Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat doe jij met youtube?

 
Profiel   

Ik ben dus in dit topic terecht gekomen tijdens mijn zoektocht van hoe ik het beste om kan gaan met een goedlopend kanaal. Ik heb geen zin om nieuwe filmpjes te maken, de filmpjes die er op staan zijn echt super oud en waren over het algemeen bedoeld om hier op Bokt te delen met vrienden.
1 filmpje is in de zomer serieus viraal gegaan kwam ik achter, ik kreeg ineens dagelijks mailtjes van YouTube dat ik nieuwe abonnees had.
Toen ik me erin ging verdiepen had ik ruim voldoende abonnees en views om YouTube partner te worden.
Dus nu hou ik dagelijks wel bij hoeveel er naar dat filmpje gekeken wordt, ik vind het nog steeds ongelofelijk. D’r is niks te zien op dat filmpje. :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 10:12 



 
Profiel   

Ik heb momenteel een aardig lopend Instagram kanaal en zou eigenlijk heel graag actief een YT kanaal bij willen houden.
Enige puntje is dat ik me er maar niet overheen kan zetten om mezelf te filmen. :')

Ik ben grafisch vormgever + fotografe, dus kan aardig met beeldmateriaal overweg en ik denk dat ik het ook wel boeiend genoeg kan maken. Alleen vind het dus lastig om te beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 10:32 



 
Profiel   

Gewoon beginnen

Op dit moment loopt mijn kanaal niet zo goed. Weet niet presies waarom. Denk omdat er al heeel veel kanalen zijn


https://www.youtube.com/channel/UC--w58 ... GtWPE2Zxrg

Mijn kanaal wordt gemiddeld tussen 40-60x bekeken.

Mocht iemand tips hebben

M’n instagram gaat redelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 11:48 



 
Profiel   

Plutolover: Eigenlijk gaat je kanaal helemaal niet zo slecht. Je hebt 60 abbonees en ook ongeveer 60 views per filmpje, dus iedereen die je volgt die kijkt je video's. Dat is toch super! :) Meer abbonees krijgen kost gewoon heel veel tijd of je moet net die video maken die veel bekeken wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 00:54 



 
Profiel   

ik maak muziek video's van zowel mijn eigen paard als van anderen :D
helaas hebben we nog maar weinig vieuws en subbs maar dat komt allemaal vanzelf.
ben tot nu toe al erg tevreden met het resultaat.

ik heb hierbij hebben we ook ons instagram
hier onze insta pagina
mijn eigen kanaal

dit is mijn laatste 'echte' muziek video


ik ben het alleen nog niet echt eens met de naam, want als mensen vragen 'hoe heet je op youtube?'
en ik zeg dan HappyHippie kunnen ze het niet vinden omdat er best veel dingen heten met die naam :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 01:02 



 
Profiel   

Doedatje schreef
Plutolover: Eigenlijk gaat je kanaal helemaal niet zo slecht. Je hebt 60 abbonees en ook ongeveer 60 views per filmpje, dus iedereen die je volgt die kijkt je video's. Dat is toch super! :) Meer abbonees krijgen kost gewoon heel veel tijd of je moet net die video maken die veel bekeken wordt.


Daar heb je ook zeker gelijk in. Ik doe het ook meeste voor mijzelf. Niet om extreem groot te worden. Want ook dat heeft zo zijn voor en nadelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 06:56 



 
Profiel   

Mijn nieuwe vlog is ook online.

https://youtu.be/WxutpFpoLzM


En naam is Ind lastig.

Mijn kanaal heet nu haflingers fun. Maar wil weer terug naar haflingers stanley&maximus.

Alleen dacht ik paar weken geleden ik kan naam steeds veranderen.. blijkbaar kon dat maar 3x dus ik moet 100 dagen (nu wat minder) wachten tot ik naam kan veranderen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 07:05 



 
Profiel   

Iemand weet hoe dit kan? Ik kan mijn thumbnail niet veranderen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 16:09 



 
Profiel   

Youtube is mijn dagelijkse tijdverdrijf tijdens het ontbijt en vlak voor het slapen.

Maar ik kijk naar heel specifieke onderwerpen:
- Tiny house movement
- Permaculture / sustainable living / moestuin etc.
- Beauty

Een maand geleden heb ik Safiya Nygaard "ontdekt" en zij doet allemaal onzin dingen maar ik vind haar erg leuk dus nu volg ik haar wel ondanks zij niet helemaal in mijn rijtje past.

Paarden dingen kijk ik niet. Vaak vind ik het ontzettend saai of is het totaal niet mijn ding. Maar dat zal vast aan mij liggen want ik ben geen standaard paardenmeisje. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 16:29 



 
Profiel   

Ik ben iedere dag wel op youtube te vinden! Haha, meestal als ik even niks te doen heb, filmpjes zoeken. Vaak paardenfilmpjes, maar ik kijk ook wel eens series op youtube. Of stukjes docu's ofzo.
Ik volg ook heel graag een gamer die je kan volgen, Markiplier. Vant jaar ook naar zijn show geweest in Amsterdam, plezier wat mijn vriend en ik delen op youtube hahaha.

Zelf maak ik alleen paardenfilmpjes, gewoon voor de leuk. Niet alleen van mezelf of me eigen paarden, maar ook van anderen. Vind ik leuk om te doen, sinds kort een beetje begonnen met spelen met vlogs. Ik heb weinig abonnees en vooral weinig mensen die mijn flmpjes kijken. Maar ik vind het gewoon zelf leuk om ze te maken, doe ik in principe niet voor een ander om ze te zien. Beetje tijdverdrijf denk ik ofzo haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 16:46 



 
Profiel   

Ik vind Youtube erg leuk. Kijk vooral naar mensen die ver zijn in de sport, vind het erg inspirerend hoe zijn hun stalmanagement doen en vind het mooi om te zien wat een discipline en sportmentaliteit ze hebben. Ruiters als Jill Huijbrechts, Danielle van Mierlo, Anne en Lotte Meulendijks vind ik erg leuk.

Voor mij moet iemand echt iets speciaals/aparts met hun paard doen. Ik ben zelf een dressuurruiter dus als iemand hier erg goed in is (bijvoorbeeld internationaal starten of sub-top) dan vind ik het pas interessant. Iemand die op L/M niveau rijd die zie ik bij mij op stal ook vaak genoeg en vind ik niet interessant.

Mijn punt is: écht leuke youtube kanalen weten zich te onderscheiden, of dat nou is dmv uitzonderlijke prestaties of iets anders. Ieder z'n meug :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 16:52 



 
Profiel   

Ik kijk op youtube naar filmpjes met paarden, met name van wedstrijden. Zelf plaats ik wel eens een filmpje als iemand mij gefilmd heeft op wedstrijd ofzo. Niet voor volgers maar alleen omdat het op die manier gemakkelijk te delen is

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 16:57 



 
Profiel   

Wat zijn jullie kanalen? Voor diegene die filmt/volgt

Dan wil ik jullie graag volgen/aboneren

Mijn kanaal staat in onderschrift

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 18:21 



 
Profiel   

Ik heb een tijdje vid's gemaakt, maar kwam uiteindelijk tijd te kort en geld voor normaal appratuur want dat vond ik toch wel belangrijk :Y) .

Verder ben ik er élke dag bijna elk uur! Video's kijken, die typische gamekanalen, engels en nl, maar alleen games geen beauty of dat.. Gedoe, :') . En natuurlijk muziek, ik luister héél de dag muziek, school, thuis, bij de paarden mocht ik uitmesten etc. Verder eigenlijk niet veel, :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 18:27 



 
Profiel   

Ik heb een tijd music video's gemaakt, maar ben niet echt meer actief haha. Misschien binnenkort weer beginnen :P

Heb op dit moment 1200 abonees

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 18:32 



 
Profiel   

Strawberry2 schreef
Ik heb een tijd music video's gemaakt, maar ben niet echt meer actief haha. Misschien binnenkort weer beginnen :P

Heb op dit moment 1200 abonees


Dat is best veel! Ik 60.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 18:34 



 
Profiel   

plutolover schreef
Wat zijn jullie kanalen? Voor diegene die filmt/volgt

Dan wil ik jullie graag volgen/aboneren

Mijn kanaal staat in onderschrift



Telt muziek videos van je eigen paardje ook

https://www.youtube.com/channel/UCwN9NaUVeHgW6KrAfr8gzKQ

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 19:20 



 
Profiel   

Happy_Hippie schreef
plutolover schreef
Wat zijn jullie kanalen? Voor diegene die filmt/volgt

Dan wil ik jullie graag volgen/aboneren

Mijn kanaal staat in onderschrift



Telt muziek videos van je eigen paardje ook

https://www.youtube.com/channel/UCwN9NaUVeHgW6KrAfr8gzKQ


Ja hoor

Edit: heb abbo

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 20:49 



 
Profiel   

Ik deed eigenlijk vooral fotograferen, maar heb sinds een tijdje een GoPro en drone. Daarnaast heb ik sinds kort het filmen met mijn camera een beetje ontdekt dus wel leuk om af en toe een filmpje op YT te zetten. :) Ben er al wel achter dat filmen echt heel wat anders is dan fotograferen. _O- Geloof dat ik al ruim 10 jaar een account op YouTube heb.



Maar hier kan ik toch uuuuuren naar blijven kijken? <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 09:06 



 
Profiel   

Super tof dat je dit topic weer nieuw leven in had geblazen! Althans, een poging gedaan tot :')

Het kwam op mijn verjaardag omhoog, toen was ik druk met andere zaken en ondertussen was ie alweer gezakt natuurlijk. Gelukkig kon ik hem nog opvissen ;) Want eigenlijk wel heel erg leuk om terug te lezen!

Ik ben alweer bijna 3 jaar geleden begonnen met mijn youtube kanaal en toen ook dit topic gestart. Nu zit ik op ruim 7500 abonnees en verdien zelfs wat geld met youtube. Het camera team waar ik toen mee samenwerkte kreeg het (helaas voor mij ;) ) te druk, dus tegenwoordig film en monteer ik zelf de video's voor mijn kanaal. Dankzij viewmotion heb ik wel waanzinnig veel geleerd over het maken en monteren van video's. Ben ze echt mega dankbaar voor de tijd dat ze me geholpen hebben want zonder hun was het niet zo'n goedlopend kanaal geworden. Ik krijg er momenteel maandelijks ongeveer 200 abonnees bij. Komende maand staat mijn kanaal zelfs in tijdschrift het Bit, dus benieuwd wat dat gaat brengen, erg tof!

Heb jij verder nog doelen met youtube Richard? Of gewoon af en toe eens iets uploaden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 22:47 



 
Profiel   

Gaaf dat je al zo veel abonees hebt.

Ik groei helaas niet zo snel! Maar vind super leuk om video’s te maken. Ben alleen beetje inspiratie loos op moment

Heb wel 1 leuk idee. Maar heb nu last van m’n voet. Dus dat moet even wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 23:35 



 
Profiel   

Wat tof zeg! Ik heb amper abonnees en ook niet echt doelen. Daar ging het mij eigenlijk niet om. Gewoon af en toe filmpje uploaden. Haha. Geloof dat mijn oudste filmpje van Lowlands 2009 zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 07:40 



 
Profiel   

Ik heb wel een kanaal maar doe er weinig mee eigenlijk.
Had er ooit wat filmpjes op weg gezet.
Een van mijn kinderen zei, mama je hebt meer dan 10.000 volgers je moet het omzetten dan kan je er geld mee verdienen.
Haha geloofde er niks van, en toch maar gedaan.
Ondanks dat ik al 3 jaar niks erop zette zat ik opeens op 28.400 volgers.

Moet wel lachen want 1 filmpje is van mijn merrie die werd gedekt en die is toch al 22 miljoen keer bekeken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 08:46 



 
Profiel   

Filmpje wat mijn meeste views heeft, heeft er bijna 11.000. Dus valt allemaal wel mee. Niets serieus. Haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 09:08 



 
Profiel   

Ik heb er ook meer op staan die dat echt bij lange na niet redden hoor qua views.
Maar vond het zo apart, dekking van een paard en dan zoveel views.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 09:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen