Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 6 [ 135 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stephen Kings' IT 2017

 
Profiel   

De eerste trailer van de remake is een feit! *\o/*
Ik vind het er goed uit zien := Ik was bang voor een teleurstelling, maar dit valt me alles mee!

Wie durft? :D


Laatst bijgewerkt door Cayenne op 30-03-17 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:09 



 
Profiel   

OH VET!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:11 



 
Profiel   

Normaal ben ik geen fan van clowns, maar bij deze trailer zat ik meer te lachen dan dat ik bang was :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:12 



 
Profiel   

Ik ga sowieso!! Ben echt fan van Stepken King en heel benieuwd wat ze van de remake hebben gemaakt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:12 



 
Profiel   

Daar heb ik vroeger echt weken nachtmerries van gehad :o Ga ik maar niet herhalen want ik ben nog net zo'n grote bangerik als toen ik 12 was :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:18 



 
Profiel   

Ik sla ook een rondje over... :') schijtluis ben ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:23 



 
Profiel   

100% zeker dat ik ga :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:23 



 
Profiel   

Ik moest wel heel hard lachen toen georgie (denk ik? het is allemaal lang geleden...) tegen die wegafzetting knalde

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:24 



 
Profiel   

Oee mooi kan zomaar zijn dat ik ga

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:30 



 
Profiel   

Nice! De originele film vind ik echt een lachertje, voornamelijk door het belabberde acteerwerk van de kinderen/volwassenen. Tim Curry daarentegen vond ik geniaal maar dat werd naar mijn gevoel ontzettend teniet gedaan door de andere spelers.

Ik kreeg echt wel even de kriebels van het stukje met de dia projector. :=

Amaris, dat is inderdaad Georgie. :j Daar moest ik ook wel even van grinniken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:36 



 
Profiel   

Bijzonder hoe zo'n naam na jaaaaaaren nog blijft hangen eigenlijk. Het is ook wel de enige die ik nog 'ken'. Misschien omdat die naam zo vaak door IT werd gezegd 'Geooorrrgggiiieee'

toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:44 



 
Profiel   

Vreselijke film. Daar krijg ik dus echt serieus de kriebels van. Ga niet kijken. Brr.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:48 



 
Profiel   

Noooope nope nope nope nope, no way. :n Ik vind horrorfilms over het algemeen prima en kijk ook graag naar thrillers, maar van It krijg ik echt de bibbers. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:49 



 
Profiel   

Dat wordt hem niet. Ik heb na de vorige nog wekenlang 's avonds met een grote boog om iedere straatkolk gelopen omdat daar zomaar een enge clown in kon zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:53 



 
Profiel   

Dit was de enige horrorfilm waar ik vroeger de kriebels van kreeg. Ik keek echt alles (Child's Play, Childern of the Corn, Halloween, Friday the 13th, Omen, Nightmare on Elm Street, Critters, etc.) maar IT, pfoe, dat vond ik toch wel wat hoor ;)

Ik voel me nu opeens heel erg oud, deze horrorfilms zijn nu volgens mij echt klassiekers, hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 09:57 



 
Profiel   

Ik ga hem wel kijken. Heb de andere nooit gezien, maar vind de trailer reuze meevallen. Heb wel het boek gelezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 10:22 



 
Profiel   

Die MOET ik zien! Scheet in mijn broek als kind , nachtmerries hahahaha NU; Bring it onnnnn :+ :+ :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 10:33 



 
Profiel   

Orgineel is van mijn tijd en ook hier naast een andere film een die ik echt eng vind. Heb best een tijd wat argwanend naar afvoerputjes gekeken. En jolien. Voor de tijd dat de film gemaakt is was het erg goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 11:24 



 
Profiel   

Ik weet nog dat het origineel van kijkwijzer een 12 jaar en ouder sticker kreeg.
Dus ik heb die film op m'n 12e gekeken en nachten niet kunnen slapen :').
Ben benieuwd wat ze ervan maken, denk dat het wel een biosbezoekje waard is.

Offtopic: over scheve kijkwijzers gesproken...de eerste Jurassic Park was kennelijk voor Alle leeftijden. Mijn broertje van 6 durfde weken niet alleen naar de wc uit angst dat er een t-rex zat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 11:28 



 
Profiel   

Het boek is waanzinnig, de eerste film maakte diepe indruk vooral omdat ik pas een jaar of 12 was toen ik die keek := Heb weken achterdochtig naar mijn doucheputje gekeken.

Hoop dat het wat is deze remake, het origineel heeft zo'n cultstatus dat lijkt me moeilijk te overtreffen. Maar ik ga hem wel kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 11:33 



 
Profiel   

De scene met het doucheputje idd :=
En met de waslakens die in de wind hingen en Pennywise die er ergens tussenin stond := Kippenvel!
Het einde vond ik dan wel weer slapjes in de film, maar toen was de techniek gewoon nog niet zo ver als nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 13:41 



 
Profiel   

Ik twijfel.
Trailer lijkt me vet, maar ik ben bang voor clowns :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 13:45 



 
Profiel   

Ik snapte alleen nooit helemaal wat IT nou precies was? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 13:47 



 
Profiel   

Nachtmerries van gehad..en nog steeds als ik bepaalde dingen zie of hoor uit die film..maar toch..ik moet en zal naar de film! GAAF!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 13:48 



 
Profiel   

Ik denk niet dat iemand met mij mee wil -O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-17 15:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 6 [ 135 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen