Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 368 van de 399 [ 9961 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 399  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

 
Profiel   

Ghostattack schreef
Welke dag Into The Grave en Graspop ga je? :D

Into the grave de zaterdag, Graspop de vrijdag
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 14:55 



 
Profiel   

Er stond vorig jaar iemand naast me in een kanten body/ bh met aardbeien erop en een spijkerbroek. Dat zou ik nooit aan doen naar een concert of überhaupt buiten mijn eigen huis. Maar ze leek er niet mee te zitten.


Maar iedereen mag aan doen wat ze willen.

Ik vond het wel grappig dat het toen de zaal leeg liep leek alsof er een tropisch vogel was kaal geplukt. Heb je ook boa's van ander materiaal dan veertjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 15:08 



 
Profiel   

ik mis iets, wat is er met die dresscode? :D
over 2 weken naar Nightwish in Duitsland, nu al zin in :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 15:16 



 
Profiel   

nienke555 schreef
Ghostattack schreef
Welke dag Into The Grave en Graspop ga je? :D

Into the grave de zaterdag, Graspop de vrijdag


Oh ik ga vrijdag Into The Grave! Maar see you op Graspop dan. Ergens tussen die 52.000 mensen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 15:20 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
Er stond vorig jaar iemand naast me in een kanten body/ bh met aardbeien erop en een spijkerbroek. Dat zou ik nooit aan doen naar een concert of überhaupt buiten mijn eigen huis. Maar ze leek er niet mee te zitten.


Maar iedereen mag aan doen wat ze willen.

Ik vond het wel grappig dat het toen de zaal leeg liep leek alsof er een tropisch vogel was kaal geplukt. Heb je ook boa's van ander materiaal dan veertjes?


Hmmm nee dat zou ik ook niet zo snel aandoen, al aan de andere kant als mijn buik mooi gespierd was misschien wel :+

Ja inderdaad hahaha, geeeeeeen idee. Qua afval lijkt me dat voor het personeel van (in dit geval) de Arena wel fijner :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 15:24 



 
Profiel   

Je boa even hairsprayen, dan verliezen ze wat minder veren. :P
Maar van mij mogen die dingen wel verboden worden eigenlijk, ze zijn zo slecht voor het millieu en je vind nog dagen/weken veertjes terug. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:15 



 
Profiel   

Ghostattack schreef
Oh ik ga vrijdag Into The Grave! Maar see you op Graspop dan. Ergens tussen die 52.000 mensen :')

Hahaha see you niet inderdaad waarschijnlijk :')
Ik ben er nog nooit geweest, op Graspop. Ben heel benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:33 



 
Profiel   

Rinkex schreef
Je boa even hairsprayen, dan verliezen ze wat minder veren. :P
Maar van mij mogen die dingen wel verboden worden eigenlijk, ze zijn zo slecht voor het millieu en je vind nog dagen/weken veertjes terug. :')

Zal ik naar mijn volgende metal festival ook een boa aandoen <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:34 



 
Profiel   

Nee ik zou niet voor een veren boa kiezen bij je volgende metal festival maar deze organza boa kan wel denk ik. Maar dan misschien niet deze baby roze kleur.

https://www.carnavalsland.nl/boa-organz ... nKEALw_wcB

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 16:41 



 
Profiel   

nienke555 schreef
Rinkex schreef
Je boa even hairsprayen, dan verliezen ze wat minder veren. :P
Maar van mij mogen die dingen wel verboden worden eigenlijk, ze zijn zo slecht voor het millieu en je vind nog dagen/weken veertjes terug. :')

Zal ik naar mijn volgende metal festival ook een boa aandoen <<)


Geen metal maar om Patrick Stump te quoten:
Putting boundaries on how punk should sound/look is the least punk rock thing one can do.

}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 21:27 



 
Profiel   

Officieel grijze haren, ik heb nog nooit zoveel errors gehad op ticketmaster, maar al mn tickets zijn binnen! Niall Horan, Dublin, Antwerpen, en 2x Amsterdam met VIP _O- kan nu achterover hangen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 09:42 



 
Profiel   

Heerlijk Rinkex!

Ik zag gisterenavond dat een vriend 2 tickets voor Harry verkoopt in Werchter. Kon het niet laten.. :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 10:24 



 
Profiel   

Veel plezier! Ik ga me daar niet aan wagen, de belgische organisatie is zoo slecht dat ik het gewoon niet durf met zoveel mensen. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 10:33 



 
Profiel   

En dan ben ik al blij dat ik gewoon 1 keer heen kan met een vriendin. Wel balen dat het op een woensdag is, dan donderdag maar een dagje vrij. :o
Ga mezelf niet meer keer die stress aan doen van het kaartjes kopen via een niet functionele site. 1 keer is genoeg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 10:39 



 
Profiel   

Rinkex schreef
Veel plezier! Ik ga me daar niet aan wagen, de belgische organisatie is zoo slecht dat ik het gewoon niet durf met zoveel mensen. _O-


Is da zo erg dan?

Ik moet daar 3x zijn op 3 weken tijd :')
Ga naar Werchter Boutique, Harry styles en Werchter (enkel zaterdag). Dus ik hoop dat het mee gaat vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 10:47 



 
Profiel   

Bij de Lotto arena en sportpaleis was het al ruk en dat is zoveel minder man,ik sla wel over :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 11:13 



 
Profiel   

Rinkex schreef
Bij de Lotto arena en sportpaleis was het al ruk en dat is zoveel minder man,ik sla wel over :=

Wat gaat er dan precies fout? Ben nu wel benieuwd.

Ik dacht al dat er een tweede datum van Niall bij zou komen. Lijkt me best leuk om twee dagen te gaan maar dat ga ik qua energie niet redden, dat is dan weer een beetje jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 13:58 



 
Profiel   

@deksel je kan niet naar antwerpen?

De keren dat ik in het sportpaleis was mocht ik via de rolstoel ingang naar binnen en dat was best redelijk geregeld. Ik ben wel benieuwd waarom Rinke het ruk vond

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:23 



 
Profiel   

Is dat niet dat als je met de auto gaat dat je dan naar hus altijd vaststaat?
Wij kwamen bij Tomorrowland niet weg, en ik begreep dat dat bij Kon.Boudewijn stadion ook wel eens was..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:25 



 
Profiel   

Nee je bent daar zo de snelweg terug op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:26 



 
Profiel   

Nou, dan weet ik het niet :+ :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 14:32 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
@deksel je kan niet naar antwerpen?

De keren dat ik in het sportpaleis was mocht ik via de rolstoel ingang naar binnen en dat was best redelijk geregeld. Ik ben wel benieuwd waarom Rinke het ruk vond

Alles gaat door een ingang naar binnen, en er waren toen buiten ook nauwelijks mensen om het in het in goede banen te leiden.:=

Als het bij 10k-20k mensen al niet lukt laat staan bij 80k+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 15:41 



 
Profiel   

Ik heb alleen maar goeie ervaringen met Belgische organisaties := Dit jaar mn 4e jaar Graspop en dat gaat altijd prima met 50.000 man per dag. Alleen dag 1 sta je vaak in de file op de heenweg, maar dat is alles. Concertzalen in België heb ik geen ervaring mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 15:45 



 
Profiel   

Ik ben maar 1 keer niet via de rolstoel ingang naar binnen geweest bij een concert in België en dat was bij het koning boudewijn station en ik geloof niet dat we last hadden met naar binnen gaan. Wel met naar huis gaan echt bijna 1 uur moeten wachten voordat we van het parkeer terrein konden.

Bij het sportpaleis zit de rolstoel ingang aan de zijkant en dan zit je op de 1ste rij van de zitplekken rechts met dit uitzicht https://www.youtube.com/shorts/IUBvxy9XKSo

Volgens de info moeten we dinsdag bij de ingang zuid h zijn en dat moeten we door de menigte om daar te komen. Dat lijkt me in een rolstoel toch gevaarlijker. Maar we gaan het zien.

Mocht er iemand zondag of maandag een foto van de merch stand willen maken zou ik daar heel blij van worden. Ik vrees dat ik namelijk daar wat voor die vriendin moet gaan komen en dan is een foto wel handig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 15:54 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
Ik ben maar 1 keer niet via de rolstoel ingang naar binnen geweest bij een concert in België en dat was bij het koning boudewijn station en ik geloof niet dat we last hadden met naar binnen gaan. Wel met naar huis gaan echt bijna 1 uur moeten wachten voordat we van het parkeer terrein konden.

Bij het sportpaleis zit de rolstoel ingang aan de zijkant en dan zit je op de 1ste rij van de zitplekken rechts met dit uitzicht https://www.youtube.com/shorts/IUBvxy9XKSo

Volgens de info moeten we dinsdag bij de ingang zuid h zijn en dat moeten we door de menigte om daar te komen. Dat lijkt me in een rolstoel toch gevaarlijker. Maar we gaan het zien.

Mocht er iemand zondag of maandag een foto van de merch stand willen maken zou ik daar heel blij van worden. Ik vrees dat ik namelijk daar wat voor die vriendin moet gaan komen en dan is een foto wel handig.

merch kun je ook online zien hier: https://merchandise.johancruijffarena.n ... jYjhiZTY=#

Ga zelf omdat ik dichtbij woon waarschijnlijk zaterdag al merch halen, zal wel even wat foto's in een pb sturen dan.:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 16:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 368 van de 399 [ 9961 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 399  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen