Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 370 van de 398 [ 9949 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 398  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

 
Profiel   

_kimm schreef
Het is voor mij denk ik net te ver om er vandaag al even heen te rijden maar misschien dat ik vanmiddag toch even in de auto stap. Ga je voor kleding? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe de maten vallen.

Ik heb een shirt en die valt ruim.;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 14:12 



 
Profiel   

Ik heb er zoveel zin in! We vertrekken hier (uit België) om 8u30 morgen. Blijven dus ook slapen. Ben benieuwd hoe groot de rij is voor de merch. Wil wel graag een shirt en sweater. Maar liever geen uuuuren aanschuiven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 14:47 



 
Profiel   

Is er binnen geen merch te koop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 14:48 



 
Profiel   

Lieuwkje_90 schreef
Ik heb er zoveel zin in! We vertrekken hier (uit België) om 8u30 morgen. Blijven dus ook slapen. Ben benieuwd hoe groot de rij is voor de merch. Wil wel graag een shirt en sweater. Maar liever geen uuuuren aanschuiven.
denk dat dat wel meevalt! merch is de hele dag door, en de stand(s) zijn groot. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 14:55 



 
Profiel   

Ik heb besloten niet vandaag voor de merch naar Amsterdam te gaan maar morgen te kijken of het te doen is met de rij.

Twijfel nu alleen nog over hoe laat ik zal vertrekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 15:06 



 
Profiel   

Wat voor tickets heb je? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 15:12 



 
Profiel   

Ik heb een zitplaats in vak 121. Dus wat dat betreft hoef ik niet te kamperen voor een plek vooraan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 15:20 



 
Profiel   

Citaat
Stadion open – 18.00 uur
Voorprogramma: Wet Leg – 19.30 uur
Pauze – 20.10 uur
Harry Styles – 20.45 uur
Verwacht einde – 22.30 uur


Heb het bovenstaande van arena site gehaald. Maar betekend dit dat er tussen Wet-Leg en Harry zelf nog een half uur pauze zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 18:57 



 
Profiel   

furious schreef
Citaat
Stadion open – 18.00 uur
Voorprogramma: Wet Leg – 19.30 uur
Pauze – 20.10 uur
Harry Styles – 20.45 uur
Verwacht einde – 22.30 uur


Heb het bovenstaande van arena site gehaald. Maar betekend dit dat er tussen Wet-Leg en Harry zelf nog een half uur pauze zit?

Ja, meestal zit er pauze tussen het voorprogramma en de band/artiest.

Je kan dan even naar de wc, drinken halen etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 18:59 



 
Profiel   

_kimm schreef
Ik heb een zitplaats in vak 121. Dus wat dat betreft hoef ik niet te kamperen voor een plek vooraan.

dan zou ik er zelf eind van de middag zijn :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:15 



 
Profiel   

Rinkex schreef
_kimm schreef
Ik heb een zitplaats in vak 121. Dus wat dat betreft hoef ik niet te kamperen voor een plek vooraan.

dan zou ik er zelf eind van de middag zijn :j

Ik heb ook zitplekken en wij plannen ook om rond 17.00u in Amsterdam te zijn, nog even wat eten, drinken, plassen en dan de rij in.

Ik heb heel veel zin in morgen maar ik vind het ook best spannend. Voor mij is het de eerste keer in de Arena. Ik kijk nu al tegen de hoeveelheid mensen en de terugreis (met ov) op :Y).

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:35 



 
Profiel   

furious schreef
Citaat
Stadion open – 18.00 uur
Voorprogramma: Wet Leg – 19.30 uur
Pauze – 20.10 uur
Harry Styles – 20.45 uur
Verwacht einde – 22.30 uur


Heb het bovenstaande van arena site gehaald. Maar betekend dit dat er tussen Wet-Leg en Harry zelf nog een half uur pauze zit?

Yes, is vrij normaal. Die tijd gebruiken ze om alles van de support act wat weg kan (denk aan instrumenten, setlist, kabels, etc) weg te halen en voor de main act neer te leggen / klaar te zetten.

Alter Bridge was weer gooeeeed vanaaf 8-)


Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 00:04 



 
Profiel   

Als je met het ov terug moet hou dan er rekening mee dat niet de laatst mogelijke trein neemt, die ga je missen namelijk. Er moeten zoveel mensen met het ov weg dat het te druk is en het echt wel een paar treinen kost voordat het weer rustig is. En dan zou je net je aansluiting missen.

Ik ga met de auto en kijk nu al niet uit tegen de enorme rij met het verlaten van de parkeergarage.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 04:45 



 
Profiel   

Ohh Myles Kennedy. <3

Ik heb zo’n hekel aan OV maar met concerten bij Arena Boulevard al helemaal. Moet je nog op de tijd letten ook.. Ik wil een concert sowieso helemaal tot het einde zien. Nu heb ik het geluk dat het kantoor van m’n werk naast de Arena zit en ik dus altijd gratis kan parkeren op 500m afstand. Maar voordat ik hier werkte regelde ik altijd ruim van tevoren al een parkeerplaats en eigenlijk nooit problemen mee gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 10:17 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
Als je met het ov terug moet hou dan er rekening mee dat niet de laatst mogelijke trein neemt, die ga je missen namelijk. Er moeten zoveel mensen met het ov weg dat het te druk is en het echt wel een paar treinen kost voordat het weer rustig is. En dan zou je net je aansluiting missen.

Ik ga met de auto en kijk nu al niet uit tegen de enorme rij met het verlaten van de parkeergarage.

Mijn laatste optie gaat om +- 00.10u. Komt vast goed (hoop ik :+ Op social media zag ik laatst mensen die bij SZA hun trein hadden gemist door de drukte).

Succes met de auto! @Jildau, vet handig dat je daar kan parkeren zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 10:41 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
Als je met het ov terug moet hou dan er rekening mee dat niet de laatst mogelijke trein neemt, die ga je missen namelijk. Er moeten zoveel mensen met het ov weg dat het te druk is en het echt wel een paar treinen kost voordat het weer rustig is. En dan zou je net je aansluiting missen.

Het metroperron na een groot concert :') -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 10:42 



 
Profiel   

Jildau schreef
Ohh Myles Kennedy. <3

Ja, groot fan van, was volgens mij de achtste keer dat ik 'm live gezien heb :D Gelukkig ook, paar weken terug heeft AB nog een concert af moeten zeggen (laatste concert voor gisteravond) omdat Myles een infectie had. Blij dat 'ie hersteld was dus :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 11:34 



 
Profiel   

Iedereen veel plezier vanavond! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 16:01 



 
Profiel   

Ik ben inmiddels binnen:)[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:27 



 
Profiel   

Ik zit ook.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:29 



 
Profiel   

Veel plezier vanavond allemaal. Ik moet nog wachten tot dinsdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:30 



 
Profiel   

Binnen is trouwens ook nog een merch stand. Al was ik buiten ook met nog geen 5 minuten door de rij heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:31 



 
Profiel   

Aaaah, dat dus. Ik zat (stond) vanmiddag in een stampvolle trein vanaf Utrecht en vroeg me af wat al die mensen moesten bij Bijlmer ArenA :D

Veel plezier, ook voor wie morgen of overmorgen gaat! Ik ben zo in de Melkweg bij IST IST.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:36 



 
Profiel   

Toen reden de treinen nog nu is er een storing blijkbaar.

En fijn om te weten dat er binnen ook nog een merch stand is. Dan hebben we daar nog kans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:39 



 
Profiel   

Ik lees jouw bericht en krijg het op hetzelfde moment geappt vanuit Utrecht. Goed dat ik wat eerder ben gegaan. Klootjes voor iedereen die nu vast zit -O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 370 van de 398 [ 9949 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 398  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen