Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Meer spelers van Jurassic World Evolution 2?

 
Profiel   

Zijn er meer bokkers die graag dinosaurus spellen spelen, en dan met name Jurassic World Evolution 2?
Ik heb dit spel al een lange tijd, maar ben pas sinds kort echt aan het spelen geraakt.
Alle dino's en gebouwen handmatig unlocken duurde me te lang dus ben nu met mods aan de slag gegaan en vermaak me heerlijk in sandbox mode. <3

[ img ]

[ img ]

Voor inspiratie kijk ik graag de video's van Evolution Square! Ongelofelijk hoe creatief zij is, dan ben ik echt nog een noob. :D
Lijkt me leuk om tips en tricks en heeeeel veel screenshots uit te wisselen met mede-spelers. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 16:56 



 
Profiel   

Ja! Ik! Alhoewel ik moet bekennen dat ik er veel minder uren in heb zitten dan ik zou willen.

Ik ben 31 en ben nog steeds groot Jurassic fan, alle 30th anniversary sh*t heb ik ook al gekocht, dus de spellen konden niet achterblijven.

JWE heb ik meer dan 500 uur inzitten, dus ik keek ontzettend uit naar JWE2, het is prachtig maar gelukkig ook een stuk lastiger dan JWE. <3

Edit, ik speel op de PS5 en probeer mijn park(en) wel creatief te maken maar zoals sommige YT'ers, dat lukt me niet. Maar vind het waanzinnig om te kijken. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:00 



 
Profiel   

Hier ook, :j niet zo actief, ben nog een beetje aan het uitvogelen, heb nu meer uren zitten in Prehistoric Kingdom. Nooit gedacht 3 dino's games te bezitten maar hier zijn we. :')
Gave foto's! Ik kijk hier graag mee, <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:06 



 
Profiel   

Ik heb er niet heel veel uur in zitten (50 nu geloof ik), maar ben wel altijd op zoek naar meer inspiratie wat mooie parken betreft. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:14 



 
Profiel   

KimD schreef
Ja! Ik! Alhoewel ik moet bekennen dat ik er veel minder uren in heb zitten dan ik zou willen.

Ik ben 31 en ben nog steeds groot Jurassic fan, alle 30th anniversary sh*t heb ik ook al gekocht, dus de spellen konden niet achterblijven.

JWE heb ik meer dan 500 uur inzitten, dus ik keek ontzettend uit naar JWE2, het is prachtig maar gelukkig ook een stuk lastiger dan JWE. <3

Edit, ik speel op de PS5 en probeer mijn park(en) wel creatief te maken maar zoals sommige YT'ers, dat lukt me niet. Maar vind het waanzinnig om te kijken. <3


Dat lijkt me heel lastig, op console! Tenzij je natuurlijk niet anders gewend bent haha! Kun je wat screenshots delen of is dat ook niet mogelijk op de console?

Anastasia24 schreef
Hier ook, :j niet zo actief, ben nog een beetje aan het uitvogelen, heb nu meer uren zitten in Prehistoric Kingdom. Nooit gedacht 3 dino's games te bezitten maar hier zijn we. :')
Gave foto's! Ik kijk hier graag mee, <3


Welke heb je nog meer? :D Ik heb Prehistoric Kingdom heel kort gespeeld, maar voor mijn gevoel was het spel nog lang niet af?


KSHancox schreef
Ik heb er niet heel veel uur in zitten (50 nu geloof ik), maar ben wel altijd op zoek naar meer inspiratie wat mooie parken betreft. :D


Ik ook pas 30 zag ik net. _O-

Net dik een uur aan een nieuwe ingang gewerkt. <3 Morgen komt er een nieuwe update met decoraties, zin in! :):)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:19 



 
Profiel   

*Bump* Spelen jullie nog?
Was eens aan het zoeken of er toevallig een topic was. Ben sinds een paar dagen weer aan het spelen, heb het spel meteen gekocht toen het uitkwam maar buiten de Campaign weinig mee gedaan. Met stukjes toch weer opgepakt en nu de laatste Chaos Theory afgewerkt (de basis, heb nog geen dlc's). Nu wil ik de Challenges gaan proberen, maar weet nog niet of ik durf :+

Spelen jullie vooral Sandbox? En hoe beslis je wat je gaat doen? Ik heb de creativiteit van een pinda, dus dit soort spellen willen nooit zo, maar de dino's maken heel veel goed :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-23 20:05 



 
Profiel   

Yes!! Nieuwe DLC ook aangeschaft en heel veel nieuwe mods en downloads, maar nog geen tijd gehad om écht te spelen.
Ik vind het ook ontzettend moeilijk om te starten want ik ben nooit tevreden. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-23 19:01 



 
Profiel   

Ik moet van mezelf eerst alles unlocked in JWE voordat ik de tweede mag hebben. Dus ik lees nog even mee. Misschien werkt dat motiverend. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-23 19:03 



 
Profiel   

Captain schreef
Yes!! Nieuwe DLC ook aangeschaft en heel veel nieuwe mods en downloads, maar nog geen tijd gehad om écht te spelen.
Ik vind het ook ontzettend moeilijk om te starten want ik ben nooit tevreden. _O-


Ik heb nooit inspiratie, dat is nog moeilijker _O- Ik wil gewoon dino's kijken, haha.
Ik heb nog maar héél weinig met het spel gedaan, heb zelfs geen idee wat er allemaal is qua decoraties en mogelijkheden. Moet er eens induiken.


@Jorex: hoever zit je al?Ik heb JWE in het begin grijs gespeelt, heerlijk spel, lekker simpel, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-23 20:55 



 
Profiel   

Ik ben eens aan een challenge begonnen, maar poeh, dat is andere koek. Gewoon eerste challenge op easy maar nu moet ik nadenken hoe ik ga beginnen en alles ga doen, en daar ben ik nog niet klaar voor :')

Misschien toch eens in sandbox wat rommelen, of even op een moment wachten dat mijn hersenen wel lijken te functioneren _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-23 20:24 



 
Profiel   

Canada challenge op easy afgerond *\o/* Wat een gedoe, en dat is dan de makkelijkste challenge volgens mij :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-23 21:53 



 
Profiel   

Aan het begin is het inderdaad echt even lijden maar je wordt er vanzelf handiger in. :)) Ik heb uiteindelijk wel een mod gedownload om alles te unlocken want ik had geen zin om nog weet ik het hoeveel campagnes te spelen. Ik wil gewoon lekker in de sandbox bezig zijn. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-23 12:17 



 
Profiel   

Dat is ook een optie, haha.
Ik wil sowieso wel alles 100% gespeeld hebben, dus ik ga er toch mee aan de gang. Maar in vergelijking met JWE is het voor mij wel echt een trapje hoger, ik raak in de war als ik veel tegelijk in de gaten moet houden en dan blokkeer ik :+ En ik wil dan een mooi en functioneel en goed park, waar iedereen (zowel dier als mens) happy is en dat is voor nu nog wel een dingetje, hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-23 12:39 



 
Profiel   

Germany challenge op easy gehaald in 1u40 *\o/*
Ging een stuk makkelijker dan de eerste keer, ik begin het spelletje beter te begrijpen, wat belangrijk is enzo. Totdat ze weer iets nieuws verzinnen natuurlijk, benieuwd naar de volgende challenges.. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-23 21:58 



 
Profiel   

Wilde deze even delen want die is gewoon té geweldig _O- _O-

https://reddit.com/r/jurassicworldevo/s/VrZQSRxhDT

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-23 15:11 



 
Profiel   

Ik ook hier, moet wel zeggen dat ik het een stuk ingewikkelder vond dan de eerste game, maar ik heb dan ook weinig geduld :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-23 15:26 



 
Profiel   

Je moet inderdaad op veel meer letten :j
Maar als je door hebt hoe bepaalde dingen werken wordt het ook steeds makkelijker.

Waar ben je mee bezig in het spel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-23 19:50 



 
Profiel   

Ik ben weer begonnen met een nieuw park, en eindelijk een waar ik tot nu toe nog steeds tevreden mee ben als ik hem opnieuw opgestart heb. _O- Het is een marine sanctuary, dus alleen maar dieren die leven in lagoons is de planning. :D
Een overzicht wat ik tot nu toe heb:
[ img ]

Aankomst per helikopter
[ img ]

Dit is de haaienkwekerij. Hier worden haaien gekweekt als voedsel voor de rest van de dieren in het park.
[ img ]

Als een haai volgroeid is, wordt deze naar deze laatste 'hatchery' gebracht, gedood en per helikopter of per auto (ligt eraan of er een gehele haai nodig is of stukjes) naar het andere verblijf getransporteerd.
[ img ]

En een van de bewoners. :D
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-23 16:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen