Forums » Algemeen » [ENT] Entertainment |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 69 van de 91 [ 2263 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 91 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
B&B vol liefde videoland (let op spoilers) |
---|
MaTuMi | |
Ik zie Mike niet als een slappe zak. Hij heeft volgens mij een enorme verlatingsangst door het jong verliezen van zijn ouders..
|
Laatste bericht |
Geplaatst: 08-08-24 00:06 |
Eulogy | |
Zijn vader. Maar dan moet je daaraan werken en niet mee doen aan een programma om een relatie te vinden. Is hij volgens mij helemaal niet aan toe. Dat verhaal ook steeds dat zijn exen hem ook allemaal hebben verlaten, zonder enige zelfreflectie.
Vind hem emotioneel behoorlijk onvolwassen hoor. Dat gehuil ook waardoor Noor hem dan weer moest troosten in plaats van dat er ruimte was voor haar emotie, voor de tweede keer. Vond hem in het begin best leuk maar kreeg de laatste paar afleveringen echt de kriebels van hem. |
Geplaatst: 08-08-24 00:24 |
manzano | |
Hij heeft heel erg aan zichzelf gewerkt en zegt ergens ook dat hij dit niet had verwacht en kennelijk nog meer werk heeft. Uiteindelijk zie je elk seizoen die deelnemers een voor een in enige mate instorten doordat het veel heftiger is dan ze dachten. Dus kan me best voorstellen dat het hem tegen valt.
Andersom kan je anders net zo goed van Noor zeggen dat ze niet zo moet janken want ze weet waar ze aan mee doet en dat er zolang die dames nog komen hij die gewoon moet ontvangen. Die kan hij niet afzeggen. Hooguit meteen weer wegsturen zoals Martijn toen vorig jaar deed ivm Fenna, maar daar is Mike dan ook weer te netjes voor. |
Geplaatst: 08-08-24 07:55 |
Popstra | |
Ik vind Noor een beetje wolvje in schaapskleertjes. Beetje drama maken als er net een nieuw meisje is en zo alle aandacht op eisen en voila, nieuw meisje geen kans om Mike te leren kennen...
Maar mss was dit nu toevallig. Het kwam haar wel goed uit |
Geplaatst: 08-08-24 08:01 |
nevica | |
Ze wou helemaal niet dat hij andere dames ging wegsturen of afzeggen? Ik zal wel naar een ander programma kijken dan.
|
Geplaatst: 08-08-24 08:02 |
manzano | |
nevica schreef Ze wou helemaal niet dat hij andere dames ging wegsturen of afzeggen? Ik zal wel naar een ander programma kijken dan. Nee maar ze wil wel iemand die voor haar kiest en vol voor haar gaat. Dat is een beetje lastig in dit stadium van een programma waarin je ook met andere dames moet daten en er naar een eindkeuze wordt toegewerkt door de programmamakers in de laatste week. |
Geplaatst: 08-08-24 08:04 |
nevica | |
Dat is ook totaal niet wat ik begrepen heb.
Mirjam is leuk om te kijken vandaag haha. Die situatie bij Iris. |
Geplaatst: 08-08-24 08:07 |
Renee1991 | |
We weten helemaal niet hoe dat is gelopen hè, ik vind wel dat er hier hard geoordeeld wordt. Misschien is het vanuit het programma wel helemaal niet toegestaan om andere dames af te zeggen als je de liefde hebt gevonden, want dan hebben ze geen sappige tv. Zou wat zijn, dat er na de eerste dame al meteen wordt gezegd dat het liefde op het eerste gezicht is.
|
Geplaatst: 08-08-24 08:24 |
manzano | |
Renee1991 schreef We weten helemaal niet hoe dat is gelopen hè, ik vind wel dat er hier hard geoordeeld wordt. Misschien is het vanuit het programma wel helemaal niet toegestaan om andere dames af te zeggen als je de liefde hebt gevonden, want dan hebben ze geen sappige tv. Zou wat zijn, dat er na de eerste dame al meteen wordt gezegd dat het liefde op het eerste gezicht is. Dat mag ook idd niet. |
Geplaatst: 08-08-24 08:24 |
Castilja | |
MaTuMi schreef Ik zie Mike niet als een slappe zak. Hij heeft volgens mij een enorme verlatingsangst door het jong verliezen van zijn ouders.. Eens! Ik vind het juist mooi dat hij alles de vrije loop laat. Als een man geen emoties toont is het “ook weer niet goed”. Nee geef mij maar een man die daar niet bang voor is hoor. Zal best zo zijn dat hij dingen nog niet heeft verwerkt en daar nu achter komt, maar dan is dat erkennen de eerste stap toch?! Jammer dat je een leuke chick laat lopen, dat wel Ik vind het ook echt sneu voor Birthe. Die heeft echt geen eerlijke kans gehad, maar om eerlijk te zijn was die vonk er vanaf het begin volgens mij sowieso al niet echt. Ik vermoed dat Noor gewoon terug komt als die andere dames allemaal de revue zijn gepasseerd. En poh die arme buschauffeur bij Iris! Wat een klojo die Jan. |
Geplaatst: 08-08-24 08:39 |
iirrssjjee | |
Babootje schreef Ik hoor niemand over Thijzz (over een zak hooi gesproken….) Die flikte hetzelfde bij Ammarie.... Ja je bent keuk, maar weet niet of ik je leuk genoeg vind... Je mag blijven, maar wel op de achtergrond zodat ik de andere dames goed kan leren kennen. Ja doei! |
Geplaatst: 08-08-24 09:33 |
Daihyo | |
Een slappe zak vind ik wat ver gaan. Maar ik zou er doodmoe van worden. Wat wil hij nu eigenlijk? En ook niet eerlijk tegenover Brithe.
Thijz vind ik een beetje eng worden Achterbaks ook. Brrrrrr. Wegwezen daar. |
Geplaatst: 08-08-24 09:34 |
Bloodymary | |
Babootje schreef Ik hoor niemand over Thijzz (over een zak hooi gesproken….) Thijzzz is helemaal geen zak hooi. Die komt er gewoon voor uit met een smile op zijn gezicht. |
Geplaatst: 08-08-24 09:56 |
Jolien87 | |
Oh oh, die Jan.
Hij geeft het gehorige huis de schuld maar hij had überhaupt niks moeten zeggen over die situatie. |
Geplaatst: 08-08-24 11:08 |
Popstra | |
Thijz vind ik een viezige vent. Die vriend van hem ook.
Ranzige camping ook! |
Geplaatst: 08-08-24 11:10 |
Eulogy | |
Ze wilde ook helemaal niet dat hij de anderen zou afzeggen, ze wilde in deze situatie gewoon de bevestiging dat hij haar ook leuk vond. En dan hoef je verder niks te beloven of anderen weg te sturen.
|
Geplaatst: 08-08-24 11:46 |
manzano | |
Eulogy schreef Ze wilde ook helemaal niet dat hij de anderen zou afzeggen, ze wilde in deze situatie gewoon de bevestiging dat hij haar ook leuk vond. En dan hoef je verder niks te beloven of anderen weg te sturen. Dat heeft hij heel duidelijk gezegd, maar dat was niet genoeg kennelijk. |
Geplaatst: 08-08-24 11:58 |
StalNollie | |
Ik voel bij iris en Jan een beetje situatie Olof aankomen van vorig jaar.
|
Geplaatst: 08-08-24 14:13 |
Renee1991 | |
Jan en de buschauffeur, dat was bepaald niet handig Kan best dat Jan zijn eigen glazen een beetje ingooit en de derde er mee heen gaat, die de volgende aflevering komt.
Thijz zegt volgens mij tegen iedere dame hetzelfde, dat het een leuke griet is en dat ze lol gaan beleven. Tja, voel je je even kort gevleid maar verder werkt de liefde zo niet. Ben ook benieuwd hoe het verder bij Robert Jan gaat lopen! Zag een nieuwe dame in het voorstukje, maar stiekem hoop ik nog steeds dat hij na de opnames Els benadert |
Geplaatst: 08-08-24 14:49 |
fokfanaat | |
vieze Thijz, dame bij begroeting al bij de kont grijpen.
|
Geplaatst: 08-08-24 14:50 |
melody7 | |
Ik vind Thijz ook een viezerik.
Mike vind ik wel leuk. Ik denk dat hij te erg met niemand kwetsen bezig is, maar dat hij daardoor juist zoveel twijfel zaait dat het wel kwetst. Ik hoop dat het toch nog goed gaat komen met Noor. Meedoen aan zo'n programma lijkt mij best heftig. Wij horen natuurlijk niet welke vragen hij allemaal krijgt, misschien prikken ze juist wel erg in die trauma's. Robert Jan en Els vond ik ook al erg jammer. Het gaat niet goed dit jaar |
Geplaatst: 08-08-24 15:30 |
Popstra | |
Dus Els gaat er uit? Dat is jammer zeg. Vind haar daar zo goed passen.
Vraag mij af of de andere dames het daar uit zouden/hadden gehouden in die Schotse Hooglanden. Els leek mij daar wel geschikt voor. Is ook goed met de gasten. Verzorgend. |
Geplaatst: 08-08-24 15:36 |
capopjekop | |
Els is een topper. En volgens mij is er wel een vriendschap ontstaan. Maar ik zag geen knetters tussen ze.
|
Geplaatst: 08-08-24 15:40 |
Renee1991 | |
Ik krijg bij Mike juist de indruk dat dat zijn dilemma is. Dat hij voor Noor wil gaan, maar niet goed weet hoe hij om moet gaan met de invulling van dit programma.
|
Geplaatst: 08-08-24 15:58 |
oji | |
Ik vond Els helemaal niet zo bij Robert Jan passen eerlijk gezegd. Robert Jan is volgens mij een levensgenieter die ook graag wel in is voor een lolletje. Els mag dan wel een tweedpakje hebben, maar die is veel te keurig en veel te veel binnen alle lijntjes kleuren voor een type als Robert Jan.
Lijkt me ook heel lastig van zo'n programma, als no 1 je helemaal top lijkt, hoe ga je dan met de rest om die nog komt? Ik weet ook niet of daar nog dingen over in het contract staan ofzo. Of je dan de nog komende gasten mag afmelden. Lijkt me ook heel zuur als je nl een hele reis ondergaat, om dan op de plaats van bestemming tot de conclusie te komen dat de hele reis voor niets was omdat de gegadigde al bezet is. |
Omhoog |
Geplaatst: 08-08-24 17:44 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 69 van de 91 [ 2263 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 91 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [ENT] Entertainment |
Inloggen |