Forums » Algemeen » [ENT] Entertainment |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 243 van de 261 [ 6520 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 261 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Rival stars paardenrennen |
---|
Bellatrix | |
![]() |
Oh wat goed! Een beetje mazzel mag ook wel es!
|
Laatste bericht |
![]() |
Lisette0 | |
![]() |
Was echt verbaasd toen ik die 8 zag verschijnen.
![]() Inmiddels ook alweer een goede 6 grade gefokt, met 1x A en de rest A+. En nu laat ik het fokken maar even voor wat het is, kost zo veel items, die hogere grades. |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Ja, vertel mij wat. Ik ben mijn Mustang aan het trainen en ik ben er bijna maar de items voor zijn training gebruik ik ook bij het fokken van een 7*. Er staat een gave 7* hengst bij de Star Club. Maar dat kost mij items die ik voor de training nodig heb dus ik doe het niet.
|
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Ok, de race pass is 15,99.
![]() Best prijzig maar ik heb hem toch maar gekocht. De te winnen Mustangs hebben prima stats en je kan 1900 goud winnen dus ik vind het de prijs nét waard. Van Star Club krijg je ook en gratis 3* Mustang, en iedereen een 2* Mustang merrie. Met die 2 probeer ik een goeie 2* te krijgen, ben al aardig op weg. ![]() Alleen die B er nog uit... |
![]() |
Marcella | |
![]() |
Vind het jammer dat zoals net als bij de Knabstrupper en arabier alleen hengsten voor goud zijn. En mustang dus geen enkele hengst. Grote kans dat als die beschikbaar komt ook alleen goud is.
Gisteren nog domme actie gehad. Ben nu level 22, maar geen rekening gehouden om eerst kaartjes op te racen. Dus dat was weg 26 kaartjes. ![]() |
![]() |
MightyJoe | |
![]() |
Net maar gefokt met een Legendary studs hengst met de hoop een goede 6* te fokken.
Redelijke merrie, 2x B de rest A+, maar alsnog een veulen met 3 B's ![]() Doei goud ![]() |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Huh? Ik snap je niet.
En ik heb een Mustang hengst? 7*, wel gekocht. En een 3* hengst via Star Club. |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
MightyJoe schreef Net maar gefokt met een Legendary studs hengst met de hoop een goede 6* te fokken. Redelijke merrie, 2x B de rest A+, maar alsnog een veulen met 3 B's ![]() Doei goud ![]() Als het veulen beter is die houden en mee verder fokken, je kan de B er wel uit krijgen, duurt alleen even. |
![]() |
Lisette0 | |
![]() |
De energy bedoeld Marcella denk ik?
Dat heb ik ook wel eens gehad, level up en wordt de boel aangevuld, maar zit het nog helemaal vol.. dus dan heb je er idd niks aan. ![]() Balen MightyJoe! Vind de racepass wel duur. Heb hem in het begin, toen ik net speelde, twee keer aangeschaft voor €6, dat is nog een leuk bedrag. Om een beetje op gang te komen in het spel, want de paarden die je toen kon krijgen waren nog interessant. Daarna geen enkele keer meer gedaan. ![]() |
![]() |
Marcella | |
![]() |
Heb alleen 2 level 9 mustang merries. Heb genoeg level 7 paarden dus om een level 7 hengst te kopen te weinig toevoeging.
|
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Jij bent geen Star Club lid? Dan krijg je een 3* hengst.
En nu snap ik hem, idd eerst racen zodat je daarna weer vol bent. |
![]() |
Marcella | |
![]() |
Ja level 3 hengst gehad. Maar heb ook al zoveel level 3 en level 2 paarden.
![]() Dus die staan standby. ![]() |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Oh zo haha! Je hebt er geen plek voor in je stallen dus.
En ik heb ook heel veel van de lage levels hoor. Ik kan zomaar 15 2* hebben. ![]() |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Ik ben druk aan het fokken met die Mustangs.
![]() Al mijn zilveren items gaan eraan en die had ik eigenlijk willen bewaren voor de instant training die eraan komt. ![]() Heb wel al een paar mooie merries, ik probeer nu een visible dun te fokken. |
![]() |
Marcella | |
![]() |
Fok even niks chronisch te kort aan items daarom extra balen van de race kaartjes. Normaal hou ik er rekening mee.
|
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Ik ben druk bezig met mustangs fokken in level 2 en 3. Ben goed bezig maar kost items en goud omdat ik geen geduld heb met wachten.
|
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Het heeft mij veel breedings gekost maar ik heb de perfecte 3* Mustang!
Mijn 2* is er bijna!! |
![]() |
Lisette0 | |
![]() |
Wat een raar event dit. Ik wil gewoon de races doen, hoezo kan dat nu maar 5x per dag? Dan kan ik het dus nooit halen.
Ga er echt niet bakken met goud of goede items aan uitgeven. De spelers die wel betalen worden gewoon voorgetrokken, met die hoge punten voor canyon falls en show jumping. ![]() |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Je bent niet de enige die er zo over denkt. Fokken kan je ook maar een beperkt aantal keer per dag doen.
|
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Ik ben klaar met het evenement.
![]() Ik heb net alleen maar de spring arena gedaan en de canyon falls. Heb geen items meer om te fokken wat ik wil haha! En gelijk maar wat screenshots gemaakt. |
![]() |
Marcella | |
![]() |
Bijna klaar.
Kreeg net melding over het scherm van limit offer maar kan niks vinden. En geen scherm kopie gemaakt natuurlijk. Iemand anders die ook die melding kreeg. |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Wat voor limited offer?
|
![]() |
Marcella | |
![]() |
Niet verder gekeken dan mijn neus en te snel weg geklikt.
|
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Jammer!
|
![]() |
Marcella | |
![]() |
Ook niet meer voorbij zien komen zal wel een glich geweest zijn.
|
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 243 van de 261 [ 6520 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 261 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [ENT] Entertainment |
Inloggen |