Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 41 van de 141 [ 3522 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 141  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 13

 
Profiel   

@cursebreaker, wat een goede leesmaand heb je gehad, echt fijn! Toffe haul ook. The Book That Wouldn't Burn & Tomorrow and Tomorrow and Tomorrow wil ik ook nog graag lezen. En prachtige dieren heb je ook <3

@Desireeee, niet eens! Ik heb 28 juni mijn laatste tentamen en nog 2 deadline voor die tijd. -O- Ik had eind mei 2 boeken bijna uit en daarna wat dunne boeken om te lezen, dus het is meer dat ik daardoor verwacht veel uit te lezen (als studie ontwijkend gedrag). :') Maar jou vakantie begint dus wel bijna? Heerlijk! Heb je Addie LaRue inmiddels uit? Wil die dit jaar nog graag lezen, ben benieuwd wat je ervan vond als geheel. Van wat je er eerder over scheef klinkt het wel als een boek dat in mijn straatje past. :j

Kennen jullie StoryGraph? Eenzelfde soort platform als Goodreads, maar beter schijnbaar. :D

Mijn nichtje vertelde me er dit weekend over. Ik heb alles van goodreads (succesvol) naar storygraph geïmporteerd en ga een tijdje beide gebruiken, maar denk dat ik uiteindelijk helemaal overstap naar storygraph. De voordelen die ik tot nu toe zelf heb gevonden:
- Het is zelfstandig opgezet door een zwarte vrouw en staat dus los van een giga coöperatie als amazon.
- Het gebruik van data-analyse is veel geavanceerder. De aanbevelingen die het geeft zijn persoonlijker en specifieker op je eigen data gebaseerd, van genres, tot moods, tot auteurs, tot specifieke kenmerken en thema's etc. Terwijl goodreads boeken aanbeveelt op basis van populariteit van boeken (dus bestsellers), waardoor je veel minder de onbekendere, maar waarschijnlijk passendere boeken tegenkomt.
- Je kan specifieker boeken raten, 3.5, 4.25 etc
- Je hoeft geen shelves te maken voor boeken die je hebt, dat kan je per boek aanklikken
- Er zijn veel meer data en statistieken! De moods en pace van boeken wordt benoemd (door reviews), plot- or characterdriven, diversity en nog veel meer.
Je kan je data per maand of per jaar bekijken, maar ook per gelezen, DNF, to-read, owned boeken lijsten.
- Je kan buddyreads doen en zowel een boeken als pagina doel.

Het enige nadeel is dat er in het Nederlands minder boeken op staan, die moet je er dan zelf inzetten. Daarnaast kan je niet reageren op elkaars reviews, het is minder een socialemediaplatform in die zin en echt meer gefocust op boeken vinden, opslaan en reviewen en je eigen data bij houden.

Ik ga zo de vragen invullen om aanbevelingen te krijgen en ben zo benieuwd welke boeken genoemd worden!
Dit is een screenshot van een deel van de statistiek, per onderdeel (kleur) kan je ook zien welke boeken daar onder vallen.
[ img ]

Oké, hier hou ik het bij, ik heb geen aandelen, maar ben wel enthousiast. :')
Hier kan je er meer over lezen, maar als je benieuwd bent kan ik vooral aanraden om je goodread gegevens te importeren en eens rond te snuffelen, dat is echt ontzettend simpel!
https://simmonsvoice.com/13123/showcase/goodreads-vs-the-storygraph-a-readers-thoughts/#:~:text=The%20StoryGraph%20has%20built%20in,half%2C%20and%20even%20quarter%20stars.
https://bookriot.com/is-storygraph-alternative-to-goodreads/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 10:35 



 
Profiel   

Suliko schreef
@cursebreaker, wat een goede leesmaand heb je gehad, echt fijn! Toffe haul ook. The Book That Wouldn't Burn & Tomorrow and Tomorrow and Tomorrow wil ik ook nog graag lezen. En prachtige dieren heb je ook <3

@Desireeee, niet eens! Ik heb 28 juni mijn laatste tentamen en nog 2 deadline voor die tijd. -O- Ik had eind mei 2 boeken bijna uit en daarna wat dunne boeken om te lezen, dus het is meer dat ik daardoor verwacht veel uit te lezen (als studie ontwijkend gedrag). :') Maar jou vakantie begint dus wel bijna? Heerlijk! Heb je Addie LaRue inmiddels uit? Wil die dit jaar nog graag lezen, ben benieuwd wat je ervan vond als geheel. Van wat je er eerder over scheef klinkt het wel als een boek dat in mijn straatje past. :j

Kennen jullie StoryGraph? Eenzelfde soort platform als Goodreads, maar beter schijnbaar. :D

Mijn nichtje vertelde me er dit weekend over. Ik heb alles van goodreads (succesvol) naar storygraph geïmporteerd en ga een tijdje beide gebruiken, maar denk dat ik uiteindelijk helemaal overstap naar storygraph. De voordelen die ik tot nu toe zelf heb gevonden:
- Het is zelfstandig opgezet door een zwarte vrouw en staat dus los van een giga coöperatie als amazon.
- Het gebruik van data-analyse is veel geavanceerder. De aanbevelingen die het geeft zijn persoonlijker en specifieker op je eigen data gebaseerd, van genres, tot moods, tot auteurs, tot specifieke kenmerken en thema's etc. Terwijl goodreads boeken aanbeveelt op basis van populariteit van boeken (dus bestsellers), waardoor je veel minder de onbekendere, maar waarschijnlijk passendere boeken tegenkomt.
- Je kan specifieker boeken raten, 3.5, 4.25 etc
- Je hoeft geen shelves te maken voor boeken die je hebt, dat kan je per boek aanklikken
- Er zijn veel meer data en statistieken! De moods en pace van boeken wordt benoemd (door reviews), plot- or characterdriven, diversity en nog veel meer.
Je kan je data per maand of per jaar bekijken, maar ook per gelezen, DNF, to-read, owned boeken lijsten.
- Je kan buddyreads doen en zowel een boeken als pagina doel.

Het enige nadeel is dat er in het Nederlands minder boeken op staan, die moet je er dan zelf inzetten. Daarnaast kan je niet reageren op elkaars reviews, het is minder een socialemediaplatform in die zin en echt meer gefocust op boeken vinden, opslaan en reviewen en je eigen data bij houden.

Ik ga zo de vragen invullen om aanbevelingen te krijgen en ben zo benieuwd welke boeken genoemd worden!
Dit is een screenshot van een deel van de statistiek, per onderdeel (kleur) kan je ook zien welke boeken daar onder vallen.
[ [url=m/8iG7cu.png]Afbeelding[/url] ]

Oké, hier hou ik het bij, ik heb geen aandelen, maar ben wel enthousiast. :')
Hier kan je er meer over lezen, maar als je benieuwd bent kan ik vooral aanraden om je goodread gegevens te importeren en eens rond te snuffelen, dat is echt ontzettend simpel!
https://simmonsvoice.com/13123/showcase/goodreads-vs-the-storygraph-a-readers-thoughts/#:~:text=The%20StoryGraph%20has%20built%20in,half%2C%20and%20even%20quarter%20stars.
https://bookriot.com/is-storygraph-alternative-to-goodreads/


Dit klink wel heel erg goed! Ik mis bij Goodreads vaak ook dat je niet zoveel inzicht hebt in je data. Ik ga er vanavond eens naar kijken. :D

Urbanus, The Power klinkt echt heel erg goed, de introductie die ik net heb zitten lezen maakt me gelijk enthousiast. Ik zou graag meedoen, maar heb nog nooit een Buddy read gedaan. Ik zal het topic er eens bijpakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 11:55 



 
Profiel   

Interessant over StoryGraph! Had er ook nooit eerder over gehoord, maar de punten die jij aangeeft waarin StoryGraph dus beter schijnt te zijn, zijn kritiekpunten die GoodReads volgens mij al tig jaren krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:12 



 
Profiel   

Ik heb/had Storygraph en hun statistieken en manier van rating geven is best interessant. Maar voor mij persoonlijk was het teveel werk om alles van Goodreads te exporteren. Ze leggen wel uit hoe je het kan, maar toch er loopt veel mis met de data van "read" en ik zou ook naar aanraders toe alle rating opnieuw moeten afgaan om dat 3 sterren op GR zowel 2.5, 3 of 3.5 kan zijn. Het was me gewoon teveel werk om dit allemaal bij te houden naast GR. Volledig overstappen is geen optie gezien ik in een groep zit die challenges baseert op je boekenplanken.
Maar vind de layout en het concept van SG wel fijner/interessanter...

Ik heb de afgelopen maand af en toe op mijn telefoon proberen te volgen, maar eigenlijk haalt dat niets uit, kan dan toch niet reageren en inmiddels loop ik weer gigantisch achter. Dus excuses voor het niet uitgebreid reageren op alles en iedereen.
Afgelopen maand las ik 28 boeken waarvan het overtollige deel nog steeds in functie van een teamchallenge. Maar zoals eerder aangegeven wel enkele re-reads van Colleen Hoover er bij gepakt en haar laatste boek It starts with us. Hoewel ik denk CoHo haar schrijfstijl wat ontgroeit te zijn, vond ik dit boek zeker geen slap afkooksel van het eerste deel. De side characters alleen al maakten het de moeite waard te lezen.
En een Ya boek dat zeker de moeite waard is Yusuf Azeem is not a hero: een boek over een Pakistaanse jongen in een klein dorp in het zuiden van de VS dat wanneer hij naar de middelbare school gaat plots ervaart dat niet iedereen in zijn geboortedorp hetzelfde denkt over moslims en het effect van enkele "vaderlandslievende" bendeleden de hele sfeer in het dorp beïnvloeden en twijfel zaaien. Er zitten ook dagboekfragementen in van de nonkel en hoe hij 9-11 ervaarde en de impact op het dagdagelijkse leven. Ook al had dit verhaal een HEA, wat het minder realistisch maakt, toch vond ik dit een erg ontnuchterend en confronterend en liet het een enorme indruk op mij achter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:43 



 
Profiel   

Ik ken het ook maar het importeren van alle data houd me tegen.

En voor de extra's heb ik mijn eigen Excel bestand voor. :)

Ik heb een hartje bij The Power gezet dus als hij daalt dan koop ik 'm. Geen idee waar het verder over gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 14:36 



 
Profiel   

Het importeren is enorm simpel. Als je je aanmeld voor storygraph krijg je de optie voor het importeren. Je download je data van goodreads, slaat dit op en daarna upload je het in storygraph. Gaat een beetje tijd overheen, maar je krijgt een mail als het gedaan is.
Er gebeurt niets met je data van goodreads en bij mij was de overzet compleet. Zowel mijn reviews, als wat ik gelezen heb en wat ik nog wil lezen en ook mijn gemaakte shelves. :) Boeken die ik heb werden automatisch overgezet van shelve naar ‘books I own’.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 14:51 



 
Profiel   

MarloesHJ
Leuk lijstje van Mei nog en leuk dat Fourth Wing je favo boek was. Ik zie nog een Federal K-9 boek voorbij komen, yay! Ik heb die eenzelfde rating gegeven; ik vind Tee’s boeken altijd echt heerlijk om te lezen. Dit was niet m’n favoriet uit de serie, maar vond ‘m wel gewoon leuk weglezen.

Niniane
Puppy boek hihi, leuk! Ja ik durf niet teveel te kijken verder nog naar Tomorrow and Tomorrow and Tomorrow want als een boek zo lovend ontvangen word, krijg ik kriebels hahaha. Maar ik had ‘m wel al op het oog voor de release en voor hij zo populair werd, het sprak me wel al meteen aan dus ben benieuwd!

Moonlight91
Oh ik kan daar ook Niet tegen. Dat toewerken NAAR moment en dat het dan zo’n aanfluiting is… Dan mag er idd echt wel wat vuurwerk zijn ja, helemaal met je eens haha.

Leo
Hele mooie haul zo! Die Star Wars boeken blijven toch ook echt gaaf en leuk dat je Dragonfall ertussen hebt zitten, die heb ik gemist tussendoor dat je die kreeg haha leuk!

Suliko
Ja zo fijn dat het lezen inderdaad zo’n stuk beter ging weer. The book that wouldn’t burn ben ik ook echt benieuwd naar. Heb ook nog een ander boek staan van deze auteur, moet zeggen dat al z’n series me wel erg aanspreken ook. StoryGraph ziet er echt heel tof uit zo! Die specifieke rating geven eraan lijkt me vooral echt een winst. Wel jammer dat het minder sociaal is, dat vind ik met Goodreads toch wel leuk ook weer dus dat zou voor mij al betekenen dat ik al met beide aan de slag moet gaan, want zie mezelf dan niet volledig overstappen naar SG. Ik ga er eens naar kijken wel. Al blijf ik toch gewoon hoop houden dat Goodreads een keer met een beter rating systeem komt haha. Verder vind ik GR wel gewoon heel leuk - gebruik het al intensief sinds 2014 en heb m’n eigen systeem qua shelf indelingen e.d. dus dat werkt voor mij eigenlijk wel gewoon prima. Enige wat ik echt eraan op te merken heb is die rating van hele sterren, maar voor de rest ben ik er gewoon echt heel tevreden over. Die uitgebreidere data-analyses zijn dan wel weer leuk, dus misschien dat ik het voor mezelf wel ga bijhouden dan daar.

petitparis
Fijn dat It starts with us goed is bevallen wel, ondanks dat je haar schrijfstijl een beetje ontgroeid bent. Ik merk dat ook wel een beetje moet ik zeggen met de laatste boeken welke ik gelezen heb van haar. Maar heb It starts with us wel liggen, want ben er wel echt benieuwd naar omdat ik het eerste boek gewoon echt heel goed vond. Yusuf Azeem is not a hero klinkt best indrukkend!

--

Zodiac Academy 3 is uit. Heb 4 nu op de kindle staan, dus daar kan ik in bed 's avonds mee verder. Heart of Flames van Nicki Pau Preto niet meer veel mee opgeschoten, omdat ik de laatste dagen vrijwel niks gelezen heb. Ben te moe, te druk geweest met dingen, etc. Vandaag zie ik er ook niet veel meer van komen denk ik, dus eens kijken maar hoe het gaat de komende dagen. Hoop 'm toch wel deze week uit te lezen nog.

Kreeg m'n eerste boekenpost van juni binnen. 2 impulsieve aankopen haha. Ik had Falling hard for the royal guard al even op de lijst staan, vriendinnen die enthousiast waren erover etc. En nu was hij wel echt leuk geprijsd bij bol dat ik 'm niet langer kon weerstaan. Ik had de print editie van Zodiac Academy 3 van 21e geannuleerd namelijk (heb besloten de fysieke boeken van Zodiac Academy voor nu even te laten omdat ik digitaal wat sneller er doorheen ga en het echt nog veel boeken zijn om bij te kopen nog), dus besloot toen om dan nog maar een 2e romance erbij te kopen om te compenseren hahaha. Dus toen kwam It happened one summer nog erbij. Eerder al wat gelezen van Tessa Bailey wat wel goed is bevallen en deze stond ook al een hele tijd op de wishlist, en was nu ook maar 11e, dus die maar gelijk mee besteld. Denk dat dat wel een leuke read gaat zijn op vakantie volgende maand.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 14:52 



 
Profiel   

@Leo Mooie aankopen!

@cursebreaker Ik ga ook een keer naar StoryGraph kijken. Klinkt goed. Leuke boekenpost.

@petitparis Knap zeg, 28 boeken!

Het lezen gaat even wat rustiger. Gisteren heb ik wel een beetje gelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 15:09 



 
Profiel   

Ik gebruik Storygraph ook al een jaartje, maar gebruik Goodreads nog steeds. Ik vind het toch wel fijn om revieuws te kunnen lezen.

@Suliko, waar kan je aanbevelingen krijgen op Storygraph?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 15:58 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Ik heb 'het einde van de eenzaamheid' uit, van Benedict Wells. Mooi maar mweh, niet heel spannend.


Eindelijk heb ik iemand gevonden die er ook niet lyrisch over is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 16:09 



 
Profiel   

PowerPoef schreef
Ik gebruik Storygraph ook al een jaartje, maar gebruik Goodreads nog steeds. Ik vind het toch wel fijn om revieuws te kunnen lezen.

@Suliko, waar kan je aanbevelingen krijgen op Storygraph?


Op storygraph kan je ook gewoon reviews lezen, bij een boek zie je een overzicht van reviews samengevat over de mood, focus en characters, maar daar onder kan je klikken op ‘see all reviews’ en dan zie je de persoonlijke reviews. :)
Je kan alleen niet reageren op reviews, wat bij goodreads wel kan.

(Dit is via de app). Bij de home pagina heb je ‘currently reading’, daaronder ‘to-read pile’ en dan daaronder ‘recommendations’. Als je klikt op explore krijg je een vragenlijst die je zo volledig of onvolledig als je wilt kan invullen, op basis daarvan krijg je aanbevelingen.
Je kan ook naar een boek gaan, op de bolletjes klikken en kiezen ‘browse similar books’.
Op de webversie staat het ook op de home pagina.
Je kan zowel kiezen om op basis van mood te zoeken als op basis van preferences. Dit kan je ook telkens weer aanpassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 16:10 



 
Profiel   

Suliko schreef
Het importeren is enorm simpel. Als je je aanmeld voor storygraph krijg je de optie voor het importeren. Je download je data van goodreads, slaat dit op en daarna upload je het in storygraph. Gaat een beetje tijd overheen, maar je krijgt een mail als het gedaan is.
Er gebeurt niets met je data van goodreads en bij mij was de overzet compleet. Zowel mijn reviews, als wat ik gelezen heb en wat ik nog wil lezen en ook mijn gemaakte shelves. :) Boeken die ik heb werden automatisch overgezet van shelve naar ‘books I own’.


of er fouten insluipen hangt er deels vanaf hoeveel re-reads en verschillende edities je hebt en hoeveel (unieke) shelves je had, want dat worden tags. Ik heb toch verschillende mensen gehoord die er zelf tijd hebben moeten insteken om alles te checken en aan te passen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 16:43 



 
Profiel   

petitparis schreef
Suliko schreef
Het importeren is enorm simpel. Als je je aanmeld voor storygraph krijg je de optie voor het importeren. Je download je data van goodreads, slaat dit op en daarna upload je het in storygraph. Gaat een beetje tijd overheen, maar je krijgt een mail als het gedaan is.
Er gebeurt niets met je data van goodreads en bij mij was de overzet compleet. Zowel mijn reviews, als wat ik gelezen heb en wat ik nog wil lezen en ook mijn gemaakte shelves. :) Boeken die ik heb werden automatisch overgezet van shelve naar ‘books I own’.


of er fouten insluipen hangt er deels vanaf hoeveel re-reads en verschillende edities je hebt en hoeveel (unieke) shelves je had, want dat worden tags. Ik heb toch verschillende mensen gehoord die er zelf tijd hebben moeten insteken om alles te checken en aan te passen


Ja ik ben bang van wat ik in eerste oogopslag zie met het importeren net, dat dat bij mij ook het geval gaat zijn. Daar ga ik nu in ieder geval echt de energie niet voor kunnen opbrengen om dat allemaal uit te zoeken. Ben al blij dat ik gewoon m'n Goodreads op orde heb en daar alles klopt, dus geen zin om dat nu bij SG te moeten gaan dubbel checken en aanpassen allemaal -O- Denk dat ik het ook maar even laat voor nu, heb wel een account aangemaakt en geïmporteerd vanuit GR, maar daar laat ik het even bij haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 16:46 



 
Profiel   

Ik ga ook eens bij SG kijken! De aanraders bij GR slaan bij mij vaak niet echt ergens op. En voor het sociale gebruik ik GR toch niet echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:15 



 
Profiel   

Tiggs schreef
Urbanus schreef
Ik heb 'het einde van de eenzaamheid' uit, van Benedict Wells. Mooi maar mweh, niet heel spannend.


Eindelijk heb ik iemand gevonden die er ook niet lyrisch over is!


Ja, nee, ja. Ik vond hem schrijven met trucjes, van die geheimzinnige opmerkingen in de trant van 'ik wist toen nog niet dat we elkaar niet meer zouden spreken', een Geheimzinnig Persoon, er werd voor mijn gevoel heel erg naar een climax toegewerkt of een Grote Gebeurtenis maar toen dat eenmaal zo ver was, was het in 3 bladzijdes gedaan.

Ik heb me wel vermaakt, maar ik was niet heel nieuwgierig naar het verhaal of de personages.

Nee, de hype ging aan me voorbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:23 



 
Profiel   

petitparis schreef
Suliko schreef
Het importeren is enorm simpel. Als je je aanmeld voor storygraph krijg je de optie voor het importeren. Je download je data van goodreads, slaat dit op en daarna upload je het in storygraph. Gaat een beetje tijd overheen, maar je krijgt een mail als het gedaan is.
Er gebeurt niets met je data van goodreads en bij mij was de overzet compleet. Zowel mijn reviews, als wat ik gelezen heb en wat ik nog wil lezen en ook mijn gemaakte shelves. :) Boeken die ik heb werden automatisch overgezet van shelve naar ‘books I own’.


of er fouten insluipen hangt er deels vanaf hoeveel re-reads en verschillende edities je hebt en hoeveel (unieke) shelves je had, want dat worden tags. Ik heb toch verschillende mensen gehoord die er zelf tijd hebben moeten insteken om alles te checken en aan te passen


Ah ja, ik kan me voorstellen dat het bij rereads en verschillende edities ingewikkeld kan worden! Ik had 1 versie van een boek die niet klopte, maar die was makkelijk opgespoord, want bij de stats over de talen die ik lees stond opeens Hongaars. :+
Nu valt mijn lijst met gelezen boeken en boeken die ik heb (je kon aangeven welke van je shelves/tags je owned boeken bevat) wel mee gelukkig. Dus dat is makkelijk te controleren. Mijn TBR is wel enorm, maar als daar een verkeerde editie tussen staat is het geen ramp.
Ik begrijp dat het dan meer gedoe oplevert om over te stappen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:31 



 
Profiel   

Ik kon mij eindelijk aanmelden voor Illumicrate *\o/*
Wel geluk dat ik net op tijd het mailtje zag, want ik had nog tot 14u vandaag om aan te melden :') Ben heel benieuwd *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 13:12 



 
Profiel   

Wat leuk Marjo! Ze hebben zulke mooie boxen <3

Leuke aankopen Cursebreaker, ik heb ook goede dingen gehoord over Falling hard for the royal guard :j Wat heb jij trouwens prachtige dieren!

Petitparis, leuk om je review van It starts with us te lezen, ik twijfel om hem op te pakken maar ik ga hem nu toch op mijn lijstje zetten. :D Ik maak echt een diepe buiging voor je 28 boeken van deze maand. _/-\o_

Leuke haul Leo, helemaal leuk om er een Star Wars tussen te zien zitten :D

Niniane, hopelijk zit je deze maand weer wat beter in je vel :knuffel:

Moonlight en linoleum bedankt voor jullie reviews van Cheat Sheet, ik heb ermee in mijn handen gestaan maar ik vind het zo'n domper als het einde dan zo mwah is. :o

---

Mijn lijstje van deze maand is niet zo lang:

Ik heb Mockingjay uitgelezen. Fijne afsluiter van de trilogie. Na Mockingjay kwam The Ballad of Songbirds and Snakes. Daar deelde ik eerder al over dat ik dat een heel tof boek vond. Ik vond het leuk om te lezen over de geschiedenis van Panem. Ik houd altijd van veel achtergrond en lore, dus met dit boek wordt de Hunger Games wereld net iets groter.

Daarna kwam Twisted Love. Ik had al gedeeld dat ik het een verschrikking vond. Als je een avondje leuk entertainment wil zou ik vooral de 1 ster reviews op GR gaan lezen, er zitten echt pareltjes tussen.

Ten slotte heb ik de Inheritance Games gelezen. Een luchtige, leuke en snelle read. Echt een aanrader als je gewoon lekker met een boek wil zitten zonder je druk te moeten maken over politieke verhaallijnen/tienduizend plotlines/meer dan dertig verschillende personages van wie je de naam amper kan onthouden. Het concept vond ik origineel, de uitwerking ging aan het einde een beetje haperen maar alsnog 4/5. :D

In de sale van Bol heb ik de ACOTAR set gekocht, dus daar ga ik binnenkort aan beginnen. Ik heb ook de Truly Devious box set besteld, heeft iemand hier die gelezen?

Ik kreeg via HelloFresh een maand lang gratis Storytel, dus daar ben ik gisteren mee begonnen. Ik zag dat ze Fourth Wing in de collectie hebben, dus die ben ik meteen gaan luisteren. Ik zit er al helemaal in ondanks dat ik nog maar bij hoofdstuk 5 ben. Ik ben heel erg benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat, ik heb gisteren zelfs tijdens het sporten geluisterd, terwijl ik normaal echt keiharde muziek nodig heb om me een beetje te motiveren. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 09:29 



 
Profiel   

@Lau07 ik ben benieuwd naar je mening over ACOTAR. Ik heb geloof ik 2 boeken van Truly Devious gekeken en vond ze wel leuk. Mijn geheugen is een zeef dus weet niet meer precies de details.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 09:40 



 
Profiel   

@Lau07: Ik heb de eerste 3 delen van de Truly Devious reeks gelezen en vond ze echt goed. Volgens mijn review heb ik ze in 4 dagen gelezen. Voor mij was het verhaal wel klaar en voelde er weinig voor om "terug te keren".

@Laurabe: bedankt om me erop te wijzen dat Fourth wing op Storytel staat en dan nog met Teddy Hamilton als een van de narrators. Die schuift nu een stuk hogerop op mijn TBR :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 09:45 



 
Profiel   

@Lau; ja die Star Wars leatherbound editions zijn echt waanzinnig. Ik heb er inmiddels 4 boeken van staan, buiten deze over Kenobi, ook een verhalenbundel over Boba Fett.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 09:55 



 
Profiel   

Ik heb alle boeken weggelegd en focus me op de reviews over Twisted love.

Goud. Puur goud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 13:03 



 
Profiel   

Gisteren Harry Potter 4 uitgelezen. Wat een hoop details weer die in de films nergens te bekennen zijn...
Blijft toch jammer. Ben dan stiekem wel nieuwsgierig naar de serie die ze gaan maken, hopelijk komen daar wel àlle details in naar boven :)

Gelijk begonnen met Shadow en Bone en dat pakt me direct! Ben benieuwd hoe snel die uit is, het vorige boek waar ik zo snel in zat (Midnight Library) had ik binnen twee dagen uit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 13:24 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Ik heb alle boeken weggelegd en focus me op de reviews over Twisted love.

Goud. Puur goud.

Hahaha ik heb ook even gekeken, ik hou echt van mensen die zooo uitgebreid een review schrijven met quotes en gifjes over een 1 sterren boek. Heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 13:29 



 
Profiel   

Maar echt! Ik heb er zelf de mojo niet voor maar waardeer het zo erg.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 13:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 41 van de 141 [ 3522 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 141  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen