greenrider ontvangen voor onze swapread. Mega veel zin in!! Cover is echt gaaf en het pakketje waar het in zat was ook echt leuk met goodies en lekkers! Super blij mee!

Toen ik spullen bestelde op Amazon zag ik dat Bloodsworn de helft goedkoper was dus die heb ik direct besteld ook.

Verder heb ik bij linoleum wat uitgezocht en gevraagd om een soort "blind date" boek. Ze ging wat uitzoeken voor me dus die komt er ook nog aan. Ben heel erg benieuwd!

~~~~~

Bubbelbooks

Ja, en wat hier betreft heb ik dan natuurlijk de Kunstbokaal gewonnen.
Super leuk weer dus ik gooi even nog een foto van de prijs neer.

[ img ]

En samen met die van vorig jaar.
[ img ]


Verder heb ik weer een Zwarte Hengst boekenlegger af, ben ik eindelijk bezig met het afmaken van mijn HOSAB editie en ben ik bezig met stickervelletjes ontwerpen voor mijn journals. Nu eerst van Stapper voor zijn journal maar ik heb ook al ideen voor bookisch stickers met mijn katten.

En dan is natuurlijk het project voor taartje onderweg. Deze week ga ik kijken wat er precies allemaal mee is en dan een plank maken van wat ik kan gaan doen eraan. Ik hoop dat ik hem echt helemaal tiptop in orde kan gaan maken maar steviger maken moet sowieso wel gaan lukken.
Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:10 



 
Profiel   

Ooh wat gaaf te lezen dat ADOFN zo goed beviel dat je hem 5 sterren gaf!
Ik ben nu 5 hoofdstukken onderweg en kan niet anders zeggen dat het weer fantastisch geschreven is en dat het heerlijk is om weer in die wereld te duiken.

Hopelijk gaat Ashlords je nog beter bevallen!Ik vond beide boeken zó leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:28 



 
Profiel   

Ik ben begonnen in Daar waar de rivierkreeften zingen, stond al lange tijd op mijn leeslijst en met een boekenbon heb ik hem kunnen kopen bij de Bruna

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:44 



 
Profiel   

The royal rabbits of London door Santa Montefiore heb ik inmiddels uitgelezen. Een leuk geschreven en geïllustreerd kinderboek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:19 



 
Profiel   

Goede tip om ADOFN eerst te lezen. Ik heb van de week Priory of the Orange Tree gekocht, maar beter dus eerst die andere...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:52 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Taartjee, ik zou echt huilen als ik zo de boeken ontvangen had van IC... Ik verwacht deze maand m'n eerste boek van hun, hoop toch echt dat dat nou net wat beter gaat... Anders zeg ik snel m'n abbo op.

Ik lees altijd braaf mee en zie ook allemaal hele interessante tips voorbij komen! Helaas mag ik nu echt even niet meer boeken halen van mijzelf. Laatst namelijk naar Amsterdam geweest om even Waterstones en The ABC leeg te kopen...

Deze maand eigenlijk tot nu toe één boek gelezen en dat was The Priory of the Orange Tree. En wauw. Wat. Een. Fantastisch. Boek. Waar ik mij eerst zorgen maakte om de grootte van het boek, vind ik hem achteraf te dun :') . Nu is A Day of Fallen Night onderweg. Na het review van Shettepret heb ik daar nog MEER zin in! Ik hoop ook dat er nog een 'vervolg' komt op Priory. Kortom, ik wil meer :') .

Op dit moment lees ik The Stolen Heir van Holly Black. In januari heb ik de trilogie van The Folk of the Air gelezen. En was nieuwsgierig naar dit boek.

Verder staan One Dark Window, City of Nightmares, She who became the sun,The Seven Husbands of Evelyn Hugo, The Daugther of the Moon Goddess,The Heart of the Sun Warrior en I'm Glad My Mom Died nog op mijn tbr staan. De boeken van Fairyloot en IC zijn ook onderweg, nieuwsgierig welke dat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 18:12 



 
Profiel   

Phen, dat zeker, ik baalde zo gigantisch!


Kleine leesupdate, door mijn studie ontwijkend gedrag heb ik House of Earth and Blood uitgelezen. Holy moly. Ik moet inderdaad ook even bijkomen van deze rollercoaster. Op het einde wat traantjes weggepinkt, mezelf flink boos lopen maken
Spoiler:
holy oliebol wat is Micah een asshole, blij dat ie dood is :')
en ik kan niet anders dan dit 5 sterren te geven. Mijn hemel. En nu kiezen wat ik dan weer ga lezen, onmogelijke opgave :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:51 



 
Profiel   

Na eeuwen ben ik de laatste weken weer wat meer in leesmood. Gisteren mijn nieuwe kindle binnen gekregen dus kunnen weer vooruit.
Nu begonnen aan Haunting Adeline van H.D. Charlton.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 07:09 



 
Profiel   

Ik heb gisteren 'het smelt' van Lize Spit uitgelezen.
Wow wow wow, wat een goed boek! Vreselijk goed geschreven, indrukwekkend, de verhaallijnen van heden en verleden komen ontzettend goed bij elkaar.
Echt een aanrader, echt een o tzettend goed boek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 07:28 



 
Profiel   

Ik ben nog steeds bezig met Under the Whispering Door. Ik snap de hype niet :Y)
Ik vind het een vreselijk traag boek en kom er echt met moeite doorheen :')
Spoiler:
en Wallace is echt een great big bag of dicks

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:44 



 
Profiel   

Er komt niet heel veel voorbij waarover ik kan meepraten, maar even een korte update.

Tara
Wat een leuk hoesje! <3. En gelukkig ben je blij met deel 1 van je cadeau. Wanneer deel 2 aankomt moeten we nog maar even afwachten. :') (ik had niet gezien dat er 4-6 werkweken stond i.p.v. 4-6 werkdagen).

Linoleum
Lekker opgeruimd zo te zien, komen er ook weer nieuwe boeken bij?

Shettepret
Nog gefeliciteerd met de kunstbokaal, dik verdiend! *\o/* En super lief dat je het IC boek wil proberen te herstellen.

Ik heb al een week of twee niet meer gelezen, dus ik heb niet zo veel te vertellen.

Ik wacht nog op de IC set van A Day of Fallen Night & The Prioriy of the Orange Tree. Ik heb vorige week maandag de track & trace gehad, maar die is nog steeds niet geüpdatet. In de tracking mail staat:
"Your shipment should reach you within 2-14 days, depending on your location. If you need any help with your order, or it has not arrived after 21 days, please get in touch with our support team".

En in de FAQ staat: "If you are in the EU, it may take up to a week for your tracking to update while your parcel clears customs. This is due to new procedures following Brexit. For queries that are sent in after 21 days since dispatch, our shipping company will no longer investigate and you will need to pay the shipping fee again to have a replacement sent".

Ze spreken erlkaar wel een beetje tegen met die 21 dagen. Maar goed, omdat ik van Tara hoorde dat het tot wel 15 werkdagen kan duren voordat ze reageren en er al een week voorbij is, heb ik nu maar alvast gemaild.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:46 



 
Profiel   

Goof schreef
Ik heb gisteren 'het smelt' van Lize Spit uitgelezen.
Wow wow wow, wat een goed boek! Vreselijk goed geschreven, indrukwekkend, de verhaallijnen van heden en verleden komen ontzettend goed bij elkaar.
Echt een aanrader, echt een o tzettend goed boek.


Ja! Je moet ook echt haar andere boek lezen, als je deze al goed vond :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:11 



 
Profiel   

Tiggs schreef
Goof schreef
Ik heb gisteren 'het smelt' van Lize Spit uitgelezen.
Wow wow wow, wat een goed boek! Vreselijk goed geschreven, indrukwekkend, de verhaallijnen van heden en verleden komen ontzettend goed bij elkaar.
Echt een aanrader, echt een o tzettend goed boek.


Ja! Je moet ook echt haar andere boek lezen, als je deze al goed vond :)

Ze schieten bij mij allebei als een speer omhoog! Ben nu alleen nog in De winnaars bezig en heb daarnog nog 2 "moetjes", maar daarna :)) :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:46 



 
Profiel   

Ik wilde eigenlijk HhhH openen, maar Lize lonkt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 15:43 



 
Profiel   

Tiggs schreef
Goof schreef
Ik heb gisteren 'het smelt' van Lize Spit uitgelezen.
Wow wow wow, wat een goed boek! Vreselijk goed geschreven, indrukwekkend, de verhaallijnen van heden en verleden komen ontzettend goed bij elkaar.
Echt een aanrader, echt een o tzettend goed boek.


Ja! Je moet ook echt haar andere boek lezen, als je deze al goed vond :)


Ja! Meer fans. Ik ben er niet vond ik nog beter.

Bijna het schaarse licht uit. Heel mooi weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 16:35 



 
Profiel   

Oeh, dan ga ik 'ik ben er niet' zeker lezen! Wat een goede schrijfster zeg.

Het schaarse licht is ook mooi he <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 16:45 



 
Profiel   

Prachtig, zo dramatisch en rijk. Had jij de kat en de kathedraal ook gelezen? Wat vond je daarvan? Ik twijfel nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:14 



 
Profiel   

Ja, ook gelezen. Ik vond die de minste van de 3, maar wellicht kwam dat doordat ik superhoge verwachtingen had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:32 



 
Profiel   

Lize Spit moet ik toch ook maar een kans geven na jullie lof...

Hier is Backmans boek uit |( Ik heb het laatste deel met een dichtgeknepen keel beluisterd. Mijn haat-liefde verhouding blijft. Haat omdat de auteur me doet verliefd worden op de personages en me doet meevoelen met hun verhaal om daarna "het drama" door hun ogen te laten beleven en ervaren. Ze komen er inderdaad als winnaars uit, maar tegen welke prijs... Mijn hart bloedt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:39 



 
Profiel   

Ik heb alleen Beartown gelezen, heb de rest niet meer gelezen.

Ik kreeg zojuist 'all the broken places' van John Boyne binnen, de sequel to 'boy in the striped pyjamas'. Iemand die al gelezen?
Ben er zeer benieuwd naar, maar ik ga eerst 'the boy' nog een keer lezen.


Laatst bijgewerkt door Goof op 28-03-23 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:44 



 
Profiel   

Ik vind het boekenweekgeschenk van Lize Spit ook goed. :j Heb het 3 van de 5 sterren gegeven.

Ben nu bezig in één van de boeken die is genomineerd voor de Libris Literatuurprijs: De Gebeurtenis. Ben nog maar net begonnen, dus kan er niet veel over zeggen nog. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:58 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Ik wilde eigenlijk HhhH openen, maar Lize lonkt...

Ook een mooi boek trouwens.

Het schaarse licht inmiddels uit. Heel mooi. En nu bezig in jagen, verzamelen, opvoeden wat we kunnen leren over het opvoeden van blije en behulpzame kinderen. Heel erg interessant!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 19:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 137 [ 3401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 137  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen