| Forums » Algemeen » [ENT] Entertainment |
| Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
|
|
Pagina 355 van de 360 [ 8991 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 360 Volgende |
| Plaats een nieuw onderwerp | |
| Survival-games: Tips & Avonturen |
|---|
| BranwenGC | |
|
|
Het is minder vaak, maar die leuke verdelingen kom ik soms nog steeds tegen ![]() Maar die Doedi van je is wel een toppunt ![]() |
| Laatste bericht |
| Telpeva | |
|
|
|
Opgaande zon in mijn base be like:
Er zitten nog zat verbeterpunten in, maar ik ben er ff helemaal klaar mee Op de onderste screenshot staat nog een soort grijsblauwe blokkendoos, dat is het toilethokje waar ik al die tijd in leef. Het is de bedoeling dat alle zooi daarin op de 2e verdieping boven die ronding ergens komt te staan zodat dat het 'huis' gedeelte wordt, maar... niet vandaag Verschillende speed die ik tot nu toe tegen ben gekomen in ASA is 100% speed voor willekeurige dino's, en dit kan tot 150% speed oplopen op basis van de imprinting. |
| BranwenGC | |
|
|
|
Mooi!
Heerlijk herkenbaar ook zo’n wc-hokje ![]() |
| Telpeva | |
|
|
|
Ik las trouwens (in een update van Going Medieval) dat komende week een drukke week is met (nieuwe?) colony sims en city builders op steam. Dus ik ben wel benieuwd of Frostpunk met een leuke aanbieding komt, ik wil deel 2 wel maar ik vind hem nog te duur. Going Medieval verlaat op 17 maart het early acces stadium, die dag is de release, ik zag dat er nu ook een demo beschikbaar is:
https://store.steampowered.com/app/1029 ... _Medieval/ |
| BranwenGC | |
|
|
|
Ben benieuwd wat er de korting ingaat eventueel. Duimen voor je met Frostpunk 2 Telpeva!
Hier mijn Ark avonturen. Mijn Deinosuchus hadden alle stats overgeheveld en zo had ik een man ‘over’. Primitive zadeltje gemaakt en gekeken tot hoe ver hij geüpgrade kon worden, bleek tot maximale Met deze man op pad gegaan in de ocean. 1,5x hele Island rondgezwommen voor explorer notes en 2 artifacts. Resultaat; Croco met max zadel is OP 3 Alpha Leeds en Mosa’s opgegeten, Tuso’s en alles tussendoor. Ik had Black Pearls nodig, daar heb ik nu een stapel van Wel was dit waarschijnlijk voor een periode mijn laatste avontuur in Ark. MHS3 komt vrijdag (05:00) uit En de preload was al beschikbaar. Eerst de verplichte dingen doen en dan spelen ![]() |
| Rohesia | |
|
|
|
Ga je ASA al verlaten?
Het is wel de tijd van de releases blijkbaar. Collector's Cove komt ook uit morgen, lijkt mij echt enorm schattig. https://store.steampowered.com/app/2867 ... tors_Cove/ En Outbound (die met de camper rondrijden) is voor 23 April al. En het laatste story-hoofdstuk van The Long Dark op 31/3, maar daar is het heel stil dus dat is afwachten ![]() Maarja, voor mij zit er de eerste tijd niks in, dus we zien het wel bij een volgende grote sale ofzo ![]() |
| BranwenGC | |
|
|
Het is wel echt druk met releases zo de komende maand eigenlijk! Nooit bij stilgestaan Ik heb alleen maar gefocust op vrijdag ![]() |
| BranwenGC | |
|
|
|
Ik heb toch nog even een Ark sessie gehad
Tijd besteed op Herbi island voor materiaal en eventuele tames. Verder een mutatie in mijn Deinosuchus, kan je raden welke kleur het is |
| Telpeva | |
|
|
|
Altijd weer roze
Heeft die anky nou serieus 58 in food? sjonge.... nooo Heb je Monster Hunter Stories al? |
| BranwenGC | |
|
|
Ik zag die 40 basis pas toen hij al lag. Mooi 18 punten erbij. Gebeurt ook nooit in een stat die je wel kan gebruiken Hij is ge-pre-load. Morgen kan ik meteen opstarten ![]() |
| Rohesia | |
|
|
|
En, hoeveel uur heb je al gespeeld?
![]() Ik gooi 'm er maar gewoon even in, weet niet of er interesse in is maar Cozy Grove is nog een paar dagen gratis via Epic Store. Voor info wat het is: https://store.steampowered.com/app/1458100/Cozy_Grove/ |
| BranwenGC | |
|
|
|
6.8 uur
Toevallig had ik in de demo 68 uur… Ik heb mijn demo save niet overgebracht, maar gewoon opnieuw begonnen. Wel mijn character na gemaakt En ik heb het doel om alles te doen in het eerste gebied, voordat ik door mag naar de volgende. Of ik daar spijt van ga krijgen gaan we zien ![]() |
| Telpeva | |
|
|
|
Leuk, plaats maar veel screenshots, voorlopig vind ik hem nog te duur
![]() |
| BranwenGC | |
|
|
|
U vraagt, wij draaien de eerste
Ik heb ook niet de volledige prijs betaald. Mij te prijzig. Via Isthereanydeal goedkoper gescoord ![]() |
| Telpeva | |
|
|
|
Leuk man
veel plezier! |
| Rohesia | |
|
|
|
Ik lees het al, jij komt je dagen wel door
![]() Werkt dat goed die sites? Ik ken ze wel van naam, maar ik heb ooit eens via zo'n site die goed gekend stond geprobeerd maar toen wilde de betaling totaal niet lukken. Uiteindelijk is mijn Paypal erop geblokkeerd omdat ze dachten dat er oplichting in het spel was ofzo. Toen heb ik het maar gelaten, vond later Humble Bundle al spannend ![]() |
| BranwenGC | |
|
|
|
Ja zeker
![]() Alle sites die meegenomen worden bij Isthereanydeal zouden legit moeten zijn. Dus geen ‘grijze’ key sites. Bij de goedkoopste besteld en kreeg dinsdag al mijn pre-order code Wel gekeken naar reviews, maar dat doe ik standaard |
| BranwenGC | |
|
|
|
De Acro wordt eind van de maand officieel in ASA toegevoegd
al gaan we van een delay uit… |
| Rohesia | |
|
|
|
In ieder geval zal die ooit wel komen dan
![]() Hinterland (The Long Dark) leeft ook weer Een dev-diary over het laatste hoofdstuk, komende op 31/3: https://www.thelongdark.com/news/dev-diary-march-2026/ En een video met een samenvatting van hoofdstukken 1-4 (dus niet kijken als je geen spoilers wil )Ik weet nog niet wat ik ga doen, sowieso een paar dagen wachten denk ik tot de eerste fouten eruit zijn En wilde eigenlijk eerst zelf de andere hoofdstukken nog eens spelen, maar zit ook in een survival-run waar ik nog heel veel in wil doen. Weet dat die niet wegloopt maar ben niet zo goed in dingen door elkaar doen ![]() |
| BranwenGC | |
|
|
Spanned weer een update! Ik heb in mijn eerste sessie van de dag, dezelfde monsters verslagen als uit de demo. Alleen stom bij Espinas vergeten een paintball te gooien. Gelukkig kan je zijn eitjes later in de game nog vinden. Dus ik vond het goed, geen zin om het overnieuw te doen Dit is mijn character in kindervorm Kan je raden wat de specialiteit van hem rechts is En net nog een sessie gedaan en de sidestory en story gedaan. Meer plaatjes geschoten, die komen nog ![]() |
| BranwenGC | |
|
|
|
Zitten jullie klaar voor de spam?
Ik heb de eerste hoofdstukken van de partner quests gedaan. Interessant om zo meer over ze te leren. Aangezien ik nog niet zoveel met ze had, maar daar ben ik redelijk snel van mening over veranderd Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij kan hij wel een pedicure gebruiken De map animatie hebben ze wel gaaf gedaan Het is in stories graphics, maar dit ding hoort gewoon in een horror game/film Gelukkig dacht mijn character er hetzelfde over Dit ging zo heerlijk awkward |
| Telpeva | |
|
|
|
Leuk
ik zit toch te denken om hem ook te kopen, maar dan een keer in de aanbieding |
| BranwenGC | |
|
|
|
Ik kan het zeker aanraden
![]() |
| BranwenGC | |
|
|
|
Ik ben sneller door het tweede gebied heen dan gedacht. Het is echt een groot gebied met allerlei levels. Er leek geen einde aan te komen
Alleen nog een Feral die ik eigenlijk nog wil verslaan. Dus de nieuwe omgeving zal moeten wachten |
| Telpeva | |
|
|
|
Volgens mij ga je flink hard
leuk die graphics, het is weer heel iets anders. |
| Omhoog |
| Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
| Pagina 355 van de 360 [ 8991 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 360 Volgende |
|
| Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
| Forums » Algemeen » [ENT] Entertainment |
| Inloggen |