Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Critical Role

 
Profiel   

Inderdaad wat Killyenn zegt! Bij episode 24 beginnen of campaign 2. Je hoeft campaign 1 niet gekeken te hebben om campaign 2 te snappen.

Ik ben ook CR gaan kijken terwijl ik nog helemaal geen weet had van wat D&D was :') . Het klopt inderdaad dat je verwachtingen wel wat omhoog gaan. De grootste tegenvaller bij mijn eigen spellen zijn dat er altijd iemand te laat is of niet aanwezig zonder het te melden. Wat dat betreft had ik wel wat meer gewild dat die factor meer op CR leek. Maar mensen hebben drukke levens en dat kan je ze dan niet altijd kwalijk nemen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-19 17:56 



 
Profiel   

Ik heb een nieuwe hobby voor tijdens het kijken:


[ img ]

En het resultaat :D


[ img ]


Oh, en deze twee staan op kantoor, twee detectives die me in de gaten houden tijdens het werken :+ :


[ img ]

(Patronen zijn van GoldenEnigma op Etsy ) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 16:43 



 
Profiel   

Ik kon het niet laten om het op te zetten, kijk nu een halve sessie per dag gemiddeld _O-

Heb 24 t/m 32 nu gezien, zit in een vreselijk spannend moment maar heb de aandachtsspan even niet helaas Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 16:47 



 
Profiel   

Oooh leuk! :O ze zijn goed herkenbaar!

Wij komen steeds meer bij de huidige tijdlijn, springen nu net Nott's backstory in. Prachtig hoe ook de rest van de groep reageert, want die kenden de backstory ook niet.

Wij kijken bijna elke dag 1/2 tot 1 hele episode xD

Ik ben nu ook maar weer aan het tekenen geslagen met de PubDraw erbij, erg leuk ook om te zien! En verder mijn teken skills polishen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 16:49 



 
Profiel   

xyzutu2 schreef
Ik wil heel erg graag fan worden, 8-) maar ik kom er niet doorheen. Van de eerste serie vind ik het geluid niet goed en ik ben afgehaakt omdat de stemacteurs met stemmetje vertellen over wie/wat.hoe hun personage dingen doet. Voor mij is dat niet zo logisch, want als ik vertel hoe mijn vriendin een jampot openmaakt dan doe ik dat ook niet met haar stem maar met mijn eigen stem. Wordt het verderop nog anders, bijvoorbeeld dat ze in hun eigen rol gaan spreken? Dus 'ik loop naar de koelkast' ipv 'Serena loopt naar de koelkast'?


Haha ja ik snap wel dat het wat ongemakkelijk is als ze het zo beschrijven. Volgens mij doen ze in ieder geval bij de tweede campaign en later in de eerste wel dat ze vanuit de ik-vorm praten, in ieder geval alle keren dat ik erop letten wel :)

En die laatste aflevering (56 volgens mij)... Wat een cliffhanger :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 16:56 



 
Profiel   

Ik ben trouwens bij seizoen 1 begonnen met 24, vond het goed te doen. Dacht bij 1.1 te beginnen maar ergerde meteen aan technische mankementen dus vooruit geschoten.

Heb nog enkele uren kijkplezier te gaan en moet eigenlijk aan mijn eigen campaign werken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 16:58 



 
Profiel   

Ik heb gister episode 55 gekeken. Man, ben gelijk tien jaar ouder geworden :')

Spoiler:
En dan bij de laatste HDYWTDT, denk je dat ze het eindelijk hebben gered: 'Well, it's an explosive arrow... OH NO' :oo _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 12:14 



 
Profiel   

Aaaah ik moet mezelf tegenhouden niet op je spoiler te klikken xD ik moet daar nog 6 episodes voor :')

On that note, spelen jullie zelf ook D&D?
Ik heb het altijd al willen proberen, maar door CR zijn we het nu daadwerkelijk gaan doen ^_^
Mijn vriend is DM, ik, mijn zusje en haar vriend zijn dan de party.
Starter set gehaald en we zijn nu al 6 sessies bezig met die campaign. Heb wel zelf een character gemaakt.

En er zijn bergen mini's in huis gehaald :D Ik vind het hartstikke leuk om die te schilderen! Mijn vriend vindt het te priegelig werk, dus ik mag ook zijn leger aan monsters schilderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 13:52 



 
Profiel   

Ik speel al 6 jaar D&D, heb nu 2 groepen waarvan ik er 1 DM en zou graag nog meer spelen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 14:00 



 
Profiel   

Ik heb het een tijdje (heel klein tijdje) gespeeld, maar dat was... niet met de beste spelers :'). De DM was wel OK, maar er zaten twee mensen bij die het RP gedeelte van RPG echt niet snapten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 11:27 



 
Profiel   

Foaly schreef
Ik heb het een tijdje (heel klein tijdje) gespeeld, maar dat was... niet met de beste spelers :'). De DM was wel OK, maar er zaten twee mensen bij die het RP gedeelte van RPG echt niet snapten :')


Omg ik zie nu pas dat je Sam Riegel als avatar hebt XD

Al bijna bij de 8.5 mil dollar met de Kickstarter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 11:29 



 
Profiel   

8,8 miljoen :oo _O-

Edit: ik kom er trouwens net pas achter dat ze nog meer goodies hebben toegevoegd per stretch goal. Jongens, ik wilde alleen maar een Trinket. Wat moet ik met een muts en een set briefopeners _O-

(jk, hier met die spullen want mei 2020 is nog veel te ver weg :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 11:27 



 
Profiel   

Ik schop dit topic even omhoog. Ben nu bijna klaar met campaign 2 en campaign 3 is vandaag geannounced :D wie gaat volgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 20:28 



 
Profiel   

Altijd :D kijk er naar uit! Ben benieuwd wat voor een chars ze hebben gemaakt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 20:32 



 
Profiel   

Ik ook! Echt zin om voor 't eerst een Campaign' live' te volgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 20:34 



 
Profiel   

We zijn begonnen *\o/* wie heeft de eerste aflevering gezien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:14 



 
Profiel   

Ik! Vond het zelf heel erg leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 16:53 



 
Profiel   

Ik ook. Zo leuk om nu 'gelijk' te lopen haha. Nu weet ik echt niet wat er gaat gebeuren.

Ik vind Marisha's nieuwe karakter echt heerlijk witchy :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 18:21 



 
Profiel   

Hoi :o

Ik was op zoek naar een topic over Critical Role, vond alleen deze en vroeg me af of jullie nog steeds kijken?

Ik volg sinds het begin van Campaign 3, kon het een tijdje lekker bijhouden maar momenteel lig ik achter :') Ben nu halverwege episode 36. Na aflevering 33 was ik even helemaal van de kaart, maar niemand in mijn omgeving kijkt mee dus kon het nergens kwijt, haha...

Dus, zijn er hier wellicht wat kletsmaatjes te vinden? :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-22 11:26 



 
Profiel   

Ik volg nog steeds! Nu 38 aan het kijken. Na 33 was ik ook van de wap ja haha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-22 22:42 



 
Profiel   

Oh wat leuk! Ik ben helemaal sjaak afhaak, bij 12 ben ik nog, maar werd te veel om te kijken xD Ik ben van plan om bij te kijken of misschien de podcast versie te luisteren! Haha. Het helpt niet dat ik zelf nu in 2 campaigns zit. xD

Spelen jullie ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-22 22:56 



 
Profiel   

Yes. Ik speel zelf in een campaign en af en toe spelen we thuis ook. Binnenkort ga ik een one-shot DM'en voor de vriendengroep van mijn vriend, dus daar heb ik ook echt zin in. Allemaal newbies haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 08:34 



 
Profiel   

Ik heb laatst voor het eerst D&D gespeeld met n heel groepje beginners. Nu dit topic weer omhoog komt klikt het we leuk om te volgen. Zou je met de derde campaign kunnen starten of liever de 2e of 1e vanaf aflevering 24?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 10:28 



 
Profiel   

Je zou ook Exandria Unlimited kunnen volgen is 6 delige serie, dus minder lang dan een hele campaign. Een paar characters daarvan komen terug in campaign 3 dus dan is campaign 3 gelijk extra leuk. Enige nadeel is dat je dan niet Matt hebt als DM maar iemand anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 10:34 



 
Profiel   

Het is inderdaad een tijdrovende hobby, haha. Ik ben precies met de start van C3 begonnen met kijken, en zat in het begin nog deels thuis dus dat was prima. Ondertussen weer volledig aan het werk, en dan raak ik toch achter…

Ik speel ook D&D (ook ongeveer een jaar nu denk ik), met man en vrienden. Altijd online, onze ‘tabletop’ is Foundry. Toch niet helemaal dezelfde ervaring, maar wel leuk :) Merk wel dat ik toch niet echt een roleplayer ben, ik heb een heel praatgraag karakter maar dat komt er niet zo uit.
Mars en Ierpier, jullie klinken wel als doorgewinterde D&Ders!

Goldwynn (grappig, mijn D&D karakter heet Redwyn), ik zou denk ik met campaign 3 beginnen. Campaign 1 schijnt heel goed te zijn, maar het begin mist omdat ze toen nog niet uitzonden. En in vergelijking met nu is de beeld/technische kwaliteit echt een slag minder.
ExU heb ik 1 of 2 afleveringen van gekeken, ik vond het een hoog ‘that escalated quickly’ gevoel hebben. Komt mssn ook wel omdat het maar een paar afleveringen zouden zijn. Wel grappig om Matt aan de andere kant van de tafel te zien. En hoeveel Robbie Daymond in zijn karakter is gegroeid als je het vergelijkt met campaign 3 :)

Ik heb een inhaalslag gemaakt afgelopen week, ben nu net begonnen aan ep. 37.

Ep. 36:
Spoiler:
Heel grappig om ze hun eigen karakters van Vox Machina tegen te zien komen. En Matt die uitvoerig Whitestone beschrijft omdat Bells Hells daar natuurlijk niet bekend zijn, maar de spelers wel <3 Liam die een traantje wegpinkt


Legend of Vox Machina (de animatie van Campaign 1) is trouwens op Amazon Prime, dat wisten jullie vast al. Seizoen 2 start begin 2023 en seizoen 3 is bevestigd :):) Ook heel leuk! Geeft toch wat kennis over campaign 1 en achtergrond over Exandria zonder die honderden uren terug te hoeven kijken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 22:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen