Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Critical Role

 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd of er nog meer nerds mensen op Bokt zijn die hier fan van zijn :D

Ik heb de eerste campaign niet gevolgd (wie heeft er nou tijd om meer dan 100 episodes van elk 4 uur terug te gaan kijken, it ain't me :') ), maar ik vind The Mighty Nein tot nu toe echt fantastisch, de naam alleen al :'). Ik kijk het elke vrijdag terug via Twitch (en dan de week erna via YouTube omdat ik natuurlijk alles wat belangrijk is gemist heb tussen de puns en shenanigans door :') )

(Voor de mensen die niet weten waar de fiets ik het over heb, in de woorden van de DM Matt Mercer himself:
Citaat
'Welcome to Critical Role, where a bunch of us nerdy-ass voice actors sit around and play Dungeons&Dragons'.


Oftewel, professionele stemacteurs die samen D&D spelen. Klinkt nerdy, is het ook, maar dat betekent niet dat het niet epic is :D

Dus, nog meer Critters op Bokt? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-18 17:59 



 
Profiel   

Hoi! Ik wou er zelf missschien ook al een topic over openen, maar toen zag ik dat jij het al gedaan had! Ik ben ook een Critter. Ik zit nu zelfs wakker te blijven zodat ik Talks Machina kan zien. :') Normaal doe ik dat nooit, maar ik ben nu toch wel heel erg benieuwd hoe ze reageren op afgelopen episode.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 01:47 



 
Profiel   

Wow, dedication :')

Ik heb de laatstes aflevering nog niet gezien :') Werd vrijdagochtend wakker en zag meteen een gigantische spoiler, en ben nu al de hele week moed aan het verzamelen om te gaan kijken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 09:53 



 
Profiel   

Klopt, ik werd zelf ook al grotendeels gespoiled. Dat gaf mij juist een reden om wel te kijken. Zulke grote spoilers zijn ook moeilijk te vermeiden helaas...

Jaa, ik heb best wel veel over voor deze show haha. Ik denk dat ik 2 jaar terug ongeveer seizoen 1 ben begonnen te kijken, en ik heb mijn hele zomervakantie gebruikt om bij te komen en pas rond kerst was ik helemaal bij. Dat was dus van episode 1 tot episode 60 ongeveer... dus ja, daar ben je wel zoet mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 14:31 



 
Profiel   

Okee, ik dacht dat ik er eindelijk klaar voor was om episode 26 te kijken.

I was so not ready. Janken als een kind hierzo |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 21:26 



 
Profiel   

Jaa.. het is best wel heftig, ook om te weten dat hij niet terug kan komen vanwege de low level. Ik had zelf niet zo heel veel met Molly, maar ik vond het wel super zielig voor hun. Ik ben wel benieuwd wat voor character hij nu neemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 23:37 



 
Profiel   

PLOT fiets TWIST :oo :oo

Verder zeg ik niets :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 21:40 



 
Profiel   

Ik heb deze huidige episode nog niet gezien, ik moet de vorige ook nog af kijken. :oo Ben nu wel benieuwd!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 21:48 



 
Profiel   

Het laatste halfuur van de vorige episode is echt geniaal :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 21:55 



 
Profiel   

Jaa ik ben ook fan! De eerste campaign ben ik ooit wel mee begonnen maar pas bij de nieuwe kwam ik er ook echt in :)

Superleuk om er hier een topic over te vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 21:55 



 
Profiel   

Oh ja, ik klets ook graag mee! :D Lisa hierboven zei dat ik het moest gaan kijken en nu ben ik echt verslaafd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 22:02 



 
Profiel   

Ben net 33 aan het afkijken, ben benieuwd :D Ik kijk al best lang, bijna twee jaar denk ik? Halverwege seizoen 1 begonnen met kijken, eerst bijgekeken en vanaf toen live mee (nouja, live... meestal toch maar de dag erna :)) ). Kan de eerste campagne ook echt aanraden, ik weet dat het veel kijktijd is, maar zo'n bijzonder verhaal!

Molly was 1 van m'n favorieten, maar ik vind Cadeuces (zoiets? :+ ) ook erg leuk.

Ze komen 25 Oktober naar London en dan ben ik daar toevallig ook om op te treden... Heb eigenlijk geen geld voor een ticket maar zit toch nog te twijfelen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-18 22:08 



 
Profiel   

Net episode 32 afgekeken. Het laatste gedeelte is echt geweldig! Hopelijk kan ik morgen de rebroadcast kijken van episode 33 en anders wachten tot maandag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-18 00:56 



 
Profiel   

Ooh dit topic nooit gezien!

Maar ik ben ook actieve volger van CR en nu ook backer voor hun KickStarter project!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 00:37 



 
Profiel   

OMG die Kickstarter :') Gewoon letterlijk dit:

[ img ]

Ik heb zo hard gelachen om het begin van die Q&A waarin ze allemaal zo zitten: :\ 'WTF just happened' :\

Verder loop ik alleen een beetje hopeloos achter, ben nu ergens halverwege episode 42. Ze hebben net een plan gemaakt om iets (?) van Avantica te stelen, gaat vast goedkomen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 11:37 



 
Profiel   

Ik ben zo blij voor ze :D Hoop echt dat de stretch goals ook gehaald worden, ik wil de hele Brairwood arc geanimeerd zien!!

Ben nu halverwege de nieuwste aflevering, zal niks spoilers, maar ben heeeuuul benieuwd waar het verhaal nu naartoe gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 11:58 



 
Profiel   

We zijn pas een paar maanden terug Critical Role gaan kijken :') kennen niks van de eerste campaign, maar nu druk bezig om up to date te komen met de huidige (nu rond ep 40).

En prachtig, die Kickstarter, ze hadden het zelf niet verwacht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 16:57 



 
Profiel   

Ik wil ook gaan kijken, schijnt veel in vooraf afgesproken te zijn maar leuk vermaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 17:21 



 
Profiel   

Azmay schreef
Ik wil ook gaan kijken, schijnt veel in vooraf afgesproken te zijn maar leuk vermaak.


Wat bedoel je precies? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 19:34 



 
Profiel   

Azmay schreef
Ik wil ook gaan kijken, schijnt veel in vooraf afgesproken te zijn maar leuk vermaak.


Er is geen script, dat is een rumor. Het is allemaal improvisatie. Tuurlijk als je een gevecht aan gaat met iets of je moet een moeilijke keuze maken dan bespreek je dat met elkaar. Dat heb ik met mijn eigen D&D groep ook, dan gaan we ook buiten de game om praten van oke jongens, wat gaan we nu doen? Dat geeft ook meer duidelijkheid voor de DM zodat de DM niet de hele wereld hoeft voor te bereiden maar alleen dat wat ze van plan zijn te doen.


Ik ben ook heel blij voor ze! Het was geweldig om het begin van de kickstarter mee te maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 20:33 



 
Profiel   

Als je sommige 'plannen' van de tweede campaign bekijkt: dat is echt niet vooraf afgesproken :'). Ik bedoel, ik weet dat het acteurs zijn. Maar als ze bv. die hospital heist van tevoren hadden bedacht, hadden ze van mij een Oscar mogen krijgen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 20:46 



 
Profiel   

Foaly schreef
Als je sommige 'plannen' van de tweede campaign bekijkt: dat is echt niet vooraf afgesproken :'). Ik bedoel, ik weet dat het acteurs zijn. Maar als ze bv. die hospital heist van tevoren hadden bedacht, hadden ze van mij een Oscar mogen krijgen :+

Wat ik hoorde was het meer zovan dat ze vam tevoren horen dat als er dat en dat gebeurt het wel cool zou zijn als ze dit en dit doen. Dus een beetje sturing vooraf.

Maar zelf dus nog niet gekeken :o

Hoor van mijn medespelers dat het leuk is om te zien maar voor nieuwe spelers wel een te hoge verwachting kan scheppen. De meeste DMs zijn geen (voice) actors :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 20:51 



 
Profiel   

Hmm ik vind ze overkomen als hele eerlijke en goede mensen en ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze de boel van tevoren afspreken. Anders ga je ook niet zo lang door denk ik, ze hebben er duidelijk ontzettend veel lol in.
Bovendien hebben ze een onwijs druk leven en als ze ook nog iets zouden moeten instuderen voor elke week dan wordt het wel heel lastig :+

Ik ging ook als beginnende speler en ik geniet er ontzettend van. Matt is een geweldige DM (niet alleen omdat hij voice actor is hoor, hij is gewoon onwijs goed) en de spelers zijn ook heel leuk. Ik denk dat veel beginnende spelers heus kunnen bedenken dat er (bijna) niemand zo goed is als Matt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 22:20 



 

Ik wil heel erg graag fan worden, 8-) maar ik kom er niet doorheen. Van de eerste serie vind ik het geluid niet goed en ik ben afgehaakt omdat de stemacteurs met stemmetje vertellen over wie/wat.hoe hun personage dingen doet. Voor mij is dat niet zo logisch, want als ik vertel hoe mijn vriendin een jampot openmaakt dan doe ik dat ook niet met haar stem maar met mijn eigen stem. Wordt het verderop nog anders, bijvoorbeeld dat ze in hun eigen rol gaan spreken? Dus 'ik loop naar de koelkast' ipv 'Serena loopt naar de koelkast'?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 22:24 



 
Profiel   

Je kan bij de Campaign 2 beginnen, daarvan is de kwaliteit al een stuk beter. Als je de eerste campagne wil proberen (wat ik echt aanraadt!), dan wordt episode 24 meestal als een beter begin gezien voor nieuwe viewers dan de eerste aflevering, omdat de kwaliteit wat beter is, ze meer gewend zijn aan de cameras en daar echt een 'verhaal' begint! Ze praten meestal in accent, maar roleplayen ook steeds meer naarmate het verhaal vordert :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 22:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen