Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 144 van de 144 [ 3600 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144
Plaats een nieuw onderwerp

Sims 4

Profiel   

Celebi schreef
Ik heb alle taken van het Reaper event. Bij jullie ook alles gelukt?
Ik heb geen feest gegeven omdat ik die events niet zo heel leuk vind, en zonder dat wel alle permanente dingen kunnen krijgen en daar ging het me om. Die laatste paar rewards kan je in-game ook wel krijgen.

Heb het nieuwe pack nog niet gespeeld. Ben sinds donderdag avond bezig met Dragon Age Veilguard, welke tegelijk uit kwam als het nieuwe sims pack.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 01:02 

Profiel   

Cambionn schreef
Celebi schreef
Ik heb alle taken van het Reaper event. Bij jullie ook alles gelukt?
Ik heb geen feest gegeven omdat ik die events niet zo heel leuk vind, en zonder dat wel alle permanente dingen kunnen krijgen en daar ging het me om. Die laatste paar rewards kan je in-game ook wel krijgen.

Heb het nieuwe pack nog niet gespeeld. Ben sinds donderdag avond bezig met Dragon Age Veilguard, welke tegelijk uit kwam als het nieuwe sims pack.

Dat event is heel simpel, een date opzetten telde bij mij ook al mee, zolang het maar een event was waar je doelen moet behalen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 11:47 

Profiel   

Wat een prachtige wereld heeft die nieuwe game. Heb hem met zo'n €12 euro korting gekocht en ben gister begonnen met spelen. Alle testamenten begonnen en leeftijden weer aan gezet. We gaan het eens beleven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-24 07:13 

Profiel   

Er is weer een nieuw event rewards ding met kerst items en allemaal nieuwe.
Deze eerste 2 waren erg makkelijk te krijgen. Gaat dat zo blijven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-24 18:05 

Profiel   

friezenfan2 schreef
Wat we dit event moeten doen is even afwachten tot het uit komt steeds dus valt niet met zekerheid te zeggen, maar ik vond de vorige niet erg moeilijk of veel tijd kosten. Zolang je geen bugs kreeg die dingen tegen hielden iig, dat was het grootste probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-24 23:12 

Profiel   

Tot nu toe was het vooral eten klaarmaken. Niet moeilijk dus. :+

Hier komt een nieuwe game computer maar volgens mij betekent dat alle rewards uit deze events niet over worden genomen op de nieuwe computer. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-24 12:05 

Profiel   

Dat was met die eerste wel toen ze dat uitbrachten. Maar daar was zoveel commetaar op en bugs mee dat die niet veel later alsnog voor iedereen in de game zijn gezet. Deze laatste 2 worden onder je gamer id opgeslagen die gekoppeld zit aan de ea app en daardoor dus bij elke mogelijke nieuw apparaat waar je op speelt staan deze vrijgespeelde rewards ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-24 12:23 

Profiel   

Oh goed om te weten! Thanks. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-24 13:52 

Profiel   

Ik heb sinds iets meer dan 1 week een steamdeck, dus kan ook nu lekker op de bank sims spelen. welke uitbreidingen hebben jullie allemaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-24 14:09 

Profiel   

Werkt dat een beetje? Kan me er weinig bij voorstellen zo'n klein schermpje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-24 14:52 

Profiel   

Celebi schreef
Werkt dat een beetje? Kan me er weinig bij voorstellen zo'n klein schermpje!

Ja! werkt eigenlijk hardstikke goed! :D Ben er echt heel blij mee, had ik jaren eerder moeten doen. Zo klein is het scherm ook niet, hij is een stuk groter dan de switch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-24 15:11 

Profiel   

Momo94 schreef
Ik heb sinds iets meer dan 1 week een steamdeck, dus kan ook nu lekker op de bank sims spelen. welke uitbreidingen hebben jullie allemaal?

Eco live,
Interieurdesigner
Vintage glamour
En tiny living

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-24 21:54 

Profiel   

friezenfan2 schreef

Deze beloningen zijn ook echt leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-24 21:55 

Profiel   

Ik vind die nieuwe challenges ook wel heel erg simpel. Was er in een paar minuten doorheen. Dacht echt heb ik hier het spel nou voor opgestart? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-24 21:58 

Profiel   

Dan ga ik er ook maar eens aan beginnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-24 22:00 

Profiel   

Guys, ik heb Anadius gedownload voor 2 maanden terug en dat is echt het beste wat me ooit is overkomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-24 04:43 

Profiel   

naranja1 schreef
Momo94 schreef

Eco live,
Interieurdesigner
Vintage glamour
En tiny living

Hoe bevallen bij jou deze uitbreidingen? Ik lees soms hele wisselende reviews.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-24 10:31 

Profiel   

Ik dacht het een schilderij van de aurora borealis was maar het is gewoon een frame tv. En dat als reward voor 3 simpele dingen te doen. Give me more of this.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-24 11:44 

Profiel   

Citaat

Hangt er ook vanaf wat je zelf leuk vind. Ik vind eco live heel leuk. Maar dat komt omdat ik duuurzaamheid enzo ook heel interessant vind in mijn dagelijks leven. Dan voegt het alleen wat toe denk ik

En ik vind bouwen heel erg leuk dus dan is interieurdesigner een leuke toevoeging vind ik. Maar die is minder boeiend als je dus niet van bouwen houdt.en je hebt wel echt een mooie toevoeging van meubels enz.

Vintage living vind ik ook leuk met mooie spullen.

En tiny house vind ik ook leuk. Ik vind het leuk om een zn klein mogelijk huisje te bouwen. Dus dat is ook een leuk uitbreidingspakket als je van bouwen houdt. Maar op zichzelf niet bijzonder.

En ik heb ze allemaal met een flinke korting gekocht. Volgensmij was ik voor dit alles rond de 30 euro kwijt. Dan is het wel leuk om te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-24 12:48 

Profiel   

friezenfan2 schreef
Ik dacht het een schilderij van de aurora borealis was maar het is gewoon een frame tv. En dat als reward voor 3 simpele dingen te doen. Give me more of this.

Echt hoor. Ik heb die kit toen specifiek gekocht voor de frame tv. :+ Maar de prints en frame zelf zijn niet altijd even geschikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-24 12:49 

Profiel   

naranja1 schreef
Citaat

Hangt er ook vanaf wat je zelf leuk vind. Ik vind eco live heel leuk. Maar dat komt omdat ik duuurzaamheid enzo ook heel interessant vind in mijn dagelijks leven. Dan voegt het alleen wat toe denk ik

En ik vind bouwen heel erg leuk dus dan is interieurdesigner een leuke toevoeging vind ik. Maar die is minder boeiend als je dus niet van bouwen houdt.en je hebt wel echt een mooie toevoeging van meubels enz.

Vintage living vind ik ook leuk met mooie spullen.

En tiny house vind ik ook leuk. Ik vind het leuk om een zn klein mogelijk huisje te bouwen. Dus dat is ook een leuk uitbreidingspakket als je van bouwen houdt. Maar op zichzelf niet bijzonder.

En ik heb ze allemaal met een flinke korting gekocht. Volgensmij was ik voor dit alles rond de 30 euro kwijt. Dan is het wel leuk om te doen.

Dank je voor je antwoord! Klinkt eigenlijk zo toch ook wel als leuke uitbreidingen.
Ik vind bouwen ook heel erg leuk! Maar gewoon spelen ook. Via steam koop ik ook in de actie. Eens per 3 maanden is het toch wel in de aanbieding, dus dan halen we wat bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-24 12:58 

Profiel   

Zo heb ik laatst Sneeuwpret gekocht, ook wel :) grappig!

De tv heb ik ook al :D hangt al in m’n huisje! Vond hem wel duur :)) maar idd mooi!

Dit is m’n huisje nu
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-24 20:15 

Profiel   

Ooh! Wat een gaaf huis! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-24 23:34 

Profiel   

Houd je die beloningen die je krijgt eigenlijk altijd in het spel. En kan je die ook gebruiken bij een andere familie? Wat een mooi huis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-24 14:10 

Profiel   

naranja1 schreef
Houd je die beloningen die je krijgt eigenlijk altijd in het spel. En kan je die ook gebruiken bij een andere familie? Wat een mooi huis!

friezenfan2 schreef
Dat was met die eerste wel toen ze dat uitbrachten. Maar daar was zoveel commetaar op en bugs mee dat die niet veel later alsnog voor iedereen in de game zijn gezet. Deze laatste 2 worden onder je gamer id opgeslagen die gekoppeld zit aan de ea app en daardoor dus bij elke mogelijke nieuw apparaat waar je op speelt staan deze vrijgespeelde rewards ook.

het antwoord staat hier boven. En dus kun je ze altijd overal elke nieuwe save gewoon gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-24 14:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 144 van de 144 [ 3600 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen