Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 6 [ 128 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Manifest

Profiel   

Ik heb net een nieuwe serie ontdekt en ben benieuwd of meer mensen deze serie ook volgen en wat die ervan vinden.

Citaat
Manifest is een Amerikaanse fantasyserie van de zender NBC. De serie ging in première op 24 september 2018.

Toen Montego Air Flight 828 veilig aankwam na een turbulente maar routinevlucht, waren de bemanning en passagiers opgelucht. Maar in de tijdspanne van die paar uur was de wereld vijf jaar ouder en hadden hun vrienden, families en collega's na rouw om hun verlies de hoop opgegeven en verder gegaan. Nu, geconfronteerd met het onmogelijke, krijgen ze allemaal een tweede kans. Maar naarmate hun nieuwe realiteiten duidelijk worden, ontvouwt zich een dieper mysterie en sommige van de teruggekeerde passagiers beseffen al snel dat ze misschien bedoeld zijn voor iets dat groter is dan ze ooit voor mogelijk hadden gehouden.

Het is dus sinds afgelopen maandag begonnen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 12:39 

Profiel   

Klinkt wel leuk, ik ga eens even de eerste aflevering opzoeken.
Jij vond de eerste aflevering dus wel leuk genoeg om verder te kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 12:42 

Profiel   

Ja, wist niet wat ik er precies van kon verwachten. Maar ben wel benieuwd wat ze ervan gaan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 12:44 

Profiel   

Ik ga es even kijken, laat het straks weten. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 12:47 

Profiel   

Waar kan je dit kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 12:53 

Profiel   

Ik vond het een leuke aflevering,
Spoiler:
alleen het heeft wel wat weg van de serie The 4400;) Daar verdwenen mensen uit verschillende jaren en kwamen opeens allemaal samen terug en allemaal hadden ze een bijzonder iets, de een kon mensen genezen, ander kon de toekomst zien..

Dus ben benieuwd hoe het verder gaat na deze aflevering, wat ze precies gaan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 12:54 

Profiel   

Oh ik vond hem gaaf! Leuk dat er een paar bekenden inzitten. Melissa uit Valor en Josh uit OUAT.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:32 

Profiel   

Het leest als een kruising tussen The 4400 en Lost, maar dat kan zomaar een geweldig idee opleveren, dus klinkt boeiend!
Waar kijken jullie de serie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:34 

Profiel   

Klopt het dat hij niet op Netflix staat? Kan hem. Daar via de zoekfunctie niet vinden, helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:36 

Profiel   

Het is geen netflix serie, het is gewoon een nieuwe Amerikaanse serie die in NL nog niet op tv is;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:48 

Profiel   

Ik heb hem in mijn lijst gezet, weer een nieuwe serie erbij. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:51 

Profiel   

Gekeken gewoon gratis online ik vind hem toppie

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:52 

Profiel   

Gewoon beetje googlen trouwens, want volgens mij mag je hier niet die sites neerzetten waar je het kan kijken ;) Zag een keer dat het in een ander topic ook was weggehaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 14:00 

Profiel   

Ben nu ook maar begonnen aan The 4400, om te kijken of het er inderdaad op lijkt ;) Ben met Manifest benieuwd naar volgende week en wat ze van de serie gaan maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 14:26 

Profiel   

The 4400 is wel een oude serie, maar is best goed.

Als je nog een serie zoekt, 9-1-1 is ook wel leuk, seizoen 2 is net begonnen, dus kan je eerst nog seizoen 1 kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 14:31 

Profiel   

Ik ben ook begonnen met kijken nadat ik vd week de trailer voorbij zag komen op Facebook.
The 4400 heb ik niet gezien, maar vond het ook wel wat weg hebben van Under The Dome. Ben heel benieuwd hoe aflevering 2 gaat lopen en dan kom ik er ook achter als ik het blijf kijken ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 19:36 

Profiel   

Zo lekker de nieuwe aflevering kijken. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 07:35 

Profiel   

Sorry dat ik inbreek in zo'n oud topic maar deze serie wordt sinds gisteravond uitgezonden op net 5. Helaas heb ik hem gemist door een vergadering. Ik probeer hem terug te kijken via de kijk! App maar dat lukt momenteel niet dus ik ga morgen een nieuwe poging wagen. Gaat iemand anders deze serie ook volgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 20:03 

Profiel   

Gister gekeken op net 5, spannend.
En het einde van aflevering 2 was voor mij misschien iets te eng. Kan weinig hebben.
Maar volgende week nog maar even kijken, hoe dat valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 20:17 

Profiel   

Ik vond het veelbelovend klinken, maar het heeft mij totaal niet kunnen boeien. Jammer, had wel behoefte aan een nieuwe goede serie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 20:49 

Profiel   

Nog niet aan begonnen maar ga hem zeker terugkijken. Al een hele tijd overal voorbij zien komen maar nooit eerder zin om er naar te kijken (online)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 21:01 

Profiel   

Ik vond hem wel leuk! Ik houd van dit soort series!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 21:06 

Profiel   

Ik vond de eerste 2 afleveringen wel goed, ga zeker volgende week weer kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 21:14 

Profiel   

Ik zei aan het begin van aflevering 1 ‘als ze maar niet net zoals in Lost stemmen gaan horen en het heel zweverig wordt’ en ja hoor :+
Maar geef het toch een kans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 21:32 

Profiel   

Het doet me een beetje denken aan final destination :) ik vind hem wel leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 21:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 6 [ 128 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen