Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 9 [ 224 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kijken meer mensen de serie A Discovery of Witches

 
Profiel   

Net erachter gekomen dat aflevering 1 t/m 3 van de serie A Discovery of Witches' van de boeken van Deborah Harkness zijn uitgekomen. Aflevering 1 heb ik net opgezet om te gaan kijken. De boeken heb ik niet gelezen, kwam niet door het eerst boek heen maar de serie ziet er goed uit.
Zijn er meer mensen die de serie gaan kijken?

Diana Bishop, historian and witch, accesses Ashmole 782 and knows she must solve its mysteries. She is offered help by the enigmatic Matthew Clairmont, but he's a vampire and witches should never trust vampires.

Hierbij de trailer;
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 22:29 



 
Profiel   

Ik ben van plan te gaan kijken, heb er door drukte alleen nog geen tijd voor gehad om er aan te beginnen :) Ik heb alledrie de boeken gelezen, de eerste is wel het moeilijkste om er door heen te komen hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 22:49 



 
Profiel   

Oeeh, ik ben benieuwd! :)) Thanks voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 14:27 



 
Profiel   

Ik kijk! Ik heb de boeken ook, hoewel ik ze niet bijzonder goed vond. De show is een beetje aan de trage kant, zeker de eerste aflevering, maar ik vind het wel goed in elkaar zitten. :j Ze volgen de lijn van het boek, maar voegen alvast wat elementen en achtergronden toe die je als lezer pas later tegenkomt. Ben ook erg benieuwd naar de volgende aflevering als ze naar Sept-Tours gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 14:30 



 
Profiel   

Ik heb de boeken gelezen en de 2 eerste afleverinten gezien! Vind persoonlijk de boeken wel beter. Die zijn meer gericht op de wetenschappelijke/academische kant en minder op de magie vind ik. Op een tv scherm ziet dat er altijd zo nep uit (ben een paar keer in lachen uitgebarsten :+ )
De serie is toch duidelijk voor een jonger publiek bedoeld dan de boeken?

Mijn vriend moest verplicht meekijken, hij vond het ook wel te doen, maar stoorde zich aan de geel/blauw filter die erover zit.

Hebben jullie trouwens ook de schrijfster in de eerste aflevering gespot? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 14:41 



 
Profiel   

Geen idee hoe de schrijfster eruit ziet, heb de boeken niet gelezen. Ik vind de serie wel leuk, vrijdag komt aflevering 3 uit in Amerika.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 14:43 



 
Profiel   

aflevering 3 is toch al uitgezonden? Vorige vrijdag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 14:56 



 
Profiel   

Ik ga ze ook maar eens kijken...zit toch ziek thuis dus moet wat te kijken hebben. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 15:04 



 
Profiel   

Waar wordt het op uitgezonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 15:12 



 
Profiel   

Op Sky in de UK elke vrijdagavond. Aflevering 3 is inderdaad al geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 15:49 



 
Profiel   

Dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 16:04 



 
Profiel   

Aflevering 4 bedoelde ik, aflevering 3 keek ik net voordat ik het bericht plaatste, haalde het door elkaar.

Beterschap Marlies :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 17:13 



 
Profiel   

Eerste aflevering was leuk! Smaakt naar meer. :D 2 en 3 morgen maar kijken...zit toch thuis. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 17:14 



 
Profiel   

Deze staat nog op de never-ending-watch-list haha. Hoop er binnenkort aan toe te komen, ben benieuwd!

De boeken (nog) niet gelezen maar dat vind ik alleen maar een voordeel, want ik erger me anders al snel kapot aan dingen die anders zijn als in de boeken haha. Ik ben een van de weinige die dus liever eerst een film ziet voor ze het boek leest, lol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 17:18 



 
Profiel   

Oh ja, deze wil ik ook nog kijken. Ooit :D Boeken wel gelezen (heb ik ze niet van jou geleend toen Imre?) en die vond ik best heel vermakelijk. Maar moet nu eerst wat Netflix series afkijken voor ik aan wat nieuws begin :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 19:58 



 
Profiel   

Ik heb ze toch maar allemaal even gekeken...hoe de 3e aflevering eindigde...heerlijk! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 22:17 



 
Profiel   

:))

Nadeel van een nieuwe serie is dat je elke week moet wachten op een volgende aflevering..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 22:19 



 
Profiel   

Ja maar er zijn weer een aantal series begonnen dus ik heb bijna elke dag van de week wel een serie om te kijken. :D

Morgen The Outpost (nog maar 2 afleveringen te gaan van dit seizoen) en The Gifted. Net weer de eerste aflevering van het nieuwe seizoen geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 22:21 



 
Profiel   

Ik ben ook bij! Wat een heerlijke serie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 22:43 



 
Profiel   

Toffe aflevering! Promo voor volgende week ziet er ook goed uit!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-18 09:52 



 
Profiel   

ja ik kijk ook :D hier komt er elke week een aflevering op HBO nordic, ik heb de boeken ook gelezen en so far vind ik beide wel leuk.

Deze serie is een stuk beter als GoT :=

edit: lijkt meer op de boeken dan bedoel ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-18 09:55 



 
Profiel   

Ik ga zo even zoeken en proberen vanavond te kijken. Kijk er erg naar uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-18 11:24 



 
Profiel   

Spoiler:
Heel gaaf kasteel waar zijn moeder woont en toffe paarden ook waar ze op gingen rijden!


Laat even weten als je hem niet kan vinden. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-18 11:34 



 
Profiel   

Spoiler net gelezen, klinkt goed! Bedankt Marlies, laat ik weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-18 11:37 



 
Profiel   

Oh ik moet nog steeds naar de derde aflevering kijken :+
Aan de ene kant volgen ze het boek tot in het detail, en dan plots zijn er weer zo rare veranderingen aangebracht, vind ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-18 11:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 9 [ 224 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen