Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 11 [ 254 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Assassin’s Creed Odyssey

 
Profiel   

Hi all!

Wie speelt er nog meer Assassin’s Creed Odyssey? Welk level ben je? Waar loop je tegen aan, wat vind je goed/slecht aan het spel?

Ik ben zelf helemaal verslaafd. Het spel is zo ontzettend uitgebreid. Ik ben inmiddels level 49 en er lijkt nog geen einde aan het ontdekken en onderzoeken te komen. Ik vind voorall heel tof om schepen te rammen en challenges te doen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 21:31 



 
Profiel   

Ik vind het een heerlijk en erg mooi spel maar ben nog in het begin haha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 21:37 



 
Profiel   

Ik kan het helaas zelf niet spelen maar ben wel helemaal verkocht! Favoriete game heeft mijn favoriete tijdsperiode uitgewerkt in de meest fantastische game die ik ooit heb gezien! Dus ik baal keihard dat ik een toasterlaptop heb en het van youtube filmpjes moet zien :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 21:38 



 
Profiel   

ik twijfel om het te kopen? ik begreep dat er veel microtransactie in zat? dus dat je veel ingame moet kopen om verder te komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 21:47 



 
Profiel   

KarmaChansy schreef
ik twijfel om het te kopen? ik begreep dat er veel microtransactie in zat? dus dat je veel ingame moet kopen om verder te komen?


Voor zover ik van andere hoor helemaal niet juist

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 21:48 



 
Profiel   

@Esirene das mooi om te horen! Ga ik er toch eens naar kijken haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 21:50 



 
Profiel   

Nee hoor, ik heb er al heel wat uren op zitten, je kunt natuurlijk wel in-game transacties doen als je dat wil, maar het hoeft zeker niet. Ik speel zelf op de PS4.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 23:30 



 
Profiel   

Ik speel het ook op mijn Xbox :) Ben nu ergens rond level 20. Vind het echt een enorm gaaf spel. Origins is ook een aanrader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 23:32 



 
Profiel   

Ja die heb ik ook, nog niet uitgespeeld. Wanneer ik Odyssey uitgespeeld heb ga ik Origin uitspelen. Ik ben sinds vanavond level 50, je kan vanaf level 50 wat extra's met ability punten, beetje hetzelfde principe als het engraven, maar dan niet per wapen, maar gewoon voor alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 23:35 



 
Profiel   

Ik twijfel ook om te kopen. Pas op mijn oude ps3 een oude er in gestopt voor het eerst. Maar dat sprak me niet zo heel erg aan. Zijn de nieuwe heel anders en beter dan dat? Vindt het zo moeilijk.

Soms baal ik dat er geen demo's zijn dat je even kan kijken ofzo, van sommige spellen wel. Maar hiervan nog niet gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 23:37 



 
Profiel   

Door dit topic krijg ik wel zin om weer te spelen :) Ben momenteel vooral met een ander spel bezig. Soms is het lastig om te kiezen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 23:47 



 
Profiel   

Ik heb ook wat oude games van Assassin's Creed, en vind deze toch echt het beste tot nu toe. Het is niet mijn favoriete tijd, maar het zit zo goed in elkaar.

Het begin van het spel vind ik niet zo denderend, omdat je dan eerst veel verhaal krijgt en de basis dingen leert, en ik doe het liefste gewoon lekker alles zelf op mijn eigen volgorde. En gelukkig kan dat iets verder in het spel ook. Je kan helemaal zelf bepalen wat je wil doen. Losse missies, dingen verzamelen, mercenaries verslaan, lekker varen met je schip, dingen ontdekken, alles kan. De hoofdlijn heb ik eigenlijk nog maar weinig gespeeld en dat vind ik wel relaxed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 18:54 



 
Profiel   

Jaaa ik vind Odyssey echt een van de betere van AC! Ben nu level 46 en heb hem vorige week uitgespeeld qua main story. Alleen die met Pythagoras en mercenaries/cultists nog niet.

Ik vind het qua gameplay erg op The Witcher (sommige stukken qua landschap sowieso erg gelijk met the Witcher) en Skyrim lijken, waar ze ook veel uitgehaald hebben. Het is alleen nog wel steeds gewoon een beetje slaan en dodgen, maar dat is opzich wel prima :Y) Vind het echt gaaf dat het nu compleet open world is en niet meer dat het buiten de animus valt. Moet zeggen dat ik het hele modern day part voor het eerst niet vreselijk irritant vind. Maar ik vind het nu ook niks toevoegen eigenlijk, misschien komt dat meer als ik Pythagoras zijn quest afmaak. Maar overall, heeeel tevreden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 20:32 



 
Profiel   

Ja, ik vind die modern day stukken ook altijd mega irritant, nu nog maar twee keer gehad omdat ik de hoofdlijn nog niet heb uitgespeeld.

Ik had wel iets heel bijzonders net met m’n schip :+ [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 23:35 



 
Profiel   

Ik vind die Animus-stukken met Layla ook niet leuk :n Ik snap de toevoeging ervan ook niet. Dat snapte ik in Origins al niet en nu in Odyssey nog steeds niet.

Maar ach, de rest van het spel maakt het dubbel en dwars goed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 12:27 



 
Profiel   

Ik speel dit spel ook. Zit al 2 weken thuis en nu level 56 _O-

Moet nog veel ontdekken zelfs maar dat komt vanzelf. Al heel veel sekteleden dood :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 12:47 



 
Profiel   

Ik speel het ook :D

Ergens in de 50 en word helemaal gek van Medusa..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 12:52 



 
Profiel   

Ik wil het misschien ook gaan spelen! Heb alle spellen gespeeld en ken het hele verhaal ook wel ( met de ones who came before etc) ik vind alleen orgins enorm tegenvallen, dus ik ben bang dat deze mij ook niet trekt? Maar wie weet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 12:59 



 
Profiel   

Wat zijn jullie allemaal al ver :oo

Ik verbaas me er elke keer over hoe groot het spel is. Voor mijn gevoel heb ik al best veel ontdekt, maar dat is in feite nog maar zo'n klein stukje van de kaart. Hier ga ik nog heel wat uren druk mee zijn *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 13:00 



 
Profiel   

Ik speel Odyssey en Origins door elkaar.. :') Heb nogal de neiging om alles in chronologische volgorde uit te spelen, en dan bedoel ik chronologisch in de zin van 'wanneer welke AC uitgebracht werd'. Ooit begonnen met AC1 en mijn favoriet blijft toch echt de Ezio reeks. Black Flag en Unity vond ik niet leuk, Syndicate was mooi maar was het ook net niet. Vanaf Origins ging het ineens weer de goede kant op :))

Geen idee trouwens welk level ik ben := Mijn Xbox ligt al even te verstoffen haha. Mijn gamertag is trouwens Ghostattackss op de Xbox

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 13:13 



 
Profiel   

Ik ben weer verdergegaan met Odyssey :) Ik zat blijkbaar in level 19.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-19 22:27 



 
Profiel   

ik ben lvl 25, ben de fout in gegaan door niet alle side quests te doen en naar het bord te gaan als ik in een in een nieuw land kwam, daar loop je echt een hoop XP op mis, als je t niet doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-19 22:31 



 
Profiel   

Vandaag eindelijk toch een keer Origins gehaald en ben benieuwd naar odyssey! Mijn favorieten blijven AC2 en AC black flag. Moet heel erg wennen aan origins, het spel zit wat anders in elkaar en de besturing dus ook (wat ik tot nu toe nog niet zo fijn vind, hoop dat het went) :\ Ik speel op de xbox trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-19 22:34 



 
Profiel   

Origins vond ik echt heel tof :j

Hoe zit dat met Sparta vs. Athene? Ik heb voor Sparta gevochten, maar soms kom ik Spartaanse kampen tegen die ik dan plunder etc. Of is dat niet de bedoeling? :') Ik snap niet zo goed hoe je een kant kiest zeg maar. Of maakt dat niet uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-19 22:37 



 
Profiel   

Ben nu ook bezig met Origins en al level 34 :P

De andere AC zijn dus ook wel aanraders?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-19 22:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 11 [ 254 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen