Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 50 [ 1237 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 50  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Me too: Rammsteins Till.

 
Profiel   

Ze werkt wel voor bands, kreeg er geld voor. Ze is Casting director
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:13 



 

Evamarie schreef
Vreemde keuze. Maar mocht het verhaal kloppen een iets meer begrijpelijke keuze. Anders zou je haar als band toch gewoon aanwijzen om met een statement naar buiten te komen waaruit bijv. blijkt dat de geruchten niet kloppend kunnen zijn?

Dat gaat wat moeilijk.

Ze was de eerste die op IG (zonder overleg met de band wsl) alles heeft ontkend en row 0 dames heeft opgeroepen te vertellen hoe tof het was backstage .

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:32 



 

O echt!? Dit was mij onbekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:37 



 
Profiel   

Bovendien gaan er screenshots rond van de WhatsApp groep en haar uitnodigingen.

Ik vind het statement van Rammstein nu vooral nikszeggend. Wat vind jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:49 



 

Over wat ze gedaan hebben zegt het niks behalve dat ze elke vorm van overtredingen veroordelen.

Ik vind het wel goed dat ze vragen onbevooroordeeld te reageren, zowel richting de personen die de beschuldigingen uiten als tegen hunzelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 17:29 



 
Profiel   

https://www.nu.nl/muziek/6267014/kovacs ... ingen.html

Vind dit altijd zo mwah. Je kunt het ook even afwachten allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 22:11 



 
Profiel   

Urbanus schreef
https://www.nu.nl/muziek/6267014/kovacs ... ingen.html

Vind dit altijd zo mwah. Je kunt het ook even afwachten allemaal.

Ik snap haar wel. Ze is nogal kwetsbaar nu, al zou ik het zelf niet meteen in de media gooien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 22:13 



 
Profiel   

Ja, ik had op Vice even geleden al gelezen dat ze muziek met Till ging maken maar nu de publiciteit opzoeken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 22:16 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Urbanus schreef
https://www.nu.nl/muziek/6267014/kovacs ... ingen.html

Vind dit altijd zo mwah. Je kunt het ook even afwachten allemaal.

Ik snap haar wel. Ze is nogal kwetsbaar nu, al zou ik het zelf niet meteen in de media gooien.

Ze heeft al 2 maanden niet geblowd, dus gun dat kind een fanta. Het lijkt me in haar geval wel een verstandig besluit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 22:37 



 

Ik snap het ook. De kans dat er geen vuiltje aan de lucht blijkt is inmiddels steeds kleiner aan het worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 23:02 



 
Profiel   

Even wat anders...
als nu deze Aleena gewipt is (ontslagen, of wat ook ever) is dat op zich ja n slimme zet - vooral als zij daadwerkelijk verdwijnt naar Russland.
Want zij kan dus niet aan "het onderzoek" deel nemen, of een boekje open doen.
Dan wordt het een stuk moeilijker om te "bewijzen "
Of
Het wordt alle verantwoording oo haar afgewenteld.

Op de andere kant :
Als er toch zo helemaal niets waar zou zijn van misbruik enz... dan zou er ook geen reden zijn om van Aleena af te willen en dan weerom was het geen slimme zet om haar te wippen.

Ik heb er nu nog niets kunnen vinden (misschien overheen gelezen) maar ligt er inmiddels wel een aangifte van een van de vrouwen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 09:00 



 

Ze hebben het nu alleen nog maar over beschuldigingen en intern onderzoek. Ik ben benieuwt of en wanneer we daar iets over horen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 09:19 



 
Profiel   

sasja0705 schreef
Even wat anders...
als nu deze Aleena gewipt is (ontslagen, of wat ook ever) is dat op zich ja n slimme zet - vooral als zij daadwerkelijk verdwijnt naar Russland.
Want zij kan dus niet aan "het onderzoek" deel nemen, of een boekje open doen.
Dan wordt het een stuk moeilijker om te "bewijzen "
Of
Het wordt alle verantwoording oo haar afgewenteld.

Op de andere kant :
Als er toch zo helemaal niets waar zou zijn van misbruik enz... dan zou er ook geen reden zijn om van Aleena af te willen en dan weerom was het geen slimme zet om haar te wippen.

Ik heb er nu nog niets kunnen vinden (misschien overheen gelezen) maar ligt er inmiddels wel een aangifte van een van de vrouwen ?


Geen aangifte, wel onderzoek, maar in Litouwen dus ik verwacht daar niks van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 09:36 



 

Volgens mij is row0 en dames tot 30 selecteren als potentiële sekspartner voor Till inmiddels wel een verdrongen feit, dat ze zelf ook hebben toegegeven en is de vraag vooral hoeveel en of er druk, manipulatie, dwang en evt. zelfs geweld of spiking er bij is komen kijken. Ik denk best dat er een kans is dat dat allemaal met een sisser afloopt. Alleen Shelby heeft aangifte gedaan en er is gewoon geen bewijs. Vooral de extremere verhalen zijn nooit vast te stellen.

Een “moederfiguur” die zich zelf presenteert als engel die je dromen in vervulling te laat gaan, meisjes selecteert die er uit zien als 18 maar waarbij dit niet geverifieerd is door een ID-check (en dus potentieel minderjarig), om ze als seksobject aan te bieden en alles ontkent op social media en meiden “chanteert” (“anders geen feestjes meer”) om positieve ervaringen te delen is sws niet echt een publicitaire aanwinst.

Ik heb gisteren een interview met R+ gelezen en ik vermoed dat de communicatielijn die ze gaan inzetten is; Ja, er zijn dingen gebeurt die niet ok zijn. Já Till heeft zijn zonden overdacht en het was niet okay om redelijk jonge meiden mee te vragen om seks. En ja Till kan een boefje zijn met een bijzonder imposant libido. Maar de illegale aantijgingen kloppen niet en alles is met consent gebeurd, en het spijt ons als meiden als Kayla Shyx zich niet veilig hebben gevoeld. We gaan in het vervolg werken aan een veiligere sfeer, blabla.
Dus dan helpt zo’n Aleena gewoon niet.

Ik vind de discussie tot op welke hoogte je nog kunt spreken van consent (is dat als er een impliciete machtsrelatie is, er gestimuleerd wordt tot alcohol, etc. etc.?) wel interessant en snap wel dat daar verschillende meningen over zijn, vanuit dat oogpunt kan ik me ook wel voorstellen dat je nu je samenwerking al opzegt vanuit jouw eigen principes. Los van de publicitaire bende die het evt. oplevert mocht er wel een veroordeling komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 10:05 



 

Inderdaad Menino.

Ik vind Aleena overigens de vrouwelijke variant van een loverboy. Veel gelijkenissen in het systeem. Super fout gewoon :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 10:07 



 
Profiel   

Ja lang verhaal kort zal het daar wel op uitdraaien. Ik heb nu wel een beetje spijt van de tickets, maar toch weer niet spijt genoeg om ze te verkopen. Even kijken wat de rest van de groep doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 10:14 



 
Profiel   

Menino een voldongen feit bedoel je :+

Ik verkoop ook echt mijn kaarten niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 10:34 



 
Profiel   

Ik begrijp het helemaal hoor, dat jullie je kaarten niet inwisselen. En toch vraag ik me af hoe dan zo een sfeer zal zijn, nu alles nog een groot grijs gebied is.
Ook voor de band zelf!!!

Komen die gewoon op zoals bekend......een voor een, en als laatste Till waarna het dak er af gaat en het metalfeestje begint?
En onder fans kan ik me voorstellen dat het gonst........dat kan bijna niet anders.
Wel/ niet, wat weet jij, of zij?
Hoe staan jullie daar in?
Je zou denken aan een beladen sfeertje zeg maar.......hoe dubbel is dan het materiaal wat ten tonelen wordt gedragen?
Lijkt mij!! best raar eerlijk gezegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:19 



 
Profiel   

Ik denk dat veel mensen die naar het concert gaan geeneens op de hoogte zijn van dit nieuws. Of er helemaal niet mee bezig zijn.
Of alleen de berichten op nu.nl lezen en denken, ok, en er verder niet over nadenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:27 



 
Profiel   

7ofhearts schreef
Ik begrijp het helemaal hoor, dat jullie je kaarten niet inwisselen. En toch vraag ik me af hoe dan zo een sfeer zal zijn, nu alles nog een groot grijs gebied is.
De sfeer was gisteren super als ik de verhalen lees en het leek niet of al het gedoe ook maar enig effect had op de band of het publiek. En ergens steekt de band er een beetje de draak mee door Till op het strafbankje te zetten tijdens de Deutsland remix zodat hij niet weer achter de coulissen sex kan hebben zoals in dat filmpje. :')

Popstra schreef
Ze werkt wel voor bands, kreeg er geld voor. Ze is Casting director
Ze werkt niet voor Rammstein zelf. Wel voor Till Lindemann en zijn solo-projecten. Nieuwssites die melden dat ze voor de band werkt nemen dat allemaal fout van elkaar over. Daarnaast is casting director de titel die ze zichzelf op instagram geeft. Best wel een creatieve manier om jezelf geen ronselaar te noemen.

Hier waren de kaarten voor 1 avond een paar weken geleden al verkocht omdat we de setlist tegen vonden vallen en daarom niet beide avonden wilden gaan maar nu overweeg ik toch om als het kan nog een last minute kaartje voor de Feuerzone te kopen en toch beide avonden te gaan. Ergens hou ik er rekening mee dat het allemaal met een sisser afloopt wegens gebrek aan bewijs maar stel dat dit wel het einde is dan wil ik de laatste kans om ze te zien toch meepakken.

Menino schreef
Ik vind de discussie tot op welke hoogte je nog kunt spreken van consent (is dat als er een impliciete machtsrelatie is, er gestimuleerd wordt tot alcohol, etc. etc.?)
Kunnen we het eens hebben over de machtspositie van aantrekkelijke jonge vrouwen en hun privilege om puur met hun lichaam en uiterlijk dingen voor elkaar te krijgen die ik als man met gemiddeld uiterlijk niet kan? :+ Ik wil ook feesten, zuipen en drugsen met de band. Sex met Till hoeft dan weer niet, best I can do is an unenthusiastic handjob...

(dit is een grapje mensen, chill)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:31 



 
Profiel   

Dat strafbankje.. ik vind dat toch stiekem wel weer heel grappig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:33 



 

Ik zou een concert ook niet laten schieten hoor... je weet nooit wanneer het ophoudt.

Wij hebben het voorlaatste concert van Linkin Park nog kunnen meepikken, nog steeds heel blij om.

Het is goed dat de bewustwording onder jonge meiden groter wordt gemaakt en Row 0 wordt opgeschort!

De rest wordt vanzelf al dan niet duidelijk. Tot die tijd, gewoon genieten van de show!
Zolang je er zelf geen problemen mee hebt hem een concert lang aan te kijken zie ik er weinig graten in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:42 



 
Profiel   

Supervixen schreef
Dat strafbankje.. ik vind dat toch stiekem wel weer heel grappig.


:D Ik ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 12:01 



 
Profiel   

Robin_S schreef
Wij hebben het voorlaatste concert van Linkin Park nog kunnen meepikken, nog steeds heel blij om.
Kan ik me goed voorstellen, die heb ik toen bewust gemist om financiële redenen met het idee van "later" en sindsdien mis ik geen concerten meer van mijn favoriete artiesten, wat het ook maar kost. Je weet nooit wanneer het zo ineens voorbij is en je de kans niet meer krijgt.

Supervixen schreef
Dat strafbankje.. ik vind dat toch stiekem wel weer heel grappig.
Het is wel de typische tongue-in-cheek Rammstein humor en voor mij persoonlijk ook wel een beetje een indicatie dat de band de aantijgingen niet helemaal serieus neemt en weet hoe het echt zit. En ik wil niet doen alsof ik de leden door en door ken maar ik denk dat bijvoorbeeld Flake en Ollie wel afstand van Tilll hadden genomen als alle beschuldigingen waar zouden zijn. Maar dat is de fan in mij die spreekt.

Overigens hebben ze gisteren Pussy van de setlist gehaald en vervangen door de bandversie van Ohne Dich. Los van de redenatie van dat besluit vind ik het een hele goede ruil want Ohne Dich is één van hun beste ballads. Hopelijk gaat dat door tot Groningen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 12:02 



 
Profiel   

En door tot Brussel :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 12:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 50 [ 1237 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 50  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen