Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 412 van de 417 [ 10403 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415 ... 417  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

Profiel   

Enzo_Ollie schreef
ik hou ook totaal niet van dat soort films en vind het ook echt totaal niet realistisch (daarom kijk ik ook niet) maar ik krijg 'm echt overal op social media en in Parijs hing het ook echt overal in metrostations. Gewoon het idee dat je daarover een film maakt, echt of niet snap ik gewoon niet.
Maar ik snap horror achtige films sowieso niet :+

Vooral bijzonder in Parijs met die aanslag van een paar jaar geleden bij Eagles of Death Metal..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 12:03 

Profiel   

xPabloBokt schreef
Enzo_Ollie schreef
ik hou ook totaal niet van dat soort films en vind het ook echt totaal niet realistisch (daarom kijk ik ook niet) maar ik krijg 'm echt overal op social media en in Parijs hing het ook echt overal in metrostations. Gewoon het idee dat je daarover een film maakt, echt of niet snap ik gewoon niet.
Maar ik snap horror achtige films sowieso niet :+

Vooral bijzonder in Parijs met die aanslag van een paar jaar geleden bij Eagles of Death Metal..

Ja dat ook nog idd....

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 12:07 

Profiel   

friezenfan2 schreef
Hoe is je vriendin er onder? Lijkt me een eng gevoel als je weet dat je misschien ergens had kunnen zijn waar mensen een aanslag wilde plegen.

Zij is vooral blij dat ze veilig zijn. Degene met wie ze is moet er echt even van bijkomen (denk een combinatie van heel veel zin hebben om Taylor eindelijk te zien, dat kan niet doorgaan en dan ook nog eens een terreurdreiging).

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 15:16 

Profiel   

https://nos.nl/artikel/2532363-verdacht ... f-opblazen

Ik zie net dit nieuwere bericht. Waarom zou iemand zichzelf willen opblazen en zo heel veel extra doden maken? Is toch gewoon ziek dat mensen dit kunnen verzinnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 15:58 

Profiel   

friezenfan2 schreef
https://nos.nl/artikel/2532363-verdacht ... f-opblazen

Ik zie net dit nieuwere bericht. Waarom zou iemand zichzelf willen opblazen en zo heel veel extra doden maken? Is toch gewoon ziek dat mensen dit kunnen verzinnen.

Zijn gewoon poppetjes, zeker als ik lees dat hij trouw gezworen heeft aan de IS. Deze gasten doen dat puur uit opdracht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 16:40 

Profiel   

Ik was dit topic even kwijt... :D

2 augustus naar Oasis in Wembley. *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-24 12:09 

Profiel   

Hiraeth schreef

wat gaaf!! Ik als 90s kind was mega fan van ze en heb ze gelukkig ook al 2x live mogen zien destijds en nog steeds luister ik graag ze en volg ze beide.

Het is mij niet gelukt, ik zat vanmorgen klaar, en toen ik aan de beurt was kon ik alleen nog kaarten vanaf 400 euro per stuk kopen, en toen ik daar even over moest nadenken :+ .... klapte de site er ineens uit en kon ik ook niet meer naar het hoofdmenu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-24 14:29 

Profiel   

Hiraeth schreef

Gefeli's! *\o/*

Wij gaan een week eerder, echt een opsteker na de annulering van Chappell Roan deze week. :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-24 19:39 

Profiel   

Wij hebben Charlotte Wessels aan de lijst toegevoegd! Album release in Tivoli, zo ontzettend veel zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-24 19:42 

Profiel   

Even mijn meest recente lijstje.

14 september Backyard Festival in Merksplas met o.a. Psychonaut
5 oktober Come As You Are - Effenaar Eindhoven
26 oktober Chibi Ichigo - Effenaar Eindhoven
27 oktober Interpol - Roma Antwerpen
31 oktober Nick Cave - Sportpaleis Antwerpen
16 november Helldorado - Klokgebouw Eindhoven
19 december Whispering Sons - 013 Tilburg
25 januari Bony King of Nowhere - Effenaar Eindhoven
15 maart Oscar and the Wolf - Sportpaleis Antwerpen

Lekker lijstje wel, mooi muzieknajaar! :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-24 10:09 

Profiel   

Net aangekondigd: 9 juli Imagine Dragons *\o/*

Helaas wel in de Johan Cruijff Arena, had liever de Ziggo Dome gezien. Maar ik zit zeker klaar voor kaartjes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 10:51 

Profiel   

Ze staan ook op Werchter Boutique, dat lijkt mij ook wel wat! Ik ben zo blij dat ze weer komen, zij zijn live zo geweldig :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 11:19 

Profiel   

Jaaa eindelijk. Wel indd jammer de arena. Had dan 2 keer ziggo gedaan haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 11:22 

Profiel   

Ik heb ze in 2016 in de Ziggo gezien, toen waren ze inderdaad heel goed! Echt een toffe show.

En inderdaad, 2x Ziggo was beter geweest, maar ja...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 11:25 

Profiel   

Ik wil ook graag naar imagine dragons. Heb me aangemeld voor de presale, maar precies een tijdstip dat ik aan het werk ben.
Weten jullie of de kaart verkoop snel gaat if zijn er vaak nog kaarten over bij de presale als je een uur later kijkt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 13:09 

Profiel   

Gaat snel. Na een uur wss niets meer over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 13:36 

Profiel   

Ik ben de vorige keer in Mönchengladbach voor de 5e keer geweest en dat is mijn favoriete concert ooit <3 De eerste keer was in 2015 in Forest National.

Ik hoop dat het nu lukt om in België en Nederland te gaan. Werchter Boutique lijkt mij eigenlijk geen probleem, daar kan 60.000 man in.. De arena zal denk ik wel snel gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 13:38 

Profiel   

xPabloBokt schreef
Gaat snel. Na een uur wss niets meer over.

Daar was ik al bang voor.
Dan maar vriendlief aan het werk zetten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 16:06 

Profiel   

melody7 schreef
Ze staan ook op Werchter Boutique, dat lijkt mij ook wel wat! Ik ben zo blij dat ze weer komen, zij zijn live zo geweldig :):)

Oh gelukkig, ik was al bang dat ze op het gewone Werchter kwamen als ze rond die tijd hier zijn (ik vind er dus niks aan).

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 16:07 

Profiel   

Whoohoo! 2 tickets kunnen bemachtigen voor Imagine Dragons in de presale. *\o/*
Heb ze al 2x gezien en toen waren ze echt te gek (Ziggodome en Gelredome), ArenA wel heel jammer, maar heb staan tickets en dan is het vaak alsnog goed te doen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-24 15:05 

Profiel   

Via welke presale? Die begint naar mijn weten pas morgen (Mastercard actie) en anders donderdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-24 15:07 

Profiel   

Via Imagine Dragons zelf.
MOJO is inderdaad donderdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-24 15:23 

Profiel   

Ik heb nog een doorverkoop kaartje kunnen scoren voor Fish , erg blij mee :j

Ik zie nu ook dat toto naar Nederland komt daar ga ik even over nadenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-24 15:39 

Profiel   

Jaaa Toto! Dat ga ik sowieso proberen. Twee keer geweest en twee keer fantastisch! En dan ook nog Christopher Cross als special guest. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-24 16:12 

Profiel   

Toto met Christopher Cross in het voorprogramma is hier ook een moetje. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-24 18:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 412 van de 417 [ 10403 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415 ... 417  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen