Forums » Algemeen » [ENT] Entertainment |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 108 van de 150 [ 3739 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 150 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
F1 team, coureur, of engineer; wij discussiëren verder in deel 4 |
---|
X2305 | |
Ik hoorde bij Sky (geen idee of het klopt) dat er inderdaad regels voor zijn maar dat er geen ‘standaard’ straf in het ‘regelboek’ staat. Er staat dat het niet mag en dan zou het zelf aan de stewards zijn om er invulling aan te geven. Dan kun je dus een hoop kanten op. Een boete, tijdstraf, waarschuwing, penaltypunt…
|
Laatste bericht |
Geplaatst: 03-11-24 22:12 |
Winged | |
Gezien lando net in zn instastories heeft gepost zal er vast nog wel nieuws komen vandaag
|
Geplaatst: 03-11-24 22:16 |
Exitium | |
Tijdstraf zou niet logisch zijn omdat het verder geen invloed heeft op de race, de coureurs hebben er geen voordeel van en andere coureurs geen nadeel. Vandaar dat ik daar geen rekening mee hou
|
Geplaatst: 03-11-24 22:23 |
Bullebeest | |
Ben ook benieuwd naar de eventuele straf voor Mercedes. Dat kan mc Laren weer extra punten geven
|
Geplaatst: 03-11-24 22:24 |
M1994 | |
Voor de bandenspanning krijgt Mercedes per coureur €5000 boete
|
Geplaatst: 03-11-24 23:16 |
Wintu | |
Slmt9 schreef Ben het ook met jullie eens dat Lando zich idd absoluut niet van zn beste kant laat zien, ik ben ook al een tijd geen fan meer van hem. En idd met heel Mclaren heb ik dat, vindt Zak Brown ook echt een naar mannetje. Bedenk me net dat mijn taxi chauffeur jaren terug al tegen Lando online racede en zei dat Lando helemaal niet zo leuk is als hij destijds deed overkomen, dat begint hij nu een beetje aan iedereen te laten zien. Ik vond Lando altijd een fijne jongen, hij viel bij mij echter door de mand, omdat hij zijn emoties voor de camera niet in bedwang kan houden en dan gemeen uithaalt. Op het kinderachtige af, daarom vind ik hem mentaal ook helemaal niet klaar voor het kampioenschap, hij kan slecht tegen zijn verlies en wijst me teveel naar een ander en is gewoon naar over anderen. Zak Brown is teveel met Red Bull bezig, laat ie zijn team maar wat meer managen. Dat constante zeiken over voornamelijk Red Bull in de pers en op SM, echt serieus, wordt volwassen. Hamilton en Mercedes vind ik zo enorm onsportief, door gewoon niet op de officiele viering van het WK 2021 te komen opdagen. Heb er nooit meer respect voor gehad. Tuurlijk is Hamilton een goede rijder. Het is een beetje zoals bij paardrijden. Als je zelf B rijdt, dan kom je niet goed uit de bus met een lichte tour paard en een lichte tour ruiter haalt geen lichte tour resultaten met een B geschoold paard. Het is altijd een combinatie van de twee. Wat Max nu laat zien in deze weersomstandigheden en een mindere auto, zijn zijn kwaliteiten als rijder en daarin is hij een van de besten ooit. Norris gaat daar nooit komen. |
Geplaatst: 03-11-24 23:45 |
Cayenne | |
Lando heeft een boete van 5000 euro gekregen.
Citaat Lando Norris zorgde voor de start van de race voor een opvallend beeld. De start werd afgebroken, maar de polesitter reed opeens weg, en zorgde zo voor een extra formatieronde. George Russell, Liam Lawson, en Yuki Tsunoda volgden de McLaren-coureur. De vier mannen moesten zich na afloop bij de wedstrijdleiding melden, en hoewel de meeste commentatoren en analisten op een serieuze straf rekende, besloot de FIA met onder meer Johnny Herbert dat een boete van 5.000 euro aan Norris te geven. De andere drie coureurs kregen geen straf, omdat de FIA oordeelde dat Norris ervoor zorgde dat de andere coureurs op hem reageerden. F1Maximaal |
Geplaatst: 03-11-24 23:59 |
heidy_wilco | |
George Russell had ook een poos dat ik hem totaal niet leuk vond, dat laatste jaar in Williams/eerste jaar in Mercedes, maar hij heeft zichzelf weer goed opgepakt en het is weer goed voor mij. Maar iets aan Lando heeft me nooit echt helemaal lekker gezeten. Ik denk zijn woorden/acties die niet correspondeerden met zijn lichaamstaal. En als iets niet goed voelt, is het ook niet goed, ook al kan ik er niet gelijk mijn vinger op leggen. Het lijkt voor mij alsof hij aandacht nodig heeft, en het moeilijk vind als de spotlight op iemand anders schijnt. Erg jammer dat hij met zulke uitpraken aankomt, maakt niets uit tegen wie, en hij helpt zichzelf er totaal niet mee.
Hij kan zich beter met zichzelf bezighouden, want op mentaal gebied heeft hij nog ontzettend veel te leren. Zoveel fouten die hij, en het team, maakten, waardoor hij veel punten is kwijtgeraakt over het hele seizoen. Hij is zo gauw van de leg en kan zijn hoofd op de belangrijke momenten niet goed koel houden. Wat dat betreft vind ik Piastri een veel betere coureur. Ontzettend goed, en mentaal as cool as a cucumber. Die laat zich niet van de wijs brengen, en is qua karakter gewoon een ontzettend sympatiek persoon. Ik zie hem echt wel kampioen worden. |
Geplaatst: 04-11-24 00:55 |
nicole_floor | |
Ik heb net het stukje gezien van het geluk en niet het talent. Maar het wordt hier wel een beetje uit het verband getrokken vind ik. Op mij komt het over dat hij zegt dat het voor hem ongelukkig kwam de rode vlag en voor Max was het een groot voordeel, wat wel echt zo was.
Maar het puntje dat hij mentaal niet klaar is voor het kampioenschap ben ik het met jullie eens. Want gisteren met de race gaat die dan ook onnodige fouten maken enzo. Iets was Max echt niet meer zou doen. Hij bezwijkt wel een beetje onder de druk. |
Geplaatst: 04-11-24 06:22 |
Bullebeest | |
Ben ik het eens met de straffen? Nee. Is het beter voor Max en Ferrari? Ja
|
Geplaatst: 04-11-24 07:05 |
Polarize | |
M1994 schreef Voor de bandenspanning krijgt Mercedes per coureur €5000 boete Oftewel, in de ogen van de FIA is schelden een zwaardere straf dan de auto aanpassen buiten de regelementen om |
Geplaatst: 04-11-24 07:13 |
X2305 | |
nicole_floor schreef Ik heb net het stukje gezien van het geluk en niet het talent. Maar het wordt hier wel een beetje uit het verband getrokken vind ik. Op mij komt het over dat hij zegt dat het voor hem ongelukkig kwam de rode vlag en voor Max was het een groot voordeel, wat wel echt zo was. Maar het puntje dat hij mentaal niet klaar is voor het kampioenschap ben ik het met jullie eens. Want gisteren met de race gaat die dan ook onnodige fouten maken enzo. Iets was Max echt niet meer zou doen. Hij bezwijkt wel een beetje onder de druk. “ Ja je kunt je banden wisselen onder de rode vlag dus we hadden gewoon pech. Helaas, soms valt het je kant op. Er is niets wat we verkeerd hebben gedaan. Buiten blijven was niet de juiste beslissing, het had geen rode vlag moeten zijn maar toen was er een crash waardoor toch de rode vlag er moest zijn (?). Het is gewoon het leven soms. Ze namen een gok en die heeft zich uitbetaald, het is geen talent of iets, het is gewoon geluk. En wij hadden pech. Hij zegt het heel duidelijk en dat slaat echt helemaal nergens op. Filmpje staat op de F1 Facebook. Max heeft niet alleen naar gewonnen door die rode vlag. Hij was de enige coureur die direct zo veel inhaal acties heeft uitgevoerd, daarna klopte de strategie helemaal onder de rode vlag. Maar dan nog heeft Max een werteldprestatie neergezet die niemand kan onderschatten. Hij had zelf ook plaatsen moeten opschuiven. Ocon, Gasly Russel en Leclerc zaten er ook allemaal voor - ook Leclerc had pech en was al binnen geweest……. En hey: Russel ook! En die baalde ook gigantisch want wilde zelf niet naar binnen. Maar beginnen over talent…. Max kwam zeker, net als de alpines onder andere, daar nu heel goed mee weg. Maar niet alleen daarom hoor. Kom op… |
Geplaatst: 04-11-24 07:29 |
Hieperdi | |
Voor mij blijven Hamilton Vettel Alonso en Max wel echt f1 helden. Ongeacht of je ze nou wel of niet mag. Ik heb ook echt wel even het achterste van mijn tong laten spreken tijdens 2021 over Hamilton.
Maar zo’n figuur als Lando dat vind ik niks. Zoals hierboven eigenlijk gezegd een wolf in schaapskleren. Heel leuk schattig en lacherig doen overkomen maar achteraf…. |
Geplaatst: 04-11-24 07:47 |
Cheytjuh | |
Ook zonder de rode vlag had Max zeker in de punten gereden, zo niet in de top 5.
Lando fan was ik sowieso al niet, maar dit is gewoon te kinderachtig voor woorden. Wat Max gisteren heeft laten zien is een Masterclass, hij had voor de rode vlag al zoveel plekken bemachtigd, het was echt waanzinnig om te zien Wat menigeen al zegt: Norris heeft HET gewoon niet en is daarbij ook nog eens niet droog genoeg achter de oren. Piastri zie ik zelf ook eerder wereldkampioen worden dan Norris, veel constanter, rustiger en vooral veel volwassener in zijn point of view. Anyway, ik heb genoten, wat een race. Ook de Alpines, zo gaaf dat ze dit hebben weten te presteren! Op naar Las Vegas!! |
Geplaatst: 04-11-24 07:58 |
nicole_floor | |
X2305 schreef nicole_floor schreef Ik heb net het stukje gezien van het geluk en niet het talent. Maar het wordt hier wel een beetje uit het verband getrokken vind ik. Op mij komt het over dat hij zegt dat het voor hem ongelukkig kwam de rode vlag en voor Max was het een groot voordeel, wat wel echt zo was. Maar het puntje dat hij mentaal niet klaar is voor het kampioenschap ben ik het met jullie eens. Want gisteren met de race gaat die dan ook onnodige fouten maken enzo. Iets was Max echt niet meer zou doen. Hij bezwijkt wel een beetje onder de druk. “ Ja je kunt je banden wisselen onder de rode vlag dus we hadden gewoon pech. Helaas, soms valt het je kant op. Er is niets wat we verkeerd hebben gedaan. Buiten blijven was niet de juiste beslissing, het had geen rode vlag moeten zijn maar toen was er een crash waardoor toch de rode vlag er moest zijn (?). Het is gewoon het leven soms. Ze namen een gok en die heeft zich uitbetaald, het is geen talent of iets, het is gewoon geluk. En wij hadden pech. Hij zegt het heel duidelijk en dat slaat echt helemaal nergens op. Filmpje staat op de F1 Facebook. Max heeft niet alleen naar gewonnen door die rode vlag. Hij was de enige coureur die direct zo veel inhaal acties heeft uitgevoerd, daarna klopte de strategie helemaal onder de rode vlag. Maar dan nog heeft Max een werteldprestatie neergezet die niemand kan onderschatten. Jaa precies het heeft niks met Max talent te maken, maar met geluk van de rode vlag. Dat is wat die zegt. Hij zegt niet dat Max geen talent heeft. Ik heb het filmpje wel gezien op de F1 insta. |
Geplaatst: 04-11-24 08:07 |
Cheytjuh | |
Hoe je het ook went of keert, het had hem gesierd als hij een mooi respectvol woordje had gedaan over Max, in plaats van voor de zoveelste keer op rij benoemen dat anderen geluk hebben en hij een paar foutjes heeft gemaakt.
Ik vind het geen prettig mannetje, hij doet wel leuk en lief , maar ondertussen vind ik hem wel vaker onprofessioneel en kinderachtig in de interviews Geen dankje naar Piastri, die hem toch het hele weekend al helpt ook. Wel bijzonder dat er geen Britse pers aanwezig was bij de persconferentie? Dan laat je je ook wel kennen zeg |
Geplaatst: 04-11-24 08:12 |
Cayenne | |
Ik vraag me serieus af waarom Stroll nou besloot dat ie via de grindbak weer terug op het circuit kon komen.
Dat is volgens mij wel de stomste beslissing van de hele race geweest |
Geplaatst: 04-11-24 08:41 |
X2305 | |
Nee want hij heeft niet alleen door de rode vlag de eerste positie behaald. Hij vloog door het veld. Hij heeft echt alles goed gedaan en dat had Lando gesierd door ook toe te gevrn. Nu lijkt het alsof alles door de rode vlag komt maar dan heb ik toch echt een andere race gezien. Maar dat zullen ongetwijfeld de emoties zijn. En dat is begrijpelijk. Maar ik vind Lando vaker onredelijk en dat met Hamilton vond ik absurd. Daardoor heb ik voor hem weinig sympathie zelf en zal dat ongetwijfeld door kleuren in hoe ik het filmpje bekijk.
En dat is niet omdat ik alleen een Max fan ben want ik kan Sainz, Russel en Leclerc van die generatie ook heel erg waarderen en van de nieuwe generatie kan ik nu ook al enorm genieten. Zeker een Lawson, dat is er een met een missie en ballen! Lando had de titel kunnen pakken als hij niet alleen deze race maar ook andere races had gewonnen en was gewoon te vaak niet goed genoeg ondanks de snelste auto. Ik verwacht dat hij volgend jaar steeds vaker gepasseerd zal worden door Piastri. Maar wie weet. |
Geplaatst: 04-11-24 08:44 |
X2305 | |
Cayenne schreef Ik vraag me serieus af waarom Stroll nou besloot dat ie via de grindbak weer terug op het circuit kon komen. Dat is volgens mij wel de stomste beslissing van de hele race geweest Zijn gezicht bij het interview was hilarisch. Hij leek wel bijna te kunnen lachen toen ze over de grindbak begonnen Terwijl hij dit jaar minder fouten heeft gemaakt dan jaren ervoor. |
Geplaatst: 04-11-24 08:45 |
heidy_wilco | |
X2305 schreef Cayenne schreef Ik vraag me serieus af waarom Stroll nou besloot dat ie via de grindbak weer terug op het circuit kon komen. Dat is volgens mij wel de stomste beslissing van de hele race geweest Zijn gezicht bij het interview was hilarisch. Hij leek wel bijna te kunnen lachen toen ze over de grindbak begonnen Terwijl hij dit jaar minder fouten heeft gemaakt dan jaren ervoor. Heeft Stroll dat niet gewoon expres gedaan? Dat hij er gewoon geen zin meer in had en dacht dat dit de ideale manier was om eruit te komen en het niet verdacht is, omdat hij vaker rare acties heeft? |
Geplaatst: 04-11-24 09:16 |
Winged | |
Cheytjuh schreef Hoe je het ook went of keert, het had hem gesierd als hij een mooi respectvol woordje had gedaan over Max, in plaats van voor de zoveelste keer op rij benoemen dat anderen geluk hebben en hij een paar foutjes heeft gemaakt. En hiermee heb je precies de kern te pakken waarom Lando nog geen wereldkampioen-materiaal is. Want als kampioen moet je presteren onder druk, fouten erkennen, daarvan leren en beseffen dat winnen hard werken is. Lando is een goede coureur, maar de mindset is er nog lange niet. In die zin zou ik ook eerder verwachten dat Piastri kampioen zal worden dan Lando. |
Geplaatst: 04-11-24 09:18 |
Slmt9 | |
Winged schreef Cheytjuh schreef Hoe je het ook went of keert, het had hem gesierd als hij een mooi respectvol woordje had gedaan over Max, in plaats van voor de zoveelste keer op rij benoemen dat anderen geluk hebben en hij een paar foutjes heeft gemaakt. En hiermee heb je precies de kern te pakken waarom Lando nog geen wereldkampioen-materiaal is. Want als kampioen moet je presteren onder druk, fouten erkennen, daarvan leren en beseffen dat winnen hard werken is. Lando is een goede coureur, maar de mindset is er nog lange niet. In die zin zou ik ook eerder verwachten dat Piastri kampioen zal worden dan Lando. Denk ik idd ook. |
Geplaatst: 04-11-24 09:51 |
paddington | |
Dat Piastri eerder kampioen zou worden daar geloof ik zeker ook wel in.
Die heeft meer ballen en vaardigheden dan een Norris. |
Geplaatst: 04-11-24 09:55 |
SansaS | |
Norris is een goede coureur. Maar gee uitzonderlijke coureur zoals Lewis en Max.
Ik denk piastri dat wel is en dat hij ook degene gaat zijn die de volgende wereldkampioen wordt. |
Geplaatst: 04-11-24 09:59 |
Unwritten | |
Ik merk wel dat ik als mclaren fan het helemaal neit zo leuk meer vind om hier mee te lezen / te reageren nu het de laatste tijd alleen maar Norris en McLaren zo negatief besproken worden ook eigenlijk niet persé op de manier waarop ze het bedoelen. Norris heeft na het interview na de race, dat naar mijn idee verkeerd geinterpreteerd wordt, Max zowel off als online flink geprezen.
Tuurlijk zou ik het leuk vinden als Lando kampioen wordt, ik denk echter ook dat Oscar dit eerder gaat zijn. Ik hoop dat we de constructors vast kunnen houden maar als Ferrari 'm pakt vind ik dat ook tof. Redbull gun ik de constructeurs niet - Perez presteert echt ondermaats. Maar alles wordt enorm uitvergroot. En exact dit gedrag vertoonde de Hamilton fans richting Verstappen in 2021 en ik hoopte zo dat dit niet zou gebeuren als het Max eens moeilijk gemaakt zou worden maar helaas zijn de meeste Nederlandse fans net zo erg. |
Omhoog |
Geplaatst: 04-11-24 10:08 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 108 van de 150 [ 3739 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 150 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [ENT] Entertainment |
Inloggen |