Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 10 [ 228 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Plaats een nieuw onderwerp

Elfia 2019!

 
Profiel   

Ik heb mezelf overschat, ik krijg de pruik voor Gwen van de nieuwe Spiderman film dus echt niet voor elkaar _O-
Toch maar wat anders bedenken voor Castlefest denk ik. Maar ik weet dus echt niet wat ik moet doen, want alles wat ik bedenk wordt dus echt veel te heet voor dan :')

Twilight, dat klinkt super leuk! Ik ben heel benieuwd naar hoe het eruit gaat zien :))

Ik ga ook naar Arcen! Is voor mij praktisch om de hoek, met het openbaar vervoer een half uurtje reizen, de bus stopt voor de deur. Ook Pinksterweekend ben ik weer te vinden bij de Kasteeltuinen in Arcen, dan is er weer een middeleeuws spektakel en gaan wij met de paarden show rijden. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk voor het eerst onze compleet nieuwe show, spannend! *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 10:35 



 
Profiel   

Twilight schreef
Geen van allen haha eigen ontwerp idee.
Beetje middeleeuwse villager look in rapunzel kleuren en dan natuurlijk de rok patroon erop, pruik, bloemen haha.


Oh wat gaf, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

E_J schreef
Ik ga ook naar Arcen! Is voor mij praktisch om de hoek, met het openbaar vervoer een half uurtje reizen, de bus stopt voor de deur. Ook Pinksterweekend ben ik weer te vinden bij de Kasteeltuinen in Arcen, dan is er weer een middeleeuws spektakel en gaan wij met de paarden show rijden. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk voor het eerst onze compleet nieuwe show, spannend! *\o/*


Oeh leuk een paardenshow, ik ga proberen om te komen kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-19 17:43 



 
Profiel   

Wij hebben besloten om toch wel naar Arcen te gaan dit jaar!

En het valt op onze trouwdag, dus dat is een mooi uitje om het te vieren <3 Nu nog een hotel vinden.. Daar zijn we een beetje laat mee dus er zit al erg veel vol helaas.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 19:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 10 [ 228 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen