Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 50 [ 1237 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 50  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Me too: Rammsteins Till.

 
Profiel   

Ja zoiets. Is wel een en ander gecensureerd maar je weet wel wat er gebeurt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 17:35 



 
Profiel   

Kinke schreef
xxCYNNxx schreef
hmm ja, er wordt gezegd dat meiden al voor het concert via social media worden geselecteerd. Maar hoe dan?
Is niet dat jij je social media, id en of foto moet achterlaten als je een kaartje koopt en bovendien verkoopt de band die kaartjes niet zelf en ook die Alana niet; dat gaat gewoon via sites van ticketbureau's.
De band en die Alana krijgen echt niet een lijst met namen zo van 'kijk mensen, deze hebben allemaal een kaartje gekocht'. Om vervolgens alle meisjesnamen eruit te pikken en die stuk voor stuk opzoeken op sm om te achterhalen of ze knap zijn ja of nee. En zo ja, dan benaderd worden om voor vak 0 uit te nodigen.


in de tijd van concerten van Aerosmith liep er gewoon personeel rond die de extra lekkere meiden aanspraken en vroegen of ze vooraan wilden staan. Best sneu eigenlijk



Oh ja, is ook zeker sneu hoor...ben ik met je eens.

Verschil is wel dat dit al op locatie is....hier, met Rammstein, wordt beweerd dat de selectie al dagen/weken voor het concert is via sm. Tja, dan denk ik; hoe weet Rammstein nu de identiteit van de kaartjeskopers? Ik heb dus zeer mijn twijfels bij dat verhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 17:48 



 
Profiel   

xxCYNNxx schreef
Tja, dan denk ik; hoe weet Rammstein nu de identiteit van de kaartjeskopers? Ik heb dus zeer mijn twijfels bij dat verhaal.


Dat doet een Russische vrouw voor hen, zij ontvangt DM's op insta en als je bent geaccepteerd dan mag je in de WhatsAppgroep.

Niet feitelijk, maar het schijnt dat ze ook gewoon mooie vrouwen op insta zoekt en ze uitnodigt, zonder dat ze een ticket hebben of überhaupt fan zijn van de band.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 17:50 



 
Profiel   

Cer schreef
Ik heb een beetje zitten googlen naar live beelden (en funny moments enzo) en hoewel de muziek niet echt mijn ding is, is het visueel wel indrukwekkend.. kunst ook soms wel .. :j

Is Knebel met vis hetzelfde als Ozzie met vleermuis?


Visueel kunnen er weinig aan de band tippen.
Daar stoppen ze geld - ziel- en zaligheid in.
Als live band is het een geoliede machine.

Zelf vinden ze het ook een kunstvorm.
Artistiek gezien doet ieder voor zich zijn ding en vormen ze samen een dijk van een band. ( en uiteraard mogen de meningen daar over verdeeld zijn. )
Tot nu dan.

Over de mannen persoonlijk sijpelde door de jaren heen wel eens wat naar buiten, en geloof me, ze hebben het niet cadeau gekregen.

Dat heeft zeker invloed op iemands persoonlijkheid.
Ook bij Kees of Annie op de hoek.
Maar als je dan overal waar je je kop laat zien aan iedere vinger 20 vrouwen kan krijgen die met je dwepen………
Bovendien zal de man ook wel merken dat hij niet meer de jonge God is van 20/ 25 jaar geleden.

Geen vrijkaart voor… absoluut niet, maar er lopen meer engerds rond die “ het “ voor minder doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 17:54 



 

xxCYNNxx schreef
Kinke schreef

in de tijd van concerten van Aerosmith liep er gewoon personeel rond die de extra lekkere meiden aanspraken en vroegen of ze vooraan wilden staan. Best sneu eigenlijk



Oh ja, is ook zeker sneu hoor...ben ik met je eens.

Verschil is wel dat dit al op locatie is....hier, met Rammstein, wordt beweerd dat de selectie al dagen/weken voor het concert is via sm. Tja, dan denk ik; hoe weet Rammstein nu de identiteit van de kaartjeskopers? Ik heb dus zeer mijn twijfels bij dat verhaal.


Je weet dat er ook een artiesteningang is waar crew (+ genodigde) naar binnenkomt, en waar geen ticketcontrole is :P ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 17:59 



 
Profiel   

Ik heb die ongecensueerde clip even bekeken.
Ken niet veel bands die zich zo te "kijk" zetten. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:06 



 
Profiel   

xxCYNNxx schreef
Kinke schreef



Oh ja, is ook zeker sneu hoor...ben ik met je eens.

Verschil is wel dat dit al op locatie is....hier, met Rammstein, wordt beweerd dat de selectie al dagen/weken voor het concert is via sm. Tja, dan denk ik; hoe weet Rammstein nu de identiteit van de kaartjeskopers? Ik heb dus zeer mijn twijfels bij dat verhaal.


Je weet dat er ook een artiesteningang is waar crew (+ genodigde) naar binnenkomt, en waar geen ticketcontrole is :P ?


nogmaals; dan ben je dus al op de locatie van het concert....men heeft het over dagen voor het concert al geronseld te zijn via sm.
Dat er meiden/vrouwen zijn die via flirten bij de artiesteningang gratis naar binnen komen en wie weet nog meer, gebeurt al zolang als er bands optreden en is dus echt niet van de laatste jaren. Die zijn niet geronseld; die bieden zichzelf aan.

En als we de blonde dame in de gelinkte video mogen geloven, gebeurt dat dus ook via sm; de dames melden zichzelf bij Alana......of ze zelf ook op zoek gaat, kan, maar waarom zou je? Als elk concert er legio zijn die zichzelf al aanmelden? Zo waren die blonde en die dame die nu beschuldigingen uit, ook in vak 0 terechtgekomen; door zelf contact te leggen, niet andersom


edit; quote verkloot


begrijp mij niet verkeerd; nee is ten alle tijden altijd een nee....verander je van gedachten en wil je toch niet, dan wordt het een nee......

Ik wijs er alleen op dat bepaalde dingen in de verhalen een beetje dubieus zijn en waar ik vraagtekens bij zet.

Nogmaals; als hij zich er wel schuldig aan heeft gemaakt, dan dient hij gewoon daarvoor gestraft te worden. Of het slachtoffer nu wel of niet zichzelf aangemeld had voor vak 0


Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 05-06-23 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:08 



 

xxCYNNxx schreef
xxCYNNxx schreef


Je weet dat er ook een artiesteningang is waar crew (+ genodigde) naar binnenkomt, en waar geen ticketcontrole is :P ?


nogmaals; dan ben je dus al op de locatie van het concert....men heeft het over dagen voor het concert al geronseld te zijn via sm.
Dat er meiden/vrouwen zijn die via flirten bij de artiesteningang gratis naar binnen komen en wie weet nog meer, gebeurt al zolang als er bands optreden en is dus echt niet van de laatste jaren. Die zijn niet geronseld; die bieden zichzelf aan.

edit; quote verkloot


Nee. Ik bedoel. Je zoekt iemand op IG, nodigt haar uit, spreekt ergens af (een pre-party) geeft een backstage bandje en dan zet je haar op rij 0.

En in de rij werden eerst ook bandjes uitgedeeld voor de mensen die vroeg kwamen (feuer zone) en waarschijnlijk ook backstage.

Was in “mijn tijd” overigens allemaal niet zo. Ik stond toen firstrow tussen allemaal bezwete klamme (vooral mannelijke) metalheads tijdens de LIFAD tour, die me zo hard tegen het dranghek aan smashte dat ik er net zulke blauwe plekken als Shelby aan overhield. Ook low key traumatisch. Maar row zero bestond in 2009 iig nog niet, gezien m’n omstanders :+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:27 



 
Profiel   

ow zo...op die manier.......erg omslachtig, maar zou idd kunnen....al vind ik het wat wanhopig overkomen

toen ik ze zag bestond die ook nog niet nee...dat was idd voor mij ook voor 2009

en stonden juist de mannelijke metalheads vooraan, want moshpit


Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 05-06-23 18:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:29 



 
Profiel   

Evamarie schreef
Dat is een voorbeeld (aanvulling op de discussie gaande over de leeftijd)

En idd wat ik ervan vind is helemaal niet belangrijk. Maar het zegt wel iets over wat voor type man het is.

No offence maar daarvoor dat je schrijft, dat dat wat JIJ vind helemaal niet belangrijk is - heb je toch een duidelijk, al vast staand oordeel over iemand die je niet persoonlijk kent en op afgaat wat er geschreven wordt in de socials.
Of was je erbij ?

Stel : er zijn een aantal vrouwen die er NIET bij hem "aan de bak " gekomen zijn en die nu die gewoon een oor aan willen naaien... wat dan ?

Op insta zoals ook op fb valt al te lezen dat een van de vrouwen al toegegeven heeft gelogen te hebben...

Zoals ik al schreef, ik heb niets met Rammstein maar vind het uitgesproken raar dat de "slachtoffers" wel naar de pers en de socials gaan ipv naar de officiële instanties en aangifte doen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:30 



 
Profiel   

sasja0705 schreef
Evamarie schreef
Dat is een voorbeeld (aanvulling op de discussie gaande over de leeftijd)

En idd wat ik ervan vind is helemaal niet belangrijk. Maar het zegt wel iets over wat voor type man het is.

No offence maar daarvoor dat je schrijft, dat dat wat JIJ vind helemaal niet belangrijk is - heb je toch een duidelijk, al vast staand oordeel over iemand die je niet persoonlijk kent en op afgaat wat er geschreven wordt in de socials.
Of was je erbij ?

Stel : er zijn een aantal vrouwen die er NIET bij hem "aan de bak " gekomen zijn en die nu die gewoon een oor aan willen naaien... wat dan ?

Op insta zoals ook op fb valt al te lezen dat een van de vrouwen al toegegeven heeft gelogen te hebben...

Zoals ik al schreef, ik heb niets met Rammstein maar vind het uitgesproken raar dat de "slachtoffers" wel naar de pers en de socials gaan ipv naar de officiële instanties en aangifte doen...



Eens.
En met name wat jou laatste zin betreft, maar in het geheel kan er zomaar zoiets achter zitten.
Zelfs nu staan er al bladzijden vol met kreten als bha- vies-oud-met mannen- jong jonger en jongst.......straks worden er nog schapen en kamelen bij gehaald.
En ja, ik ben wél fan, maar WIJ hebben het mooiste optreden van de band al gehad in de Kuip.
Live hoef ik ze niet meer te zien....en ik kan rustig oud worden met de herinnering aan de band zoals Ik hem voor ogen heb.
En hun nummers zijn voor eeuwig.
Maar jammer dat als er niks gebeurt is een band zó kapot kan worden gemaakt door een paar leugens.

Als er wél wat gebeurt blijkt te zijn ben ik nog steeds blij dat WIJ het mooiste optreden live hebben meegemaakt in Nederland, en zal Till met de billen bloot moeten en zijn straf krijgen.
En dan is er een Rammstein voor 2023 en een Rammstein ná 2023.
Van de eerste ben en blijf ik fan.......
Van de tweede zal ik me altijd blijven afvragen: Wáárom?!!! en wat hééft hij kapot gemaakt.
En dat is diep triest, maar daar zal hij dan wel een tijd over kunnen nadenken......als het die kant op gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 19:01 



 
Profiel   

Mag ik een screenshot van daar waar een vrouw heeft toegegeven dat ze heeft gelogen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 19:05 



 

7ofhearts schreef
Cer schreef
Ik heb een beetje zitten googlen naar live beelden (en funny moments enzo) en hoewel de muziek niet echt mijn ding is, is het visueel wel indrukwekkend.. kunst ook soms wel .. :j

Is Knebel met vis hetzelfde als Ozzie met vleermuis?


Visueel kunnen er weinig aan de band tippen.
Daar stoppen ze geld - ziel- en zaligheid in.
Als live band is het een geoliede machine.

Zelf vinden ze het ook een kunstvorm.
Artistiek gezien doet ieder voor zich zijn ding en vormen ze samen een dijk van een band. ( en uiteraard mogen de meningen daar over verdeeld zijn. )
Tot nu dan.

Over de mannen persoonlijk sijpelde door de jaren heen wel eens wat naar buiten, en geloof me, ze hebben het niet cadeau gekregen.

Dat heeft zeker invloed op iemands persoonlijkheid.
Ook bij Kees of Annie op de hoek.
Maar als je dan overal waar je je kop laat zien aan iedere vinger 20 vrouwen kan krijgen die met je dwepen………
Bovendien zal de man ook wel merken dat hij niet meer de jonge God is van 20/ 25 jaar geleden.

Geen vrijkaart voor… absoluut niet, maar er lopen meer engerds rond die “ het “ voor minder doen.


Zeker het is 1 vd weinige bands van vroeger waarbij de kwaliteit constant is gebleven. Aan Sonne kan voor mij geen nr van hun tippen maar ook nummers van nu zijn nog steeds goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 19:35 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Mag ik een screenshot van daar waar een vrouw heeft toegegeven dat ze heeft gelogen?


Sorry, heb ik -nog- niet...

Ik ben zelf aan het zoeken omdat het nu al onder die meer als 5000 reacties een paar keer langs kwam... dus ergens zal het te vinden zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 19:42 



 

Er komt nog steeds veel nieuws over uit zie ik:

Rammstein neemt maatregelen na beschuldigingen: geen ‘Row zero’ bij concerten in München
CELEBRITIESEr worden extra maatregelen getroffen tijdens de Rammstein-concerten in het Olympisch Stadion in München, op 7, 8, 10 en 11 juni. Dat schrijft de Duitse krant ‘Bild’. Zo wordt er niet meer met een ‘row zero’ gewerkt en zijn er geen afterparty’s toegelaten. De voorzorgen komen er nadat frontman Till Lindemann (60) door meerdere vrouwen beschuldigd werd van seksueel misbruik.

Toch lees ik ook dat veel mensen nu al niet naar conserten toe gaan.....heftig hoor!

Zelf zou het mij niet weerhouden omdat het nu nog om redelijk vage geruchten gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:06 



 
Profiel   

https://m.youtube.com/watch?v=9YLsMXyo3Uc

Filmpje met getuigenis in het Duits
Rawr schreef
Op reddit heeft iemand een samenvatting in het Engels geplaatst.

En nog een wat uitgebreidere.


Nee, ik verkoop mijn ticket ook nog niet, maar ik heb harde twijfels of het überhaupt doorgaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:10 



 
Profiel   

Urbanus schreef
https://m.youtube.com/watch?v=9YLsMXyo3Uc

Filmpje met getuigenis in het Duits
Rawr schreef
Op reddit heeft iemand een samenvatting in het Engels geplaatst.

En nog een wat uitgebreidere.


Nee, ik verkoop mijn ticket ook nog niet, maar ik heb harde twijfels of het überhaupt doorgaat.

Pfff, heftig dit :\.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:17 



 
Profiel   

Filmpje ook gekeken. Ik kon de teksten niet goed lezen op m'n telefoon, dus morgen op de laptop nog eens bekijken.

Maar. Holy oliebol. Als dit echt is. Hoe? Hoe!? En waarom werken zoveel mensen eraan mee :\.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:47 



 

Als dit al jaren speelt is het in en in triest dat het nu pas aan het licht komt. Het zou de maskers in de video kunnen verklaren. Het is zeer walgelijk wat er gebeurt zou kunnen zijn...

Ondanks dat er niks bewezen is, heb ik een nare bijsmaak aan het filmpje overgehouden. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:58 



 
Profiel   

Er ontstaat altijd veel ruis in dit soort situaties, een sneeuwbaleffect, bedrijven die damage control doen, vrouwen die hun verhaal doen.

Als de storm over een paar dagen gaat liggen komt de waarheid vanzelf boven.

https://www.tumblr.com/schollekruspe/15 ... stein-good

Dit is een stukje, geschreven in 2016.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 23:25 



 
Profiel   

Als ik het goed lees/hoor is het een soort Epsteins eiland maar dan in de muziek?
(de entertainment industrie is al jaren discutabel.. Shirley Temple anyone.. )

Ik vind het zelf lastig interpreteren, het is allemaal horen-zeggen.. Duizenden meisjes die bereidwillig gemaakt worden met drank en coke?
En uiteindelijk wist iedereen er wel van blijkbaar, maar er waren toch steeds nieuwe meiden die er nog niks van wisten en dan toch weer meegingen..?

Ik hoop voor iedereen dat het goed uitgezocht wordt en dat er zeker actie ondernomen wordt indien nodig..

NB: over borsato las ik toevallig net dat er gebrek aan bewijs is ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:16 



 
Profiel   

Evamarie schreef
Er komt nog steeds veel nieuws over uit zie ik:

Rammstein neemt maatregelen na beschuldigingen: geen ‘Row zero’ bij concerten in München
CELEBRITIESEr worden extra maatregelen getroffen tijdens de Rammstein-concerten in het Olympisch Stadion in München, op 7, 8, 10 en 11 juni. Dat schrijft de Duitse krant ‘Bild’. Zo wordt er niet meer met een ‘row zero’ gewerkt en zijn er geen afterparty’s toegelaten. De voorzorgen komen er nadat frontman Till Lindemann (60) door meerdere vrouwen beschuldigd werd van seksueel misbruik.

Toch lees ik ook dat veel mensen nu al niet naar conserten toe gaan.....heftig hoor!

Zelf zou het mij niet weerhouden omdat het nu nog om redelijk vage geruchten gaat.


Nou, heb het uitgelekte filmpje gezien en voor mij is het wel duidelijk. In dit filmpje gaat het om misbruik van zeer jonge vrouwen.

Ik hoop dat er gerechtigheid komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:26 



 
Profiel   

Cer schreef
Als ik het goed lees/hoor is het een soort Epsteins eiland maar dan in de muziek?
(de entertainment industrie is al jaren discutabel.. Shirley Temple anyone.. )

Ik vind het zelf lastig interpreteren, het is allemaal horen-zeggen.. Duizenden meisjes die bereidwillig gemaakt worden met drank en coke?
En uiteindelijk wist iedereen er wel van blijkbaar, maar er waren toch steeds nieuwe meiden die er nog niks van wisten en dan toch weer meegingen..?

Ik hoop voor iedereen dat het goed uitgezocht wordt en dat er zeker actie ondernomen wordt indien nodig..

NB: over borsato las ik toevallig net dat er gebrek aan bewijs is ?

Ze was er zelf bij, zei ze toch? Zij was een van de meisjes die back stage werden gevraagd. In het filmpje staan allemaal screenshots van gesprekken, stukjes film van back stage voordat de telefoons ingeleverd moesten worden.

Ik vind het allemaal behoorlijk helder verteld, bewijs erbij, voor zover dat kan.

Of bedoel je de tekst uit 2016? Die heb ik nog niet gelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:26 



 
Profiel   

Is dat misbruik gefilmd?? :oo

Edit: San87: ik heb door het filmpje gescrolled.. ik dacht te begrijpen dat Paula erbij was en zij niet. Dat ze wel bij de groep zat, maar dat Paula vertelde dat er iemand uitgehaald werd (mijn duits is een beetje zo zo) .. Met screenshots, ik vind dat echt lastig. Ik denk dat ze er direct mee naar de politie moet gaan (heeft ze misschien al gedaan hoor) maar die confession filmpjes op social media, ik vind het lastig..

maar wat ik al zei, ik neem aan dat er benodigde acties ondernomen worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:27 



 
Profiel   

Cer schreef
Is dat misbruik gefilmd?? :oo

Edit: San87: ik heb door het filmpje gescrolled.. ik dacht te begrijpen dat Paula erbij was en zij niet. Dat ze wel bij de groep zat, maar dat Paula vertelde dat er iemand uitgehaald werd (mijn duits is een beetje zo zo) .. Met screenshots, ik vind dat echt lastig. Ik denk dat ze er direct mee naar de politie moet gaan (heeft ze misschien al gedaan hoor) maar die confession filmpjes op social media, ik vind het lastig..

maar wat ik al zei, ik neem aan dat er benodigde acties ondernomen worden

Nee, dat misbruik niet voor zover ik weet. Ik bedoel wat er door de vrouw verteld wordt. Zij was er voor een groot deel bij en dat mag toch wel als betrouwbaar bestempeld worden? Wat zij verteld over wat ze meemaakte is al fishy, imo :).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 50 [ 1237 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 50  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen