Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 300 van de 399 [ 9961 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 399  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] 'Mijn' concert-agenda - deel 8

 
Profiel   

Zo, hier net een hele leuke eraan toegevoegd! Stromae! :D We wilden de 14de april 2023, alleen was ondanks vroeg in de wachtrij de boel binnen 3 minuten uitverkocht. Maar ze hebben tijdens die verkoop dus een tweede datum toegevoegd op de 15de! En daar lukte het gewoon. :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:50 



 
Profiel   

Ik kan Harry Styles op 9 juli 2022 weer terug op mijn lijstje zetten, hopelijk gaat het nu door. -O- Heb mijn tickets al 2,5 jaar ofzo. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 12:32 



 
Profiel   

Rinkex schreef
Ik kan Harry Styles op 9 juli 2022 weer terug op mijn lijstje zetten, hopelijk gaat het nu door. -O- Heb mijn tickets al 2,5 jaar ofzo. :')

same haha! 7 en 9 juli!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 14:38 



 
Profiel   

Ik had hier een heel teleurgesteld zusje. Ze heeft nog niet zoveel ervaring met concerten en snapte niet dat Harry Styles geen complete concerten waren die verkocht werden. Teleurstelling alom dus.

Mocht er iemand hier zijn die kaarten teveel heeft of tegen die tijd niet meer kan (Amsterdam of Antwerpen), dan houd ik me dus aanbevolen, hahah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 15:02 



 
Profiel   

Pluisje1998 schreef
en snapte niet dat Harry Styles geen complete concerten waren die verkocht werden.

Wat bedoel je hiermee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 22:29 



 
Profiel   

grizzlybear schreef
Pluisje1998 schreef
en snapte niet dat Harry Styles geen complete concerten waren die verkocht werden.

Wat bedoel je hiermee?

Dat het geen volle zaal kaarten was die verkocht werden, maar alleen de teruggevallen kaarten. Het zijn immers verplaatste concerten, geen nieuwe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:29 



 
Profiel   

Op die manier, ik snap hem. Klopt idd ik heb mn kaarten al sinds 2019 haha. Ticketswap in de gaten houden dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 12:55 



 
Profiel   

Rinkex schreef
Ik kan Harry Styles op 9 juli 2022 weer terug op mijn lijstje zetten, hopelijk gaat het nu door. -O- Heb mijn tickets al 2,5 jaar ofzo. :')

Oke hopen dat het door gaat, want heb net tickets gekocht voor Londen op 18 juni :3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 10:47 



 
Profiel   

Ik heb vorige week voor het eerst sinds heel erg lang weer kaartjes gekocht :):) Voor Future Islands in Tivoli, op 16 maart. Gokje of het door kan gaan natuurlijk. Sabaton eind maart is al verzet, Hans Zimmer staat vooralsnog wel eind maart gepland. Dat is wel een concert met alleen maar vaste zitplaatsen, hopelijk biedt dat nog wat mogelijkheden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 13:33 



 

Het was zo mooi verdeeld... was...

22 april: Pokey LaFarge
4 juli: Rammstein
5 juli: Rammstein
13 juli: Gojira
26 juli: Enter Shikari
10-14 augustus: Boomtown

Als ik alles goed bijgehouden heb.. wel fijn alles nu doordeweeks..

Gelukkig nog niks dubbel gepland en ben nog gezond, dat is uiteindelijk het belangrijkste *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 20:10 



 
Profiel   

Ik kan hier eindelijk ook meepraten. Ik ga 27 maart naar Hans Zimmer *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 20:16 



 
Profiel   

Superfijn dat alles weer een beetje mag, en zeker heel erg blij voor alle mensen uit de sector die ein-de-lijk weer aan het werk mogen!

Ik vrees stiekem wel een beetje voor het 1G beleid :o er lijkt me één ding erger dan dat een concert afgezegd/verplaatst wordt, en dat is positief testen waardoor je niet kan gaan. Maar dat neemt niet weg dat het als nog fijn is dat de boel weer open mag!

Mijn lijstje voor nu

15/4/22 Nothing But Thieves @ Ziggo Dome
22/4/22 5 Seconds of Summer @RTM Stage
14/05/22 Yungblud @AFAS Live
17/05/22 The Wombats @Paradiso
10/6/22 The Script @Ziggo Dome
30/8/22 Tame Impala @AFAS Live

En ik wacht nog op een nieuwe datum voor Måneskin. Ben wel blij dat die uitgesteld was, heb nu corona en had 3 maart dus waarschijnlijk nog geen negatieve test. NBT (en de concerten daarna ook) gaat spannend worden denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 21:55 



 
Profiel   

Ik vind dat hele geneushark maar niks dus ik hoop dat dat heel snel afgeschaft gaat worden.

Wij hebben inmiddels al wel 2 seated concerten achter de rug, dat was fijn (Ten Times A Million en Thijs Boontjes).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 21:58 



 

Hopelijk valt 1G ook snel weg inderdaad..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 07:00 



 
Profiel   

Op zich heb ik niet zoveel moeite met 1G beleid, dan heeft iedereen wel gelijke kansen. Enige wat ik me wel afvraag hoe het gaat met je kaartje als je wel negatief test.

Helaas is Future Islands verplaatst naar oktober -O- Eerstvolgende concert is Hans Zimmer. Kijk er enorm naar uit, en zoals het nu lijkt kan het dan ook gewoon eindelijk doorgaan :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 08:54 



 

Hoii,

Sorry dat ik even zo brutaal binnen kom vallen, op aanraden van anderen meld ik me hier maar even.
Gisteravond n.a.v de persconferentie dus eindelijk goed nieuws dat het concert waar ik in november al heen zou wat verplaatst was naar 27 februari door mag gaan.
Suzan en Freek concert in Oosterpoort Groningen.

Maar goed heel jammer is dat ik 2 kaartjes heb, want ik zou in eerste instantie met m'n moeder (inmiddels geen contact meer mee), toen met een "vriendin" die me last minute liet stikken met een hoop rare smoesjes, toen misschien mijn vader maar die geeft nu aan dat hij toch eigenlijk niks met de muziek heeft en toch niet mee wil.

Komt er op neer dat ik alleen moet, maar goed het is mijn allereerste concert, heb vroeger veel problemen gehad met angst hyperventilatie enz waardoor zulke dingen geen optie waren. Ik wil heel graag heen maar ben ook een beetje bang dat ik last minute ineens niet meer durf ofzo.

Nu kreeg ik dus de tip om op bokt te kijken/vragen of er iemand misschien mee wil.

Laat je overigens niet afschrikken door het angst verhaal hoor, het zal echt wel meevallen maar het is gewoon fijn om samen met iemand te zijn zodat als het even niet gaat dat iemand evt. even kan zeggen rustig adem in adem uit en that's it.

Het is dus 27 februari, zondagavond 20:00u in de Oosterpoort.. Als iemand denkt goh dat lijkt me leuk ik ben ook fan. Let me know!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-22 13:20 



 
Profiel   

Beste allen,

Mocht je een ticket overhebben voor Rammstein in het Goffertpark te Nijmegen op 4 juli dan hoor ik dit graag. Ik betaal de originele ticketprijs ervoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 21:17 



 
Profiel   

AmyII schreef
Beste allen,

Mocht je een ticket overhebben voor Rammstein in het Goffertpark te Nijmegen op 4 juli dan hoor ik dit graag. Ik betaal de originele ticketprijs ervoor :)


Kun je niet op 5 juli? Daar zijn nog tickets voor te koop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 21:23 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
AmyII schreef
Beste allen,

Mocht je een ticket overhebben voor Rammstein in het Goffertpark te Nijmegen op 4 juli dan hoor ik dit graag. Ik betaal de originele ticketprijs ervoor :)


Kun je niet op 5 juli? Daar zijn nog tickets voor te koop!

Helaas! We hebben al 3 tickets voor 4 juli en een 4e persoon wil heel graag met ons mee.

Als zij mee kan lost dat een hoop op (o.a. vervoer) klinkt lelijker dan ik het bedoel overigens :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 21:43 



 
Profiel   

Haha nee hoor, snap ik helemaal! Succes met zoeken! Mocht je het npg niet gedaan hebben, zet even een alert aan op Ticketswap :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 21:45 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Haha nee hoor, snap ik helemaal! Succes met zoeken! Mocht je het npg niet gedaan hebben, zet even een alert aan op Ticketswap :)

Goede tip, dat ga ik nog ff doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 21:54 



 
Profiel   

Ik zou ook onwijs graag naar Rammstein willen, maar ik ben bang dat ik zo een grote menigte niet trek. Het liefst zou ik in een stadion willen zitten. Ik weet dat ik klink als een oude oma, maar als ik zit kan ik veel beter genieten van de muziek *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 21:57 



 
Profiel   

Maureen95 schreef
Ik zou ook onwijs graag naar Rammstein willen, maar ik ben bang dat ik zo een grote menigte niet trek. Het liefst zou ik in een stadion willen zitten. Ik weet dat ik klink als een oude oma, maar als ik zit kan ik veel beter genieten van de muziek *D

Af en toe spiek ik hier nog mee voor ervaringen...dit jaar poging 3 tot concert van Queen. Ik heb bar weinig ervaring met concerten, de laatste was ruim 20 jaar geleden, en toen ging ik tenminste samen met een vriendin. Nu ga ik alleen.
Yep, ik ben heel blij met mn stoel-kaartje, waarmee ik niet na hoef te denken over waar ik moet gaan staan, of ik geplet wordt of niet, nog iets kan zien van de show of niet (ik ben niet zo lang), maar simpelweg hoef uit te vinden hoe bij dat stoeltje te komen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-22 21:13 



 
Profiel   

Juut schreef
Maureen95 schreef
Ik zou ook onwijs graag naar Rammstein willen, maar ik ben bang dat ik zo een grote menigte niet trek. Het liefst zou ik in een stadion willen zitten. Ik weet dat ik klink als een oude oma, maar als ik zit kan ik veel beter genieten van de muziek *D

Af en toe spiek ik hier nog mee voor ervaringen...dit jaar poging 3 tot concert van Queen. Ik heb bar weinig ervaring met concerten, de laatste was ruim 20 jaar geleden, en toen ging ik tenminste samen met een vriendin. Nu ga ik alleen.
Yep, ik ben heel blij met mn stoel-kaartje, waarmee ik niet na hoef te denken over waar ik moet gaan staan, of ik geplet wordt of niet, nog iets kan zien van de show of niet (ik ben niet zo lang), maar simpelweg hoef uit te vinden hoe bij dat stoeltje te komen :')


Hey gaaf!! Welke datum ga je?

Ik ben er 2 juli bij, ik heb wel staanplaatsen :)

Dit is trouwens mijn agenda voor de komende tijd:

25-04-2022 Inhaler @ Paradiso, Amsterdam
07-05-2022 The Tribute @ Ziggo Dome, Amsterdam
10-06-2022 The Script @ Ziggo Dome, Amsterdam
02-07-2022 Queen + Adam Lambert @ Ziggo Dome, Amsterdam
05-07-2022 Rammstein @ Goffertpark, Nijmegen
04-09-2022 Kensington @ Ziggo Dome, Amsterdam

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-22 21:56 



 
Profiel   

ff vraagje, ik ben dus van plan om bij mijn concert in afas gewoon van tevoren in de rij te staan en dan als de deuren open gaan gelijk naar binnen te gaan om nog een goede plek te hebben. Maar kan je tijdens het queuen wel gewoon naar de wc en hoe ver voordat de deuren open gaan kan je nog snel ff een keer naar de wc?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 15:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 300 van de 399 [ 9961 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 399  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen