Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 144 van de 144 [ 3578 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144
Plaats een nieuw onderwerp

Sims 4

Profiel   

Celebi schreef
Ik heb alle taken van het Reaper event. Bij jullie ook alles gelukt?
Ik heb geen feest gegeven omdat ik die events niet zo heel leuk vind, en zonder dat wel alle permanente dingen kunnen krijgen en daar ging het me om. Die laatste paar rewards kan je in-game ook wel krijgen.

Heb het nieuwe pack nog niet gespeeld. Ben sinds donderdag avond bezig met Dragon Age Veilguard, welke tegelijk uit kwam als het nieuwe sims pack.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 01:02 

Profiel   

Cambionn schreef
Celebi schreef
Ik heb alle taken van het Reaper event. Bij jullie ook alles gelukt?
Ik heb geen feest gegeven omdat ik die events niet zo heel leuk vind, en zonder dat wel alle permanente dingen kunnen krijgen en daar ging het me om. Die laatste paar rewards kan je in-game ook wel krijgen.

Heb het nieuwe pack nog niet gespeeld. Ben sinds donderdag avond bezig met Dragon Age Veilguard, welke tegelijk uit kwam als het nieuwe sims pack.

Dat event is heel simpel, een date opzetten telde bij mij ook al mee, zolang het maar een event was waar je doelen moet behalen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 11:47 

Profiel   

Wat een prachtige wereld heeft die nieuwe game. Heb hem met zo'n €12 euro korting gekocht en ben gister begonnen met spelen. Alle testamenten begonnen en leeftijden weer aan gezet. We gaan het eens beleven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-24 07:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 144 van de 144 [ 3578 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen