Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 115 van de 116 [ 2891 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nintendo Switch

Profiel   

Cool, ga m ook wel een keertje proberen :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-24 09:27 

Profiel   

Mijn nieuwe pastel pink joycons zijn gisteren gearriveerd <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-24 16:56 

Profiel   

Westhof schreef
Mijn nieuwe pastel pink joycons zijn gisteren gearriveerd <3
[ [url=m/uNAeF6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaaaafff! Ik wil ze ook maar ze zijn toch net te duur. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-24 17:26 

Profiel   

Jaaaa mijne ooook. Vind ze zo mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-24 17:41 

Profiel   

Mooie kleur <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-24 19:27 

Profiel   

Super tof! Ik wil ze ook graag maar ik heb al 4 joycons, een pro controller en nog een set hori split pad joycons. Heb al teveel en heb echt nog geen setje roze nodig :') maar ze zijn super leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-24 19:44 

Profiel   

Ik heb de roze ook sinds vrijdag <3
Nu wachten op de stardew valley update. Niet eerlijk dat pc hem al heeft en onze datum onbekend is. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-24 08:26 

Profiel   

Zijn er mensen die strange horticulture hebben gespeeld en nog zulke spellen weten? Vond m zo gaaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-24 08:03 

Profiel   

Ik ga een 2e set joycons aanschaffen, hoe hebben jullie dat gedaan met het opladen van die dingen? Zijn b merken daarvoor ook goed of kan je beter voor de originelen van Nintendo zelf gaan. En als b merken ook goed zijn... Wat werkt fijn, welke hebben jullie?

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-24 14:25 

Profiel   

Telpeva schreef
Ik ga een 2e set joycons aanschaffen, hoe hebben jullie dat gedaan met het opladen van die dingen? Zijn b merken daarvoor ook goed of kan je beter voor de originelen van Nintendo zelf gaan. En als b merken ook goed zijn... Wat werkt fijn, welke hebben jullie?

:D

Wij hebben zon oplaadstation gekocht. Big Ben is ook een goed merk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-24 14:42 

Profiel   

Wij wilden thuis ook extra joycons extra dock enz. uit eindelijk zijn we vanwege de prijs gewoon voor een 2de switch gegaan. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-24 15:14 

Profiel   

Momo94 schreef
Wij wilden thuis ook extra joycons extra dock enz. uit eindelijk zijn we vanwege de prijs gewoon voor een 2de switch gegaan. :o

Ja hier ook. We hebben gewoon via marktplaats een tweedehands switch gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-24 08:50 

Profiel   

Ik schop dit topic even.

Inmiddels wat aan het kijken naar een switch.

Grote vraag: Is het nog de moeite waard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-24 13:24 

Profiel   

Nintendo gaat zeer waarschijnlijk ergens begin volgend jaar de Switch 2 uitbrengen. Dus als je al die jaren nog geen Switch hebt gehad, zou ik die paar maandjes langer wachten op de opvolger ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-24 13:27 

Profiel   

Kijk, dat was de inside info die ik zocht :)) Dan is het inderdaad beter om nog heel even te wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-24 13:44 

Profiel   

Ben benieuwd wat dat kreng gaat kosten en hoeveel anders die is dan de huidige...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-24 13:46 

Profiel   

Ik ben ook benieuwd naar de switch2. Hoeveel hij beter is enzo. Als het een beetje netjes is qua prijs wil ik er wel voor gaan kijken. Ik denk niet dat ik mijn switch van nu weg doe, tenzij de games mee kunnen naar de 2. Nog even afwachten.

Ik heb een paar jaar geleden wel de ps4 nieuw gekocht terwijl de ps5 kort daarna uitkwam. Ik wou gewoon ga en en had geen zin om te wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-24 09:56 

Profiel   

Ik mag toch hopen dat de spellen mee kunnen naar de 2 := zou het anders echt jammer vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-24 13:39 

Profiel   

Westhof schreef
Nintendo gaat zeer waarschijnlijk ergens begin volgend jaar de Switch 2 uitbrengen. Dus als je al die jaren nog geen Switch hebt gehad, zou ik die paar maandjes langer wachten op de opvolger ;)

Als Switch liefhebber meld ik mij! :)

Goed om te weten trouwens! Ik wilde mijn oudere switch (pokemon let's go eevee/pikachu variant) gaan vervangen voor een nieuwe omdat de batterij gewoon niet meer goed is maar dan wacht ik nog even een paar maanden!

Deze maand zou eigenlijk Fantasy Life uit komen maar deze is helaas naar volgend jaar ergens in April verzet. Ik heb dat spel echt zo vaak op de 3DS gespeeld dus ik ben super blij dat deze naar de switch komt! Ik kruis mijn vingers dat Tomodachi Life ooit nog naar de switch gaat komen. Dat spel was echt hilarisch. Ze hebben toen van Miitopia ook een switch variant gemaakt dus ik blijf hopen. *\o/*

GameFreak schijnt trouwens gehackt te zijn en er is aan meer dan 400GB aan data gelekt. Inclusief nieuwe anime, films, aankomende pokemon spellen etc. Zo ook een nieuw pokemon spel voor de Switch 2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-24 14:18 

Profiel   

Er is nog niet iets zoals Sims op de switch denk ik he?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-24 21:10 

Profiel   

Heeyy ik kom volgen ik heb voor mijn verjaardag dit jaar een switch gekregen en nog opzoek naar leuke spelletjes.
Ik heb
-Mario Kart
-Mario Party
-Pokemon Scarlet (verhaallijn uitgespeeld geen motivatie om verder te spelen)
-Animal crossing
-Hogwarts Legacy (uitgespeeld)

Vooral de laatste ben ik heel enthousiast over en ik zou graag meer van dat soort spellen willen. Ik hou niet van zelf doen ik ben meer van de missies.

Ik heb Zelda op mijn lijstje staan
Mario Odyssey is dat echt puur de de minigames of meer adventure?

Nog tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-24 16:01 

Profiel   

De zelda games zijn dan een zekere een aanrader zeker Botw & totk

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-24 17:15 

Profiel   

Mario Odyssey is een adventure zonder open wereld, ook leuk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-24 19:33 

Profiel   

Zelda Breath of the wild en tears of the kingdom kun je vergelijken met hogwarts legacy! Zelfde geld ook Immortals fenyx rising (vaak nog een stuk goedkoper ook).

Mario Odyssey is een adventure, met mini games erin verwerkt! Ikzelf vond m erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-24 22:51 

Profiel   

Ik heb hogwarts Legacy gekocht voor de PS4 van mijn vriend omdat ik het spel graag wilde spelen. Maar ik kan niet wennen aan de controller omdat ik er verder nooit op speel.
Nu twijfel ik om dit spel voor de Switch te kopen, daar speel ik meer spellen op zoals pokemon en de mario spelletjes.
Vinden jullie dit spel fijn spelen op de Switch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-24 09:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 115 van de 116 [ 2891 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen