Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 11 [ 254 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Assassin’s Creed Odyssey

 
Profiel   

Ze hebben wel humor. Ik kwam bij een plek met een alfa dier. Ik kon hem niet vinden, waren het de kippen.

Zijn jullie ook je dier kwijt na een arena gevecht?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 22:28 



 
Profiel   

Ja, die weet ik nog, op dat eiland!

Nog niet uitgeprobeerd, maar dat had ik wel bij het betreden van een bepaald gebied waar je in komt voor het hoofdverhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 22:53 



 
Profiel   

Haha, ik ben toevallig ook net op dat kippeneiland :D Snapte er eerst al niks van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 23:12 



 
Profiel   

Yeey! de Minotaur verslagen met maar 1x doodgaan! Ben erg trots op mezelf }:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 19:01 



 
Profiel   

Ik moet overigens wel zeggen dat ik het wel veel van hetzelfde vind.
Ik mis een beetje het puzzelen, dingen uitzoeken, etc...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 19:29 



 
Profiel   

Ik heb de ps4 terug, dus ik kan binnenkort weer gamen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 19:39 



 
Profiel   

@Riddershow Goed hoor :D Waar ik moeite mee had was die vuur cyclops/trol whatever it is. Die vaardigheid waarmee je je gezondheid herstelt is echt m’n lifesaver O:)

@LadyMadonna Ja dat heb ik soms ook wel. Toch heb ik naast gebieden uitpluizen ook wel andere dingen te doen. Even focussen op sekteleden, materiaal verzamelen voor m’n schip, missies doen, vechten in de arena enz. Als ik het voor mezelf afwissel, verveelt het me niet.

@Maanlicht Wat fijn zeg :D

Ik heb toch de Onderwereld-outfit ook nog maar in de sale gekocht. Wilde eerst wachten tot ik het maximale level had bereikt. Dacht dat dat level 70 was, maar blijkbaar is de max level cap nu 99. Dat duurt me te lang :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 21:35 



 
Profiel   

Ik ben level 29 _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 22:00 



 
Profiel   

Ik mis inderdaad ook het puzzelen en het op speciale locaties komen. Of achter iemand aan racen met obstakels.

Het is meer open wereld rpg zoals skyrim ed.

De minotaur is mijn 1e mythische creature...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 16:21 



 
Profiel   

De sfinx was leuk om te doen.

Ik heb trouwens net 'mijn' wapens gevonden. Giftige messen... Wil echt niet meer zonder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 17:31 



 
Profiel   

Westhof schreef
@Riddershow Goed hoor :D Waar ik moeite mee had was die vuur cyclops/trol whatever it is. Die vaardigheid waarmee je je gezondheid herstelt is echt m’n lifesaver O:)

@LadyMadonna Ja dat heb ik soms ook wel. Toch heb ik naast gebieden uitpluizen ook wel andere dingen te doen. Even focussen op sekteleden, materiaal verzamelen voor m’n schip, missies doen, vechten in de arena enz. Als ik het voor mezelf afwissel, verveelt het me niet.

@Maanlicht Wat fijn zeg :D

Ik heb toch de Onderwereld-outfit ook nog maar in de sale gekocht. Wilde eerst wachten tot ik het maximale level had bereikt. Dacht dat dat level 70 was, maar blijkbaar is de max level cap nu 99. Dat duurt me te lang :')
[ [url=m/sDJokI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die is zooooooo gaaf! <3 <3

Ik ben sinds een paar dagen ook weer fanatiek aan het spelen, nu level 47. Aantal cultists doodgemaakt, nu een beetje side quests aan het doen weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 18:47 



 
Profiel   

Wat vinden jullie van de nieuwe Abstergo-pack in Odyssey? Niet dat ik veel kan zeggen - ik heb immers het Underworld pakket gekocht dat ook allesbehalve waarheidsgetrouw is - maar ik vind het totaal niet bij Odyssey passen.

[ img ]

Over 5 dagen komt ook AC 3 Remastered uit. Heb besloten om hem toch te gaan halen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 20:17 



 
Profiel   

mm nee vind het niet mooi eerlijk gezegd.

Vandaag op nieuw begonnen met AC odyssey. Had hem uitgespeeld maar niet alles ontdekt. Ga ik nu wel doen maar met hogere moeilijkheids graad :P Is paar maanden geleden dus weet heel veel al niet meer dus dat scheeld :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 20:28 



 
Profiel   

Die lijkt een beetje op de predator :+ Vind hem wel leuk, maar niet voor Oddysey inderdaad.

Iemand al bezig met de artifacts? Ik heb nu 3 van de 4 maar echt, die laatste is zoooooo naar hè. Ik ben door al mn pijlen heen als die health van haar met een kwart naar beneden is :') Iemand tips? Mn zwaard doet echt geen damage namelijk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 23:25 



 
Profiel   

@gerpiegorp
Bedoel je Medusa? Die heb ik toevallig net verslagen. Ik heb het wel met mijn zwaard gedaan, pijl en boog vind ik niks. Vuuraanvallen met mijn zwaard, de spartatrap en de vaardigheid om je gezondheid weer aan te vullen waren mijn lifesavers.

Duurde even, maar het is me wel in 1x gelukt :) Vond het wel heel random. Voor mijn gevoel was ik met ‘just another’ missie bezig en opeens is daar Medusa :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 15:14 



 
Profiel   

ik leg mijn specialiteit helemaal op het gif, gifdolken, gifboog (heb ook die van hades, maar gif verzwakt ook de aanval) Doen jullie ook de speciale vaardigheden (kom zo even niet op de naam, krijg je met lvl 50+) upgraden?

Ik vond de beer (die speciale) echt een eitje, veel makkelijker dan bijv. de stier.

Wat me trouwens niet lukt is dat ontwijken met vertraging... hoe werkt dat? als ik ontwijk rol ik gewoon op zij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 19:31 



 
Profiel   

Kwam net dit tegen met mijn level 60 :+ [ img ]


Ik zelf upgrade wel die vaardigheden . Gewoon wat ik gebruik:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 20:21 



 
Profiel   

Haha. De meeste huurlingen dood ik ook vanuit schuilplaatsen. Liefst in een graanveld zitten en na een paar keer schieten van plek veranderen.
Struikelen nog niet gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 21:12 



 
Profiel   

Ik snap niet zo goed wat die vaardigheid die je kunt upgraden vanaf lvl +50 inhoudt? Vooralsnog is mijn doel om gewoon alle vaardigheden maximaal te upgraden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 21:47 



 
Profiel   

Riddershow schreef
ik leg mijn specialiteit helemaal op het gif, gifdolken, gifboog (heb ook die van hades, maar gif verzwakt ook de aanval) Doen jullie ook de speciale vaardigheden (kom zo even niet op de naam, krijg je met lvl 50+) upgraden?

Ik vond de beer (die speciale) echt een eitje, veel makkelijker dan bijv. de stier.

Wat me trouwens niet lukt is dat ontwijken met vertraging... hoe werkt dat? als ik ontwijk rol ik gewoon op zij.

Je moet echt vlak voordat je geraakt wordt ontwijken, als je te vroeg bent dan rol je inderdaad gewoon weg.

Ik heb alle cultists uitgeschakeld en de Pythagoras quest voltooid, wat een mega anti climax was dat stukje met Layla zeg, vreselijk :') Nu nog een paar mercenaries omleggen en dan krijg ik de coole Phobos upgrade 8-) Die extra vaardigheden snap ik ook niet echt, vond er niet zoveel speciaals aan en best weinig upgrade (5% of zo), dus heb daar nog niet veel tijd in gestoken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 23:34 



 
Profiel   

Hmm maar ik heb toch geen ruimte op mijn knoppen voor alle vaardigheden. Dus waarom die upgraden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 07:14 



 
Profiel   

Heb ook niet alle vaardigheden geupgrade. Alleen diegene die ik daadwerkelijk gebruik. Verder dus inderdaad met die 5% enzo verder gegaan. Scheeld toch wel wat eigenlijk :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 07:28 



 
Profiel   

Na 123 uur heb ik het spel op level 68 uitgespeeld :oo Alle locaties ontdekt, alle leden van de Sekte van Kosmos omgebracht en alle missies voltooid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 00:08 



 
Profiel   

Ok, deelname aan de Olympische spelen kan ook van mijn bucket list af. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 13:50 



 
Profiel   

*\o/*

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-19 11:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 11 [ 254 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen