Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 373 van de 400 [ 9998 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376 ... 400  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Ik vond het juist enorm meevallen hoe hard het stond. Alleen de laatste twee nummers gingen wel hard maar daar lenen ze zich ook wel voor :Y)

Was echt zo vet en ontzettend strak. Bizar goed

[ [url=m/dfkP8c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knights of Cydonia? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 00:24 



 
Profiel   

Exitium schreef
xPabloBokt schreef
Ik vond het juist enorm meevallen hoe hard het stond. Alleen de laatste twee nummers gingen wel hard maar daar lenen ze zich ook wel voor :Y)

Was echt zo vet en ontzettend strak. Bizar goed

[ [url=m/dfkP8c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knights of Cydonia? :D


Uiteraard, en daarvoor Kill Or Be Killed =:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 00:56 



 
Profiel   

Knights of Cydonia blijft één van m'n all time favorites van Muse met die riff <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 08:39 



 
Profiel   

Oh, Muse was zo zo zo gaaf <3 Was echt genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 08:47 



 
Profiel   

KoC blijft mijn favoriete Muse nummer, hoop dat het nooit van de setlist verdwijnt. :D

Wel jammer dat Euphoria er niet in zat maar voor de rest echt weer een retestrakke show gezien. Helaas (as usual..) weer m'n plugs vergeten en vandaag een flinke piep in de oren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 08:47 



 
Profiel   

Heeft iemand de setlist van Muse?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 08:53 



 
Profiel   

https://www.setlist.fm/setlist/muse/202 ... 6910f.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 08:57 



 
Profiel   

Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 09:17 



 
Profiel   

Voor de liefhebbers :D
Playlist op Spotify van de setlist.

https://open.spotify.com/playlist/7MPET ... 8zpjkL3cDw

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 10:22 



 
Profiel   

Jaaa die setlist staat hier op replay vandaag, wat was het weer episch gister! Alleen met de trein terug naar Utrecht was ff proppen maar we hadden geluk en hebben niet hoeven wachten :') Ik vond de stage dit keer voor hun doen nog redelijk tam in vergelijking met de vorige 2 tours, maar met mijn 1.58 cm lengte krijg ik toch amper wat mee dus dat maakt het voor mij niet minder tof.

Ik had mensen voor me staan die de setlist van te voren hadden gecheckt en ook op Spotify open hadden. Na elk nummer was het 'nu komt deze' en 'nog x nummers'.. like bedankt voor deze spoiler. Vind het geen drama want ik had geen hele andere setlist verwacht, maar zijn er andere mensen die dit doen? Toch ook wel leuk als er een soort van verrassing is welk nummer er komt :')

Ik kijk nu extra hard uit naar Rock Werchter waar ik ze nog eens ga zien (en heel veel andere toffe acts) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 14:43 



 
Profiel   

Ik check vaak van tevoren ook wel wat de setlist gaat zijn ja. Bij sommige bands is dat lastiger (AB speelt niet iedere avond hetzelfde bijvoorbeeld), en afgelopen zaterdag was het eerste Europese concert van deze leg en dan weet je ook niets, maar vaak kun je het wel redelijk inschatten

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 15:01 



 
Profiel   

Ik check ook altijd de checklist, sla het op als playlist in Spotify zodat ik alle nummers goed ken. Ik kan niet zo goed tegen verrassingen, dus wil altijd weten welke liedjes gespeeld worden. Dat maakt de pret voor mij tijdens een concert niet minder maar juist groter. Ieder zo z’n ding denk ik! Kan me ook voorstellen dat je het juist leuk vindt om verrast te worden ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 15:16 



 
Profiel   

Dat is met Springsteen redelijk ingewikkeld gezien hij bijna altijd zn setlist husselt.. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 15:20 



 
Profiel   

Hier ook iemand die het graag op voorhand wel een beetje weet. Vind het veel leuker als die liedjes herkenbaar zijn en dat ik kan meezingen.
Maar ik ga het wel niet lopen verklappen voor m'n vrienden, die zijn nl. niet zo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 16:32 



 
Profiel   

Cer schreef
Dat is met Springsteen redelijk ingewikkeld gezien hij bijna altijd zn setlist husselt.. :D


Die was in Amsterdam wel gelijk aan de concerten daarvoor. Had m van tevoren opgezocht en hij speelde precies diezelfde setlist. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 16:48 



 
Profiel   

Jaaa Muse <3 <3 <3 Ik ben nog steeds aan het nagenieten, wat een toffe show was dat joh. Wij stonden opeens helemaal links vooraan, dus echt super veel gezien. Al vond ik het geluid wel meevallen. Ik had mijn plugs wel mee maar niet in gedaan. Bij Royal Blood stonden wij meer in het midden en daar was het geluid wel echt veel heftiger.


Ik vond de sfeer ook echt heel goed, dus ik ben helemaal happy. Wanneer mag ik weer hahaha?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 19:06 



 
Profiel   

Jildau schreef
Cer schreef
Dat is met Springsteen redelijk ingewikkeld gezien hij bijna altijd zn setlist husselt.. :D


Die was in Amsterdam wel gelijk aan de concerten daarvoor. Had m van tevoren opgezocht en hij speelde precies diezelfde setlist. :D

Dat klopt idd met deze tour, hij doet t eigenlijk voor t eerst zo, tot groot ongenoegen van de “fans”..

Ik vond de setlist een prachtig verhaal, en ik hoop het zondag weer te horen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 19:16 



 
Profiel   

Wyb_ster schreef
Jaaa Muse <3 <3 <3 Ik ben nog steeds aan het nagenieten, wat een toffe show was dat joh. Wij stonden opeens helemaal links vooraan, dus echt super veel gezien. Al vond ik het geluid wel meevallen. Ik had mijn plugs wel mee maar niet in gedaan. Bij Royal Blood stonden wij meer in het midden en daar was het geluid wel echt veel heftiger.


Ik vond de sfeer ook echt heel goed, dus ik ben helemaal happy. Wanneer mag ik weer hahaha?


Ja eens! Vond het geluid heel prima afgestemd

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 22:13 



 
Profiel   

Geen concert maar ik sta momenteel in de wachtrij voor een comedian ... dat had ik niet zien aankomen.. ik denk die tickets zijn appeltje eitje.. :')
maar goed, bekend op tiktok dus sja... (en ik heb dat niet eens... #oudwijf :') ) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:06 



 
Profiel   

Cer schreef
Geen concert maar ik sta momenteel in de wachtrij voor een comedian ... dat had ik niet zien aankomen.. ik denk die tickets zijn appeltje eitje.. :')
maar goed, bekend op tiktok dus sja... (en ik heb dat niet eens... #oudwijf :') ) :D


hahah nee dat kan ook vies tegen vallen!! Ook al voor de tiktok tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:22 



 
Profiel   

Walkure schreef
Wyb_ster schreef
Jaaa Muse <3 <3 <3 Ik ben nog steeds aan het nagenieten, wat een toffe show was dat joh. Wij stonden opeens helemaal links vooraan, dus echt super veel gezien. Al vond ik het geluid wel meevallen. Ik had mijn plugs wel mee maar niet in gedaan. Bij Royal Blood stonden wij meer in het midden en daar was het geluid wel echt veel heftiger.


Ik vond de sfeer ook echt heel goed, dus ik ben helemaal happy. Wanneer mag ik weer hahaha?


Ja eens! Vond het geluid heel prima afgestemd


Ik ook, niet te hard maar af en toe wel vervelend dat het volume ineens dichtgedraaid werd.

Ik heb trouwens ook nog best wel staan huilen tijdens het concert :o ik had voor de verandering eens niet vooraf de setlist gecheckt en toen gingen ze Resistance spelen. Ik heb dat album en met name dat nummer heel erg veel geluisterd in de periode dat mijn moeder in het ziekenhuis lag en ik in de auto daar naartoe zat (dik half uur rijden) dus ik werd er behoorlijk mee overvallen. Maar was ergens wel fijn om het er even uit te laten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:29 



 
Profiel   

furious schreef
Cer schreef
Geen concert maar ik sta momenteel in de wachtrij voor een comedian ... dat had ik niet zien aankomen.. ik denk die tickets zijn appeltje eitje.. :')
maar goed, bekend op tiktok dus sja... (en ik heb dat niet eens... #oudwijf :') ) :D


hahah nee dat kan ook vies tegen vallen!! Ook al voor de tiktok tijd.

True..
nou ja, show is uitverkocht, tickets staan al op marktplaats.. daar zouden ze ook echt eens wat tegen moeten doen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:00 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Ik heb trouwens ook nog best wel staan huilen tijdens het concert :o ik had voor de verandering eens niet vooraf de setlist gecheckt en toen gingen ze Resistance spelen. Ik heb dat album en met name dat nummer heel erg veel geluisterd in de periode dat mijn moeder in het ziekenhuis lag en ik in de auto daar naartoe zat (dik half uur rijden) dus ik werd er behoorlijk mee overvallen. Maar was ergens wel fijn om het er even uit te laten :')

:(:)

Zoiets had ik zaterdag ook toen AB 'In loving memory' speelde. Is door de gitarist geschreven na het overlijden van z'n moeder een jaar of 20 terug. Heb het altijd al zwaar gehad met dat nummer omdat m'n broertje kort voor het nummer uit kwam overleden is, maar zowel in december als afgelopen zaterdag hakte het nummer er extra in na het overlijden van m'n vader afgelopen zomer. Kan je vertellen dat huilen en meezingen tegelijk niet echt werkt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:14 



 
Profiel   

Dat is toch altijd wel heel mooi hoor, verdrietig en mooi tegelijk :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:31 



 
Profiel   

Exitium schreef
xPabloBokt schreef
Ik heb trouwens ook nog best wel staan huilen tijdens het concert :o ik had voor de verandering eens niet vooraf de setlist gecheckt en toen gingen ze Resistance spelen. Ik heb dat album en met name dat nummer heel erg veel geluisterd in de periode dat mijn moeder in het ziekenhuis lag en ik in de auto daar naartoe zat (dik half uur rijden) dus ik werd er behoorlijk mee overvallen. Maar was ergens wel fijn om het er even uit te laten :')

:(:)

Zoiets had ik zaterdag ook toen AB 'In loving memory' speelde. Is door de gitarist geschreven na het overlijden van z'n moeder een jaar of 20 terug. Heb het altijd al zwaar gehad met dat nummer omdat m'n broertje kort voor het nummer uit kwam overleden is, maar zowel in december als afgelopen zaterdag hakte het nummer er extra in na het overlijden van m'n vader afgelopen zomer. Kan je vertellen dat huilen en meezingen tegelijk niet echt werkt :')


Hè, ook een knuffel voor jou :(:)

Ik was ook wel echt heel erg blij dat ze het nummer speelden ondanks de emoties. Het is gewoon een prachtig nummer en een bijzondere ervaring om er zo veel bij te voelen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 373 van de 400 [ 9998 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376 ... 400  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen