Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 42 van de 142 [ 3527 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 142  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 13

 
Profiel   

@petitparis Ik ben niet diegene die je over Storytel verteld heeft, ik luister zelf geen audioboeken.

@Marjo Ik ben ook benieuwd naar de Harry Potter serie. Ik vind de verfilmingen wel goed maar de details die je mist zijn toch altijd jammer. Winky bijvoorbeeld.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 14:51 



 
Profiel   

Leuke lijstjes allemaal!

Marjo, leuke aanwinsten! En grappig dat je dan bij Broerse een mooiere én goedkopere versie gevonden hebt.

Neverland, heb je alle 14 boeken al binnen of zitten er ook pre-orders tussen?. Fourth Wing is new adult dus? Ik neem aan dat dat dan weer net tussen YA en adult inzit? Soms vind ik dat wel een beetje ingewikkeld allemaal. :=

Cursebreaker, ik heb ook nog nooit een boek van King gelezen dus ik ben mega benieuwd naar Fairytale. Er zat helaas zo'n vervelende plaksticker op. Sticker is er nu af, maar de lijmrestjes nog niet. Fijn dat Zodiac Academy 1.5 beviel! Ik ken de boeken verder niet, maar ik kan me voorstellen dat je na het lezen van zo'n "tussenboekje" anders tegen deel 2 aankijkt. Veel plezier met de Crown of Feathers trilogie. (En ook erg leuk dat je met postcrossing bezig bent). Wat betreft de Witcher. De aanloop is inderdaad lang, maar de eerste twee boeken zijn denk ik ook meer bedoeld om kennis te maken met de wereld van The Witcher. Dat zijn allemaal korte verhalen. Mooie haul weer!

Lau, gefeliciteerd! *\o/*. Tof dat je de boeken van Sarah J. Maas gekocht hebt en wat leuk dat je mannelijke collega's die ook gelezen hebben! Ik kom toch niet veel mannen tegen die (dat genre) lezen. Six of Crows is ook zeker een aanrader, dus ik snap de keuzestress, haha.

Desireee, the girl in the tower was echt super leuk om te lezen! Inmiddels heb ik the winter of the witch ook uit. Ik vond vooral de (folklore) sfeer en persoonlijke groei van Vasya echt geweldig. Ik vond het ook niet erg dat boek 1 wat langzamer was. Ik werd er gewoon echt ingezogen en heb de boeken alle drie aan een stuk doorgelezen. Boek 2 en 3 hebben meer tempo/actie dus als je dat miste bij deel 1, zullen boek 2 en 3 je denk ik beter bevallen.

Leo, Mad Ship <3 . Oh, tof dat boek van Paolini. Dat is Fractal Noise? Ik had niet verwacht dat er al een nieuw boek in die serie zou verschijnen.

Urbanus, ik heb die reviews ook even opgezocht, geniaal _O- . Ik ga ook erg goed op de reviews van de Fallen en Drift series. Erg vermakelijk.

Mijn lijstje:


[ img ]
* De Winternight trilogie was echt geweldig <3.

*This Woven Kingdom was een reread. Daarna ben ik meteen verder gegaan in These Infinite Threads. This Woven Kingdom had ik 3.5 sterren gegeven en daar blijf ik bij. Het is leuk geschreven, maar qua plot en sommige personages had het beter kunnen zijn. Het tweede deel heb ik ook 3.5 sterren geschreven. Ze schrijft echt heel leuk en de wereld is interessant, maar er zit geen beweging in het plot. Nog geen millimeter. Het is feitelijk alleen maar een enemies to lovers buildup en het speelt zich af in ongeveer één dag. Een beetje een filler. Ik ben wel beniewd naar boek drie, dat wel. Enemies to lovers vind ik altijd wel erg leuk, maar een love triangle zit ik dan weer minder op te wachten. Verder denk ik dat als het plot dan eindelijk in beweging komt, dit wel een leuke serie zal zijn, maar goed. Dat is afwachten. :')

*Bridgerton boek 1 heb ik voor 60% geluisterd op StoryTel. Daarna was ik er klaar mee. Ik vond het mwah. En dat komt niet alleen doordat ik de manier waarop de ingesproken stem de personages nadeed erg vervelend vond. Dat maakte vooral de seksscènes erg raar. Dit was de eerste keer dat ik een boek geluisterd heb, maar het is niet echt mijn ding. Misschien probeer ik het tijdens mijn vakantie nog een keer. Dan kan ik namelijk geen boeken meenemen.

Boeken die er de laatste tijd bijgekomen zijn:
[ img ]
*Lion King & Lion King Film Script: Ik ben mega fan van The Lion King. Ik verzamel er eigenlijk niets van, maar deze vond ik toch wel erg leuk om in mijn boekenkast te zetten.
* Witch King van Illumicrate. Geen redesigned cover, maar wel hele mooie art op de endpapers! <3 Erg benieuwd naar. Het is een adult fantasy standalone. Ook weleens lekker, geen serie.

En dan heb ik zojuist deze Fairyloot editie gekocht via Vinted:
[ img ]


Ik ben hier echt ontzettend benieuwd naar. Ik vond A River Enchanted & A Fire Endless van dezelfde auteur echt geweldig.

When two young rival journalists find love through a magical connection, they must face the depths of hell, in a war among gods, to seal their fate forever.

After centuries of sleep, the gods are warring again. But eighteen-year-old Iris Winnow just wants to hold her family together. Her mother is suffering from addiction and her brother is missing from the front lines. Her best bet is to win the columnist promotion at the Oath Gazette.

To combat her worries, Iris writes letters to her brother and slips them beneath her wardrobe door, where they vanish—into the hands of Roman Kitt, her cold and handsome rival at the paper. When he anonymously writes Iris back, the two of them forge a connection that will follow Iris all the way to the front lines of battle: for her brother, the fate of mankind, and love.


De synopsis van doet me een beetje denken aan The Things We Leave Unfinisehd (waarschijnlijk door de brieven & oorlog). Overigens vond ik bij dat boek alleen het deel in het verleden interessant.... hahaha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:35 



 
Profiel   

Omg Shadow And Bone was fantastisch! Ik geloof dat ik gelijk verder ga met Siege And Storm...

En de twee Duology's gaan ook op de verlanglijst :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 21:42 



 
Profiel   

Ik heb afgelopen woensdag The Mercies uitgelezen, prachtig geschreven en zat er helemaal aan vast geplakt tot het einde. Ook wel een heftig verhaal, maar ik vrees dat het de werkelijkheid van toen (1617 en heksenjachten) goed weerspiegelde.

Nu de memoir When Breath Becomes Air aan het buddyreaden en Ngando voor de Schwob leesclub. Weer even totaal iets anders beide, maar die afwisseling vind ik wel prettig.

Ondertussen blijf ik mijn 'ik mag geen boeken meer kopen' voornemen uitstellen. Maar tweedehands telt niet helemaal toch? O:)
Via vinted gescoord, The Last Bear en Priory of the Orange Tree zijn helemaal nieuw. Vind het spannend om weer eens aan zo'n dikke fantasyserie te beginnen, maar ik lees er zulke goede verhalen over! Voor de lezers van deze serie, is het een aanrader om met boek 0 A Day of Fallen Night te beginnen?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:32 



 
Profiel   

Ik heb eerst Priory gelezen 2 jaar terug, maar nu A Day of Fallen Night dit voorjaar en ik denk oprecht dat die het leukste is om in te beginnen als je vers start aan de serie. Goede achtergronden en worldbuilding en hele toffe verwijzingen dan weer in Priory als je die later leest! Wat je niets zegt, al die namen en gebeurtenissen, als je ADOFN nog niet hebt gelezen. Dus dan gaan die verwijzingen verloren.


Ik denk dat je sommige punten ook beter snapt na ADOFN. Ik ben nu Priory aan het herlezen langzaam (nu vooral druk bezig in Hobb), en beleef het weer heel anders met de voorkennis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 13:14 



 
Profiel   

Dankjewel Leo! Dan zal ik er toch aan moeten geloven om ook ADOFN aan te schaffen. :D
Maar daar ga ik nog even mee wachten, denk dat ik van de herfst/winter aan deze serie ga beginnen.
Ik las dat, als er nog een vervolg(en) komt, het sowieso losstaande boeken blijven om te lezen. Dat vind ik een fijn idee, dat ik niet gelijk vast zit aan een serie met open eindes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 13:35 



 
Profiel   

Klopt, het worden allemaal opzichzelf staande verhalen. Tof concept :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 14:13 



 
Profiel   

[ img ]

Ik ben halverwege Fourth Wing, en ik ben er echt helemaal weg van. Ik zie nu al op tegen het moment dat het boek uit is.

Ik vroeg me af of de fantasy liefhebbers hier nog tips hebben voor vergelijkbare boeken of series?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 19:01 



 
Profiel   

Marjo
Leuk dat je je hebt kunnen aanmelden bij Illumicrate! Fijn dat Shadow and Bone zo goed is bevallen Ik vond die hele trilogie echt onwijs leuk om te lezen ook, echt van genoten. Benieuwd wat je van de rest gaat vinden.

Lau07
Ahhh thanks! En ik ben nu bijna klaar met Falling hard for the Royal Guard. Ik zag dat het boek ook vertaald werd, of zelfs al is vertaald. Wel leuk ook! Je hunger games reads klinken heerlijk. Ik kijk er ook echt naar uit wel om weer een re-read te doen en dan the ballad of songbirds and snakes voor het eerst te lezen. Jammer dat Twisted Love zo’n verschrikking was voor je. Ik heb nog niet echt gekeken naar het boek, maar die 1 ster reviews klinken hilarisch haha. En leuk dat je oa de ACOTAR box set hebt gekocht, veel plezier ermee! Truly Devious is jaren terug populair geweest, maar ben er zelf nooit aan toegekomen - heb er wel positieve dingen over gehoord. En heerlijk dat je zo goed in Fourth Wing zit nu, veel plezier nog ermee! En vergelijkbare boeken… Lastig wel haha. Ligt een beetje eraan welke elementen van wat je hier zo tof vind, je graag terug ziet komen in andere boeken? Misschien dat ik dan wat aanraders heb voor je.

Nienke98
Oh die stickers zijn toch echt de hel he, pfft. Balen dat de lijm restjes er nog niet mee vanaf gekomen zijn. Mooi lijstje had je in mei! Ik ben benieuwd wat ik tzt van these infinite threads ga vinden, als ik ‘m nog ga lezen. Afgaand op wat jij beschrijft, weet ik het nog niet zo - omdat boek 1 voor mij al niet heel erg overtuigend was perse. Die FL editie van Divine Rivals ziet er echt gaaf uit!

Suliko
Oh fijn dat the Mercies zo goed is bevallen. Ben ik ook erg benieuwd naar - vind boeken die over die tijd en heksenjachten gaan wel heel interessant, al heb ik er nog niet zoveel van gelezen jammer genoeg. Mooie haul ook!

--

Hier ondertussen bijna klaar met Falling hard for the Royal Guard, die ik van plan ben vanavond nog uit te lezen, zodat ik mooi op tijd klaar ben voor de buddy-read die morgen start van Tomorrow and Tomorrow and Tomorrow.

Kreeg vandaag - eigenlijk gisteren, maar ze werden bij buren afgeleverd die de pakketten eerst niet konden vinden en net aan de deur stonden ermee lol - heeele toffe post. Een boek waar ik Echt naar uit keek en wat ook bij binnenkomst nog eens echt een fantastisch gave editie blijkt te zijn. Niks fancies qua sprayed edges ofzo hoor haha, maar ik kan van een 'gewone' hardcover dus ook echt heel blij worden zoals je ziet hahaha. Al is ie wel niet standaard 'standaard'. De naked hardback heeft een glossy afwerking in een fel oranje kleurtje, wat een gaaf effect heeft. De dust jacket heeft zo'n textuur 'feel', dus dat voelt zo tof aan vind ik (het zijn dan van die kleine dingen he hihi) en het hele cover design spreekt me gewoon zo enorm aan, ben echt verliefd erop. Prachtig boek. En vooral ook heel benieuwd naar wat de auteur met het bronmateriaal heeft gedaan, de echte Jersey Shore Attacks van 1916.

[ img ]

"Sharks are as timid as rabbits." So says a superintendent of the Coast Guard, dismissing the possibility that a shark could be the culprit in an unprecedented fatal attack on a swimmer at the Jersey Shore.

It's July 1916, a time when little is known about ocean creatures, and swimming in the sea is a relatively new pastime. Americans up and down the East Coast are shocked and mystified by the swimmer's death. Little do they know that this is only the beginning.

A prominent surgeon at the shore, Dr. Halsey, after examining the wounds of the first victim, is the only person who believes that the creature is a shark and that it will strike again. But the public as well as the authorities--and even those who witnessed the attacks--don't believe him. Dr. Halsey finds himself fighting widespread confusion, conspiracy theories, defiance, and outright denial of the shark.

Seeking the input of commercial fishermen, Dr. Halsey learns that they have long been concerned about a creature they call the beast. The local Native Americans, the Lenape, have their own beliefs as well.

The shark attacks occur in an already fraught time. A brutal war rages in Europe, and Americans are divided about becoming involved. Meanwhile, an unprecedented outbreak of "infantile paralysis" (polio) creates widespread panic. Into this scenario, the sea monster arrives. But what is it? Theories range from a huge mackerel to a giant sea turtle, or even a German submarine.

The story of the 1916 Jersey Shore shark, believed to be a great white, changed the way Americans think of the seashore, reminding us once again that nature plays by its own rules."

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 20:38 



 
Profiel   

Oh, die ziet er goed uit zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 07:23 



 
Profiel   

Dat boek klinkt echt heel intrigerend en ziet er super gaaf uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 07:24 



 
Profiel   

Siege and Storm is ook uit. Wat een fantastische serie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 23:00 



 
Profiel   

LWDaisy & Leo
Jaa echt he! Ook geen seconde over getwijfeld, ook al was ie wat prijzig voor een 'gewone' hardcover haha. Hopelijk kom ik er ergens deze zomer aan toe. Ik ga toch niet aan het strand liggen, dus durf dit wel met een gerust hart te lezen hahaha.

Marjo
Fijn dat die ook zo goed bevalt! Ik vind het ook echt een fantastische wereld, zo genoten ervan. Denk dat ik ze ook nog steeds gevoelsmatig net wat leuker vind als de Six of Crows duologie, al ben ik volgens mij wel in de minderheid. De grisha boeken zijn wel wat meer typisch ya qua opzet en verhaal ontwikkeling, maar ugh... All the Feels voor mij hoor haha. Al zijn de andere boeken in deze wereld ook echt tof - moet er wel nog een paar lezen ook.

--

Ik las Falling hard for the Royal Guard uit en heb 'm 2,5 sterren gegeven :=
Vond het echt een heel simpel romance boekje, en geen sterk schrijfwerk. Het heeft z'n momenten van cute en fluffy zijn maar het was echt te braafjes voor me, te standaard/cliche qua verhaal elementen en ontwikkeling. En dat is an zich nog niet erg, maar dan moet het schrijfwerk wel sterk zijn en dat ging voor mijn gevoel echt alle kanten op, bleef heel oppervlakkig en zwak - ik kon de romance niet echt geloven, vond een van de hoofdpersonages ook niet goed genoeg uit de verf komen doordat hij erg 'hot and cold' geschreven werd en dat was voor mijn gevoel gewoon niet geloofwaardig uitgevoerd. Jammer wel, want ik had veel hoop voor dit boek aangezien een vriendin het leuk vond en we normaal wel aardig gelijk zitten qua boek smaak haha. De setting, the Tower of London, vond ik wel heel leuk verwerkt erin!

Gisteren begonnen aan de buddy-read van Tomorrow and Tomorrow, and Tomorrow, samen met Eelmo en beiden zijn we wel te spreken over de eerste 59 pagina's welke we gelezen hebben. Het boek heeft een flinke 'foreboding' en we denken dat het ons veel pijn gaat bezorgen. Of ja, de personages, maar wij mogen dan gaan meegenieten van de ellende hahaha. Heel mooi schrijfwerk tot dusverre, een verhaal waar ik me snel in kon verliezen. Uitgebreid en diepgaand waardoor de personages nu al mooie laagjes hebben in slechts 59 pagina's :j Vandaag niet veel op de planning na een drukke dag gisteren, dus ik ga dadelijk lekker door met de volgende 61 pagina's die voor vandaag gepland hebben staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 08:27 



 
Profiel   

cursebreaker schreef
Gisteren begonnen aan de buddy-read van Tomorrow and Tomorrow, and Tomorrow, samen met Eelmo en beiden zijn we wel te spreken over de eerste 59 pagina's welke we gelezen hebben. Het boek heeft een flinke 'foreboding' en we denken dat het ons veel pijn gaat bezorgen. Of ja, de personages, maar wij mogen dan gaan meegenieten van de ellende hahaha. Heel mooi schrijfwerk tot dusverre, een verhaal waar ik me snel in kon verliezen. Uitgebreid en diepgaand waardoor de personages nu al mooie laagjes hebben in slechts 59 pagina's :j Vandaag niet veel op de planning na een drukke dag gisteren, dus ik ga dadelijk lekker door met de volgende 61 pagina's die voor vandaag gepland hebben staan.


*\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 10:09 



 
Profiel   

Jaaaa veel plezier, ik vond het echt een tof boek!

Ik ben met het laatste stuk van het laatste boek van de 7 zussen bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 19:49 



 
Profiel   

Zo, tijd om even flink bij te lezen!

Laurabe,
Leuk dat Emily Henry ook op je TBR staat. Ik was eerst een beetje twijfelachtig, omdat het zo'n hype is, maar ik vond ze echt enorm leuk!

Marjo,
Wat jammer dat FW is zoekgeraakt! Gelukkig krijg je je geld terug. En leuk van Illumicrate!

Cursebreaker,
Ontzettend gave nieuwe boeken! En ben benieuwd naar je TBR, heb je die ondertussen al samengesteld?

Cursebreaker & Eelmo,
Wat gaaf dat jullie Tomorrow Tomorrow and Tomorrow lezen! Ik heb er helee goede verhalen over gehoord dus ben erg benieuwd. Gaat dan denk ik ook op mijn short-term TBR :D

MarloesHJ,
Jij hebt ook mooi wat gelezen vorige maand!

Niniane,
Leuk om te horen dat HLS bij jou ook favoriet was. En lol _O-

Suliko,
Oooh nee helaas nog geen vakantie dus, wat jammer. Veel succes nog deze maand!!
Addie LaRue heb ik uit, review staat in een van mijn vorige 2 posts. :D En door al jouw aankopen denk ik van hmm, misschien moet ik ook maar eens aan vinted beginnen met alle tweedehandsboeken. Maar gevaarlijk.

Petitparis,
Wow 28 boeken, dat zijn er echt enooorm veel in 1 maand. Knap gedaan _/-\o_
Grappig dat je zegt CoHo ontgroeid te zijn, dat gevoel heb ik zelf ook een beetje. Maar dat maakt niet dat ik daardoor haar de boeken die ik heb gelezen minder vind nu. Ik heb er toen van genoten!

Nienke98,
Wat fijn dat beide boeken je zo goed bevielen! Kijk er nu nog meer naar uit om ze te lezen. En toffe haul!

----

Ik heb vandaag mijn GR reading challenge gehaald met 36 boeken *\o/* :')
Dat betekent dat het wel tijd is om een nieuw doel te stellen haha. Voor mijn "diversify my reading challenge" hoef ik er ook nog maar 2 af te strepen en dat moet binnenkort ook wel lukken. Mijn A-Z challenge mis ik nog 9 letters, dus misschien daar maar eens op focussen.

Ik heb in de tussentijd The Reading List uitgelezen. Dit vind ik echt een aanrader! Het gaat, in het kort, over wat boeken voor mensen kunnen betekenen in moeilijke periodes. Daarna met de buddyread When Breath Becomes Air, ik ben enorm te spreken over deze memoir. Vond het echt mooi om te lezen. Daarna verder gegaan in TOG, ik heb nu The Assassin's Blade gelezen. Erg van genoten! Maar ik merk wel dat ik o.a. door het weer wat minder in de mood ben voor fantasy, dus ik denk dat ik voorlopig nog niet door ga lezen. Eerst even genieten van wat andere boeken. Vandaag heb ik Things We Never Got Over gelezen. Als boeken zo'n enorme hype zijn dan is het voor mij altijd nog even spannend wat ik ervan vindt. Ook omdat er dan vaak meer kritische en negatieve reviews zijn. Maaar, echt enorm genoten van dit boek! Ik ben erg blij dat dit een romance van >500 pagina's was, want zo heb ik er langer van kunnen genieten.

Al met al lees ik de laatste tijd enorm veel goede boeken. Erg blij mee! Bijna alles is wel 4 of 5 sterren. Ook wat nieuwe favorieten. Dus ik geniet! *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 20:25 



 
Profiel   

Ik heb gister het eerste deel in de After serie uitgelezen (van Anna Todd). Vond het een soort 50 tinten grijs maar dan met tieners. Heb het de laatste tijd heel erg druk en dus niet super veel concentratie. Daar was het een prima boek voor. Ga vanavond verder in deel 2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 08:14 



 
Profiel   

En klaar met Ruin and Rising...
Wat een boeken <3

Kan iemand mij vertellen in welke volgorde ik het beste de andere boeken kan lezen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-23 21:32 



 
Profiel   

Marjo schreef
En klaar met Ruin and Rising...
Wat een boeken <3

Kan iemand mij vertellen in welke volgorde ik het beste de andere boeken kan lezen?


Je kunt nu six of crows lezen. Als je die twee uit hebt king of scars duologie en daarna de rest (demon in the woods, lives of saints, in the language of thorns)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 07:23 



 
Profiel   

Ik heb gisteren Ship of Destiny uitgelezen, wat een goede trilogie was dit zeg <3 Dikke bookhangover van. Werd vanmorgen wakker en wilde mijn boek erbij pakken om verder te lezen, was toch even een domper toen ik wakker genoeg was om me te herinneren dat hij al uit was :')

Tomorrow Tomorrow Tomorrow vind ik ook echt prachtig geschreven. Geen binge-book, maar toch ook wel mooi hoe zwaardere onderwerpen aangesneden worden zonder er echt een ding van te maken ofzo. Niet een type boek dat ik vaak lees, maar tot nu toe wel een heel fijn uitstapje!

Ik ben nog in dubio welk boek ik er nu naast ga lezen. Ik denk Wendy Darling (Peter Pan retelling) of Call of the Bone ships.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 08:46 



 
Profiel   

Ik ben begonnen met All That's Left in the World. Begint al goed!

Zodra mijn salaris binnen is ga ik de Six of Crows duology bestellen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 12:20 



 
Profiel   

Ik heb net Barista! koffie verkeerd uitgelezen.

Gewoon een lekker boek voor vakantie. Niet te moeilijk en leest weg als een netflixserie.
Gaat over een koffie winkel en de mensen die er werken en het gaat over romances.

Nu ben ik human design: leer jezelf kennen en haal het beste uit je leven. Aan het lezen
Heel anders, maar ook interessant aangezien hd steeds op duikt in mn leven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 13:49 



 
Profiel   

Leuk dat er verschillende When breath becomes air aan het lezen zijn. Dat boek heeft hier ook een grote indruk nagelaten.

@Marjo: benieuwd naar wat je van All that's left in the world gaat vinden.

Hier toch weer een boek gelezen die het nodige "food for thought" heeft gegeven, al vond ik de verhaallijn niet altijd even sterk/goed uitgewerkt. Het gaat over We are lost and found.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 16:28 



 
Profiel   

@Marjo Six of crows is leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 19:55 



 
Profiel   

Bookhangover is real. Hier ook Ship of Destiny uit. Zelfs na x keer lezen blijf ik dingen en lagen ontdekken. Wat een wereldauteur is Robin Hobb toch _/-\o_
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 21:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 42 van de 142 [ 3527 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 142  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen