Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dungeons & Dragons, Pathfinder en andere tabletop RPG's

 
Profiel   

Sinds kort speel ik met mijn gezin Pathfinder. Zijn er toevallig nog andere nerds op bokt die aan dergelijke tabletop RPG's doen. Ik zag dat er al een topic over Critical Role was, wie speelt het hier ook zelf? *D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 13:20 



 
Profiel   

Ja *\%/*
Ik speel heel graag, zit in het zuiden.

[ENT] D&D spelers op bokt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 13:23 



 
Profiel   

Ahh top, ik had t topic niet gezien

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 13:25 



 

Niet helemaal een RPG.. maar wij spelen nu (bijna) elk weekend Gloomhaven, beetje D&D achtig idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 13:26 



 
Profiel   

Gloomhaven wil ik echt heel graag hebben, maar het is zo duur dat ik mijn gezin nog niet overtuigd heb. Zeker omdat we nu al aan de D&D zitten. Hoe is Gloomhaven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 13:27 



 

Bevalt ons erg goed! Spelen meestal op een avond 1 scenario. Dus eer we keer alles gespeeld hebben.. is het geld zeker waard. Die doos is ook echt gigantisch :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 09:30 



 
Profiel   

Gloomhavenfanaat hier! *\o/* <3

Wat een enorm gaaf spel! Binnen no time helemaal verslaafd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 23:05 



 
Profiel   

Mijn vriend en ik spelen sinds een half jaartje D&D, 5e:D. Niet exclusief D&D, we hebben ook in Fate Core gespeeld en er is nog een ander systeem waar onze DM een campagne voor aan het opzetten is, maar daar ben ik de naam van kwijt :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 23:13 



 
Profiel   

Ik speel al jaren RP's. Van tabletop, tot Larp, en via fora. Best damn hobby die er is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 23:16 



 
Profiel   

Oh, ook nog een larp-er op bokt. :D Nice. Waar speel je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-18 09:45 



 
Profiel   

Zijn er nog mensen die een groep zoeken in (zuid)limburg?
Ik wil een groep gaan starten.

Waarschijnlijk 5e D&D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 16:45 



 
Profiel   

Azmay schreef
Zijn er nog mensen die een groep zoeken in (zuid)limburg?
Ik wil een groep gaan starten.

Waarschijnlijk 5e D&D.


Heb mijn start bijna klaar, dus zoek nog 1 of 2 spelers erbij.
In zuid Limburg op zondag ochtend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-18 13:48 



 
Profiel   

Woonde ik maar in zuid limburg. -O- Ik ben zelf ook op zoek naar een groep (als speler.) Ik vroeg me dus af of er hier mensen zijn die het online spelen en ruimte hebben voor 1 persoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 00:05 



 
Profiel   

Welke omgeving zoek je?
Ik ben verslaafd aan karakters maken in heroforge, haha.

Onze campaign is thuis af, dus Meera Brittleshield wordt verruild voor Fenros Finch en zijn raaf Morrigan.

Heb ook nog Niteath "trip" Torve, een drunken master monk,liggen voor een oneshot, maar ik vind haar wel heel leuk.

Voor een andere groep ben ik nu met een gnome druid bezig. Oh, en ik speel met een concept voor een gunslinger/bard.

Aahh characters :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 00:16 



 
Profiel   

Ierpier schreef
Welke omgeving zoek je?
Ik ben verslaafd aan karakters maken in heroforge, haha.

Onze campaign is thuis af, dus Meera Brittleshield wordt verruild voor Fenros Finch en zijn raaf Morrigan.

Heb ook nog Niteath "trip" Torve, een drunken master monk,liggen voor een oneshot, maar ik vind haar wel heel leuk.

Voor een andere groep ben ik nu met een gnome druid bezig. Oh, en ik speel met een concept voor een gunslinger/bard.

Aahh characters :')


Groningen, maar ik vind online ook prima.

Character creation is the best! Zelfs met rpgs en mmos ben ik wel 2 uur bezig met een character maken. Mijn meest favoriete character dat ik gespeeld had was een pixie ranger met een gigantische panther naast haar. Helaas kreeg de DM het heel erg druk waardoor het werd stopgezet. Ik hoop dat het nog wel door gaat wanneer zijn leven weer wat rustiger is.

Ik mis mijn pixie soms wel hoor. Al je characters zijn toch een stukje van jezelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 00:29 



 
Profiel   

Leuk! Wij spelen pathfinder, maar hebben een langdurige pauze, omdat het met een klein baby echt niet lukt een rustige campaign te spelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 01:17 



 
Profiel   

Als je makkelijk Engels spreekt, ben je ook welkom zijn in onze groep :j (onder voorbehoud, moet m'n vriend dat wel even meedelen, maar ik verwacht daar geen problemen :') ). Mijn vriend is net z'n eerste homebrew begonnen in 5e op Roll20. We hebben nu 4 man in de party, maar er is ruimte voor meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 10:35 



 
Profiel   

Mensen die karakters maken leuk vinden?! Hemel, de voornaamste reden waarom ik niet meespeel in een on-line versie is omdat ik karakters maken naar DnD regels zo *** vind. :P Geschiedenis en persoonlijkheid uitschrijven vind ik heerlijk, maar al die cijfertjes en dingetjes. Horror.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 11:01 



 
Profiel   

Dat valt toch best mee? :') Je hoeft een paar cijfers in te vullen voor je stats en van daaruit heb je je bonussen. Ik kan hier in een half uurtje met het boek naast me een compleet character sheet en spell sheet invullen. Daadwerkelijke persoonlijkheden en karaktertrekken duurt hier altijd veel langer xD.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 11:31 



 
Profiel   

Ehrmmmmm..... Laten we het houden op 'ik ben blonT' :P Kan er echt helemaal niets mee, ik zie de logica niet. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 11:41 



 
Profiel   

Inujojo schreef
Als je makkelijk Engels spreekt, ben je ook welkom zijn in onze groep :j (onder voorbehoud, moet m'n vriend dat wel even meedelen, maar ik verwacht daar geen problemen :') ). Mijn vriend is net z'n eerste homebrew begonnen in 5e op Roll20. We hebben nu 4 man in de party, maar er is ruimte voor meer.


Dat zou super zijn als ik mag meedoen. Mijn Engels is vloeiend. Ik heb wel een zwaar Nederlands accent haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 14:07 



 
Profiel   

Movement schreef
Inujojo schreef
Als je makkelijk Engels spreekt, ben je ook welkom zijn in onze groep :j (onder voorbehoud, moet m'n vriend dat wel even meedelen, maar ik verwacht daar geen problemen :') ). Mijn vriend is net z'n eerste homebrew begonnen in 5e op Roll20. We hebben nu 4 man in de party, maar er is ruimte voor meer.


Dat zou super zijn als ik mag meedoen. Mijn Engels is vloeiend. Ik heb wel een zwaar Nederlands accent haha.


Ik ga het hem voorleggen, kom er op terug :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 14:51 



 
Profiel   

Inujojo schreef
Ik ga het hem voorleggen, kom er op terug :j.


Is goed! dankjewel! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-18 15:00 



 
Profiel   

Ik kwam via google hier terecht dus ik kom even binnenvallen.

Welke tabletop RPG's zijn leuk voor 2 mensen? Ik hou namelijk heel veel van spelletjes en wil spelletjes gaan doen met iemand die dat minder leuk vindt maar wel van RPG houdt. Misschien hebben jullie goede tips, alvast dank :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-18 12:38 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier?

Wij zijn inmiddels level 17 en richting het eind van de campaign aan het gaan, dus ben een nieuw karakter aan het maken. Een druid die ik een beetje inspireer op luna van HP met een vleugje van mezelf :Y)

Denk dat ik over een paar maanden weer een tweede groep ga zoeken, als ik weer bij Eindhoven woon 8-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 17:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen