Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 11 [ 256 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

D&D spelers op bokt?

 
Profiel   

Waar kan je dergelijke campaigns vinden? Ik heb er niet zo veel tegen om mijn eigen verhaal te verzinnen, maar een eigen wereld is wat anders :P (ben eraan gewend om eigen questlines op te zetten binnen de wereld van iemand anders)

Ik heb nu inderdaad één oneshot gedaan met ze (ik heb twee nieuwe spelers, die nu dus alleen die oneshot gedaan hebben maar het erg leuk vinden, en mijn vriend die al zo'n 8 jaar speelt. Misschien dat er nog een nieuwe bijkomt, of iemand die ook wel al langer speelt.)
Meestal hield ik het bij oneshots omdat ik steeds wisselende spelers had (ik had zo'n 20 mensen in een fbgroep die zich als ze tijd en zin hadden konden aanmelden voor de sessie, dus dan is een vaste campaign echt geen doen :P ) maar ik zit nu in een andere stad en hier blijft het dus een beetje beperkt tot deze 3 a 6 mensen. Dus dan maar een vaste campaign, is waarschijnlijk leuker als je met steeds dezelfde mensen bent denk ik.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 14:05 



 
Profiel   

In de Dungeon Master's Guide staan wel een hoop tips voor het opzetten van een eigen campaign inclusief de wereld en NPCs en alles, maar anders kun je volgens mij wel losse boeken kopen van Wizards of the Coast :)

Wikipedia heeft er een mooi lijstje van gemaakt. https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... adventures

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 14:33 



 
Profiel   

roodvos toch, wereldbouw is juist het leukste stukje. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 14:53 



 
Profiel   

Oehh ik wil dólgraag een keer D&D spelen, maar ik ken helemaal niemand die het speelt. En om nou de dichtstbijzijnde games workshop binnen te stappen als vrouw zijnde (1x gedaan, ik dreef zo'n beetje de winkel uit van alle kwijlende warhammer spelers)

Dusseh, iemand in omgeving Groningen die mij eens een avondje mee wil nemen? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 15:22 



 
Profiel   

Groningen? Lees ik daar Groningen? Ik zit ook in 'omgeving Groningen' en zou best een groepje op willen richten om mee te spelen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 15:24 



 
Profiel   

Yay! *\o/*

Ik woon in Hoogezand, lijkt me onwijs tof om eens uit te proberen. Zal eens kijken of er meer mensen in mijn vriendengroep zitten die interesse hebben :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 15:31 



 
Profiel   

_roodvos_ schreef
Mews, jij ook toevallig? :)

En ik speel op zivania (http://www.larptom.nl), een vrij kleine larp bij mensen zelf op het terrein, niet zo serieus allemaal maar wel lekker vaak per jaar en gezellig O:) High fantasy.
Daarnaast idolum (http://www.idolum.nl), die heeft vorig jaar zijn eerste event gedraaid. Erg gaaf, een low fantasy larp in een romeinse setting (ze hebben ook een volledig museum afgehuurd als locatie, orientalis in Nijmegen.) Heel veel politiek.
En we gaan in oktober voor het eerst naar Darkfall, de post apo larp van toys (http://www.toysintheatticlarp.nl). Nog nooit geweest dus kan ik eigenlijk niets over vertellen, maar hun regelsysteem is heel leuk :P (je mag heel veel zelf bedenken, ipv dan je vast zit aan wat vaste opties)

DnD boktmeet.. Meer DnD is altijd leuk O:) Moet wel even kijken, Raalte is niet echt om de hoek voor mij en ik heb niet zo veel weekenden niets te doen :P
Er zijn hier wel eindelijk plannen voor een vaste campaign, met een importDM uit Zwolle. Want waarom zou je ze ook van dichtbij halen...

Mag ik heel onbeleefd vragen hoe jullie dm heet?
Onze dm komt ook uit Zwolle :D
Doe Maar in pb, mijn Mob vind bokt moeilijk ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 15:36 



 
Profiel   

Runa, ik ga eens kijken! Dankjewel :)

Oh en Juut, kom je me helpen met een wereld bouwen dan? O:) Volgens mij hebben we binnenkort een paar uur te besteden, in een trein richting Rokhstavir..

Minikatje, je hebt pb :) Die plannen voor een vaste campaign hebben nu ook eindelijk vorm gekregen, we hebben vorige maand karakters gebouwd en gaan volgende week voor het eerst spelen :D Ik heb een Tiefling Rogue.

Laurora: Ik weet wel iemand in de buurt van Groningen, maar zo te zien heeft hij zichzelf al bekend gemaakt :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 19:45 



 
Profiel   

Leuk roodvos!
Ik vind een nieuw personage uitwerken altijd erg leuk.
Heb nu een halfling ranger/druid multiclass met de Shepherd circle.
Nu moet onze dm ook voor de beer praten en dieren een stem geven :D gelukkig kan hij dat superleuk en droog.

In de andere speel ik een tabaxi cleric, circle of the grave met een paar weirde aanpassingen. Die dm heeft zijn eigen wereld gemaakt en ook de god van mijn cleric uitgedacht. Ons doel was om een geloofwaardig personage neer te zetten waarbij mijn medespelers zo vaak mogelijk 'o my god' bij denken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 20:25 



 
Profiel   

Ik heb dan weer een pesthekel aan karakters maken. :P Veel te ingewikkeld. Wanneer er drie regels zijn om een eerdere regel aan te passen is het voor mij echt te veel. :P

_roodvos_ schreef
Runa, ik ga eens kijken! Dankjewel :)

Oh en Juut, kom je me helpen met een wereld bouwen dan? O:) Volgens mij hebben we binnenkort een paar uur te besteden, in een trein richting Rokhstavir..


Yay! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-18 22:12 



 
Profiel   

Jaaaaa, dit topiiiccccc. We moeten ect eens een campaign spelen, mijn nieuwe dice willen rollen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-18 19:37 



 
Profiel   

Ik was benieuwd of er nog meer mensen D&D spelen en toen kwam ik dit topic tegen! Hoi iedereen! Helaas heb ik zelf weinig gespeeld omdat iedereen het zo druk heeft. Ik kwam achter dit geweldige spel toen ik Critical Role begon te kijken. Ik ben van plan om binnenkort een online One Shot the DMen en ik kom ook uit de provincie Groningen! Dus als jullie een groep gaan vormen zou ik het super tof vinden om mee te doen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-18 23:02 



 
Profiel   

Haa ik schop dit even omhoog. Wij zijn laatst begonnen met mn gezin en het bevalt goed. Als diehard nerds moesten we dit ook maar een keer proberen :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 13:26 



 
Profiel   

Jeej! Ophelia is geleveld naar 7. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 13:48 



 
Profiel   

Nice :D Het zwaard van mijn karakter heet Ophelia :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 13:51 



 
Profiel   

Ophelia is mijn half-moonelf Bard Warlock. :D Een beetje roze met een zwart randje dus. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 13:52 



 
Profiel   

Klinkt cool. Mijn karakter is een human fighter :+. Start simple :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 13:54 



 

Ik wil ook weer eens spelen, toch maar eens kijken of ik niet op kantoor oid een groepje kan starten. Mijn drow ranger-wizard wil ik ook wel eens inwijden :Y)

Ben ook nog steeds wel te porren voor een board-based online D&D RPG. Dus op een forum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 14:14 



 
Profiel   

Ik weet nog wel een discord server waar geDnDd wordt? Ashvalur. Ik hang er zelf niet rond, maar een hoop vrienden wel. Geloof dat je hier de link wel kan vinden
https://www.reddit.com/r/lfg/comments/8 ... scord_pbp/

Verder zijn we hier ook een campaign gestart en het is echt om te huilen zo slecht gaat het :') In de proloog (speelden we met andere karakters) zijn er 2 karakters dood gegaan (van de vijf) en twee geeindigd als chaotic evil, eentje doordat hij schuldig was aan onze dood en de ander omdat hij met een dagger of time ons nog eens dood heeft laten gaan.


Nu hebben we een rogue, bloodhunter, barbarian, necromancer en een firemage.

Sessie één probeerde de bloodhunter de firemage te saboteren. Dat werd net op tijd ontdekt door de rogue, anders was de firemage verplettert door een dino.

Sessie twee fikte de firemage een kwart van de stad af, waarbij de necromancer en de rogue het loodje legden (met dank aan een priester lopen ze weer rond

Sessie drie bracht de firemage de barbarian in slaap in plaats van de vijanden. Ging net goed.

Sessie vier legde de bloodhunter het loodje door van een vliegende bezemsteel af te vallen in een fontijn met monsters. Hij is tot leven gewekt door de necromancer met een of ander duister ritueel dat veeeeer boven zijn level lag en 1) de bloodhunter heeft geen idee meer wie en wat hij is en 2) de barbarian ende rogue vertrouwen zowel de necro als de firemage voor geen ene meter meer, en willen er eigenlijk met zijn tweeën vandoor gaan.

Zaterdag is sessie 5, we vragen ons af wat er dit keer mis zal gaan :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 14:30 



 
Profiel   

_O-

wij zijn allemaal beginnertjes, dus we houden het een beetje simpel.

Vorige sessie moesten we wel een gat overbruggen, dus gooide mijn karakter een touw naar de overkant, waarna haar 2 party members (een human alchemist en een gnome bard) beide van het touw af flikkerden bij het oversteken :'). Gelukkig heeft mijn karakter 18 strength, dus kon ze ze wel weer omhoog hijsen :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 14:36 



 
Profiel   

Haha heerlijk roodvos, wij hebben geprobeerd een koninkrijk te redden, startte vervolgens een burgeroorlog, hebben de draak die de boel ooit terroriseerde maar mede door ons uit zijn gevangenschap was dood gekregen en een van onze karakters is draak geworden en heeft zijn taak van terreur over genomen :')
Spelen met die groep nu 3 jaar zo ongeveer om de week, is een eindje rijden maar wel altijd lol.

Hier hebben we nog een groep in Zuid Limburg die een jaar speelt, er is nog wel plek aan tafel denk ik mocht iemand op zoek zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 14:37 



 
Profiel   

:') zoveel random dingen die kunnen gebeuren.

Ik zit zelf in Noord-Brabant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 14:38 



 
Profiel   

Oh dear :')


Oh en dat ook nog inderdaad, de Barbarian (die verder nog niet veel fout had gedaan) mocht een wens doen.
Ze wenste dat haar ouders zouden stoppen met proberen haar uit te huwelijken.

Dat kwam uit: Er is een burgeroorlog gestart in haar land. De huwelijkskandidaad is omgekomen en haar ouders hebben het te druk om zich bezig te houden met hun kind uithuwelijken.

Conclusie: Burgeroorlog veroorzaakt door een wens. Oepsie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 14:40 



 
Profiel   

Homerus belde, hij wil zijn plot terug :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 14:42 



 
Profiel   

En dat was sessie vijf. De rogue (ikke) is voor de tweede keer doodgegaan, nipt gered door een tijdreizende dolk die ik blijkbaar had (waarvan ik niet wist wat hij deed omdat ik hem verborgen had gehouden voor de necromancer omdat ik die niet meer vertrouwde, en hij is de enige die daar verstand van heeft) :+

De necromancer heeft de tijd wat teruggezet en heeft m achteraf toch maar onderzocht. Hij zei ook iets over een time demon die achter me aan zat door die dagger, maar de speler die de necromancer speelt is in staat om daar OC over te liegen dus ik weet niet of er nu een demoon achter me aan zit of niet :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-18 00:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 11 [ 256 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen