Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 92 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het einde van een serie...

 
Profiel   

pmarena schreef
Ja het is jammer inderdaad, dat je nooit meer wat hoort over de personages, nooit meer de sfeer van die serie en je geen idee hebt hoe het ze verder vergaat. Maar net als House dat heeft gewoon een goed einde op zich, daar kan je vrede mee hebben zeg maar :j

Zo'n waar-de-loos eind als van Lost bijvoorbeeld daar baal ik nu nog van, voel me echt jaren lang aan het lijntje gehouden en door dat achterlijk fantasie-loze einde hebben ze een serie die geniaal begon, echt tot een waardeloos vod gemaakt....pure tijdverspilling -O-


Aarrgh ja lost. Ik was echt boos om het einde. Vond gelijk heel de serie flut.

Maar ik heb het ook. Altijd even van slag. Meer omdat ik het echt jammer vind om het niet meer te kijken. Dat was het dan... zeker als ik het een goede serie vond.

Nog 3 afleveringen teen wolf. Slik... boehoe
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 22:35 



 
Profiel   

Joolien schreef
Judass schreef
Oh man, serie eindes -O-

Het einde van Sons of Anarchy was echt the end of an era voor mij. Het was opzich wel een mooi einde, maar ik was nog niet klaar om afscheid te nemen :P.

Stiekem hoop ik ook nog op meer van Gilmore Girls..


Maar het einde was wel heel briljant opgebouwd, in tegenstelling tot Dexter. -O- Serieus, als iemand die serie nog wil zien, kijk dan niet de laatste aflevering :P
Maar idd, het einde was wel ff een dingetje.

Meen je? ben momenteel aan Dexter bezig!

Het einde van True Blood vond ik ook echt waardeloos :')
Oh en HIMYM ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 22:37 



 
Profiel   

Hoezo waardeloos? TB?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 22:41 



 
Profiel   

En daarom lezen we fanfiction *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 22:44 



 
Profiel   

Heel herkenbaar! Had dat ook met Robin of sherwood..
[ img ]

Idd de CSI's, House..

Sommige baalde ik echt van het einde, zoals Lost wat hier al vaker genoemd is. Het klopt ook gewoon niet..

Alias vond ik zo goed, moest toen ff slikken toen dat over was..
Ohja, een serie die er ineens mee stopte (of de zender, dat weet ik ff niet): Revolution! Wil die echt graag zien als ie echt een einde heeft !

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 22:53 



 
Profiel   

[***] schreef
Oh ik herken dit zo erg. Na het einde van een goede serie voel ik me altijd zo leeg. Bij een serie (Scarlet heart Ryeo, een Koreaanse serie) was ik na afloop helemaal emotioneel en somber, heb tijdens het kijken ook bij een aantal scenes moeten huilen. Bij het horen bij een bepaald lied die bij de serie hoort kan ik mijn tranen niet tegen houden :o Bij een goede serie ga ik er helemaal op in en voel ik echt mee met de karakters.



Maar deze had juist een heel mooi einde? Zij terug naar haar eigen tijd en hij niet langer de evil koning zoals hij in de geschiedenis geschreven stond. Ik vind het heel mooi gedaan! Maar idd ook wel traantje weg gepikt, en ik ben gewoon fan van Junki <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 23:09 



 
Profiel   

Over 5 minuten is mijn nieuwste serie afgelopen jongens :( ik voel de pijn al

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 23:28 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Bones heeft een prima einde vind ik.


Ja ik bedoelde ook open in de zin van:kan zo een seizoen bij

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 23:44 



 
Profiel   

Ik weiger de laatste aflevering van DaVinci's Demons te kijken.

Ik héb hem wel, want niet kúnnen kijken is ook niet goed, maar kijken? Ho maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 23:56 



 
Profiel   

Ik heb gister net seizoen 6 afgekeken van Once Upon a time op netflix. In seizoen 7 doen veel van de hoofdrolspelers niet meer mee, dus ik had er denk ik meer vrede mee gehad als ze van seizoen 6 het laatste seizoen hadden gemaakt, ipv het een beetje gaan uitmelken voor mijn gevoel.
House wil ik ook nog helemaal kijken, maar die staat niet op netflix, net als criminal minds.
Het voelt soms echt heel raar als ik een serie heb afgekeken. Ik heb niet heel veel tijd om te kijken, maar als ik tijd heb, dan bingewatch ik vaak zodat ik in een paar dagen een aantal seizoenen er doorheen ram. Dan heb ik echt een raar leeg gevoel na die paar dagen.
Maarja, genoeg series om nog te gaan kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:10 



 
Profiel   

Ik wil the Big Bang theory nog vanaf begin opnieuw beginnen maar ook die staan niet op Netflix -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:11 



 
Profiel   

Het nieuwe seizoen van once upon a time bevalt mij eigenlijk wel :o ik was geen groot fan van Emma of Snowing. Maar ze hadden t inderdaad prima af kunnen sluiten aan t einde van het vorige seizoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:12 



 
Profiel   

Ik was vooral fan van Hook :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:13 



 
Profiel   

Ik had echt een pesthekel aan Hook en zijn relatie met Emma. Colin mag hier altijd op bezoek komen ( <<) ) maar Hook komt er niet in :')

Rogers, daarentegen, vind ik eigenlijk wel weer prima :Y) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:16 



 
Profiel   

Ik heb dat steeds met seizoensfinales van Dexter :') Ben al tijden bezig om dat af te kijken, zit nu in seizoen 5 geloof ik, maar ik wil niet dat het afgelopen is!
Bovendien ben ik al eens in mijn rug gestoken door die serie... (spoiler S4)
Spoiler:
Beetje Rita in de laatste minuut nog even vermoord laten worden. Ik heb hier serieus slecht van geslapen, vond het zo erg |( |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:19 



 
Profiel   

Ik neem mezelf steeds voor om Dexter te kijken omdat mijn paard zo heet en in mijn hoofd is dat dan 'meant to be' maar ik doe het dan toch steeds niet omdat ik denk dat ik het te eng ga vinden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:20 



 
Profiel   

Ik durf echt niet eraan beginnen. Te bang dat je teleur gesteld ga zijn. Ik ben echt fan van het acteerwerk van Jennifer en vond de eerste 6 seizoenen geweldig.
Ik ben nu heartland het huidige seizoen aan het kijken. Erna moet ik echt beslissen OUAT verder kijken of een nieuwe serie starten.

Als heartland ooit stopt ga ik echt huilen. Als 7-8 jarige las ik de boeken al. En sinds 2009 ben ik de serie beginnen volgen. Ondertussen 11 seizoenen en 8 jaar verder. Een winter zonder heartland zou echt vreemd voelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:22 



 
Profiel   

Dat had ik met gossip girl en toen BANG ineens geen afleveringen meer. Janken zeg ik je

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:25 



 
Profiel   

Heartland heb ik nooit gezien. Vond de boeken vroeger wel geweldig.

Ouat zal waarschijnlijk niet nog een seizoen krijgen, afgaande op de ratings. Jammer, want mij bevalt t wel. Ik vond de "oude" serie echt slecht worden en hiermee is t weer meer richting s1 gegaan qua kwaliteit. Ben nooit ben geweest van Jmo (ook niet in house) dus mis dr totaal niet, kan dat dus niet beoordelen. Als Lana eruit was, was ik wss ook niet meer geïnteresseerd.

Plus... Roni. Damn. :') <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:27 



 
Profiel   

Heartland ben ik ergens gestopt op echt een rotspunt ofzo haha, zou ik wel graag nog een keer kijken.
Wij hebben sinds een week Videoland... seizoen 1 van criminal Minds bijna klaar, CSI cyber ergens aflevering 6? Loch Ness gekeken, CSI en Hawaii Five 0 staan op de planning... aanrader :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:34 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik neem mezelf steeds voor om Dexter te kijken omdat mijn paard zo heet en in mijn hoofd is dat dan 'meant to be' maar ik doe het dan toch steeds niet omdat ik denk dat ik het te eng ga vinden :')

Uhm ja je moet wel een beetje tegen bloed kunnen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 00:35 



 
Profiel   

Ik moet Dexter ook nog afkijken, ben een keer gestopt bij S4. Staat ie nog op Netflix?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 08:05 



 
Profiel   

Judass schreef
Ik moet Dexter ook nog afkijken, ben een keer gestopt bij S4. Staat ie nog op Netflix?


Hier ook ja. Toen begonnen toen ik hoorde over dat slechte einde. Maar einde nooit gehaald :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 08:11 



 

Goldwynn schreef
[***] schreef
Oh ik herken dit zo erg. Na het einde van een goede serie voel ik me altijd zo leeg. Bij een serie (Scarlet heart Ryeo, een Koreaanse serie) was ik na afloop helemaal emotioneel en somber, heb tijdens het kijken ook bij een aantal scenes moeten huilen. Bij het horen bij een bepaald lied die bij de serie hoort kan ik mijn tranen niet tegen houden :o Bij een goede serie ga ik er helemaal op in en voel ik echt mee met de karakters.



Maar deze had juist een heel mooi einde? Zij terug naar haar eigen tijd en hij niet langer de evil koning zoals hij in de geschiedenis geschreven stond. Ik vind het heel mooi gedaan! Maar idd ook wel traantje weg gepikt, en ik ben gewoon fan van Junki <3

Ik vond het gewoon echt heel zielig dat ze geen afscheid van elkaar konden nemen en hij zo alleen achter bleef. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 09:26 



 
Profiel   

Ahhh House MD <3. Ik vond het juist wel een mooi einde zo, een soort van ultiem teken van vriendschap.

Ik ken het gevoel verder wel, dat is net als met boeken met een open einde. Mag van mij verbannen worden, er moet minstens een soort van einde aan worden gegeven :’).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 09:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 92 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen