Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 50 [ 1237 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Me too: Rammsteins Till.

 
Profiel   

Ik snap dat je dat bedoelt, maar hoe jong is jong?
Iemand van 20 kan ook door iemand van 25 gemanipuleerd worden ..
iemand van 20 mag (volgens mij, maar corrigeer me als ik t fout heb) kinderen krijgen.. dan mag zo iemand toch ook bepalen of ze sex willen met iemand van 50?
Als ze voor een kind mogen kunnen zorgen (rare zin :) ) mag ik hopen dat ze voor zichzelf kunnen zorgen? Oudere rockster voor hun neus of niet ..

Maar goed, dit wijkt af van het oorspronkelijke onderwerp.. :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:11 



 
Profiel   

Als je het vies vindt, prima, doe het dan niet. Maar laat een ander lekker z'n gang gaan. Leeftijdsverschil staat toch totaal niet ter discussie nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:15 



 
Profiel   

Cer schreef
Oh zo, ja t stond onder mijn tekst dus ik snapte t niet helemaal :)
Ja eens

Aan de andere kant, een vriendengroep kan je misschien wat lastiger omzeilen ? Geen idee maar dan zitten er meer mensen in die je wel graag ziet ofzo?
Een band, daar hoef je niet perse naartoe, al helemaal niet backstage.. maar goed, geen idee hoe dat verder gegaan is ..

Nee het is ook een hele andere situatie natuurlijk. Maar hoe ongeloofwaardig ook, dáár zou ik het in ieder geval niet op uitsluiten. Wij waren er niet bij, wij kennen de vrouwen ook helemaal niet… Of wat hun er toe dreef om toch weer te gaan. Het is gewoon lastig om van achter een schermpje te zeggen of iets wel waar zou kunnen zijn of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:16 



 
Profiel   

Vind ik wel, iets met moreel kompas en misbruik maken van een ster status waardoor er een machtspositie ontstaat.

Daarnaast vind ik ook wel iets van mannen die hier misbruik van maken. Of het nu legaal is of niet. Het geeft wel precies aan wat voor een types het zijn. Me Too ontstaat dus ook heel vaak door dit soort machtsituaties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:17 



 
Profiel   

7ofhearts schreef
Veronica2 Wat begrijp je niet aan mijn reactie/ laatste zin?

Het is niet helemaal helder wiens leven jij geruineerd vindt vanwege een Me Too kwestie? Maar zoals ik al zei, misschien lees ik het verkeerd.


Elisa2 schreef
Vind ik wel, iets met moreel kompas en misbruik maken van een ster status waardoor er een machtspositie ontstaat.

Daarnaast vind ik ook wel iets van mannen die hier misbruik van maken. Of het nu legaal is of niet. Het geeft wel precies aan wat voor een types het zijn. Me Too ontstaat dus ook heel vaak door dit soort machtsituaties.

Me Too ontstaat altijd in situatie waarbij macht en/of status worden gebruikt om tot misbruik te komen. Wat hier allemaal naar voren komt over de gang van zaken bij Rammstein gaat gewoon over misbruik. Het maakt namelijk niet uit hoe onnozel het slachtoffer is en of die zich wel/niet belachelijk gedraagt, het doet er niet toe. Er hoort rondom een beroemde band of persoon geen sfeer te hangen van kleedkamerontmoetingen met sex, hoe gewenst ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:35 



 
Profiel   

Veronica2 schreef
Er hoort rondom een beroemde band of persoon geen sfeer te hangen van kleedkamerontmoetingen met sex, hoe gewenst ook.

Hoezo niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:37 



 
Profiel   

Palmera schreef
Veronica2 schreef
Er hoort rondom een beroemde band of persoon geen sfeer te hangen van kleedkamerontmoetingen met sex, hoe gewenst ook.

Hoezo niet?

Omdat het niet goed is voor je reputatie en imago, dat zien we nu toch vrij duidelijk gebeuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:39 



 
Profiel   

@Veronica2 Het imago van Till was en is seks. Ik denk dat een imago van zoete knuffelbeer die huilt tijdens Bambi gewoon echt niet past bij hem, de band en de muziek.

Zijn reputatie was en is altijd al zo geweest. En ja, daar zitten shows en afterpartys bij.

Ik denk hè, dat als Till tijdens een afterparty zich omkleedt en terugkomt in een streepjespyama, op sloffen en met een beker warme melk met honing in de hand dat de fans dan gillend wegrennen. Dan is zijn imago pas voorgoed kapot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:44 



 
Profiel   

Dat imago is gewoon een cover van verwerpelijk gedrag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:53 



 

Veronica2 schreef
Palmera schreef
Hoezo niet?

Omdat het niet goed is voor je reputatie en imago, dat zien we nu toch vrij duidelijk gebeuren.


Nee dat zie je niet duidelijk gebeuren. Wat je wél duidelijk zie gebeuren is dat er mensen zijn die uitspraken doen over seksueel overschreidend gedrag. Dat staat volledig los van elkaar. En hoort ook volledig los van elkaar te staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 22:53 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Dat imago is gewoon een cover van verwerpelijk gedrag.

Het is een imago. Ik kan me voorstellen, dat als je al zoveel jaar dat imago hoog houdt, dat het dan verweven gaat zijn met het eigen leven.

Laten we nou eerlijk zijn: godslastering, geweld, seks, drugs, het komt bij Rammstein allemaal aan bod. Om dat eruit te kunnen brullen moet je daar zelf denk ik al geem moeite mee hebben. Om het aan te horen trouwens ook niet.

Uiteraard hoeft niemand het eens te zijn met de muziekstijl en de gekozen onderwerpen. Doorgasns komen die mensen dan al niet naar zo'n concert.
Wie wél gaat zal dan dus geen moeite hebben (denk ik) met de onderwerpen en het imago.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 23:01 



 
Profiel   

Palmera schreef
Elisa2 schreef
Dat imago is gewoon een cover van verwerpelijk gedrag.

Het is een imago. Ik kan me voorstellen, dat als je al zoveel jaar dat imago hoog houdt, dat het dan verweven gaat zijn met het eigen leven.

Laten we nou eerlijk zijn: godslastering, geweld, seks, drugs, het komt bij Rammstein allemaal aan bod. Om dat eruit te kunnen brullen moet je daar zelf denk ik al geem moeite mee hebben. Om het aan te horen trouwens ook niet.

Uiteraard hoeft niemand het eens te zijn met de muziekstijl en de gekozen onderwerpen. Doorgasns komen die mensen dan al niet naar zo'n concert.
Wie wél gaat zal dan dus geen moeite hebben (denk ik) met de onderwerpen en het imago.


Wat een onzin, je wordt niet gedefineerd door je muziekkeuze. Ook ik luister naar de band en heb ze zelfs gezien en heb nog nooit drugs gebruikt in leven. Het image van zo'n band maakt me niets uit zolang de muziek goed is en ja in mijn playlist staan naast rammstein ook disney liedjes :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 23:07 



 
Profiel   

Het is maar een imago, ze zijn bijna allemaal getrouwd en hebben allemaal kinderen. Die staan gewoon op maandagochtend bammetjes smeren voor in de trommeltjes en ik denk dat de gemiddelde Rammstein fan echt wel begrijpt dat ze thuis niet met vlammenwerpers staan te piemelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 23:10 



 
Profiel   

Met geen moeite hebben bedoel ik geen moeite met die onderwerpen. Dat is iets anders dan het zelf uitvoeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 23:19 



 

Over het algemeen zijn het niet de meest heilige mensen. En juist de betere nummers gaan regelmatig met drugs gemoeid of hebben te maken met een mentale kronkel. Dat betekend niet dat je zelf ook mentaal gestoord moet zijn om ervan te mogen houden.

Ik zou het juist geniaal vinden als
Till tijdens een afterparty zich omkleedt en terugkomt in een streepjespyama, op sloffen en met een beker warme melk met honing in de hand zijn fans uitzwaaid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 23:20 



 
Profiel   

Maar goed, de discussie raakt nu een beetje van het pad af.

Ik hoop dat alle partijen goed gehoord worden en ik wacht het af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 23:24 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Dat imago is gewoon een cover van verwerpelijk gedrag.

Dat vind ik dus ook en daarom noemde ik ook zijn reputatie tegelijkertijd. Prima dat de fanbase het allemaal stoer en indrukwekkend vindt, maar het blijft verwerpelijk gedrag. Wat valt er in hemelsnaam goed aan te praten dat die gast meisjes laat selecteren door iemand uit zijn crew, hij wijst ze dan aan en dan mag hij ze 'gebruiken' in ruil voor een drankje? Daar komt van beide kanten echt heel weinig zelfrespect bij kijken en die kerel en zijn maten kunnen beter professionals laten komen om hun overtollige energie op te botvieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 23:29 



 
Profiel   

Wat je vindt mag je tegenwoordig naar het gemeentehuis brengen..

Als ik morgen met Till, je vader, je opa of je oma naar bed wil met 30/40 jaar leeftijdsverschil mag ik dat gelukkig helemaal zelf weten.
Dat jij het niks vindt en zelf niet zo doen, dat is prima. Maar dat wil niet zeggen dat ik iets doe wat niet mag.

Maar hier gaat de discussie niet over..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 00:45 



 
Profiel   

Veronica2 schreef
Wat valt er in hemelsnaam goed aan te praten dat die gast meisjes laat selecteren door iemand uit zijn crew, hij wijst ze dan aan en dan mag hij ze 'gebruiken' in ruil voor een drankje?

Is dat wat er gebeurt?
Ik ken Rammstein verder niet.. Ik ben wel aan het googlen geweest, maar ik kan niet echt iets vinden over wat ze verder nog doen, behalve dat ze een act neerzetten op het podium..

(ik moet bij verwerpelijke reputatie en muziek een beetje denken aan de paniek die ouders hadden toen Elvis net begon, met zn schuddende heupen.. gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak en hetzelfde idee.. := )

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 06:44 



 
Profiel   

Niet zo mee eens, ik ken ook wel ergere bands dan Rammstein. Het grote verschil is en blijft dat die geen speciaal vak hebben waar ze meisjes selecteren voor sex.

Zou het al wat anders vinden als ze gewoon ruim volwassen vrouwen zouden uitkiezen van 30+.

En als mijn opa naar bed zou gaan met een meisje van 40 jaar jonger dan krijgt ie van mij daar echt wel wat over te horen.

Vraag me ook wel af als die gasten allemaal getrouwd zijn wat hun partners nu gaan doen nu deze informatie naar boven is gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 07:02 



 
Profiel   

Ruim volwassen vrouwen van 30+ ?
Zijn nu vrouwen tussen de 20 en 30+ niet volwassen genoeg om zelf te beslissen over wat ze doen met zichzelf?

Ik ben even wat verbaast.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 07:09 



 
Profiel   

[ img ]

Het gaat er uiteraard om dat vele jonge vrouwen zich verliezen in hun idolen en daarom ook eerder de grip op de realiteit kwijt raken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 07:23 



 
Profiel   

Moet wel ff n beetje grinniken... er loopt echt niet iemand van de Crew zoekend naar een "slachtoffer" voor Til ook wie ook ever.
Zoals ik al schreef, er horen er 2 bij en dat zijn juist meiden, die zich "aanbieden". Die even op ergens een manier proberen aandacht te trekken ZODAT ze uitgekozen worden.
En die dan meegaan.
Dat was 30/40 jaar precies zo als vandaag.

Begrijp mij niet verkeerd, dan verkrachten of drogeren ,is een absolute no go en zou moeten gestraft worden
Maaaaar :
Als je niet wilt dat er "iets" gebeurt dan begeef je je zelf niet in een situatie dat het kan gebeuren.

Note : ik heb het dus nu alleen over concerten en bands!

Ik heb in mijn jongen jaren genoeg concerten bezocht, en zoals beschreven ook leuke dingen mee gemaakt maar ook zat groupies gezien die echt alleen maar op een "onder onsje" uit waren.
Meiden, die nog niet eens een voorkeur hadden voor één band, maar die het gewoon om te doen was om "dichtbij" te komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 07:50 



 
Profiel   

Veronica 2 Wat ik met mijn antwoord bedoel is dat ik het erg vind voor beide partijen.
Als het waar is, dan is dat verwerpelijk en afschuwelijk voor de dames in kwestie.
En voor mij persoonlijk, omdat ik als fan een hele andere kijk heb op de mannen en dit niet zou kunnen verwachten.
Is het niet waar, dan is dat een dolksteek voor de band, en de vraag is of Rammstein dan eindelijk gemuilkorfd gaat worden door het toedoen van deze dames.
Voor de vrouwen als de mannen geld; ga je maar eens verdedigen als er geen getuigen zijn.
Een kant kiest de toehoorder toch wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 07:50 



 
Profiel   

sasja0705 schreef
Moet wel ff n beetje grinniken... er loopt echt niet iemand van de Crew zoekend naar een "slachtoffer" voor Til ook wie ook ever.
Zoals ik al schreef, er horen er 2 bij en dat zijn juist meiden, die zich "aanbieden". Die even op ergens een manier proberen aandacht te trekken ZODAT ze uitgekozen worden.
En die dan meegaan.
Dat was 30/40 jaar precies zo als vandaag.

Begrijp mij niet verkeerd, dan verkrachten of drogeren ,is een absolute no go en zou moeten gestraft worden
Maaaaar :
Als je niet wilt dat er "iets" gebeurt dan begeef je je zelf niet in een situatie dat het kan gebeuren.

Note : ik heb het dus nu alleen over concerten en bands!

Ik heb in mijn jongen jaren genoeg concerten bezocht, en zoals beschreven ook leuke dingen mee gemaakt maar ook zat groupies gezien die echt alleen maar op een "onder onsje" uit waren.
Meiden, die nog niet eens een voorkeur hadden voor één band, maar die het gewoon om te doen was om "dichtbij" te komen

@Sasja, zo was het inderdaad, ik heb die tijd ook meegemaakt. Die meiden werden "starfuckers" genoemd. Dat was voornamelijk in de pre-aids periode. Daarna waren velen wel voorzichtiger geworden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 08:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 50 [ 1237 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen