Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 369 van de 401 [ 10003 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 401  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

 
Profiel   

Naar een concert gaan met een rolstoel is gewoon veilig en goed geregeld hoor!

Cliënt van mij in een rolstoel en met tracheostoma gaat regelmatig naar een concert en heeft nog nooit wat bijzonders meegemaakt.

Mensen maken juist ruimte, maar vaak is er ook extra begeleiding bij vanuit bijv de arena zelf.

Meestal heeft de cliënt rolstoelplaatsen maar ook wel eens staplaatsen als het zo uitkomt.

Niet te onzeker zijn en te druk maken het komt allemaal wel goed! De ingangen voor mensen in een rolstoel gaat vaak eerder open zodat je rustig naar binnen kan voor de menigte aan. En vaak is het ook nog een aparte ingang.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 17:35 



 
Profiel   

Het is meer dat als we daar nog wat willen eten we daarna door de menigte heen moeten terug naar die ingang. Zodra we binnen zijn moet het wel goed komen. Is meer dat het buiten de arena druk kan zijn.

Die vriendin ziet echt enorm veel concerten en dat gaat altijd goed maar is nog nooit bij 1 van de zalen geweest rondom de arena. Ze zag in de rolstoel het niet zitten om naar wrechter te gaan anders waren we waarschijnlijk weer naar België geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 17:46 



 
Profiel   

Mijn ervaring is dat mensen echt wel ruimte voor iemand maken in een rolstoel. En soms zelfs even te hulp schieten als het nodig is.

Ik ben twee keer in de Ziggo geweest en het viel mij wel mee , maar daar kunnen natuurlijk wel een stuk minder mensen in dat in de Arena. Daar was de rij voor de rolstoelers leeg en mocht je ook niet staan als je een ander ticket had. Daar stond ook geen menigte.

En qua eten is er best wat om het terrein heen en is het maar een klein stukje. En anders een beetje brutaal vragen of je er langs mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 20:12 



 
Profiel   

Over een paar dagen naar Muse op het Malieveld *\o/* Voor het eerst weer live zien sinds 2016. En Royal Blood als voorprogramma, die zijn ook heel tof!

Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van het geluid buiten op dat veld :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 10:24 



 
Profiel   

Het is mij helaas niet gelukt om tickets voor Niall Horan te bemachtigen. Ben hem steeds opnieuw aan het laden in de hoop dat er nog wat online komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 10:58 



 
Profiel   

Westhof schreef
Over een paar dagen naar Muse op het Malieveld *\o/* Voor het eerst weer live zien sinds 2016. En Royal Blood als voorprogramma, die zijn ook heel tof!

Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van het geluid buiten op dat veld :=


Jaaa ik ben er ook bij! Echt mega mega mega veel zin in, ik luister ook graag naar Royal Blood dus voor mij is dit concert dubbel winst.

Ben thuis al lekker Muse plaatjes aan het draaien om in de stemming te komen.

Vriend en ik hebben een hotel geboekt op 15 minuten lopen van het Malieveld dus dat is ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 11:12 



 
Profiel   

Morgenavond Alter Bridge 8-) 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 11:18 



 
Profiel   

Ik ga niet naar Muse, maar wel maandag naar Royal Blood in Doornroosje in Nijmegen. {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 11:50 



 
Profiel   

Over een week mag ik ook eindelijk weer *\o/* Nadat Nightwish in november niet door ging vanwege Corona en Sabaton in mei niet door ging vanwege.. Corona ^) ^) ^) ;( gaan we zaterdag naar Hans Zimmer! Voor mijn vriend de eerste keer, ik heb Hans al vaker live gezien. Zo ontzettend veel zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 12:35 



 
Profiel   

Berdien schreef
Nadat Nightwish in november niet door ging vanwege Corona en Sabaton in mei niet door ging vanwege.. Corona ^) ^) ^) ;(

Goeie timing.. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 12:54 



 
Profiel   

Nou, zeg dat wel. Al die tijd het niet gehad en net bij de concerten waar ik zó naar uit keek.. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 13:13 



 
Profiel   

Berdien schreef
Over een week mag ik ook eindelijk weer *\o/* Nadat Nightwish in november niet door ging vanwege Corona en Sabaton in mei niet door ging vanwege.. Corona ^) ^) ^) ;( gaan we zaterdag naar Hans Zimmer! Voor mijn vriend de eerste keer, ik heb Hans al vaker live gezien. Zo ontzettend veel zin in.


Ik ga 12 juni naar Hans Zimmer! Zo benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 13:22 



 
Profiel   

Gaaf Jildau! Eerste keer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 13:32 



 
Profiel   

@_kimm Is het ondertussen wel gelukt? Ik kan voor beide concerten in de ziggo dome kaarten kopen.
Niet dat ik wil maar probeer het nu eens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 13:50 



 
Profiel   

Berdien schreef
Gaaf Jildau! Eerste keer?


Ja eerste keer! Lijkt me zo indrukwekkend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 14:11 



 
Profiel   

Is het absoluut! Ik heb nu 2x de show 'The World of Hans Zimmer' gezien en 1x Hans Zimmer live, dus met Hans zelf erbij. Het blijft echt ontzettend indrukwekkend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 14:36 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
@_kimm Is het ondertussen wel gelukt? Ik kan voor beide concerten in de ziggo dome kaarten kopen.
Niet dat ik wil maar probeer het nu eens.


Inmiddels het inderdaad gelukt. Bedankt voor de reminder!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 16:02 



 
Profiel   

Alle keren dat ik in de ArenA heb gewerkt kon je bij B noord via de lift omhoog naar de rolstoelplekken. Je wordt dan begeleid door beveiligers en kan tussendoor ook gewoon naar de wc enz.

Ik ga kijken of ik nog naar Harry ga. Mag wel dinsdag èn woensdag voor Muse werken, heel veel zin in :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:26 



 
Profiel   

_kimm schreef
Het is mij helaas niet gelukt om tickets voor Niall Horan te bemachtigen. Ben hem steeds opnieuw aan het laden in de hoop dat er nog wat online komt.

Mij ook niet :( Ik stond helemaal niet heel ver in de wachtrij (iets boven de 3000 om 10:01), maar toen ik er doorheen was gaf hij steeds een foutmelding. Ik heb iemand gevonden waar ik misschien kaartjes van kan overnemen, dus vestig daar nu mijn hoop op. Maar wat een gedoe weer met ticketmaster... Ik had het eerlijk gezegd ook niet zo'n chaos verwacht! Meer animo voor Niall dan ik had gedacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:59 



 
Profiel   

Reusje_xx schreef
_kimm schreef
Het is mij helaas niet gelukt om tickets voor Niall Horan te bemachtigen. Ben hem steeds opnieuw aan het laden in de hoop dat er nog wat online komt.

Mij ook niet :( Ik stond helemaal niet heel ver in de wachtrij (iets boven de 3000 om 10:01), maar toen ik er doorheen was gaf hij steeds een foutmelding. Ik heb iemand gevonden waar ik misschien kaartjes van kan overnemen, dus vestig daar nu mijn hoop op. Maar wat een gedoe weer met ticketmaster... Ik had het eerlijk gezegd ook niet zo'n chaos verwacht! Meer animo voor Niall dan ik had gedacht.


Bij mij is het inmiddels toch gelukt een ticket te bemachtigen. Ik zou de website de komende tijd in de gaten houden want ik heb het idee dat er af en toe wat tickets los komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:13 



 
Profiel   

Rinkex schreef
friezenfan2 schreef
Ik ben maar 1 keer niet via de rolstoel ingang naar binnen geweest bij een concert in België en dat was bij het koning boudewijn station en ik geloof niet dat we last hadden met naar binnen gaan. Wel met naar huis gaan echt bijna 1 uur moeten wachten voordat we van het parkeer terrein konden.

Bij het sportpaleis zit de rolstoel ingang aan de zijkant en dan zit je op de 1ste rij van de zitplekken rechts met dit uitzicht https://www.youtube.com/shorts/IUBvxy9XKSo

Volgens de info moeten we dinsdag bij de ingang zuid h zijn en dat moeten we door de menigte om daar te komen. Dat lijkt me in een rolstoel toch gevaarlijker. Maar we gaan het zien.

Mocht er iemand zondag of maandag een foto van de merch stand willen maken zou ik daar heel blij van worden. Ik vrees dat ik namelijk daar wat voor die vriendin moet gaan komen en dan is een foto wel handig.

merch kun je ook online zien hier: https://merchandise.johancruijffarena.n ... jYjhiZTY=#

Ga zelf omdat ik dichtbij woon waarschijnlijk zaterdag al merch halen, zal wel even wat foto's in een pb sturen dan.:)


Waar zie je dat de merchandising verkoop vandaag al start?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 09:15 



 
Profiel   

_kimm schreef
Waar zie je dat de merchandising verkoop vandaag al start?
arena heeft het volgensmij getweet en kreeg een mail.:) je kunt halen van 12-20u vandaag en op de showdagen vanaf 10u. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 09:41 



 
Profiel   

https://twitter.com/cruijffarena/status ... 9979908098 deze tweet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 09:58 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
ja en dit:)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:25 



 
Profiel   

Het is voor mij denk ik net te ver om er vandaag al even heen te rijden maar misschien dat ik vanmiddag toch even in de auto stap. Ga je voor kleding? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe de maten vallen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 12:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 369 van de 401 [ 10003 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 401  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen