Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 92 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Het einde van een serie...

 
Profiel   

Marocje schreef
Heel herkenbaar! Had dat ook met Robin of sherwood..
[ [url=m/iyWWOm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Idd de CSI's, House..

Sommige baalde ik echt van het einde, zoals Lost wat hier al vaker genoemd is. Het klopt ook gewoon niet..

Alias vond ik zo goed, moest toen ff slikken toen dat over was..
Ohja, een serie die er ineens mee stopte (of de zender, dat weet ik ff niet): Revolution! Wil die echt graag zien als ie echt een einde heeft !


Op zondagavond op Veronica (vanaf middernacht) zenden ze 2 afleveringen uit van Revolution. Gisteren waren aflevering 19 en 20. En als ik mij niet vergis staan de 2 seizoenen ook op On Demand van Ziggo ( of hebben in ieder geval daarop gestaan).
Ik vond dat ook echt zo'n supergoede serie, alleen was seizoen 1 beter dan 2.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 12:56 



 
Profiel   

Dexter was echt geniaal soms. Wat een serie. Ik hield niet van horror maar die was gewoon goed. Dat seizoenseinde vond ik ook niet leuk. Vijfde seizoen was toch wat minder dan de eerdere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 13:04 



 
Profiel   

Zil schreef
Marocje schreef
Heel herkenbaar! Had dat ook met Robin of sherwood..
[ [url=m/iyWWOm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Idd de CSI's, House..

Sommige baalde ik echt van het einde, zoals Lost wat hier al vaker genoemd is. Het klopt ook gewoon niet..

Alias vond ik zo goed, moest toen ff slikken toen dat over was..
Ohja, een serie die er ineens mee stopte (of de zender, dat weet ik ff niet): Revolution! Wil die echt graag zien als ie echt een einde heeft !


Op zondagavond op Veronica (vanaf middernacht) zenden ze 2 afleveringen uit van Revolution. Gisteren waren aflevering 19 en 20. En als ik mij niet vergis staan de 2 seizoenen ook op On Demand van Ziggo ( of hebben in ieder geval daarop gestaan).
Ik vond dat ook echt zo'n supergoede serie, alleen was seizoen 1 beter dan 2.


Ah, net Netflix aangevraagd, staat ie daar niet op. Dus dacht aan dit topic, gekeken op Veronica, ook niet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-17 17:35 



 
Profiel   

Ik heb hem maar besteld, 2 dvd boxen! Leuk cadeautje voor mezelf :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-17 13:35 



 
Profiel   

Dat is zo herkenbaar TS, ik kijk ook best veel series :o En elke keer weer een kater als het is afgelopen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-17 14:09 



 
Profiel   

Ik heb dat eigenlijk altijd, maakt niet uit hoe het eindigt. Dan zit ik gewoon een paar weken in een soort dip. Ik weet nog wel toen ik de laatste aflevering van Lost had gekeken (toen was ik 14). Ik moest janken en het voelde net alsof ik niet meer wist wat ik met mijn leven moest doen :') Lekker dramatisch :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-17 14:19 



 
Profiel   

Ik had precies hetzelfde na Orphan Black, Designated Survivor, VD, Riverdale, PLL, GG en vele vele anderen :’) huilen! Alles afgelopen of pas weer nieuwe afleveringen over een (paar) maand...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-17 14:35 



 
Profiel   

Undefined schreef
Ik herken dit gevoel ook!
Bij mij was het het ergste toen ik de Harry Potter boeken uit had gelezen (had ze wel eens los gelezen maar was niet zo geïnvesteerd, toen eens alles achter elkaar). Ik heb zelfs een traantje weggepinkt :’)
Verder was ik echt van slag nadat One Tree Hill afgelopen was en Gilmore Girls vond ik ook redelijk dramatisch.

JA! Precies dit.

Voor mij komt daar nog Parenthood bij, ook al had die wel een 'mooi' afgerond einde, maar idd die karakters daar leef je zo zo mee mee en dan zijn ze ineens weg.

En Veronica Mars die was gewoon niet klaar, daar is dan wel een film van gemaakt (door een kickstarter project), maar dat is eigenlijk nog niet af. Zo stom want de makers en de acteurs willen nog door zeggen ze regelmatig, de fans hebben de kosten van de film bij elkaar gebracht, maar er is geen geld. {:)-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-17 15:10 



 
Profiel   

Judass schreef
Ik moet Dexter ook nog afkijken, ben een keer gestopt bij S4. Staat ie nog op Netflix?


Dexter is van Netflix af, heb die laatste maand vanaf S2 alles in 1 maand gekeken naast mn 32 urige werkweek :’) sorry paard....
Ben nu the killing aan het kijken en pretty little liars, hoop dat het 2e seizoen van 13 reasons why er ook snel op komt, ben daar echt benieuwd naar!
Orphan black en broadchurch zijn trouwens ook echt aanraders!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-17 21:59 



 
Profiel   

Vreselijk!
Net Peaky Blinders afgerond....
En ik maak me nu al zorgen voor 2019 (laatste seizoen GOT)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-17 23:34 



 
Profiel   

Ik vond series niks tot ik the client list zag en daar is dan geen derde seizoen van gekomen. Gewoon abrupt hoppa klaar. Echt stommmm.

Ik vind het lastig te bepalen welke serie de moeite is en moet iets zijn waar je snel in het verhaal zit anders haak jk binnen 10 min af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-17 23:37 



 
Profiel   

Zoooo herkenbaar. Ik ben echt gek op series, kan er helemaal in opgaan.

ER (echt mijn ultime favoriet!!), maar zelfs 15 seizoenen waren niet genoeg.
McLeod's Daughters, Friends, Lost, Prison Break, CSI, Criminal Minds, Dexter, House, The Mentalist, etc etc etc.

Gelukkig ook genoeg series die nu nog wel lopen, waar het alleen weer wachten is op nieuwe seizoenen...

Ik ben van een aantal echt wel heel sneu van geweest dat ze afgelopen zijn, helemaal met waardeloze eindes
Spoiler:
(zoals Lost)
.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-17 00:23 



 
Profiel   

Vriend en ik hebben gisteren de laatste aflevering/film gekeken van Sherlock...
Goed einde, maar wat nu????? %)
Eerder al pretty little liars, the mentalist en fringe gekeken.. De eerste tot get einde maar fringe niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-17 01:05 



 
Profiel   

Judass schreef
Ik moet Dexter ook nog afkijken, ben een keer gestopt bij S4. Staat ie nog op Netflix?

In principe kun je prima stoppen na S4, want dit was op S2 na echt het beste seizoen (mede dankzij John Lithgow die een fantastische rol speelde als The Trinity Killer). Vooral S6 en S8 zijn erg zwak en het einde was niet echt bevredigend.

Het einde van House M.D. vond ik wel mooi, omdat de kijker die zelf mag invullen. Het einde was hoopvol voor alle personages als je dat wilt. In mijn hoofd reizen House en Wilson nog de wereld rond op hun motoren en genieten ze van het leven. :j

Breaking Bad had een einde, en ik kan leven met de dood van W.W. maar ergens in mijn hoofd heeft hij het overleefd en gaat dat verhaal verder. Ooit.... hopelijk. I always root for the bad guys. Better Call Saul is een goede spinoff en ik ben benieuwd hoe die serie zich verder gaat ontwikkelen.

Waar ik wel echt moeite mee heb is het einde van The Sopranos en die van How I met your Mother, om verschillende redenen. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-17 01:51 



 
Profiel   

Ik vind de nieuwe afleveringen van Once Upon A Time heel goed, alleen nu moet ik wachten tot ergens in maart totdat het verder gaat geloof ik.. :( |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-17 03:44 



 
Profiel   

Ik ben echt boos op hoe gilmore girls is afgelopen! Al gaan er geruchten over een nieuw seizoen! Stiekem hoop ik toch dat ze terug gaat naar Logan maar we zien het wel (of niet).

Einde van gossip girl vond ik wel leuk trouwens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-17 04:06 



 
Profiel   

Zoe_97 schreef
Game of thrones ben ik dan weer niet door seizoen 1 heen geraakt.

Ik twijfel nu erg. Ik heb once upon a time volledig gezien behalve het seizoen dat nu bezig is. Maar gezien Emma (Jennifer morisson) eruit is geschreven ben ik niet aan het huidige seizoen begonnen. In house al van haar afscheid moeten nemen als cameron, dat kan ik in een 2e serie niet aan :o

Chicago fire wil ik ook graag nog kijken. Want Jesse speler <3 <3 <3



Ja, weer jaar wachten helaas! En Jesse die in afl 4 er dan uit gaat :’(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 00:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 92 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen