Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 202 van de 498 [ 12445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 498  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 11

 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met de boeken van Brandon Sanderson? Ik kreeg dit als tip, maar weet niet waar ik moet beginnen :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:01 



 
Profiel   

Ik ben bezig met de Sara Linton reeks van Karin Slaughter. Bijna de hele reeks stond al jaren in de kast, maar in de vakantie opgepakt en inmiddels bij het derde boek: een licht koude huivering.

Sommige scènes in de boeken zijn mij iets te grafisch en gedetailleerd, maar verder spannende boeken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:06 



 
Profiel   

Karin Slaugther is altijd wel goed vind ik, veel leesplezier! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:40 



 
Profiel   

Daar heb ik ook twee boeken van gelezen, lezen echt heel vlot weg vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:41 



 
Profiel   

Ik heb ook de eerste 2 boeken van die Libton reeks gelezen, maar ik vond ze wat voorspelbaar en niet spannend. Ik ben afgehaakt na deze en heb de serie de deur uit gedaan verder.

Ben nu begonnen in de Noordzee moorden. Leest vlot weg tot nu toe. Kent iemand deze serie? Hij is van Isa Maron.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:46 



 
Profiel   

Het tweede boek vond ik ook niet erg sterk. Had al snel door wie de moordenaar was. Maar goed ze lezen wel lekker weg de boeken. Ik ben ook nog bezig in de serie Q van Adler-olsen. Zijn ook leuke boeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:53 



 
Profiel   

Tanya schreef
Heeft iemand ervaring met de boeken van Brandon Sanderson? Ik kreeg dit als tip, maar weet niet waar ik moet beginnen :')

Ik ben de Mistborn boeken begonnen maar vind hem heel simpel, té simpel schrijven. Voor mij was het niets, terwijl het verhaal op zich wel goed is, maar z'n schrijfstijl is echt niet iets voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 01:53 



 
Profiel   

Hier begonnen in Harry Potter 3. Deel 1 vond ik echt stom, maar deel 2 was leuk en spannend. Harry ging ook al veel meer voor me leven. Benieuwd naar deel 3 dus. Helaas nu wel weer aan het werk, dus minder tijd om te lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 09:29 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd Quebelle!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 09:43 



 
Profiel   

Annetje schreef
Hier begonnen in Harry Potter 3. Deel 1 vond ik echt stom, maar deel 2 was leuk en spannend. Harry ging ook al veel meer voor me leven. Benieuwd naar deel 3 dus. Helaas nu wel weer aan het werk, dus minder tijd om te lezen.


Het eerste deel is het mooiste deel. <3 Maar dat komt omdat ik dit boek letterlijk kapot heb gelezen als kind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 10:00 



 
Profiel   

Quebelle, happy birthday!

Met het warme weer lees ik wel meer. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 10:01 



 
Profiel   

Argh :')

Ik kom er net achter dat er blijkbaar een companion novella is van A Gentleman's Guide to Vice and Virtue?

[ img ]

En dat deze in oktober vorig jaar is uitgebracht maar dat er toen iets mis is gegaan en dat ie nu nergens meer verkrijgbaar is? En dat ze hem wel in november van dit jaar opnieuw gaan uitbrengen maar november duurt nog drie maanden -O-

Help :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 13:09 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Quebelle!

Is er iemand die 4321 van Paul Aster gelezen heeft? En wat vond je ervan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 13:14 



 
Profiel   

Foaly schreef
Argh :')

Ik kom er net achter dat er blijkbaar een companion novella is van A Gentleman's Guide to Vice and Virtue?

[ Afbeelding ]

En dat deze in oktober vorig jaar is uitgebracht maar dat er toen iets mis is gegaan en dat ie nu nergens meer verkrijgbaar is? En dat ze hem wel in november van dit jaar opnieuw gaan uitbrengen maar november duurt nog drie maanden -O-

Help :')


Dit wist ik ook niet * gaat zoeken*

In deel 1 Vind ik achteraf bekeken Harry een enorm irritant/vervelend personage. Gelukkig leerde ik het boek vele jare terug kennen en niet alsijn volwassen kritische zelf :D

Proficiat Quebelle!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 13:32 



 

Die companion was volgens mij een cadeautje wanneer je de Lady's guide pre-ordered had.
Is dus nooit zo verkrijgbaar geweest.

Hij valt zo in de smaak, dat hij nu uitgebracht gaat worden.
Het is een novelle, over Percy's eerste keer met... *naam kwijt*..., dus geen volledig boek.

Ik zou bij de Mistborn trilogy beginnen, Tanya.
Het is officieel adult fantasy, maar heel toegankelijk geschreven.
Boek 1 heet The Final Empire.

Van harte, Quebelle *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 13:54 



 
Profiel   

Goof schreef
Ik heb ook de eerste 2 boeken van die Libton reeks gelezen, maar ik vond ze wat voorspelbaar en niet spannend. Ik ben afgehaakt na deze en heb de serie de deur uit gedaan verder.

Ben nu begonnen in de Noordzee moorden. Leest vlot weg tot nu toe. Kent iemand deze serie? Hij is van Isa Maron.


:j, de Noordzee moorden heb ik gelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 14:40 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Quebelle!

Mandyy schreef
Quebelle, happy birthday!

Met het warme weer lees ik wel meer. :j

Hier juist minder maar wil het weer meer op gaan pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 16:44 



 
Profiel   

Van harte Quebelle!

Zo, Brilka is uit. Op een boek/ hoofdstuk na vond ik het echt een prachtig boek. Dat boek/hoofdstuk was net wat te langdradig en met ruim 300 pagina's ook wat te lang. Maar bij de rest vloog ik er echt doorheen. Heb genoten.

4321 niet gelezen, maar vanmiddag bij de Intratuin wel voor de zoveelste keer met dat boek in mijn handen gestaan. Op de eea manier trekt-ie elke keer weer, maar toch niet genoeg om 'm ook daadwerkelijk mee te nemen.

Ik lees met warm weer ook wel meer. De rest hangt dan hele dagen op het strand en dat vind ik echt verschrikkelijk met dat vreselijke gegil van die kinderen, dus ik hang dan 's middags in de tuin met een boek en ga 's avonds wel mee eten :)). Enige nadeel is dat ik het meestal 20 minuten vol hou voordat ik in slaap kukel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 17:24 



 
Profiel   

Wat vond je van de Noordzee moorden Balance?
Ja, de boeken van Adler Olsen vond ik ook goed SdaphneS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 17:46 



 
Profiel   

Feliciteerd Quebelle!

Ik moest gisteren nog even langs de boekhandel, kon het niet laten om er toch nog 2 mee te nemen.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 19:07 



 
Profiel   

Quebelle: gefeliciteerd!

Goof: tis alweer een poosje geleden dat ik het las, ik zie ‘eindspel’ nog bij mijn boeken staan. Even gebladerd en toen kwam het weer een beetje terug. Best wel spannend, als je van thrillers houdt is het zeker een aanrader. Als je specifiek mijn mening over stukjes wilt horen zet maar in een spoiler, even kijken of het dan weer te binnen schiet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 19:43 



 

Van harte Quebelle!

Ik heb Mn lees-energie weer terug. House of Night serie is uit. Ben nu in de eerste opvolger bezig: Loved.

En ook bij aan het lezen in Arthur nu :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 20:05 



 
Profiel   

Is Adler Olsen die van de Serie Q? Daar moet ik ook nog steeds eens in beginnen.

Mooie aankopen The_Cat <3

Nou net Toffee van Sarah Crossan helezen. Heel mooi boek, maar het is zo snel uit :(. Het boek heeft 400 pagina’s maar als zij een normale schrijfstijl zou hanteren, zou het de 200 denk ik nog nieteens aantikken. Blij dat ik ‘m kon lenen, want 2 uurtjes leesplezier vind ik de kosten niet waard. Ook al is ie wel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 21:20 



 
Profiel   

Bedankt voor de varjaardagswensen! <3

Ik vertrek vrijdagnacht voor 3 maand naar Denemarken voor een opleiding, en een vriendin gaf me een Deense thriller als cadeautje, kent iemand die?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 11:29 



 
Profiel   

Leys schreef
Die companion was volgens mij een cadeautje wanneer je de Lady's guide pre-ordered had.
Is dus nooit zo verkrijgbaar geweest.

Hij valt zo in de smaak, dat hij nu uitgebracht gaat worden.
Het is een novelle, over Percy's eerste keer met... *naam kwijt*..., dus geen volledig boek.

Ik zou bij de Mistborn trilogy beginnen, Tanya.
Het is officieel adult fantasy, maar heel toegankelijk geschreven.
Boek 1 heet The Final Empire.

Van harte, Quebelle *\o/*


Aaaaaah, dat verklaart een hoop. Thanks! Neemt niet weg dat november nog veel te lang duurt tho :+

Mistborn staat ook op m'n lijstje, maar hoor idd gemengde reacties erover. Ben wel net weer voor het eerst in vier jaar lid geworden van de bibliotheek, dus proberen kan dan in elk geval geen kwaad :+

Oh, en Quebelle nog gefeliciteerd *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 13:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 202 van de 498 [ 12445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 498  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen