Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 253 van de 284 [ 7078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 284  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Ik zoek een liedje - deel 13

 
Profiel   

ScarOfWars schreef
Ik ben ook op zoek naar een nummer, volgens mij is hij al wat ouder (denk aan jaren 80,90, misschien 2000).
Als kind zijnde heb ik hem brij vaak gehoord en wat ik mij vooral nog kan herinneren is het instrumentele stuk met (geloof ik) een mondharmonica. Ik vond het namelijk als een kip/haan klinken als kind en noemde het dus ook het kippenlied (verder had die hele kip of haan er niks mee te maken trouwens).

Iemand die iets met mijn omschrijving kan, ik weet dat het niet veel is, maar het is een poging waard.



Het is vast een ander nummer, maar probeer het toch: Mary jane,s last dance van Tom Petty?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-19 22:04 



 
Profiel   

fohadie schreef
ScarOfWars schreef
Ik ben ook op zoek naar een nummer, volgens mij is hij al wat ouder (denk aan jaren 80,90, misschien 2000).
Als kind zijnde heb ik hem brij vaak gehoord en wat ik mij vooral nog kan herinneren is het instrumentele stuk met (geloof ik) een mondharmonica. Ik vond het namelijk als een kip/haan klinken als kind en noemde het dus ook het kippenlied (verder had die hele kip of haan er niks mee te maken trouwens).

Iemand die iets met mijn omschrijving kan, ik weet dat het niet veel is, maar het is een poging waard.



Het is vast een ander nummer, maar probeer het toch: Mary jane,s last dance van Tom Petty?

Dankje, zal hem beluisteren!
Hopelijk heb ik morgenavond na werk de tijd om alle suggesties te beluisteren.
Maar super bedankt voor de suggesties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-19 22:11 



 
Profiel   

Ik heb niet alles van de spotify lijst beluistert, maar ik denk dat ik hem heb gevonden (hij stond tevens wel in die lijst) en het ergste is nog, ik ken het liedje ook nog best wel goed.
Helemaal zeker ben ik er niet van, maar het komt wel zo dicht bij dat ik er 90% zeker van ben dat hij het kan zijn.

Dus, iedereen bedankt voor de suggesties! Bij deze, het is dus waarschijnlijk Suicide Blonde van INXS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-19 14:40 



 
Profiel   

Ik zoek twee Nederlandse liedjes, ik hoorde het via een meisje bij het kampvuur, maar ze weet de artiesten niet.

1.
Nooit meer de nacht, nooit meer de nacht, want deze nacht slaap ik alleen mijn liefste rust zacht.

2. Ik weet de tekst niet meer precies. Het gaat over kampvuur en sterren.
Het spel der vonken, spelen met je ogen? De ster grote beer. Dit kwam er in voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-19 18:15 



 
Profiel   

Ik zoek dat ene nummer gezongen door een man en vrouw samen en iedere keer aan het einde van het refrein zingen ze: I love you, like I love you.

Ik hoor hem weleens voorbij komen en wil nu echt even weten welk nummer dat is. Misschien weet iemand van jullie het :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 12:28 



 
Profiel   

Ik moest denken aan ´Like I love you´ van Lost Frequencies, maar daar zit geen vrouw in volgens mij, dus dat is ´m dan denk ik niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 14:47 



 
Profiel   

Nee het is een heel ander genre haha.
Het is heel rustig het nummer een beetje lovesong achtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 15:39 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
Nee het is een heel ander genre haha.
Het is heel rustig het nummer een beetje lovesong achtig.



Something stupid van Robbie Williams en Nicole Kidman? (Origineel Frank en Nancy Sinatra)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 15:44 



 
Profiel   

Ja dat is 'm! Thanks :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 15:57 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
Ja dat is 'm! Thanks :')



Graag gedaan! Kreeg em meteen in mijn hoofd bij het zien van die paar woorden en hoopte het eindelijk eens goed te hebben. Meestal zit ik er naast met liedjes raden, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 16:03 



 
Profiel   

Ik zoek een liedje, was paar jaar geleden een hit. Gezongen door een man als ik me niet vergis en vrouw zingt af en toe solo met iets van “working all dag”. Wie weet het nummer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 21:48 



 
Profiel   

somebody that I used to know?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 18:22 



 
Profiel   

_sharonnn schreef
Ik zoek nog een remix van het liedje skyscraper, ook door een vrouw gezongen, ik herinner me de clip nog vaag, die vrouw is in een club. Hele vage beschrijving, maar er hoeft maar net iemand te zijn die het weet! :)


Nou het heeft even geduurd, maar de mix stond dus in een oude afspeellijst, weer gevonden dus! Haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 17:07 



 
Profiel   

Ik zoek een liedje, nederlands gezongen door een man. Was een jaar of 15-20 geleden dat ik hem vaker hoorde.
Tekst in de trant van:
Ik weet dat jij het kan, voor nederland, snel over het ijs, nu heb je gewonnen.

De precieze tekst weet ik niet, google op deze flarden helpt niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 15:03 



 
Profiel   

Saleisha schreef
Ik zoek een liedje, nederlands gezongen door een man. Was een jaar of 15-20 geleden dat ik hem vaker hoorde.
Tekst in de trant van:
Ik weet dat jij het kan, voor nederland, snel over het ijs, nu heb je gewonnen.

De precieze tekst weet ik niet, google op deze flarden helpt niet.



Heb hem gevonden inmiddels, Darre van Dijk - Jij kan de hele wereld aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 09:31 



 
Profiel   

Geen idee of iemand hiermee kan helpen, want ik heb geen drol van de tekst gehoord en alleen een klein stukje van de melodie en stem.

Zachte vrouwen stem, piano/gitaar op de achtergrond. Beetje happy vibes maar niet echt snelle melodie. Volgens mij is hij nog niet ouder dan een jaar. Da's alles dat ik weet maar vond hem wel lekker klinken. Verwscht hem niet te vinden zo maar misschien dat iemand het weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 21:57 



 
Profiel   

Ik zoek een liedje uit de jaren 70 of 80. Het bracht leuke herinneringen terug, maar ik kon de tekst niet goed verstaan.

Het is een Engelstalig liedje dat wordt gezongen door een vrouw met blond haar. In de clip stopt een man op een gegeven moment een telefoonkabel in zijn mond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-19 20:58 



 
Profiel   

Ik heb een moeilijke, ben al een hele tijd aan het zoeken maar kan m bij god niet meer vinden.

Het is een liedje dat iets meer dan een jaar, bijna 2 misschien in een ochtend speellijst van spotify stond. Je hoort in het begin eerst een haan kraaien, dan begint er een instrument te bespelen dat met mijn beste gok een ukelele zou kunnen zijn? Later een paar meer instrumenten. Het liedje is geloof ik veel instrumentaal, super rustige zachte muziek maar wel vrolijk. Er zitten ook vocals in maar verder dan dat de man "I'm awaaaaahayhayhayhake" (of zoiets) zingt kom ik niet en het staat me heel vaag bij dat de titel dit stukje ietwat tegen spreekt (ik dacht eerst iets met droom in de titel maar daarop heb ik het nog niet kunnen vinden)

Misschien iemand die dit kent?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 12:01 



 
Profiel   

Weet iemand hoe dit meditatie nummer in de intro van deze video heet? Heb het vaker gehoord maar kan er dus niet op komen :(

https://youtu.be/pUqy0Ru0QN8

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 23:55 



 
Profiel   

Hikarii schreef
Geen idee of iemand hiermee kan helpen, want ik heb geen drol van de tekst gehoord en alleen een klein stukje van de melodie en stem.

Zachte vrouwen stem, piano/gitaar op de achtergrond. Beetje happy vibes maar niet echt snelle melodie. Volgens mij is hij nog niet ouder dan een jaar. Da's alles dat ik weet maar vond hem wel lekker klinken. Verwscht hem niet te vinden zo maar misschien dat iemand het weet.


Iets van angele?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 00:22 



 
Profiel   

Maureen95 schreef
Weet iemand hoe dit meditatie nummer in de intro van deze video heet? Heb het vaker gehoord maar kan er dus niet op komen :(

https://youtu.be/pUqy0Ru0QN8


Ik zit te zoeken maar dacht misschien iets van Bonobo.. al is dat meer up-tempo en net even anders..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 00:58 



 
Profiel   

Thanks! Het is een echt meditatie nummer. Heb het vroeger eens gehoord maar kan er niet meer op komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 09:51 



 
Profiel   

Ik zoek een liedje uit deze tijd. Nederlandstalig, gezongen door een man. De tekst gaat snel, vrolijk en hiphop/rap-achting. Er komt iets in de tekst met ...... in Amsterdam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 08:23 



 
Profiel   

Ruben Annink met Wie ze was? Niet heel erg rap, maar je weet maar nooit :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 11:49 



 
Profiel   

Nee, die is het niet. Komt wel vaak in dezelfde playlist als dat nummer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 17:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 253 van de 284 [ 7078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 284  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen