Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 294 van de 399 [ 9968 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 399  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

 
Profiel   

Misschien leuk, beetje hoop: https://www.backtolive.nl/interesse-pilotevents/

Hier kan je je aanmelden voor de testconcerten en festivals
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 00:09 



 
Profiel   

En Graspop 2021 postponed naar 2022 -O- Was wel te verwachten, maar toch voelt het extra zuur op een of andere manier..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 10:18 



 
Profiel   

Denk dat alles dit jaar nog verplaatst of geannuleerd gaat worden helaas :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 10:23 



 
Profiel   

Voor de liefhebber die het nog niet wist: Lindemann zendt vanavond om 20.10 een van hun concerten uit. Helaas heeft Peter het project verlaten, dus ze in deze setting live zien zal niet meer gebeuren -O-

Des te toffer dat ze het gewoon op YT zetten! Ik zit er in ieder geval klaar voor. Alvast sorry voor de buren :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 19:09 



 
Profiel   

Etters. Was niet het concert maar de aankondiging ervan:


Dan in mei maar kijken ^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 20:37 



 

Hehe typisch :+

De B&B in Nijmegen mailde vandaag of augustus doorgaat. Qua concert vrees ik van niet, maar we gaan sowieso wel overnachten..

Enter Shikari is naar januari 2022 verplaatst.. duurt lang :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 20:46 



 
Profiel   

White Buffalo afgelopen week naar april 2022, en Queen eerder al naar juli 2022 :') The Killers staat nog steeds op 6 juli vorig jaar, daar moet nog altijd een nieuwe datum voor gevonden worden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 20:52 



 
Profiel   

Berdien schreef
Etters. Was niet het concert maar de aankondiging ervan:
[ Video ]

Dan in mei maar kijken ^)

Ik heel naïef: dat is toch die zanger van Rammstein? Wat toevallig dat een band zo heet.

[opent video] :')

---

The Chemical Brothers staan op Lowlands and nu moet. ik. daar. heen. Maar ik wil in augustus ook lekker stormchasen en ik heb het idee dat Lowlands toch niet doorgaat, als echte raspessimist. Zit dus nog even een beetje in dubio. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 12:26 



 
Profiel   

Rammstein ook weer verplaatst, nu naar 4 juli 2022. Kaartjes zijn op 5 juli 2019 gekocht :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 20:46 



 

Goed begin van de week .. heb gelijk de B&B gebeld of hun agenda al tot daar loopt _O- Allang blij dat het niet is gecanceld zoals Belfast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 21:20 



 
Profiel   

Begin? Het is woensdag :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 21:31 



 
Profiel   

Ow... Rammstein is dan volgend jaar de maandag na 4 dagen Werchter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 00:44 



 

Die 4 dagen nog even opvullen, is het 1 groot feest haha. Ik had dat deze zomer. Rammstein en dan redelijk snel erna Boomtown. Benieuwd of dat door kan gaan, in Engeland gaan ze momenteel de goed kant op..

Exitium schreef
Begin? Het is woensdag :+

In 2022 een goed begin van de week :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 06:35 



 
Profiel   

Nee, het is al direct na vier dagen Werchter, niet vier dagen na... Normaal ben ik die dag dood, of in ieder geval ernstig aan het revalideren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 17:53 



 

Oh een Werchter verlenging dus! Pittig maar moet lukken joh na 2 jaar niks mogen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 17:57 



 
Profiel   

idinn schreef
Die 4 dagen nog even opvullen, is het 1 groot feest haha. Ik had dat deze zomer. Rammstein en dan redelijk snel erna Boomtown. Benieuwd of dat door kan gaan, in Engeland gaan ze momenteel de goed kant op..

Exitium schreef
Begin? Het is woensdag :+

In 2022 een goed begin van de week :D

Oh wacht, op die manier :') Voor mij ook een goed einde van de week ervoor, Queen staat voor 1 juli op het programma :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 18:02 



 
Profiel   

CAS is ook opgeschoven naar 2022..

Toch straks uniek. Bijna 3 jaar kaarten in je bezit hebben voor je naar een concert mag :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 18:03 



 
Profiel   

idinn schreef
Oh een Werchter verlenging dus! Pittig maar moet lukken joh na 2 jaar niks mogen :D

Zo is het! Beter te veel dan niks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 18:18 



 

Ik hoop dat ik tegen die tijd uberhaupt alle tickets nog kan vinden _O- Laat m'n vriend ze gelijk even mailen, print ik ze morgen uit op werk. Liggen ze iig ook fysiek ergens. Voor meneer keer al zijn mail wist in een opruimbui.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 19:21 



 
Profiel   

Ik moet dus serieus even kijken of mijn tickets nog kan vinden... ik heb hardcopy tickets voor Rammstein _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 19:28 



 
Profiel   

Ik ook, die liggen hier in een la ergens. :j De rest staat in een apart mapje in m'n mailbox :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 19:50 



 

De rammstein tickets is m'n neef verantwoordelijk voor.. komt vast goed :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-21 20:52 



 
Profiel   

Nou, ik heb voor het eerst sinds een tijdje weer kaartjes gekocht voor eeb concert. Stond niet helemaal in de planning, maar mijn zusje is echt super fan van 5 Seconds of Summer. Ze had gezien dat ze een concert geven in Rotterdam volgend jaar dus daar wilde ze heen. Aangezien ik ze stiekem ook wel leuk vind, gaan we samen. Eindelijk heb ik weer echt een lijstje concerten gepland staan :')

The Hunna - nog geen nieuwe datum - Melkweg
The Script - 7 juni 2021 - Ziggo Dome
Nothing But Thieves - 12 november 2021 - Ziggo Dome
5 Seconds of Summer - 22 april 2022 - RTM Stage Ahoy

Ik ben ook benieuwd naar die venue, zag dat die zaal nieuw is ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 10:31 



 
Profiel   

Had die zaal ook nog niet gezien. Slechte timing om in 2020 een nieuwe concertzaal op te leveren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 11:09 



 
Profiel   

Hier gaan volgens het heropeningsplan de venues weer open op 6 mei. Ik heb in ieder geval nog een coronaproef concert gepland staan in juni in Aabenraa, dus we zullen zien. :D Erg optimistisch ben ik alleen niet echt. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 13:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 294 van de 399 [ 9968 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 399  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen