Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 9 [ 205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Masterchef 2018

 
Profiel   

Ik kijk er ook elk jaar naar, ook alleen naar de Australische versie. Verbaas me altijd dat andere landen er zo’n ander programma van weten te maken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 21:45 



 
Profiel   

MC Nederland vind ik ook niet leuk. Ik volg ook My Kitchen Rules Australië.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 17:31 



 
Profiel   

Ja, dat kijk ik ook!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 17:46 



 
Profiel   

Supervixen schreef
MC Nederland vind ik ook niet leuk. Ik volg ook My Kitchen Rules Australië.


Oh ook geweldig! Die nijd afentoe naar elkaar _/-\o_

En de chef-kok met die blauwe ogennnnn

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 18:05 



 
Profiel   

Ik volg dit jaar ook weer. Kijk ook altijd alleen die van Australië, de andere vind ik veel minder leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 18:55 



 
Profiel   

*\o/*

Ik ontdek nu pas dit topic.
Alle seizoenen gezien en echt super fan! Alle andere masterchef edities kijken wij niet alleen de Australische.
De jury is echt super, de gasten en de kandidaten. Tevens is alles goed vastgelegd en kijkt het fijn.

Wij kijken altijd terug, want kunnen het niet op de uitzendtijd kijken.

Wat wel jammer is dat er geen vijf afleveringen per week meer zijn, maar maar vier afleveringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 19:03 



 
Profiel   

Oooh heerlijk! Heb alle seizoenen minimaal 1x gezien. Vind het geweldig. De jury, hun positieve benadering, het genot dat op hun gezicht staat geschreven. Ook de positieve wijze van hoe alles in beeld gebracht wordt.

Amerika vind ik stom, zo negatief, echt gericht op sensatie.

My kitchen rules vind ik ook GE-NI-AAL in beeld gebracht. De gesprekken en dan de blikken van de jury etc. En inderdaad die ogen van Pete.... Vind hem echt zo'n mooie sexy man haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 20:22 



 
Profiel   

Benthhh schreef
Supervixen schreef
MC Nederland vind ik ook niet leuk. Ik volg ook My Kitchen Rules Australië.


Oh ook geweldig! Die nijd afentoe naar elkaar _/-\o_

En de chef-kok met die blauwe ogennnnn


Pete, dat is wel een gezondheidsfreak. Heb wel eens zijn facebook bekeken. Toen dacht ik wel: jammer dit. Manu heeft wel echt humor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 20:43 



 
Profiel   

Ja hier kijk ik 't ook, maar gewoon omdat ik de jury's geweldig vind, heerlijk vol positiviteit

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 20:49 



 
Profiel   

Hier nog een fan van het eerste uur *\o/*
Door tijdgebrek kijk ik nooit tv, maar kijk ik de afleveringen online.

Klein vraagje aan de tv-kijkers hier: kan je op de site van SBS6 de recepten terugvinden?
TenPlay heeft de Australische site namelijk afgesloten voor buitenlandse kijkers, dus de recepten kan je ook niet meer bij -O-
En er zijn er echt een paar die ik dit jaar eens zelf hoop te proberen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 21:51 



 
Profiel   

Ik Google altijd gewoon op recept en dan maker ervan en dan kom je vaak wel een eind.
Alleen doe ik het vaak tijdens de serie en zie ik 9 vd 10 keer al de winnaar van die serie haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 21:53 



 
Profiel   

Ik kijk het ook. En MKR. Loop alleen een beetje achter omdat we een weekje weg zijn geweest. Maar lang leve de opname functie. Kijk eigenlijk alleen de Aussie versie. De rest vind ik echt vreselijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 22:04 



 

Iedere keer als ik Cloe zie denk ik dat ze 16 is. Maar dan begint ze te praten over man en kinderen en realiseer ik me weer dat ze toch al volwassen is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 22:56 



 
Profiel   

Dat zou een idee zijn als ik nog alle namen en gerechten uit m'n hoofd weet, en om alles terug te kijken voor een bepaald recept ontbreekt me helaas de tijd -O-

Maar zo wil ik graag diverse Aziatische recepten eens proberen, en als het lukt..... Het sneeuwei van Peter Gilmore :o (en nee, dat doe ik niet zo snel als de deelnemers :+)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 22:58 



 
Profiel   

Als je een specifiek recept wilt, kan ik het je wel doorsturen hoor!!
Ik zal het vast wel van 10Play kunnen halen hier!

Hier ook een trouwe kijker!! Wij hebben deze al gezien, zal niks verklappen!!

Voor degenen die de vorige serie ook gekeken hebben: Ben Ungerman heeft inmiddels een ijssalon geopend bij ons in het dorp, moet nog steeds een keer een ijsje gaan eten bij hem <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-18 01:19 



 
Profiel   

rockwitch schreef
Ik kijk het ook. En MKR. Loop alleen een beetje achter omdat we een weekje weg zijn geweest. Maar lang leve de opname functie. Kijk eigenlijk alleen de Aussie versie. De rest vind ik echt vreselijk.


Ik vind het heerlijk nu ik aan de bank gebonden ben, om alles terug te kijken! En idd, de aussi versie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-18 09:06 



 
Profiel   

Ook hier is de Australische versie veruit favoriet! En echt zo jammer dat je al buitenlander de recepten niet meer kunt zien. Ik ben ergens wel benieuwd wat de motivatie daarachter is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-18 09:21 



 
Profiel   

Barramundi schreef
Als je een specifiek recept wilt, kan ik het je wel doorsturen hoor!!
Ik zal het vast wel van 10Play kunnen halen hier!

Hier ook een trouwe kijker!! Wij hebben deze al gezien, zal niks verklappen!!

Voor degenen die de vorige serie ook gekeken hebben: Ben Ungerman heeft inmiddels een ijssalon geopend bij ons in het dorp, moet nog steeds een keer een ijsje gaan eten bij hem <<)

Dat zou fijn zijn, alvast bedankt +:)+
Als je me als eerste het sneeuwei zou willen sturen, please.... Ik heb wel iets gevonden, maar geen idee of dat de originele is.

Ik ben trouwens jaloers.... Ik zou ook wel eens een ijsje bij Ben Ungerman willen gaan eten :oo
Als we het toch over Ben hebben, z'n recept voor tulpenbollen zoek ik ook nog :j

Edit: al zoekend naar andere dingetjes kwam ik langs deze link: https://www.tvnz.co.nz/shows/masterchef-australia/masterchef-australia-recipes
Ik heb er verder nog niet naar gekeken, maar met een beetje geluk heeft TvNz ook alle recepten :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-18 11:05 



 
Profiel   

Tijd voor MKR!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 16:35 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd hoe die meiden uit Rusland het gaan doen als hun aan de beurt zijn...ze hebben alleen maar commentaar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 16:37 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ik ben benieuwd hoe die meiden uit Rusland het gaan doen als hun aan de beurt zijn...ze hebben alleen maar commentaar..


Hahaha echt hè.
Ik vind het altijd jammer als zulke mensen dan ook echt goede punten halen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 16:46 



 
Profiel   

Die moeten wel een 3 sterren michelinmenu serveren. Ze geven wel eerlijke cijfers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 18:56 



 
Profiel   

Mee eens. :j

Loki zou dit nog wel eens kunnen winnen....

Maar inktvis...jakkie. := En dan een saus maken van de guts enzo...dubbel jakkie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 19:16 



 
Profiel   

Dat gesponnen suiker op die pannenkoek :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 19:39 



 
Profiel   

Zoet pff maar terecht een speld voor loki
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 19:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 9 [ 205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen