Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 15 [ 359 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

 
Profiel   

mellamoshan schreef
Ik kom van die grijze goblins? Heten ze zo? Tegen rondom Goron city. Deze hebben alleen een soort van pantser maskers op. Hoe maken jullie die dood? Doe krengen zijn super sterk.


Ik ben nog niet in goron city geweest maar in de depts wel al bokgoblins met stenen masker tegen gekomen. Dan is het eerst een wapen gebruiken wat dat kapot maakt dus een blunt wapon (zwaart met steen bv) of bomb arrow. En dan verder zoals normaal.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 07:16 



 
Profiel   

Ohhh hamer! :)*
Slim!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 11:52 



 
Profiel   

Ga ik bidden voor een extra hartje. Wordt hij 5 min later afgepakt door een demon :') Die zag ik niet aankomen.
Niet met pratende stenen praten mensen _O-

Edit: oh je krijgt hem gelukkig weer terug

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 21:14 



 
Profiel   

Wat een tof spel, ook ik ben een groot zelda fan :D

Ik zou dan ook heel graag zien dat er een occarina of time versie voor de switch komt <3

Botw inmiddels 3 keer helemaal uitgespeeld.

Vandaag heb ik mezelf totk kado gedaan, echt geweldig!

Net klaar bij de tempel des tijds, morgen mag ik afdalen naar Hyrule.

Dat eerste eiland ben ik echt wel een paar uur flink zoet mee geweest, want die nieuwe krachten. Hmm laat ik het zo zeggen ik mis enige handigheid. ik ben nogal blond af en toe. :+ :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 22:21 



 
Profiel   

Ik ben vorige week eindelijk gestart en helemaal verkocht! Ik twijfelde of het BotW kan overtreffen maar vooralsnog ben ik heel positief. Kan helemaal verdwalen in deze game, zo oneindig veel mogelijkheden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:49 



 
Profiel   

Walkure schreef
Ik ben vorige week eindelijk gestart en helemaal verkocht! Ik twijfelde of het BotW kan overtreffen maar vooralsnog ben ik heel positief. Kan helemaal verdwalen in deze game, zo oneindig veel mogelijkheden.


Ja deze wereld is nog groter en uitgebreider, ongelooflijk. Voordat je alles heb ontdekt ben je jaren verder volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 06:56 



 
Profiel   

Ik vind het wel jammer dat je op de kaart niet meer kunt zien waar je geweest bent.of moet ik dat nog krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 07:25 



 
Profiel   

Sanet schreef
Ik vind het wel jammer dat je op de kaart niet meer kunt zien waar je geweest bent.of moet ik dat nog krijgen?


Dat krijg je nog :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 07:41 



 
Profiel   

Azmay schreef
Sanet schreef
Ik vind het wel jammer dat je op de kaart niet meer kunt zien waar je geweest bent.of moet ik dat nog krijgen?


Dat krijg je nog :j


Ooooh hoera! Ik twijfel ook steeds of ik de main quest moet volgen of niet. Keuzes keuzes.
Mijn schoonvader is net bijna een week bij ons geweest. Dus nix geen Zelda kunnen spelen… vanavond maar weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:10 



 
Profiel   

Ik ben op vakantie en moet echt afkicken |(
Hebben het wel mee maar op zo’n klein schermpje krijg ik meteen vierkante ogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:21 



 
Profiel   

Ik vind het af en toe wel lekker om op t kleine scherm te spelen :D.

Die Gibdo's in gerudo %)

Hebben jullie autobuild al?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:56 



 
Profiel   

Uhhhh wat is autobuild? :’)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:24 



 
Profiel   

Jaaa, ik ben weer lekker aan het spelen. Vind het mega verslavend moet ik zeggen en echt heel leuk met die boven- en onderwereld. Ik ben weer wat meer van de mainstory gaan volgen, dus het werd allemaal weer iets duidelijker :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:15 



 
Profiel   

Ik heb me de laatste paar dagen bezig gehouden met alle lightroots.

Een tip voor degene die het niet weten: lightroots staan in verbinding met shrines. Zo kan je op je map evt al aanvullen waar er een shrine/lightroots is. De namen zijn omgedraaid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 04:48 



 
Profiel   

Ik was op vakantie dus heb niet veel kunnen spelen. Weer opgepakt en het is leuk! Ben nu alle torens aan het unlocken, maar ik ben elke keer afgeleid door grotten, monsters, tempels etc :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 06:09 



 
Profiel   

mellamoshan schreef
Uhhhh wat is autobuild? :’)


Dan kan je automatisch een eerder gebouwd voertuig bouwen. Dus hoef je niet al je onderdelen er apart op te plakken. Er bestaan ook vaste schematekeningen/ontwerpen die je kan krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 06:22 



 
Profiel   

Berryz schreef
Ik heb me de laatste paar dagen bezig gehouden met alle lightroots.

Een tip voor degene die het niet weten: lightroots staan in verbinding met shrines. Zo kan je op je map evt al aanvullen waar er een shrine/lightroots is. De namen zijn omgedraaid.


Oh wat grappig. Ik wist wel dat ze in verbinding stonden maar niet dat de namen omgedraaid waren. Zal er eens op letten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 06:25 



 
Profiel   

Ik heb in de onderwereld heel de gerudo woestijn ontdekt! Yay!

Spoiler:
En dat gebroeders standbeeld ook twee van ontdekt :j *\o/* en nu ook een miasma pak

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 06:28 



 
Profiel   

Berryz schreef
Ik heb me de laatste paar dagen bezig gehouden met alle lightroots.

Een tip voor degene die het niet weten: lightroots staan in verbinding met shrines. Zo kan je op je map evt al aanvullen waar er een shrine/lightroots is. De namen zijn omgedraaid.


Oooooh de namen zijn omgedraaid :') dat had ik niet eens door oeps

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:58 



 
Profiel   

ElfBeau_067 schreef
Ik heb in de onderwereld heel de gerudo woestijn ontdekt! Yay!

Spoiler:
En dat gebroeders standbeeld ook twee van ontdekt :j *\o/* en nu ook een miasma pak



Wauw respect, ik ben alleen in het nederrijk als t moet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:59 



 
Profiel   

Ik speel zelf niet, maar een vriend van me wel. Ik vind het altijd leuk om mee te kijken, de reden dat ik het zelf niet speel? Ik ben heel bang voor vijandjes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:01 



 
Profiel   

Heet de Depths het Nederrijk in het Nederlands? _O- _O-
Ik vind het zo raar klinken allemaal in het Nederlands.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:04 



 
Profiel   

Jaaaaa :') autobuild heet in het NL bouwtekeningen haha. Ach vind t wel makkelijker om t in het Nederlands te spelen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:05 



 
Profiel   

AnnetteFlame schreef
Jaaaaa :') autobuild heet in het NL bouwtekeningen haha. Ach vind t wel makkelijker om t in het Nederlands te spelen O:)


Neeeeeeeee _O- |o :')
Heet Ultrahand wel gewoon Ultrahand? En hoe heten Fuse en Ascend dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:06 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
AnnetteFlame schreef
Jaaaaa :') autobuild heet in het NL bouwtekeningen haha. Ach vind t wel makkelijker om t in het Nederlands te spelen O:)


Neeeeeeeee _O- |o :')
Heet Ultrahand wel gewoon Ultrahand? En hoe heten Fuse en Ascend dan?


Ultrahand heet idd hetzelfde. Fuse is hechten en Ascend, let goed op: plafondduiken
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 15 [ 359 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen